Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan / podzial obowiazkow - wersja polska - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:58, 25 Wrz 2006    Temat postu:

AChtung ! Jak chcecie wyelimować kobiete z gry ja się WYCOFUJE Z MODA !!!!! RObie już parę strojów kobiecych - a tego moda właśnie mam zamiar zaoferować kobiecie ! POza tym co wam do do diaska przeszkadza ? jedna osoba na 100 wybierze kobiete i tez sobie pogra ! Chyba nie chcecie aby był efekt jak w holy wars gdzie tak kochaja facetów że nawet ich poubierali w kobiece szatki ?
A co do wyboru klas ja tez sugerowalbym aby był Polak, Kozak ale i tzw . Foreigner mercenary - to zwiększy trochę atrakcyjność gry dla ludzi nie z Polski ( taki gosć właśnie będzie wybierał takie coś ) jak dacie jakieś podziały ala kwarciany, pludrak - to nikt nie będzie widział o co chodzi.
Pierwsza kwestię traktuje poważnie, druga to ttylko sugestia.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 10:59, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Dobra Kosciusz, specjalnie dla ciebie moze byc kobieta. Nie wiedzialem ze taki z ciebie romantyk. Smile Tak czy owak, to jeszcze odlegla kwestia. Mamy za malo modeli zeby nawet wypuscic alfe, wiec jeszcze do tego wrócimy. Pózniej.
Natomiast pludrak to wlasnie najemnik cudzoziemski. Nazwalem go z mysla o polskiej wersji moda, po angielsku brzmialoby to wlasnie jakos podobnie (foreign mercenary/foreign captain).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 12:12, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Czy mozecie wypuscic jakas liste przedmiotow koniecznych do pierwszej alfy.Bylo by szybciej.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:40, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Słuchajcie a jak mam taką propozycję :
Za jakies poł tygodnia wypuściłbym wam coś w rodzaju DEMA ciuchów co ?
Zrobiłbym to na podstawie NATIVE bo w wersji Manitasa jeszcze nie bardzo daje sie walczyć z vagirami i swagarami ( mimo że jesteśmy we wrogim obozie próba bitwa kończy się rozmową o to gdzie mają jechać ) natomiast co do samego poczucia klimatu takie demo by wam wystarczyło. Chce to zrobić z kilku przyczyn :
po pierwsze chcialbym trochę odetchnąc od ciuchów i zrobić pare modeli broni, pouczyć się Gmaxa i może pythona, poczytać skrypty i rozwiązania z innych modów i jak działają.
dwa - o ile Manitas będzie chciał to wrzucić do gry - to trzeba wiedzieć z czy się co je - tam zrobiłem np. model włosów który pod bre editorem trudno rozpoznać i dopiero w grze widać jak się go nosi.
trzy - musicie trochę pograć - aby zrozumieć główne problemy gry - np. moim zdaniem wszelkie pomysły aby ograniczać cokolwiek w broni palnej są chybione - a jak weżmiecie sobie 20 strzelców i zmierzycie się z konnicą - to zrozumiecie co mam na myśli.
cztery - ja obecnie mam z ciuchami pewien dziwny problem -otóż mod jest juz ogromny - ok. 60-70 mega- głównie to pliki DDS tyle zajmują - więc na razie nie chce robić nowych ( spokowanie moda chyba też niewiele go zmniejszy )
pieć - wcale nie jest już aż tyle roboty - moim zdaniem mamy już więcej ciuchów i ich wariacji niż gra orginalna. W demie zobaczylibyśćie przykładowe jednostki - niemalże wszytkie są b. kolorowe ( głównie kozackie ) . Sam engin pozwala na to aby dać jednej jednostce dowolną ilość kurtek, czapek , i żołnierze wyglądają każdy inaczej.
NO i w końcu gdybyśćie pograli to może jakieś pomysły by się pojawiły. Granie dużo daje do myślenia, ja ostatnio - doszedłem do wniosku że może udałoby się zrobic tabor w grze ... bo jest on b. potrzebny..
Pobilibyście się z bandytami i dołączyli do jakieś nacji biorąc udzial w wielkiej bitwie i można by debatować.
Ja planuje oczywisćie większość tekstur - reteksturowac potem i je poprawić - te wczesne są czasami b. cienkie ale mam już modele wrzucone do gry więc same zmienianie tekstur potem to już przyjemnośc..
Taka jest moja propozycja i co wy na to ? Oczywisćie to demo wydałbym wam w połowie tygodnia po wrzucenia jeszcze kilku rzeczy i powalczeniu z pistoletem kołowym Brutusa który w grze jest ale nie chce strzelać Sad
A ostatnio mnie cholernie ząb boli ....
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:30, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
w wersji Manitasa jeszcze nie bardzo daje sie walczyć z vagirami i swagarami ( mimo że jesteśmy we wrogim obozie próba bitwa kończy się rozmową o to gdzie mają jechać )

Chcialbym niesmialo zauwazyc, ze od tego czasu byly juz 2 kolejne wersje. Problem juz nie powinien wystepowac, a jezeli cos jest nie tak dajcie znac.

Cytat:
A ostatnio mnie cholernie ząb boli ....

Jak mnie ostatnio leb bolal to wyrwalem...
... ee, chyba jakos inaczej to szlo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 16:04, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Czy mozecie wypuscic jakas liste przedmiotow koniecznych do pierwszej alfy.Bylo by szybciej.
Pozdrawiam

Jesli chodzi o moje listy wielkimi literami zaznaczone sa przedmioty konieczne. Zwracam uwage ze jest to minimum (no, moze troche wiecej).

Kosciusz, pomysl niezly, ale nie bylaby to jeszcze alfa. Zwracam uawge, ze nie mamy zadnych modeli pancerzy, helmów itp., listy innych przedmiotów (np. konie) dopiero robie,nawet frakcje sa jeszcze nie gotowe w grze. W praktyce 90% broni pochodziloby z D&M (jutro postaram sie zamiescic liste uzytecznych broni z tego moda). Mozesz wiec wydac swoje ciuchy (bardzom ciekaw, przypuszczam ze pokazales nam dopiero ich czesc? Moze rzucilbyspare screenów? Smile ), ale nie jestesmy chyba jeszcze gotowi na powazniejsza rozgrywke.

Cytat:
ja ostatnio - doszedłem do wniosku że może udałoby się zrobic tabor w grze ... bo jest on b. potrzebny..

HA!Pomysl jak najbardziej trafny, sam od jakiegos czasu sie nad nim zastanawialem. W walce wrecz opancerzeni Polacy beda wyrzynac Kozaków, dlatego powinni oni miec jakas przewage. Tylko jak go zrealizowac, i, co gorsza, zmusic komputer aby go zywal.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:42, 25 Wrz 2006    Temat postu:

hmm... śmiem twierdzic że tabor jest do zrobienia Very Happy W Nativie były mapki z róznymi przeszkodami (mury,palisady etc.) Wystarczyłoby ustawic to na zwykłą walkę Razz Gorzej z tym jak zrobic żeby w nie wszystkich bitwach występował...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 17:47, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Cos podobnego bylo w niektorych modach na arenie.np w star wars i jeszcze jakims...bardziej odpowiednim do naszego moda ale nie pamietam ktorym....
Hmm...Chyba nawet w kilku ktore mialy zaaplikowany ta najbardziej znana przerobk areny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:56, 25 Wrz 2006    Temat postu:

No ja nie mówie o żadnym wydawania alfy czy bety ale zeby wam tylko dać coś w rodzaju demka umundurowania - chce też przekaząć wam już w ten sposób częśc modeli - jakbym nie wiem zachorował czy wyjechał itd. Spróbuje to jakoś wrzucić w nowy test Manitasa ale nie gwarantuje że się uda - zresztą ja mówie tylko o demie umundurowania - nic więcej. Myślę też że jak ktoś to zobaczy to może sam będzie probówać coś zmieniać - np. niektóre tekstury itd - i może coś ciekawego z tego wyniknie...

A z taborem jest tak.. Ja ostatnio poszedłem na wojne z grupą ekpertymentalnych kozaków strzelców - i zderzyłem sie z inną ekperymentalnych tataro-bandytów ( konnych ). Widząc pogrom swoich wojsk w drugiej części zlazłem z konia i 2 innym konnym kazałęm zrobić to samo... Otóż wolno stojący koń okazał się niezłą przeszkodą dla tatarów którzy nie mogli sobie już tak po prostu przejeżdzać przez moja piechotę ( zderzali się z naszymi końmi )
a gdyby tak.... zrobić model woza i dać mu animacje Lame Horse i paramtry super war horse ?
generalnie gra jest b. mało interaktywna nie można nic wyrzucić ani wziąść .... można tylko zrobić model i nadać mu funkcję człeka lub konia..tak w story modzie jest tyranozaur i delfin..
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:56, 25 Wrz 2006    Temat postu:

No ja nie mówie o żadnym wydawania alfy czy bety ale zeby wam tylko dać coś w rodzaju demka umundurowania - chce też przekaząć wam już w ten sposób częśc modeli - jakbym nie wiem zachorował czy wyjechał itd. Spróbuje to jakoś wrzucić w nowy test Manitasa ale nie gwarantuje że się uda - zresztą ja mówie tylko o demie umundurowania - nic więcej. Myślę też że jak ktoś to zobaczy to może sam będzie probówać coś zmieniać - np. niektóre tekstury itd - i może coś ciekawego z tego wyniknie...

A z taborem jest tak.. Ja ostatnio poszedłem na wojne z grupą ekpertymentalnych kozaków strzelców - i zderzyłem sie z inną ekperymentalnych tataro-bandytów ( konnych ). Widząc pogrom swoich wojsk w drugiej części zlazłem z konia i 2 innym konnym kazałęm zrobić to samo... Otóż wolno stojący koń okazał się niezłą przeszkodą dla tatarów którzy nie mogli sobie już tak po prostu przejeżdzać przez moja piechotę ( zderzali się z naszymi końmi )
a gdyby tak.... zrobić model woza i dać mu animacje Lame Horse i paramtry super war horse ?
generalnie gra jest b. mało interaktywna nie można nic wyrzucić ani wziąść .... można tylko zrobić model i nadać mu funkcję człeka lub konia..tak w story modzie jest tyranozaur i delfin..
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:57, 25 Wrz 2006    Temat postu:

No ja nie mówie o żadnym wydawania alfy czy bety ale zeby wam tylko dać coś w rodzaju demka umundurowania - chce też przekaząć wam już w ten sposób częśc modeli - jakbym nie wiem zachorował czy wyjechał itd. Spróbuje to jakoś wrzucić w nowy test Manitasa ale nie gwarantuje że się uda - zresztą ja mówie tylko o demie umundurowania - nic więcej. Myślę też że jak ktoś to zobaczy to może sam będzie probówać coś zmieniać - np. niektóre tekstury itd - i może coś ciekawego z tego wyniknie...

A z taborem jest tak.. Ja ostatnio poszedłem na wojne z grupą ekpertymentalnych kozaków strzelców - i zderzyłem sie z inną ekperymentalnych tataro-bandytów ( konnych ). Widząc pogrom swoich wojsk w drugiej części zlazłem z konia i 2 innym konnym kazałęm zrobić to samo... Otóż wolno stojący koń okazał się niezłą przeszkodą dla tatarów którzy nie mogli sobie już tak po prostu przejeżdzać przez moja piechotę ( zderzali się z naszymi końmi )
a gdyby tak.... zrobić model woza i dać mu animacje Lame Horse i paramtry super war horse ?
generalnie gra jest b. mało interaktywna nie można nic wyrzucić ani wziąść .... można tylko zrobić model i nadać mu funkcję człeka lub konia..tak w story modzie jest tyranozaur i delfin..
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:57, 25 Wrz 2006    Temat postu:

Nie ma problemu aby wlaczac i wylaczac obiekty na scenie.

Niestety to nie wystarcza, teren w bitwach jest generowany 'losowo'. co znaczy ze tabor bedzie zawsze albo fruwal nad ziemia, albo bedzie pod nia zakopany.

Mozna jeszcze zrobic tak, ze bitwy w ktorych wystepuja statyczne obiekty zawsze rozgrywaja sie na tym samym terenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:58, 25 Wrz 2006    Temat postu:

No ja nie mówie o żadnym wydawania alfy czy bety ale zeby wam tylko dać coś w rodzaju demka umundurowania - chce też przekaząć wam już w ten sposób częśc modeli - jakbym nie wiem zachorował czy wyjechał itd. Spróbuje to jakoś wrzucić w nowy test Manitasa ale nie gwarantuje że się uda - zresztą ja mówie tylko o demie umundurowania - nic więcej. Myślę też że jak ktoś to zobaczy to może sam będzie probówać coś zmieniać - np. niektóre tekstury itd - i może coś ciekawego z tego wyniknie...

A z taborem jest tak.. Ja ostatnio poszedłem na wojne z grupą ekpertymentalnych kozaków strzelców - i zderzyłem sie z inną ekperymentalnych tataro-bandytów ( konnych ). Widząc pogrom swoich wojsk w drugiej części zlazłem z konia i 2 innym konnym kazałęm zrobić to samo... Otóż wolno stojący koń okazał się niezłą przeszkodą dla tatarów którzy nie mogli sobie już tak po prostu przejeżdzać przez moja piechotę ( zderzali się z naszymi końmi )
a gdyby tak.... zrobić model woza i dać mu animacje Lame Horse i paramtry super war horse ?
generalnie gra jest b. mało interaktywna nie można nic wyrzucić ani wziąść .... można tylko zrobić model i nadać mu funkcję człeka lub konia..tak w story modzie jest tyranozaur i delfin..
A można tez jak w jednym modzie - zrobić inżyniera i tak że on będzie budował obóz w miejscu przez nas wybranym - wówczas zawsze można będzie się do tego obozu cofnąć i tam stoczyć bitwe ...
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 11:32, 26 Wrz 2006    Temat postu:

Alez oczywiscie, wydaj takie demo. Zawsze lepiej miec wszystko w "jednym reku" niz prozsiane po róznych komputerach. Smile
Gdybys mógl tez poslac pare screenów z twoimi ubraniami, a najlepiej-ich komplet (niekoniecznie w grze,moze byc w programie do modelowania). Wiedzialbym co mamy i czego nam brakuje. Jeszcze dzis zamieszcze liste rzeczy z D&M które beda nam przydatne.

Co do taboru-z tym koniem to niezly pomysl. Ja myslelm raczej o wykorzystaniu tarczy ale to chyba niedorzeczne. Tylko jak cos takiego zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 8:29, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Co byscie powiedzieli na takiego pomysla:

1)Sprawa zwiazana z braniem jencow po bitwie.A jesli by tak dostawac rozne kwoty za roznych zolnierzy,np za najprostsza jednostkie po kazdej ze stron 5 denarow czy raczej groszy??,i tak w zwyz dla nastepny upgrejdowanych jednostek.Oczywiscie najwiecej powinno sie dostawac za jakiegos oficera.

2)Tu nastepny pomysl:wlasni oficerowie kilka rodzajow w zaleznosci od wielkosci grupy,nie wiem jakie byly wtedy stopnie wojskowe:(.Tu tez za najnizszego stopniem cena porownywalna chociazby do najlepsych jednostek wojskowych i wzwysz tak aby taki oficer najwyzszy stopniem byl prawdziwa gratka dla playera.

Chodzi mi o to ze nie ma sensu np w native tloc sie z dark knightami i brac ich do niewoli skoro tyle samo dostaje sie za rivier piratow

3)I kolejna rzecz bylbym za tym aby taki oficer byl "napakowany", zeby bylo wiadomo ze oprocz innego ciucha cos jeszcze wyroznialo go z pola bitwy.

A odnosnie oficerow moze w przyszlosci kiedy w naszym modzie bedzie mozna oblezac kazde miasto jakies ksiazeta i wiekszy okup:)

Co o tym sadzicie???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin