Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan / podzial obowiazkow - wersja polska - dyskusja
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 22:48, 22 Sie 2006    Temat postu: Plan / podzial obowiazkow - wersja polska - dyskusja

Tutaj radzilbym wstepnie podyskutowac nad planem roboty, dopiero potem zamiescic wersje angielska...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 18:06, 28 Sie 2006    Temat postu:

Ok mam teraz tydzien czasu wolnego (wkoncu) takze mam pytanie co aktualnie robimy, co mamy robic i za co sie moge wziac, bo szkoda zeby sie wolny czas marnowal...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:59, 28 Sie 2006    Temat postu:

proponowałbym zacząć od początku - czyli dyzajn.

Jak na razie wiemy tylko że: hej, robimy moda RP w 17w!
Potrzebujemy pomysłów i dyskusji, żeby było wiadomo od czego zacząć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 22:05, 28 Sie 2006    Temat postu:

Zgadzam sie. Oto co mamy i wiemy:
- czas- 1648, przed powstaniem Chmielnickiego i w jego trakcie.
- obszar- pld-wsch Rzeczpospolita- Ukraina. Mapa jest praktycznie gotowa.
- mamy projekty bohaterów (na razie dla Polaków)
- ogólny zarys frakcji i drzewka zolnierzy
- lista przedmiotów (na razie brak koni i "dodatkowego"ekwipunku, za co wkrótce sie wezme)
- kilkanascie nieoteksturowanych przedmiotów
Jak widziecie, niewiele to na 2 miesiace pracy nad modem. Cos jest z nami nie tak- w tym czasie Ancientwanker robil juz (w pojedynke) 2 edycje swego moda. Moim zadaniem brak nam silnego kierownictwa i jasnego planu dzialania. Nie moze byc tak, ze co kilka dni mamy tygodniowy zastój, a potem znów wybuch euforii. Dlatego oto moje propozycje:
-dokladnie zastanówmy sie nad podzialem ról (lacznie z mozliwoscia wymiany szefostwa-wybacz Alex, ale tak dalej byc nie moze)
- ustalmy plan dzialania (co robimy najpierw) i zwiazmy sie jakimis konkretnymi terminamina wykonanie danej pracy.
Brakuje nam zwlaszcza fabuly oraz moderów. Zanim jednak zaczniemy sie nad tym zastanawiac, ustalmy kto jest szefem. Alex to dobry kompan, zrobil swietna mape i prowadzi to forum, ale nie nadaje sie na szefa moda. Nie powinien znikac na 4 dni nie zawiadamiajac nikogo. Wiem ze pachnie to rokoszem, ale postuluje abysmy w drodze glosowania wybrali nowego leadera. Bez tego ani rusz.
Manitas, przyjalbys ta funkcje? Z nas wszystkich znasz sie najlepiej na tej grze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:25, 28 Sie 2006    Temat postu:

Spoko Beleg Smile Sam widze, że nie nadaje się na prowadzenie całości moda... Ale nie zapominajmy o tym, że jest też KAM ... To by było raz Razz Co do znikania, to poprostu nie zawsze mam czas żeby coś zrobic dla moda, poza nim mam też inne zajęcia . Pozatym cały czas sprawdzam forum ale prostu nie pisze bo nie mam nic nowego do napisania Razz

Tak więc jeżeli Manitas by się zgodził to jestem jak najbardziej za Smile No to by było na tyle Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 22:28, 28 Sie 2006    Temat postu:

Popieram we wszystkim przedmowce (znaczy belega bo nie zdarzylem z pisaniem przed alexem Wink ), od dawna proponowalem zeby ktos nami pokierowal "silna" reka... takze rowniez jestem za Manitasem Wink Konieczne sa tez dyskusje o modzie (fabula, misje) a do tego przydali by sie wszelcy goscie i ludzie ktorzy byli by chetni do pomocy.

Co do modeli to male sprostowanie: mamy nie tylko kilkanascie nieoteksturowanych modeli ale z tego co wiem, wiekszosc z nich do niczego sie nie nadaje. (sam dzisiaj zrobilem od nowa szabelke husarska zeby zobaczyc czy uda mi sie ja wrzucic ja do gry, ale jak tylko wlaczylem brf edit to uswiadomilem sobie ze nie wiem co z nia zrobic-.- przynajmniej juz bledy nie wyskakuja i zrobilem ja dokladnie takiej wielkosci jak trzeba) pewnie, moge zrobic wszystkie modele od poczatku ale w tej chwili to nie ma mniejszego sensu skoro nie mamy dokladnego planu dzialan

PS: Ja nawet moglbym sie podjac dowodzenia, bo mam teraz na to czas, moge podopilnowywac spraw, ale pozostaje pewna rzecz, ktora mnie dyskwalifikuje: nie mam zadnego doswiadczenia z modami i nie mam pojecia jak to dokladnie ma wygladac Confused

PS informacja o nowej polskiej witrynie M&B [link widoczny dla zalogowanych] Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Śro 12:06, 30 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KAm2150
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:52, 29 Sie 2006    Temat postu:

Tu KAm. Ostanio nic nie pisałem, bo moje %&$*#* łącze nie pozwala mi napisac odpowiedzi :/ Jka tylko klikam na przycisk odpowiedz to wyskakuje mi :brak połączenie z serwerem...A stronka ładuje mi się z prędkością...80 bajtów max...Dodam jeszcze, że w przeciwieństwie do niektórych ja szkołę zaczynam już 1 wrześnie (internat) i nie wiem czy bede miał tam swój komputer, więc prawdopodonie będe na kompie tylko w weekendy...

Więc głosuję na Manitasa


P.S jakby co to nawet szybka odpowiedź chwilowo mi tylko działa, ale narazie mogę pisać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 14:37, 30 Sie 2006    Temat postu:

Brawo Alex, to bardzo dojrzala decyzja z twojej strony. Teraz musimy poczekac na Manitasa. Jesli sie nie zgodzi, PODjason moze objac kierownictwo. Mój wybór padl na Manitasa poniewaz jest najbardziej doswiadczony i zna te gre najlepiej z nas. I tak duza czesc roboty spadlaby na niego. Tylko gdzie on jest? Nie ma go juz 2 dzien.
Musimy zaczac od DYSKUSJI. Porzadnej, nie takiej na kilka postów. Najpierw proponuje wziac pod lupe fabule.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 14:52, 30 Sie 2006    Temat postu:

Mi sie podobal pierwotny pomysl tzn ten z walka, utrata przytomnosci(byc moze nawet amnezja, a jak Very Happy ) no i poszukiwanie zemsty. Ale tak sie zastanawiam czy na pewno na poczatku nalezy wymyslac fabule? A nie lepiej na razie probowac stworzyc wszelkie jednostki, ogolny zarys armii (czyli taki podstawowy addonpack z samymi jednostkami) wydac to jako alpha badz beta. Potem dopiero wziac sie za szlify, to znaczy dolaczyc do tego jakas fabule, urozmaicenie rozgrywki czy co tam jeszcze moze byc, chodzi o to zeby nie wyskakiwac od razu na gleboka wode... takie jest moje zdanie, ale ciekawy jestem co inni sadza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:30, 30 Sie 2006    Temat postu:

Hey,

Hmm, wolałbym jednak żeby decydujące słowo miał ktoś inny.

Po pierwsze nie znam się na historii ani literaturze, wogle ;)
A po drugie w najbliższym czasie przewiduję trudności z dostępem do netu.

Jak chcecie mogę zostać dyrektorem ds. technicznych ;)
A tymczasem głosuję na Jasona.

[POD]J@$ON napisał:
A nie lepiej na razie probowac stworzyc wszelkie jednostki, ogolny zarys armii (czyli taki podstawowy addonpack z samymi jednostkami) wydac to jako alpha badz beta

Zgadzam się, wydanie bety powinno znacznie zwiekszyć ruch wokół moda.


Co do dyskusji, proponuję podyskutować o tym co ma sie dziać na mapie, czyli na czym ma polegać 'wojna'. W kategoriach factionów, partiesów i miast (btw. ciekawa rzecz, miasta to to samo co party, nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić wałęsające się miasto albo party do której się wchodzi jak do miasta)

Nie bójcie jeżeli nie znacie się na skryptach. Popusćcie wodze fantazji a ja spróbuję ocenić czy da sie zrobić czy nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 20:37, 30 Sie 2006    Temat postu:

Jak mowilem nie wiem czy dobrze zebym byl "prezesem" bo nie bardzo znam sie na razie na modowaniu M&B no ale skoro nikt inny nie moze...

Tak wiec co? Najpierw bierzemy sie za addony pod konkretne jednostki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 20:52, 30 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
Po pierwsze nie znam się na historii ani literaturze, wogle Wink .

Nie szkodzi, od tego jest sekcja historyczna (tzn. ja Wink ).
Cytat:
A po drugie w najbliższym czasie przewiduję trudności z dostępem do netu.

Jakiego rodzaju beda to trudnosci? Tzn. przejsciowe (np. wyjazd), techniczne ?
Jesli nie chcesz objac kierownictwa oczywiscie nikt cie nie zmusza- po prostu dobrze byloby gdyby szefem byla osoba dobrze znajaca sie na grze. Szef musi koorydnowac prace i zatwierdzac projekty- na razie to glówna robota.
Cytat:
Jak chcecie mogę zostać dyrektorem ds. technicznych Wink
A tymczasem głosuję na Jasona.

Myslalem ze juz nim jestes. Smile
Jestes pewien ze nie chcesz byc szefem? Dziewczyny na to leca. Cool
Cytat:
A nie lepiej na razie probowac stworzyc wszelkie jednostki, ogolny zarys armii (czyli taki podstawowy addonpack z samymi jednostkami) wydac to jako alpha badz beta

Zgadzam się, wydanie bety powinno znacznie zwiekszyć ruch wokół moda.

Cóz, w zasadzie mamy juz gotowe drzewka zolnierzy i frakcje (takze bandyckie). W takim razie trzeba sie wziac za modelowanie przedmiotów, miast etc.

Cytat:
Co do dyskusji, proponuję podyskutować o tym co ma sie dziać na mapie, czyli na czym ma polegać 'wojna'. W kategoriach factionów, partiesów i miast (btw. ciekawa rzecz, miasta to to samo co party, nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić wałęsające się miasto albo party do której się wchodzi jak do miasta)

Mysle ze system z LD (podobny, nie identyczny- nie mozemy wykorzystac ich skryptów) bylby dobry. Mój zamysl byl taki- gracz rozpoczyna w czasie pokoju (cisza przed burza), natomiast gdzies w polowie gry wybucha powstanie Chmielnickiego. Gra skladalaby sie wiec z 2 etapów:
-"pokojowego"- gracz moze zapoznac sie ze swiatem, wykonywac misje, zdobywac doswiadczenie, gromic kupy swawolne; ten etap bardziej przypominalby rpg-srednia ilosc walk, wiecej misji.
- wojennego- wtedy gra przerzucialby sie na znany z LD tryb ciezkiej walki z duzymi partiami przeciwnika, choc i on nie bylby pozbawiony misji. Gracz musialby sie zdeklarowac po czyjej staje stronie na poczatku tego etapu.

Jesli byloby to mozliwe miasta powinny przechodzic z rak do rak, w zaleznosci od powodzenia w wojnie (gracz mialby wtedy na nia wplyw).
Frakcje mamy juz gotowe, podobnie rodzaje wojsk. Co do fabuly moge rzucic swoje pomysly, ale najpierw ustalmy- kto tu w koncu rzadzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 21:05, 30 Sie 2006    Temat postu:

Co do wojny, to ja bym proponował żeby się zaczęła po tygodniu w grze. Wtedy grac ma już pojęcie o grze, ma niezłe bronie i pancerze(i kase co najważniejsze)..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 17:50, 01 Wrz 2006    Temat postu:

To jak Manitas, czy twoje"nie" ma charakter ostateczny? Nie dasz sie skusic? Jesli nie to Alex zostaje na stanowisku.
Nie bedzie mnie 3 dni, jak wróce mam nadzieje ze ta sprawa bedzie rozwiazana- mamy juz pewne poparcie na tej stronie moderskiej, warto byloby wziac sie do roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 14:03, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Dobra, znowu jestem. Sorry za 2 posta ale chce zeby byl widoczny.
Manitas napisal ze ostatecznie moze objac obowiazki szefa- ja glosuje na niego. Czy ekipa sie ZGADZA? Piszcie swoje odpowiedzi.
Manitas- co mamy zrobic na poczatek? Co zaplanowac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin