| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 10:19, 14 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | Co do wyposażenia: od historyków oczekuję propozycji jakie wyposażenie z oryginalnej gry pasuje do poszczególnych rodzajów jednostek - potem będziemy je stopniowo wymieniać na własne. 
 |  
 Manitas, jak skoncze bohaterów wezme sie za to. Jak mówil Kosciusz, z oryginalnej gry zostanie niewiele- glownie bronie chlopskie, jak kosy, cepy etc. (a propo cepa- da sie zrobic tak aby czesc broni byla ruchoma?).
 Natomiast D&M oferuje nam bardzo wiele-moze nie w dziedzinie szabel (jest tam sporo róznych "cussacków", czyli plebejskich kordów, nie uzywanych w Polsce), natomiast co do uzbrojenia zachodniego-smialo moznemy brac modele (palasze, miecz dwureczny-jest ich tyle ze az trudno wybrac). Podobnie z Khirgitami- maja pare rewelacyjnych czapek, idealnych dla Tatarów. Przygotuje szczególowa liste.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Alex Założyciel
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 76
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 11:19, 14 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Manitas napisał: |  
	  | Nie wiem, wywala jakieś assertion. 
 Przy okazji, czy ktoś widzi polskie znaki w moich postach?
 |  
 :/ Szkoda bo troche się nameczyłem z tą mapką... U mnie normalnie działa :/ Noi jest chyba bardziej realistyczna pod względem terenu (stepy itp.)
 
 Spróbuj z tym :http://rapidshare.de/files/33069322/mapa.rar.html
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 13:02, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Witam dostałem matryce od Matijasa  i już mam pewną prośbę - czy moglibyścię  ją już upgreadować ? Tzn - zmienić strony na polske i kozacy  oraz wrzucić nazwy jednostek  ( i tak to trzeba zrobić więć lepiej juz teraz )? Ja chce już bowiem uzbrajać powoli jednostki i jak sądze potem będzie problem bo całe pliki troops będą do wyrzucenia i zabawa we wrzucanie broni będzie od nowa. A ja w ten sposób będę  mógł też na matrycy wywalać powoli to wszytko co średniowieczne i zalega w sklepach ( przez to b. cieżko sie poruszać po pliku items. )
 Wówczas jak rozumiem mogłbym dostać tylko pliki troops.txt i parties.txt ? Po za tym z tą mapą cieżko mi się bardzo cokolwiek testuje - nie wszystko się miesci w skrzyni zendar więc ja już ubieram bandytów dla testu - ale na tej mapie NIE MA BANDYTÓW !
 Aby przetestować jedną rzeczy musiałem ganiać 4 dni dokoła mohylew i dalej nikogo nie spotkałem ( atak obozu nic nie daje bo zabiajają mnie na odległość )
 CZy można to zmienić ? Autor mapy chyba może dorzucić parę spownpointów dla rabusiów  i wysłać mi plik map.txt i parties.txt ?
 Ja bym chciał abyśmy za góra dwa tygodnie wydali jakąś wewnętrzną wersje alpha. POtem po debacie zmienimy szczegóły.
 Aha - bardzo ładny pancerz husarski widziałem na forum M I b - zrobił go jakiś dżentelmen na T.... Czy moglibyście go załatwić od niego ?
 pozdrawiam
 KOSc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 14:36, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Drezwka zolnierzy sa w odpowiednich topicach, polskie i tatarskie juz gotowe. Tylko Kozacy wymagaja pewnych zmian. Postaram sie to zrobic jak najszybciej ale ostatnio mam strasznie malo czasu. Bohaterów dam na poniedzialek lub wtorek wraz z questami, ponadto spisuje liste broni z vanilii i D&M które sie nam przydadza.
 Co do rozbójników to sa juz gotowe 4 "frakcje", w odpowiednim topicu.
 EDIT:
 Przewidzialem takie "frakcje"rozbójnicze:
 1)Rezuny - paesant mob, which fouht with everyone (sometimes even with Chmielnicki's Cossaks). Paesant troops including "czern" with primitive weapons- hooks, sticks etc. Weak, but numerous enemy.
 2)Hajdamacy- cossack bandits dwelling in stepps. Better armed, with fire weapons, but still only bandits.
 3)Czambuly tatarskie- Tartars that didn't undergo to noone, even Crimean Khanate (in fact, they constantly made small expeditions, which made Ukraine "burning border"). Generally light cavalry, mainly archers.
 4)Kupy swawolne- unpayed soldiers, mercenaries and common bandits. Dangerous, some armed with fire weapons. Usually experienced soldiers. Such host were trouble for Rzeczpospolita.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 16:07, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | Aha - bardzo ładny pancerz husarski widziałem na forum M I b - zrobił go jakiś dżentelmen na T.... Czy moglibyście go załatwić od niego ? |  O ile wiem, Alex nawiazal z nim kontakt, i posiada ten pancerz u siebie, wiec pewnie i mamy zgode na uzycie. Trzeba go jednak sporo popoprawiac bo ma bardzo duzo poly i za bardzo wiesza kompa (np. ja mam gf mx 400 wiec pewnie nie mogl bym dobrze se pograc
  ) 
 No i wypadalo by sie dogadac z nim, skoro potrafi robic ladne pancerze to moglby nam cos jeszcze zrobic.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 19:35, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | No to panowie - postarajcie się o te dwie sprawy - bo to nam zaoszczędzi trochę czasu. Ja dalej pracuje nad strojami - które ciągle idą mi mozolnie.   Nie mam czasu się uczyć Gmax ale to nie ma znaczenia - z Gmaxem czy bez  - malowanie textury to dla mnie mordęga. Aha ja robie czapki po swojemu- Manitas rzeczywiście zrobił fajny patent - łącząc czapkę z szabelką przez co wygląda b. fajnie - i nawet na koniu nie ma jakiś strasznych przeinaczeń ( szabla trochę wchodzi wówczas w togę ale i tak jest bosko )   i ja może zrobię parę podobnych rzeczy ale większość będzie bez tego ( bo nie mam czasu ) potem można będzie najwyżej już bawić się szczegółami i takie patenty dodawać. pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 11:42, 17 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Cześć, 
 Każdy z aktywnych uczestników powinien już dostać na pm link do serwera gdzie będę wrzucał kolejne wersje moda, jeśli ktoś nie dostał proszę o kontakt.
 
 
 
 
	  | Kosciusz napisał: |  
	  | Witam dostałem matryce od Matijasa i już mam pewną prośbę - czy moglibyścię ją już upgreadować ? Tzn - zmienić strony na polske i kozacy oraz wrzucić nazwy jednostek ( i tak to trzeba zrobić więć lepiej juz teraz )? Ja chce już bowiem uzbrajać powoli jednostki i jak sądze potem będzie problem bo całe pliki troops będą do wyrzucenia i zabawa we wrzucanie broni będzie od nowa. A ja w ten sposób będę mógł też na matrycy wywalać powoli to wszytko co średniowieczne i zalega w sklepach ( przez to b. cieżko sie poruszać po pliku items. )
 Wówczas jak rozumiem mogłbym dostać tylko pliki troops.txt i parties.txt ?
 |  To co wyslalem to wlasciwie nie jest matryca, tylko rezultat jej istnienia - skompilowana wstępna wersja moda do celow testowych.
 Matrycą jest zbiór plików pythona, którą będę udostępniał tym, którzy zechcą pisać skrypty w oficjalnym edytorze.
 
 Pisalem juz dlaczego Unofficial Editor nie nadaje sie do naszych celow i nie bedziemy go uzywac, z tego samego powodu edytowanie plikow .txt to strata Twojego czasu, dlatego ze po kazdej kompilacji sa one nadpisywane.
 
 
 
	  | Cytat: |  
	  | Po za tym z tą mapą cieżko mi się bardzo cokolwiek testuje - nie wszystko się miesci w skrzyni zendar więc ja już ubieram bandytów dla testu - ale na tej mapie NIE MA BANDYTÓW ! Aby przetestować jedną rzeczy musiałem ganiać 4 dni dokoła mohylew i dalej nikogo nie spotkałem ( atak obozu nic nie daje bo zabiajają mnie na odległość )
 CZy można to zmienić ? Autor mapy chyba może dorzucić parę spownpointów dla rabusiów i wysłać mi plik map.txt i parties.txt ?
 |  Wszystkie spawnpointy sa tam gdzie byly i ostatnio kiedy sprawdzalem rabusie spawnowali sie zgodnie z przewidywaniami.
 Nie moge tego zweryfikowac bo nie moge odpalic M&B tutaj.
 
 Jak bys mogl sprawdz to w sposob nastepujacy:
 - przed uruchomieniem zaznacz w opcjach 'cheat mode'
 - na poczatku gry przespij dzien i noc w mohylewie (triggery spawnujace uruchamiaja sie co kilkanascie godzin)
 - na mapie wcisnij (Ctrl + 'T') - nieograniczone pole widzenia, i pojezdzij po mapie. Jezeli nie zauwazysz zadnych bandytow to znaczy ze cos jest zle.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 12:25, 18 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Bandyci sa, wiec chyba wszystko jest okey. Pozdawiam
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 9:53, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Mam kilka propozycji i proszę o opinie. 
 1. Menu początkowe - wybor plci.
 Uwazam ze moglibysmy dac sobie spokoj z graniem kobieta. O ile wiem w tamtych czasach kobiety zajmowaly sie glownie haftem lub praca w obejsciu zaleznie od pozycji spolecznej. Wiec proponuje porzucic polityczna poprawnosc, i zamiast udawac ze nie jestesmy szowinistycznymi swiniami - usunac te pozycje z menu.
 
 2. Menu poczatkowe - wybor klasy.
 Tez sklaniam sie ku usunieciu tego. Czekam na opinie.
 
 3. Konie - a konkretnie ilosc 'hit points'.
 Obecnie maja one ich 90. mam gotowy skrypt ktory pozwala obnizyc im te ilosc. Osobiscie wole jak konie czesto padaja w walce.
 Proponuje obnizyc do okolo 50, koni i tak nie zabraknie dlatego ze w grze bedzie duzo jazdy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 11:31, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | ad1: jestem za 
 ad2: dlaczego? czy to by oznaczalo ze kazdy zaczyna z identycznym poziomem umiejetnosci?
 
 ad3: tu mam mieszane uczucie, dokladniej chodzi mi o konia gracza, na ktory niezadko wydajemy gruba kase, a w takim wypadku czesto by trzeba kupowac nowe:/
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 12:28, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | [POD]J@$ON napisał: |  
	  | ad1: jestem za 
 ad2: dlaczego? czy to by oznaczalo ze kazdy zaczyna z identycznym poziomem umiejetnosci?
 |  Dokladnie, tyle za rozdzielasz na poczatku punkty dodatkowe wedlug wlasnego widzimisie. Roznice i tak szybko sie niweluja wiec po co przeplacac?
 Czhyba ze masz jakas ciekawa propozycje.
 
 
 
Osobiscie nie widze z tym problemu. tym bardziej ze koni bedzie w brod do zebrania po pokonanych kupach. 
	  | Cytat: |  
	  | ad3: tu mam mieszane uczucie, dokladniej chodzi mi o konia gracza, na ktory niezadko wydajemy gruba kase, a w takim wypadku czesto by trzeba kupowac nowe:/ |  
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 12:58, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Co do 1- sam o tym myslalem i w pelni popieram. To uprosciloby linie fabularna,a w przyszlosci moze pozwoliloby ja rozwinac o jakis...romansik?   Co do 2- takze zgodzilbym sie. Proponuje nastepujace klasy:
 -zolnierz kwarciany
 -szlachcic
 -pludrak (cudzoziemiec)
 -kupiec
 Co do 3- tutaj popieram Jasona. Lista koni jest w drodze. Rumaki beda graly wielka role w naszym modzie (tak jak w rzeczywistosci ówczesnej Rzeczpospolitej)-najtansze chabety mozna bedzie dostac bardzo tanio, ale nie zapominajmy ze cena dobrego konia husarskiego dwu-, trzy- krotnie przewyzszala cene calej reszty ekwipunku towarzysza i calego pocztu (który tez byl niemaly). Utrata takiego rumaka byla prawdziwa tragedia.
 Osobiscie uwazam wiec ze o ile mozna zastosowac taki skrypt co do slabszych koni, to aby podkreslic ogromne róznice jakosciowe, lepszym powinnismy pozostawic dotychczasowa wytrzymalosc, a moze nawet ja powiekszyc. Pamietajmy, ze konie sa bardzo wytrzymale- moga otrzymac kilka ciezkich ran, a ciagle beda w stanie galopowac. Notowano nawet przypadki koni szarzujacych dalej z urwana jedna noga!
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Ja Chosen Infantry
 
 
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 34
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 14:12, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Proponuje, żeby zamiast ekranu wyboru płci zamienic na ekran w którym mamy do wyboru Kozaka albo Lacha. A klasy niech zostaną [dla polski: żołnierz kwarciany, szlachcic, bogaty szlachcic i polski chłop; dla kozaków: niżowiec, ukraiński chłop, ukraiński jeżdziec, oraz może ukraiński rzemieślnik(niekoniecznie mi pasuje, ale...)] 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 18:49, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Popieram,ale to znaczyloby ze bohater wybiera linie fabularna juz na poczatku gry. Moze to i slusznie, bedzie mniej zabawy ze skryptami.Moze daloby sie zrobic tak aby od wyboru nacji zalezalo miejsce startu?. Lecz nie wybierajmy chlopa-kto chcialby nim grac?   Jeszcze raz:
 Polak (lub cudzoziemiec)
 - Zolnierz kwarciany
 - Szlachcic
 - Pludrak
 - Kupiec
 Kozak:
 - Dobycznik(mysliwy)
 - Kozak rejestrowy
 - Nizowiec
 Tatarzy:
 - Pasterz
 - Kupiec
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 19:23, 24 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Heh manitasowi chodzilo o usuniecie kompletnie wyboru klas, w sumie ja to popieram bo raz ze i tak pozniej kazdy zrobi co chce z postacia, a po drugie wolalbym jednak zeby strone konfliktu wybieralo sie w trakcie gry, bo niektorzy moze chcieli by zostac neutralni... przynajmniej na poczatku. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |