Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NOWA WERSJA M&B
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 12:28, 24 Lis 2006    Temat postu: NOWA WERSJA M&B

[link widoczny dla zalogowanych]

Nowa wersja gry.
Pytanie- jak wplynie to na naszego moda? Musimy pograc pare dni i zobaczyc czy da sie zaimportowac nasze przedmioty i skrypty, zwlaszcza czy i jak przystosowac nowy system pochew i kolczanów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:03, 24 Lis 2006    Temat postu:

Jeszcze nie ma nowej wersji modsystemu, wiec nie mozna nic powiedziec jak wplynie nanaszego moda.
Byc moze nowy modsystem wyjdzie w przyszlym tygodniu.

Poki ci o ile sie zorientowalem na forum na TW, jest to chyba najbardziej zabugowana wersja jaka wydano do tej pory. Kolejne update bedzie pewnie kolo miesiaca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 16:12, 24 Lis 2006    Temat postu:

Dodane jest mnustwo szaderow.Ja juz widze moje strzelby na plecach u piechoty albo bandolet u boku Smile.Trzeba powiedziec ze z tym wszystkim gra nie ma duzo wiekszych wymagan(nie wspominajac o szaderach).
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 16:52, 24 Lis 2006    Temat postu:

<jupi> AI wkoncu podczas bitwy nie zachowuje sie jakby miala sraczke:D (po komendzie "hold position") moze to bedzie jakis krok w kierunku formacji...

pozatym bugi, bugi, bugi i zmiana klimatu na mniej mroczny Confused inny hud...

No i te pochwy... wg mnie troche niepotrzebny bajer a zmusza do dodatkowych modeli... ale jak widze nie wszystkie modele je maja - czyli nie sa obowiazkowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 16:59, 24 Lis 2006    Temat postu:

Bron typu siekerka czy nuz stolowy rzeczywiscie nie ma pochwy bo i po co, ale jakies miecze dobrze rze maja Smile.MI sie to podoba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:42, 25 Lis 2006    Temat postu:

hmm dla mnie nowa wersja to tragedia...wcześniej moglem grac z pelnymi ustawieniami na 40 jednostek bitwe i wszystko ladnie chodzilo.. ( i nawet frapsem moglem filmować ! )
A teraz ...jest masakra..nie moge nawet przejsc sie po zadnym z miast tak strasznie skacze.. Odznaczylem cienie srodowiska, wode i shadery ..ale niewiele to mi dalo.. moge chodzic po miescie i widze ze w zasadzie grafika jest taka sama.. ale bitwa z 5 piratami ....to jest dla mnie masakra..skacze jak cholera....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:53, 25 Lis 2006    Temat postu:

Jason, udalo ci sie to odpalic na starym gf2mx czy masz juz nowy sprzet?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 14:55, 25 Lis 2006    Temat postu:

Niestety dalej stary Sad moze nowy bedzie okolo stycznia...

wogole gra jest teraz bardziej konfigurowalna - mozna wybrac rozdzielczosc ekranu, powylaczac shadery, refleksje na wodzie - ogolnie w tym wzgledzie jest dobrze

a no i sorry jednak troche sie pomylilem z tym AI - dalej nie moze ustac w miejscu ale teraz juz zachowuje sie mniej nerwowo...

PS: mam tez wrazenie ze gra jest lepiej zoptymalizowana - wlaczylem rozdzielczosc 800x600 i w czasie gry wlaczylem cienie i trawe (!!!), liczebnosc wojakow standardowa - 40 i nawet dalo sie grac... ale jesli sie nie przesadzi z ustawieniami to mozna miec niezla wydajnosc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:04, 25 Lis 2006    Temat postu:

A jakiej glebi kolorow uzywasz, 16 czy 32?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 15:05, 25 Lis 2006    Temat postu:

32 - ustawienie 16 to juz by bylo przegiecie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:59, 27 Lis 2006    Temat postu:

Jason możesz mi podać jakiś pattern - wzór twoich ustawień gry ? Mi skacze naprawę przy 5 jednostkach..ba nawet jak sam ide...to skacze..jakbym kulał.... Nie bardzo kapuje co to są te frames.. W starej wersji miałem 120 a teraz nie wiem czy lepiej to zmiejszac czy zwiększac..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 16:57, 27 Lis 2006    Temat postu:

Hmm no wiesz... wszystko powylaczane co nie jest potrzebne... tak u mnie wyglada zakladka ustawien video (jednak mam glupie wrazenie ze co bym nie ustawil to i tak moja karta nie obsluzy zadnych efektow i efekt bedzie ten sam...)

oczywiscie w zakladce audio wylaczylem muzyke.

a w samej grze to powlaczalem "pernament corps" zeby ciala nie znikaly, dynamiczne oswietlenie zeby gra jakis poziom prezentowala, no i dodatkowe cienie i trawa (chociaz na 6 lvl jak armie juz mialy troche ludzi to wylaczylem) moglem jeszcze o czyms zapomniec ale raczej nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:04, 27 Lis 2006    Temat postu:

Z tego co wiem Frames okresla gorny limit klatek, wiec zmiana tego parametru chyba nie za bardzo wplynie na wydajnosc, o ile oczywiscie bedziesz zmniejszal go w dol. Mi bardzo pomoglo wylaczenie filtrowania anizotropowego, jest ono o niebo lepsze od trojlinowego ale niestety starsze karty slabo sobie z nim radza, a nowsze ... obsluguja juz nie tylko szybkie filtrowanie anizotropowe ale i directx 9 no i maja wiecej modulow vertex shader. Niestety najwyzszy czas zmienic karte, bo moj stary radeon 9200 z jednym modulem vertex shader, directx 8 i pixelshaderami w wersi 1 nadaje sie juz tylko do muzeum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:13, 27 Lis 2006    Temat postu:

hmm no wlasnie ja mam wlaczone to co mialem w 7.50 ..wiec to bump maping tez sobie wylacze..i inne rzeczy..jak u jasona..nawet tę wodę włączoną mam..
A to filtrowanie anizotropowe gdzie mogę wyłączyć ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 17:28, 27 Lis 2006    Temat postu:

O ile pamietam to ustawia sie juz w samej grze...

Ale kosciusz - ty grasz w nowa wersje? mnie wkurzaly troche te ciagle wywalania, nie dalo sie nawet zarobic na eskorcie karawan...

No i z uporem doszedlem do tego 6 levelu i juz wlasciwie zapomnialem ze gralem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin