Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan / podzial obowiazkow - wersja polska - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 10:19, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Co do wyposażenia: od historyków oczekuję propozycji jakie wyposażenie z oryginalnej gry pasuje do poszczególnych rodzajów jednostek - potem będziemy je stopniowo wymieniać na własne.


Manitas, jak skoncze bohaterów wezme sie za to. Jak mówil Kosciusz, z oryginalnej gry zostanie niewiele- glownie bronie chlopskie, jak kosy, cepy etc. (a propo cepa- da sie zrobic tak aby czesc broni byla ruchoma?).
Natomiast D&M oferuje nam bardzo wiele-moze nie w dziedzinie szabel (jest tam sporo róznych "cussacków", czyli plebejskich kordów, nie uzywanych w Polsce), natomiast co do uzbrojenia zachodniego-smialo moznemy brac modele (palasze, miecz dwureczny-jest ich tyle ze az trudno wybrac). Podobnie z Khirgitami- maja pare rewelacyjnych czapek, idealnych dla Tatarów. Przygotuje szczególowa liste.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:19, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Manitas napisał:
Nie wiem, wywala jakieś assertion.

Przy okazji, czy ktoś widzi polskie znaki w moich postach?


:/ Szkoda bo troche się nameczyłem z tą mapką... U mnie normalnie działa :/ Noi jest chyba bardziej realistyczna pod względem terenu (stepy itp.)

Spróbuj z tym :http://rapidshare.de/files/33069322/mapa.rar.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:02, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Witam dostałem matryce od Matijasa i już mam pewną prośbę - czy moglibyścię ją już upgreadować ? Tzn - zmienić strony na polske i kozacy oraz wrzucić nazwy jednostek ( i tak to trzeba zrobić więć lepiej juz teraz )? Ja chce już bowiem uzbrajać powoli jednostki i jak sądze potem będzie problem bo całe pliki troops będą do wyrzucenia i zabawa we wrzucanie broni będzie od nowa. A ja w ten sposób będę mógł też na matrycy wywalać powoli to wszytko co średniowieczne i zalega w sklepach
( przez to b. cieżko sie poruszać po pliku items. )
Wówczas jak rozumiem mogłbym dostać tylko pliki troops.txt i parties.txt ? Po za tym z tą mapą cieżko mi się bardzo cokolwiek testuje - nie wszystko się miesci w skrzyni zendar więc ja już ubieram bandytów dla testu - ale na tej mapie NIE MA BANDYTÓW !
Aby przetestować jedną rzeczy musiałem ganiać 4 dni dokoła mohylew i dalej nikogo nie spotkałem ( atak obozu nic nie daje bo zabiajają mnie na odległość )
CZy można to zmienić ? Autor mapy chyba może dorzucić parę spownpointów dla rabusiów i wysłać mi plik map.txt i parties.txt ?
Ja bym chciał abyśmy za góra dwa tygodnie wydali jakąś wewnętrzną wersje alpha. POtem po debacie zmienimy szczegóły.
Aha - bardzo ładny pancerz husarski widziałem na forum M I b - zrobił go jakiś dżentelmen na T.... Czy moglibyście go załatwić od niego ?
pozdrawiam
KOSc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 14:36, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Drezwka zolnierzy sa w odpowiednich topicach, polskie i tatarskie juz gotowe. Tylko Kozacy wymagaja pewnych zmian. Postaram sie to zrobic jak najszybciej ale ostatnio mam strasznie malo czasu.
Bohaterów dam na poniedzialek lub wtorek wraz z questami, ponadto spisuje liste broni z vanilii i D&M które sie nam przydadza.
Co do rozbójników to sa juz gotowe 4 "frakcje", w odpowiednim topicu.
EDIT:
Przewidzialem takie "frakcje"rozbójnicze:
1)Rezuny - paesant mob, which fouht with everyone (sometimes even with Chmielnicki's Cossaks). Paesant troops including "czern" with primitive weapons- hooks, sticks etc. Weak, but numerous enemy.
2)Hajdamacy- cossack bandits dwelling in stepps. Better armed, with fire weapons, but still only bandits.
3)Czambuly tatarskie- Tartars that didn't undergo to noone, even Crimean Khanate (in fact, they constantly made small expeditions, which made Ukraine "burning border"). Generally light cavalry, mainly archers.
4)Kupy swawolne- unpayed soldiers, mercenaries and common bandits. Dangerous, some armed with fire weapons. Usually experienced soldiers. Such host were trouble for Rzeczpospolita.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 16:07, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Aha - bardzo ładny pancerz husarski widziałem na forum M I b - zrobił go jakiś dżentelmen na T.... Czy moglibyście go załatwić od niego ?

O ile wiem, Alex nawiazal z nim kontakt, i posiada ten pancerz u siebie, wiec pewnie i mamy zgode na uzycie. Trzeba go jednak sporo popoprawiac bo ma bardzo duzo poly i za bardzo wiesza kompa (np. ja mam gf mx 400 wiec pewnie nie mogl bym dobrze se pograc Confused )

No i wypadalo by sie dogadac z nim, skoro potrafi robic ladne pancerze to moglby nam cos jeszcze zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:35, 16 Wrz 2006    Temat postu:

No to panowie - postarajcie się o te dwie sprawy - bo to nam zaoszczędzi trochę czasu. Ja dalej pracuje nad strojami - które ciągle idą mi mozolnie. Nie mam czasu się uczyć Gmax ale to nie ma znaczenia - z Gmaxem czy bez - malowanie textury to dla mnie mordęga. Aha ja robie czapki po swojemu- Manitas rzeczywiście zrobił fajny patent - łącząc czapkę z szabelką przez co wygląda b. fajnie - i nawet na koniu nie ma jakiś strasznych przeinaczeń ( szabla trochę wchodzi wówczas w togę ale i tak jest bosko ) i ja może zrobię parę podobnych rzeczy ale większość będzie bez tego ( bo nie mam czasu ) potem można będzie najwyżej już bawić się szczegółami i takie patenty dodawać.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:42, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Cześć,

Każdy z aktywnych uczestników powinien już dostać na pm link do serwera gdzie będę wrzucał kolejne wersje moda, jeśli ktoś nie dostał proszę o kontakt.

Kosciusz napisał:
Witam dostałem matryce od Matijasa i już mam pewną prośbę - czy moglibyścię ją już upgreadować ? Tzn - zmienić strony na polske i kozacy oraz wrzucić nazwy jednostek ( i tak to trzeba zrobić więć lepiej juz teraz )? Ja chce już bowiem uzbrajać powoli jednostki i jak sądze potem będzie problem bo całe pliki troops będą do wyrzucenia i zabawa we wrzucanie broni będzie od nowa. A ja w ten sposób będę mógł też na matrycy wywalać powoli to wszytko co średniowieczne i zalega w sklepach
( przez to b. cieżko sie poruszać po pliku items. )
Wówczas jak rozumiem mogłbym dostać tylko pliki troops.txt i parties.txt ?

To co wyslalem to wlasciwie nie jest matryca, tylko rezultat jej istnienia - skompilowana wstępna wersja moda do celow testowych.
Matrycą jest zbiór plików pythona, którą będę udostępniał tym, którzy zechcą pisać skrypty w oficjalnym edytorze.

Pisalem juz dlaczego Unofficial Editor nie nadaje sie do naszych celow i nie bedziemy go uzywac, z tego samego powodu edytowanie plikow .txt to strata Twojego czasu, dlatego ze po kazdej kompilacji sa one nadpisywane.
Cytat:
Po za tym z tą mapą cieżko mi się bardzo cokolwiek testuje - nie wszystko się miesci w skrzyni zendar więc ja już ubieram bandytów dla testu - ale na tej mapie NIE MA BANDYTÓW !
Aby przetestować jedną rzeczy musiałem ganiać 4 dni dokoła mohylew i dalej nikogo nie spotkałem ( atak obozu nic nie daje bo zabiajają mnie na odległość )
CZy można to zmienić ? Autor mapy chyba może dorzucić parę spownpointów dla rabusiów i wysłać mi plik map.txt i parties.txt ?

Wszystkie spawnpointy sa tam gdzie byly i ostatnio kiedy sprawdzalem rabusie spawnowali sie zgodnie z przewidywaniami.
Nie moge tego zweryfikowac bo nie moge odpalic M&B tutaj.

Jak bys mogl sprawdz to w sposob nastepujacy:
- przed uruchomieniem zaznacz w opcjach 'cheat mode'
- na poczatku gry przespij dzien i noc w mohylewie (triggery spawnujace uruchamiaja sie co kilkanascie godzin)
- na mapie wcisnij (Ctrl + 'T') - nieograniczone pole widzenia, i pojezdzij po mapie. Jezeli nie zauwazysz zadnych bandytow to znaczy ze cos jest zle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 12:25, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Bandyci sa, wiec chyba wszystko jest okey.
Pozdawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:53, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Mam kilka propozycji i proszę o opinie.

1. Menu początkowe - wybor plci.
Uwazam ze moglibysmy dac sobie spokoj z graniem kobieta. O ile wiem w tamtych czasach kobiety zajmowaly sie glownie haftem lub praca w obejsciu zaleznie od pozycji spolecznej. Wiec proponuje porzucic polityczna poprawnosc, i zamiast udawac ze nie jestesmy szowinistycznymi swiniami - usunac te pozycje z menu.

2. Menu poczatkowe - wybor klasy.
Tez sklaniam sie ku usunieciu tego. Czekam na opinie.

3. Konie - a konkretnie ilosc 'hit points'.
Obecnie maja one ich 90. mam gotowy skrypt ktory pozwala obnizyc im te ilosc. Osobiscie wole jak konie czesto padaja w walce.
Proponuje obnizyc do okolo 50, koni i tak nie zabraknie dlatego ze w grze bedzie duzo jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 11:31, 24 Wrz 2006    Temat postu:

ad1: jestem za

ad2: dlaczego? czy to by oznaczalo ze kazdy zaczyna z identycznym poziomem umiejetnosci?

ad3: tu mam mieszane uczucie, dokladniej chodzi mi o konia gracza, na ktory niezadko wydajemy gruba kase, a w takim wypadku czesto by trzeba kupowac nowe:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:28, 24 Wrz 2006    Temat postu:

[POD]J@$ON napisał:
ad1: jestem za

ad2: dlaczego? czy to by oznaczalo ze kazdy zaczyna z identycznym poziomem umiejetnosci?

Dokladnie, tyle za rozdzielasz na poczatku punkty dodatkowe wedlug wlasnego widzimisie. Roznice i tak szybko sie niweluja wiec po co przeplacac?
Czhyba ze masz jakas ciekawa propozycje.

Cytat:
ad3: tu mam mieszane uczucie, dokladniej chodzi mi o konia gracza, na ktory niezadko wydajemy gruba kase, a w takim wypadku czesto by trzeba kupowac nowe:/
Osobiscie nie widze z tym problemu. tym bardziej ze koni bedzie w brod do zebrania po pokonanych kupach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 12:58, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Co do 1- sam o tym myslalem i w pelni popieram. To uprosciloby linie fabularna,a w przyszlosci moze pozwoliloby ja rozwinac o jakis...romansik? Cool
Co do 2- takze zgodzilbym sie. Proponuje nastepujace klasy:
-zolnierz kwarciany
-szlachcic
-pludrak (cudzoziemiec)
-kupiec
Co do 3- tutaj popieram Jasona. Lista koni jest w drodze. Rumaki beda graly wielka role w naszym modzie (tak jak w rzeczywistosci ówczesnej Rzeczpospolitej)-najtansze chabety mozna bedzie dostac bardzo tanio, ale nie zapominajmy ze cena dobrego konia husarskiego dwu-, trzy- krotnie przewyzszala cene calej reszty ekwipunku towarzysza i calego pocztu (który tez byl niemaly). Utrata takiego rumaka byla prawdziwa tragedia.
Osobiscie uwazam wiec ze o ile mozna zastosowac taki skrypt co do slabszych koni, to aby podkreslic ogromne róznice jakosciowe, lepszym powinnismy pozostawic dotychczasowa wytrzymalosc, a moze nawet ja powiekszyc. Pamietajmy, ze konie sa bardzo wytrzymale- moga otrzymac kilka ciezkich ran, a ciagle beda w stanie galopowac. Notowano nawet przypadki koni szarzujacych dalej z urwana jedna noga!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Nie 14:12, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Proponuje, żeby zamiast ekranu wyboru płci zamienic na ekran w którym mamy do wyboru Kozaka albo Lacha. A klasy niech zostaną [dla polski: żołnierz kwarciany, szlachcic, bogaty szlachcic i polski chłop; dla kozaków: niżowiec, ukraiński chłop, ukraiński jeżdziec, oraz może ukraiński rzemieślnik(niekoniecznie mi pasuje, ale...)]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:49, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Popieram,ale to znaczyloby ze bohater wybiera linie fabularna juz na poczatku gry. Moze to i slusznie, bedzie mniej zabawy ze skryptami.Moze daloby sie zrobic tak aby od wyboru nacji zalezalo miejsce startu?. Lecz nie wybierajmy chlopa-kto chcialby nim grac? Wink
Jeszcze raz:
Polak (lub cudzoziemiec)
- Zolnierz kwarciany
- Szlachcic
- Pludrak
- Kupiec
Kozak:
- Dobycznik(mysliwy)
- Kozak rejestrowy
- Nizowiec
Tatarzy:
- Pasterz
- Kupiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 19:23, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Heh manitasowi chodzilo o usuniecie kompletnie wyboru klas, w sumie ja to popieram bo raz ze i tak pozniej kazdy zrobi co chce z postacia, a po drugie wolalbym jednak zeby strone konfliktu wybieralo sie w trakcie gry, bo niektorzy moze chcieli by zostac neutralni... przynajmniej na poczatku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin