| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 9:04, 13 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Manitas -  mozęsz mi posłac matryce items.txt -  zaczne dodawac ten badziew juz i moze cie choc nieco odciaze ... Domyslam sie ze de facto modele i tekstury to jest drobiazg... Triggery sa znacznie bardziej pracochlonne i jakbys zrobil oblezenia i AI ktore atakuje miasta....to bylo by jak w "erze" "   
 Ale nie do konca masz racje ze gra nie chodzi i wiesza sie w mieszanym srodowisku = ja wlasnie wrzucilem items z demka  do moda Rome Total dla MandB i wszystko gra - i chodzi extra.  Nie ma absolutnie zadnego wieszania.. Bez przerabiania troops,txt - przedmioty sie same pozastępowaly  ! Oczywiscie w nieco absurdalnym ukladzie ale jednak..
 
 Beleg - nowe drzewko jednostek  do konca nie jest nam potrzebne
 Uwazam ze mozna faktycznie zrobic je nieco mniejsze ale ok - moze  byc takie jak jest =  rozbudowane... Tego czego sie nie da  po prostu nie wrzucimy.
 Sa tam jednostki nieco mniej reprezentatywne np kirasjer ...  Ale generalnie po przesledzeniu pare modow  - zgadzam sie ze bardzo rozbudowane drzewko nie przeszkadza... NAtomiast uwazam ze niektore nazwy i jednostki mozna by wyrzucic a zamiast nich np dac jednostki litewskie... Tak jak goscie co robia moda do RTW zrobili..
 Jednostki Litewskie - moglyby sie róznic nieznacznie - ale jednak -strojami i byc np lepsze w walce wręcz podczas gdy koronne bybyly lepsze w walce bronia palna  (albo odwrotnie ) Paru Litwinow co gra w MandB tez by sie ucieszylo. A z tego co ja amator pamietam .... to Litwa w wojnie z kozakami " ani matkom , ani dzieciom nie przepuszczala". A że stroje byby inne to jest oczywiste ( tzn te stroje za ktore placil budzet - czyli piechoty  i dragonii  )
 
 pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 9:25, 13 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | I jeszcze pytanko do Manitasa : Czy nie ma jakiegos sposobu aby wpisywac te rzeczy do pyhona np w jakiems edytorku txt a potem to wklejac ? Chodzi mi o to ze ja 80% czasu zyciowego spedzam w pracy... a tam nie moge zainstalowac pythona choc czasami mam wiele wolnego czasu ( moja praca to czasami tylko siedzienie  i czekanie na alarm ) Ale gdybm mogl np. napisac te linie w jakims notatniku czy czyms podobnym i potem wkleic w te pliki.py ?
 pozdr
 ksoc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 15:38, 13 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Litwini...to sprawa przyszlosci, aczkolwiek bylbym przeciwny. Jednostki bylyby praktycznie te same, za to doszlyby klopoty z umiejscowieniem (Wlk. Ks. Litewskie lezy poza nasza mapa), no i co robilaby armia litewska na Rusi na poczatku powstania Chmielnickiego (pomogla koroniarzom dopiero w 1649)? To wprowadziloby zbyt duzy zamet. Kiedys mozemy o tym podyskutowac, ale na razie to chyba bez sensu- i tak mamy mnóstwo roboty. 
 
 
	  | Cytat: |  
	  | Beleg - nowe drzewko jednostek do konca nie jest nam potrzebne |  
  Ciesze sie ze mnie popierasz. Dopieszczenie tego drzewka zajelo mi duzo czasu. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 20:10, 16 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
Zgodnie z oczekiwaniami. Items jako nieliczny z modulow nie zawiera odwolan do innych (zazwyczaj). wiec spowoduje crash tylko jesli itemow bedzie mniej niz poprzednio i bedzie proba odwolania do ktoregos itema z konca listy. Nie wyglada to juz tak rozowo w przypadku troops, choc tez mozliwe ze gra troche podziala. 
	  | Kosciusz napisał: |  
	  | Ale nie do konca masz racje ze gra nie chodzi i wiesza sie w mieszanym srodowisku = ja wlasnie wrzucilem items z demka  do moda Rome Total dla MandB i wszystko gra - i chodzi extra.  Nie ma absolutnie zadnego wieszania.. Bez przerabiania troops,txt - przedmioty sie same pozastępowaly  ! Oczywiscie w nieco absurdalnym ukladzie ale jednak.. 
 |  
 
 
	  | Cytat: |  
	  | Czy nie ma jakiegos sposobu aby wpisywac te rzeczy do pyhona np w jakiems edytorku txt a potem to wklejac ? |  Mozesz edytowac zwyklym notepadem nawet. Mozesz tez poszukac jakiegos free edytora ktory ma syntax highlighting do pythona.
 Mozesz tez czesciowo zainstalowac go w pracy bez pytania administratora. Skopiuj sobie folder Python24 w domu i przenies do pracy. Wystarczy potem ustawic zmienna srodowiskowa uzytkownika i mozesz odpalac skrypty. Nie bedzie chodzilo Idle, ale po edytowaniu mozesz odpalic build_module.bat zeby sprawdzic czy nie ma bledow.
 
 
Tylko 80? 
	  | Cytat: |  
	  | Chodzi mi o to ze ja 80% czasu zyciowego spedzam w pracy... |  Farciarz ;)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 22:02, 16 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Farciaż ? Hmm  dobrze wiedzieć że ktoś ma jednak gorzej   OK te podpowiedzi mnie pocieszyły. Natomiast mam jeszcze jedna prosbę..POnieważ umiesz już doczepiac szkielet. w gmaxie  -czy moglbys nakresic jakis skromny - tutorial ? Chodzi mi o to że o ile teksture robie w godzine to poprawianie jej aby pasiła do geometri modelu zajmuje mi znacznie wiecej a i tak wiele rzeczy nie wychodzi jak trzeba.. W  Gmaxie zacząłem się babrać w UWV ale tam to wygląda dość nieciekawie. Może wiec robić uv pod blenderem a potem doczepić szkielet ?
 Poza tym cieżko mi znaleść sensowny tutorial.  Jeśli nie masz czasu - to choć wrzuć pare wskazówek.
 pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 13:46, 17 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Hmm co zrobimy jesli nie wyrobimy sie z demem przed nowa wersja? 
 Bo np. ja obawiam sie ze przynajmnej przez jakis czas nie bede mogl pograc w nowa wersje (z pewnych wzgledow...) zakladajac oczywiscie ze mi pojdzie...
 
 A poza tym zauwazylem ze w modach panuje pewnien zastoj... jakby wszyscy czekali na patcha... szkoda
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 22:46, 17 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Kosciusz napisał: |  
	  | POnieważ umiesz już doczepiac szkielet. w gmaxie  -czy moglbys nakresic jakis skromny - tutorial ? Chodzi mi o to że o ile teksture robie w godzine to poprawianie jej aby pasiła do geometri modelu zajmuje mi znacznie wiecej a i tak wiele rzeczy nie wychodzi jak trzeba.. W  Gmaxie zacząłem się babrać w UWV ale tam to wygląda dość nieciekawie. Może wiec robić uv pod blenderem a potem doczepić szkielet ? |  Nawet nie probowalem modelowania i UV w gmaxie. Najlepiej zrobic wszystko lacznie z UV w ulubionym edytorze i wyeksportowac w jakims formacie ktory rozumie Gmax. Moze cos skrobne, ale najpierw chce zrobic z jeden model szkieletowy na powaznie.
 
 
Nie sadze zeby wiele sie zmienilo w temacie modeli, a praktycznie do tej pory nic wiecej nie mamy. 
	  | [POD]J@$ON napisał: |  
	  | Hmm co zrobimy jesli nie wyrobimy sie z demem przed nowa wersja? Bo np. ja obawiam sie ze przynajmnej przez jakis czas nie bede mogl pograc w nowa wersje (z pewnych wzgledow...) zakladajac oczywiscie ze mi pojdzie...
 |  
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 15:44, 20 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Dodalem nowy kawalek skryptu. Najlepiej opisze to ten [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Planuje zeby gracz dostawal ta droga wiekszosc questow, jak rowniez info wywiadowcze typu planowane ataki na zamki itp.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 16:05, 20 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | No no, jestem pod wrazeniem. Z tym nowym sposobem otrzymywania questów chodzilo o poslanca? Oryginalne i nardzo przydatne, choc niektóre zadania powinny byc jednak odkrywane inna droga. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 16:20, 20 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Podoba mi sie ten pomysl  .Przez to questy beda juz na samym poczatku "inne" od native. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 11:49, 23 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | FAjne ale hi hi gracz leser ( taki jak ja ) na widok kogoś kto ma dla niego zadanie - zazwyczaj będzie umykał przed gońcem do miasta- a tam taverna, nocka i niech sobie goniec sam wykonuje robote   J/k
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 14:07, 23 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | To na nic, Chocbys ukryl sie w knajpie - i tak cie dopadnie ;)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 16:07, 23 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Podejzewam ze Manitas wszystko przemyslal   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Ja Chosen Infantry
 
 
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 34
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 16:56, 23 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Można dać gońcowi superprędkość- jakieś 20 jednostek tego czegoś co określa prędkość. Albo dać super przyspieszenie takie że najpierw nie ma gońca, naraz bum i zadanie przydzielone:) 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 17:48, 23 Paź 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Z tego co widze, to ma juz niezla predkosc - okolo 12, ale chyba przydzielenie 20 nie naruszylo by realizmu, a dalo szanse na dluzsze przezycie;). 
 No panowie, teraz trzeba wymyslec jakies misje, zeby goniec mial co dostarczac
     
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |