| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 21:43, 08 Paź 2006    Temat postu: DEMKO UBRAN ! |  |  
                | 
 |  
                | OK wysłałem demko to wszystkich co są aktywni - Brutus, Manitas, Beleg, Alex a Jason dostal przez GG Demko jest demko ciuchow a nie gry  -nazwy ubran, jednostek broni sa umowne a nie na serio ... Ze względów na kupców podmieniłem plik Conversations ....więc lepiej nie gadac z przypadkowymi osobami. Parę tavern przez to tez nie dziala.
 Bron i ubrania s a w skrzyni w zendar...aby zobaczyc najwiecej najlepiej przejrzec plik w BRF .... Zamienilem tez kilka tekstur orginalnych ( ale tak ze nie narusza to gry native - wiec bez paniki ) wiec te ubrania mozna zobaczyc tylko w grze... Najlepiej dolaczyc sie do jakiejs strony i wzisasc udzial w wiekszej potyczce
 Tak jak powiedzialem wczesniej   mozna sprobowac samemu zmieniac te tekstury i dodawac swoje wlasne oraz przeprowadzac inne eksperymenta
 pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 12:13, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Piszcie swoje wrazenia. Nie moge przetestowac dema wiec przeslijcie  troche screenów. Czekam niecierpliwie zeby zobaczyc efekty pracy Kosciusza!   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 12:47, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | No ja juz napisalem mniej wiecej na gg swoje spostrzezenia. Ubrania jakie sa kazdy widzial wczesniej  do nich nie mam zastrzezen, tylko nie spodziewalem sie ze ich jest az tyle  pare textur jednak wypadalo by zmienic. 
 Zastrzezenia, a wlasciwie prosbe mam o prace nad sama mapa... bo to co jest teraz to pomieszanie z poplataniem. Miedzy innymi frakcje nie maja dobrze przydzielonych miast... A mysle ze mozna juz mniej wiecej zakreslic ogolny rys frakcji.
 
 Beleg dlaczego nie mozesz przetestowac? Masz jakies problemy z kompem? Uwazam ze kazdy powinien to zobaczyc bo raz - ze mnie zmotywowalo do pracy, a dwa ze bedziecie miec jakis namacalny obraz ile jest zrobione i czego brakuje.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 13:27, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | No własnie Beleg ty musisz w to pograć chocby aby zobaczyc jak wygląda świat jednostek... Moim zdaniem twoje drzewko jednotek polskich  jest b trydne do wprowadzenia... Ja wrzucilem ok. 10 jednostek polskich.... i wiekszosci z nich w grze nie widac.. Kozackie sa niemal wszystkie - dodanie 1 czy 2 jest mozliwe ale polskie ? 3 rodzaje piechoty sa  a ty chcesz z 6 .... Trudno jest naprawde zrobic az takie rozroznienie cech tej piechoty... Nawet super dobry piechor  czy kawalerzysta z poziomem 36  ( jak dark knight ) ginie czasami po 1 secundzie... Bo to nie jest sredniowiecze..
 W orginalnym mount and blade mozna bylo w zbroi dark nighta rozbic samemu ok . 30 wrogow ( z pancernym konikiem rzecz jasna ) ... Tutaj samotna szarsza to pewne samobojstowo... To nie jest też Duke and MErc... Teraz sila ogniowa piechoty jest zaskakujaca dobra...( zmniejszanie jej zabije piechote w stosunku do jazdy  )
 Dlatego nie wiem czy jest sens dawac az 30 jednostek polskich - nawet w grach RTS nie ma takich gigantycznych drzewek - nie ma tez w zadnym modzie czegos takiego... Po za tym pamietaj ze engine gry ogranicza ilosc rodzajow partii do 6 - wiec w jednej partii moze byc 6 rodzajow jednostek ... Normalnie w grze sa ze 3 partie dla kazdej ze storn ( scouci, furagers i war party ) nawet mnozac ilosc partii nie zwiekszy sie atrakcji gry ... dodajac w kazdej zupelnie inne wojsko  i mysle nie bedzie to ani realistyczne ani zmyslne...NIe mowiac juz o tym ze jednostka powinna miec przynajmniej ze 2 rodzaje kurtek i 2 rodzaje czapek..
 
 
 No i mowie - dla gracza nie ma wielkiej frajdy awansowanie pikieniera krolewskiego czy w ogole jakiegos pikiniera oprocz jednego poczatkowego ...bo taki pikinier bez kamizelki kuloodpornej nie pozyje za  dlugo... Kozacy maja piechote atakujaca na bron biala...i w kupie ta piechota jest w stanie narobic straszna rzez - ale tylko w przypadku posiuadania przewagi liczebnej... a tez jest to nic innego jak tylko mieso armatnie...Awans miesa armatniego na super mieso armatnie jest malo znaczacy ... W normalnej wersji gry NAtive piechota tez jest do bani - my mamy roznice - piechota z bronia palna jest nawet czasami lepsza niz jazda..
 pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 14:07, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Ja tez niepredko potestuje, nie mam juz netu, tyle co z biura. 
 
 Co do mapy i frakcji, na  wyrazne zyczenie aby wciaz spawnowali sie vaegirsi i swadianie, wiekszosc miast pozostala pod ich kontrola (miasta frakcji to ich spawnpointy), stan taki jest tymczasowy i mysle ze raczej nie przeszkadza w testowaniu.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 17:44, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Gralem i jest sporo fajnych ciuchow, ale jak dla mnie wiekszoc jest za jaskrawa.No i jest pare wogole do poprawy(tekstury).Ogolnie kawal dobrej roboty ale to jeszcze nie to co chcialbym zobaczyc w tym modzie...Znajac Koscia mozliwosci to to jest namiaska tego co potrafi   
 I jeszcze cos demo strasznie tnie u mnie
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 18:36, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Nie wiem jaki macie sprzęt - mnie rok temu na forum RTW wygwizdano .... mam najgorszy komp w polsce ponoc  (celeron 1.3  + 512 Ram  ) gra u mnie chodzi na 40 jednostkach ( Wiecej nie umiem wlaczyc ) wszstkie ustawienia sa na MAXA i nic nie skacze ! Tzn skacze podczas reinforcement ale native tez skacze.. 
 Prosze o nazwy mundurkow to przeróbki ... i co jaką jaskrawosć chodzi  ? ( ja specjalnie robilem jasrawe a wam sie nie podoba ? )
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 18:37, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Nie wiem jaki macie sprzęt - mnie rok temu na forum RTW wygwizdano .... mam najgorszy komp w polsce ponoc  (celeron 1.3  + 512 Ram  ) gra u mnie chodzi na 40 jednostkach ( Wiecej nie umiem wlaczyc ) wszstkie ustawienia sa na MAXA i nic nie skacze ! Tzn skacze podczas reinforcement ale native tez skacze.. 
 Prosze o nazwy mundurkow to przeróbki ... i co jaką jaskrawosć chodzi  ? ( ja specjalnie robilem jasrawe a wam sie nie podoba ? )
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 18:40, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Albo mam lepszy pomysł .... Wrzucacie teksture ktora wam sie nie pdooba bo za bardzo jaskrawa do PHoto shopa albo innego  programa - zaznaczacie to co chcecie - dajecie adjustmet - opcje i zmieniacie kolory , lightyt itd.... A potem SAVE  i mozecie zrobic screena.... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 20:21, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | A jeszcze prosba - prosibym o screeny jaskrawych ciuchow - moze jest tak ze wy i ja macie inne kolory ustawione... i rzeczywiscie na innych kompach cos wyglada zle.. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 20:39, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Na jutro moze z czyms sie pobawie i pokaze o co mi chodzi.Moim zdaniem kolorystyka nie powinna odbiegac od otoczenia w M&B, tam jest wszystko szare i takie klimatyczne.Nie chodzi o to ze cos nie moze byc np czerwone czy zolte ale zeby ten kolor szary i stary.W jakims innym modzie bylo podobnie: mundury za jasne a reszta swiata gry szara to wygladalo troche dziwnie.Na mysl przysuwa mi sie np Pan Wolodyjowski czy inny juz kolorowy film.Ciuchy byly jak by wyprane 100 razy w pralce, ale przez to klimatyczne moim zdaniem. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 21:42, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | No wiec o co mi chodzi: Przed:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Po:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 O cos takiego mi chodzilo, to przyklad najbardziej zucajacy sie w oczy i na drugim screenie gosciu od areny tak samo moim zdaniem.
 Co ty na to Kosciu??
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 22:03, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | haha - ok - cytrynowo -grejfrutowy kolorek goscia z blacha jest rzeczwyscie nieco .... nie na czasie  )) ale ten zielono niebkieski mundurek wegierski kolory ma ok ( ten w ktorym jest bohater ) natomiast  jest zle wykonczenie kolnierzyka i to poprawie - ten  zielony jest zerzniety ze strony kismeta... i kolory sa takie jak naprawde byly. Chyba ze chodzi ci o panka od niewolnikow.. ... w niemiesko czarnym szlafroku ...to jest tylko przyklad stroju ciwilnego - moge takich strojow jeszcze zrobic kilka wariantow .. no problem ..a ten najwyzej bedzie tylko dla jakiegos kupca czy cywila... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 22:36, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Toz myslalem ze wszyscy wiedza ze moje wsparcie dla moda ogranicza sie do spraw "intelektualnych'. Gdyby nie to dawno juz nauczylbym sie modelowac. W skrócie chodzi o to ze mam 2 komputery- 1, ten z którego pisze,jest podlaczony do neta, ale bardzo slaby (moge pograc sobie co najwyzej w packmana  ), drugi, sluzacy mi do grania, jest dobry (Athlon 1800, GF4, 512 RAM) lecz niepodlaczony. Moge przenosic rzeczy na plytach (szkoda mi ich zuzywac, to nie niewolnicy- na drzewach nie rosna  )lub na dyskietkach(akurat terazmam awarie- czy komus zniknela kiedys stacja dyskietek?). Sami widzicie zenie oplaca sie nagrywac plyty na kazda nowa wersje moda, poza tym i tak toco bym poprawil/wysledzilniemialoby znaczenia wobec braku mozliwosci przenoszenia. 
 
 
 
	  | Cytat: |  
	  | No własnie Beleg ty musisz w to pograć chocby aby zobaczyc jak wygląda świat jednostek... |  Chcialem zeby drzewko bylo oryginlane. Jest duze, owszem, ale spójrz chocby na drzewka z LD- sa nawet wieksze. Lacznie jest 30> jednostek polskich, ale w 2 róznych grupach (Moze zrobic 2 frakcje?Oczywiscie tylko czysto technicznie,obie moglyby nazywac sie po prostu "Polacy"). Ostatecznie mozna rozbic je na frakcje polska i "prywatna" (tak jak zolnierze z Zendar), lub wojska magnackie ( w takich, a nie w kwarcianych,sluzyli bohaterowie OiM).
 Róznice miedzy poszczególnymi "galeziami" powinny tez byc dosc znaczne- co innego cham z rusznica, a co innego weteran wojny trzydziestoletniej z pulku gwardii królewskiej. Wlasnie sila ognia jest rzecza która musimy idealnie zbalansowac- to nic przyjemnego gdy kilku rezunów kladzie pokotem twoich drogich, dlugo szkolonych husarzy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 22:55, 09 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | A moglbys beleg opracowac jaks wersje mini tego drzewka jednostek? przynajmniej tymczasowo, bo faktem jest ze niedlugo chcielibysmy wypuscic oficjalna wersje demo, a tak nie wyrobimy sie z robota dla tylu jednostek  A przeciez nie musimy od razu wypuszczac kompletnego moda, byle wypuszczac co jakis czas patche, tak jak to robia inni. Bo naten czas mysla ze jestesmy uspieni, a tak weszlibysmy do grona modow czynnych/tworzonych. 
 A demo albo raczej alphe trzeba wypuscic jak najszybciej bo to co juz mamy nadaje sie jako zacheta do pelnej wersji tylko trzeba to uporzadkowac.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |