Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DEMKO UBRAN !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:04, 13 Paź 2006    Temat postu:

Manitas - mozęsz mi posłac matryce items.txt - zaczne dodawac ten badziew juz i moze cie choc nieco odciaze ... Domyslam sie ze de facto modele i tekstury to jest drobiazg... Triggery sa znacznie bardziej pracochlonne i jakbys zrobil oblezenia i AI ktore atakuje miasta....to bylo by jak w "erze" " Smile

Ale nie do konca masz racje ze gra nie chodzi i wiesza sie w mieszanym srodowisku = ja wlasnie wrzucilem items z demka do moda Rome Total dla MandB i wszystko gra - i chodzi extra. Nie ma absolutnie zadnego wieszania.. Bez przerabiania troops,txt - przedmioty sie same pozastępowaly ! Oczywiscie w nieco absurdalnym ukladzie ale jednak..

Beleg - nowe drzewko jednostek do konca nie jest nam potrzebne
Uwazam ze mozna faktycznie zrobic je nieco mniejsze ale ok - moze byc takie jak jest = rozbudowane... Tego czego sie nie da po prostu nie wrzucimy.
Sa tam jednostki nieco mniej reprezentatywne np kirasjer ... Ale generalnie po przesledzeniu pare modow - zgadzam sie ze bardzo rozbudowane drzewko nie przeszkadza... NAtomiast uwazam ze niektore nazwy i jednostki mozna by wyrzucic a zamiast nich np dac jednostki litewskie... Tak jak goscie co robia moda do RTW zrobili..
Jednostki Litewskie - moglyby sie róznic nieznacznie - ale jednak -strojami i byc np lepsze w walce wręcz podczas gdy koronne bybyly lepsze w walce bronia palna (albo odwrotnie ) Paru Litwinow co gra w MandB tez by sie ucieszylo. A z tego co ja amator pamietam .... to Litwa w wojnie z kozakami " ani matkom , ani dzieciom nie przepuszczala". A że stroje byby inne to jest oczywiste ( tzn te stroje za ktore placil budzet - czyli piechoty i dragonii )

pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:25, 13 Paź 2006    Temat postu:

I jeszcze pytanko do Manitasa :
Czy nie ma jakiegos sposobu aby wpisywac te rzeczy do pyhona np w jakiems edytorku txt a potem to wklejac ? Chodzi mi o to ze ja 80% czasu zyciowego spedzam w pracy... a tam nie moge zainstalowac pythona choc czasami mam wiele wolnego czasu ( moja praca to czasami tylko siedzienie i czekanie na alarm ) Ale gdybm mogl np. napisac te linie w jakims notatniku czy czyms podobnym i potem wkleic w te pliki.py ?
pozdr
ksoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 15:38, 13 Paź 2006    Temat postu:

Litwini...to sprawa przyszlosci, aczkolwiek bylbym przeciwny. Jednostki bylyby praktycznie te same, za to doszlyby klopoty z umiejscowieniem (Wlk. Ks. Litewskie lezy poza nasza mapa), no i co robilaby armia litewska na Rusi na poczatku powstania Chmielnickiego (pomogla koroniarzom dopiero w 1649)? To wprowadziloby zbyt duzy zamet. Kiedys mozemy o tym podyskutowac, ale na razie to chyba bez sensu- i tak mamy mnóstwo roboty.
Cytat:
Beleg - nowe drzewko jednostek do konca nie jest nam potrzebne

Very Happy Ciesze sie ze mnie popierasz. Dopieszczenie tego drzewka zajelo mi duzo czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:10, 16 Paź 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
Ale nie do konca masz racje ze gra nie chodzi i wiesza sie w mieszanym srodowisku = ja wlasnie wrzucilem items z demka do moda Rome Total dla MandB i wszystko gra - i chodzi extra. Nie ma absolutnie zadnego wieszania.. Bez przerabiania troops,txt - przedmioty sie same pozastępowaly ! Oczywiscie w nieco absurdalnym ukladzie ale jednak..
Zgodnie z oczekiwaniami. Items jako nieliczny z modulow nie zawiera odwolan do innych (zazwyczaj). wiec spowoduje crash tylko jesli itemow bedzie mniej niz poprzednio i bedzie proba odwolania do ktoregos itema z konca listy. Nie wyglada to juz tak rozowo w przypadku troops, choc tez mozliwe ze gra troche podziala.
Cytat:
Czy nie ma jakiegos sposobu aby wpisywac te rzeczy do pyhona np w jakiems edytorku txt a potem to wklejac ?

Mozesz edytowac zwyklym notepadem nawet. Mozesz tez poszukac jakiegos free edytora ktory ma syntax highlighting do pythona.
Mozesz tez czesciowo zainstalowac go w pracy bez pytania administratora. Skopiuj sobie folder Python24 w domu i przenies do pracy. Wystarczy potem ustawic zmienna srodowiskowa uzytkownika i mozesz odpalac skrypty. Nie bedzie chodzilo Idle, ale po edytowaniu mozesz odpalic build_module.bat zeby sprawdzic czy nie ma bledow.
Cytat:
Chodzi mi o to ze ja 80% czasu zyciowego spedzam w pracy...
Tylko 80?
Farciarz ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:02, 16 Paź 2006    Temat postu:

Farciaż ? Hmm dobrze wiedzieć że ktoś ma jednak gorzej Smile
OK te podpowiedzi mnie pocieszyły. Natomiast mam jeszcze jedna prosbę..POnieważ umiesz już doczepiac szkielet. w gmaxie -czy moglbys nakresic jakis skromny - tutorial ? Chodzi mi o to że o ile teksture robie w godzine to poprawianie jej aby pasiła do geometri modelu zajmuje mi znacznie wiecej a i tak wiele rzeczy nie wychodzi jak trzeba.. W Gmaxie zacząłem się babrać w UWV ale tam to wygląda dość nieciekawie. Może wiec robić uv pod blenderem a potem doczepić szkielet ?
Poza tym cieżko mi znaleść sensowny tutorial. Jeśli nie masz czasu - to choć wrzuć pare wskazówek.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 13:46, 17 Paź 2006    Temat postu:

Hmm co zrobimy jesli nie wyrobimy sie z demem przed nowa wersja?

Bo np. ja obawiam sie ze przynajmnej przez jakis czas nie bede mogl pograc w nowa wersje (z pewnych wzgledow...) zakladajac oczywiscie ze mi pojdzie...

A poza tym zauwazylem ze w modach panuje pewnien zastoj... jakby wszyscy czekali na patcha... szkoda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:46, 17 Paź 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
POnieważ umiesz już doczepiac szkielet. w gmaxie -czy moglbys nakresic jakis skromny - tutorial ? Chodzi mi o to że o ile teksture robie w godzine to poprawianie jej aby pasiła do geometri modelu zajmuje mi znacznie wiecej a i tak wiele rzeczy nie wychodzi jak trzeba.. W Gmaxie zacząłem się babrać w UWV ale tam to wygląda dość nieciekawie. Może wiec robić uv pod blenderem a potem doczepić szkielet ?

Nawet nie probowalem modelowania i UV w gmaxie. Najlepiej zrobic wszystko lacznie z UV w ulubionym edytorze i wyeksportowac w jakims formacie ktory rozumie Gmax. Moze cos skrobne, ale najpierw chce zrobic z jeden model szkieletowy na powaznie.
[POD]J@$ON napisał:
Hmm co zrobimy jesli nie wyrobimy sie z demem przed nowa wersja?
Bo np. ja obawiam sie ze przynajmnej przez jakis czas nie bede mogl pograc w nowa wersje (z pewnych wzgledow...) zakladajac oczywiscie ze mi pojdzie...
Nie sadze zeby wiele sie zmienilo w temacie modeli, a praktycznie do tej pory nic wiecej nie mamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:44, 20 Paź 2006    Temat postu:

Dodalem nowy kawalek skryptu.
Najlepiej opisze to ten [link widoczny dla zalogowanych]

Planuje zeby gracz dostawal ta droga wiekszosc questow, jak rowniez info wywiadowcze typu planowane ataki na zamki itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 16:05, 20 Paź 2006    Temat postu:

No no, jestem pod wrazeniem. Z tym nowym sposobem otrzymywania questów chodzilo o poslanca? Oryginalne i nardzo przydatne, choc niektóre zadania powinny byc jednak odkrywane inna droga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 16:20, 20 Paź 2006    Temat postu:

Podoba mi sie ten pomysl Smile.Przez to questy beda juz na samym poczatku "inne" od native.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:49, 23 Paź 2006    Temat postu:

FAjne ale hi hi gracz leser ( taki jak ja ) na widok kogoś kto ma dla niego zadanie - zazwyczaj będzie umykał przed gońcem do miasta- a tam taverna, nocka i niech sobie goniec sam wykonuje robote Smile
J/k


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:07, 23 Paź 2006    Temat postu:

To na nic,
Chocbys ukryl sie w knajpie - i tak cie dopadnie ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 16:07, 23 Paź 2006    Temat postu:

Podejzewam ze Manitas wszystko przemyslal Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Pon 16:56, 23 Paź 2006    Temat postu:

Można dać gońcowi superprędkość- jakieś 20 jednostek tego czegoś co określa prędkość. Albo dać super przyspieszenie takie że najpierw nie ma gońca, naraz bum i zadanie przydzielone:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 17:48, 23 Paź 2006    Temat postu:

Z tego co widze, to ma juz niezla predkosc - okolo 12, ale chyba przydzielenie 20 nie naruszylo by realizmu, a dalo szanse na dluzsze przezycie;).

No panowie, teraz trzeba wymyslec jakies misje, zeby goniec mial co dostarczac Wink Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin