Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DEMKO UBRAN !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 15:19, 11 Paź 2006    Temat postu:

A nie da sie tego zrobic w wingsie.Zobaczyl bym co da sie zrobic i podal komus kto by wcisnol w nia animacje szkieletowa, mozna cos takiego zrobic???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 15:24, 11 Paź 2006    Temat postu:

Hmm ja juz to zrobilem w wingsie... to znaczy poobcinalem wiekszosc skrzydelek co juz dalo jakis efekt, ale pewnie mozna by jeszcze cos zdzialac... takze przerabianie to nie problem, problem jest ze potrzeba do tego jakis inny program niz wings.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 15:31, 11 Paź 2006    Temat postu:

A mozesz mi to jakos przeslac, bo jesli mozna cos z tym zrobic w wingsie to ja pogrzebie troche bo moze szkoda obcinac co kolwiek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:26, 11 Paź 2006    Temat postu:

Witam
Udało mi się wcześniej wrócic z wojaży...
Ja nie widzialem tej zbroi na żywo ttylko na screenach... Ale mma pomysł ..trzeba z niej wyrwać w cholere skrzydła... ( skrzydła manitasa tzn helm ze skrzydlami jest b dobry pomysł i nie trzeba dopinąc do zbroi ) Ale to trzebaby zrobić pod Gmaxem lub 3dmaxem .... ja chce się zacząc bawić tym gmaxem ale nie wiem czy mi się uda to szybko oponaować.. Dzis porobie ekpserymenta.

Acha no i pytanie do manitasa... czy nie dalo by się na razie zrobić tka aby items.txt i troops.txt byly pisane w UE ? CHodzi o to ze ja nie umiem tego pyhona jeszcze ( choc prawde mowiac nie ma tu nic to umienia - po prostu nie mam na to czasu za wiele ) , nie moge go zainstalowac w pracy ( bo mam nadzór słuzb informatycznych nad kompem i nie wiele moge instalowac bez zgody admina - ktory zawsze odmawia ) a wpisywanie tego jest bardzo czasochlonne... JUz nie mowiac o wpisywaniu np troops.txt - ktory to plik jak rozumiem bedzie podlegal czestym zmianom. Takie uproszczenie to dotyczy tylko dema oczywiscie... potem by sie wszystko wpisalo juz.
Co do dema to tez proponowalbym aby dodac jakies ciekawe triggery..NIe wiem jak Manitas stoi z oblezeniami ...fajnie by bylo aby cos takiego dorzucic ale jak nieda sie nie szkodzi. ALe proponowalbym aby dodac "gosci do wynajecia" tak jak w modzie manitasa realism ... Tma jest taki typ w zbroi - co za 100 sie dolacza.. ale tylko na jakis czas... jest to b.dobry pomysl i mozna go latwo wlaczyc chyba


A co do opóźninia broni palnej to tego chyba nie da sie wyelimiowac...opoznienie do 0 powoduje b szybkie ladowanie broni... tak ze generalnie mozna zrobic karabin maszynowy nawet.. natomiast z tego co widze ( po innych modach tez ) nie mozna dac ladowania dlugiego i strzelania "bezlontowego" - bo efekt jest troche taki jakbys czekal az lont sie spali...
Ale to naprawde nie powinno nikomu przeszkadzac,....bron dluga jest do walki na wieksze odleglosci - krotka na krotsze. Moim zdaniem bron palna jest teraz ok ... a jak ktos nie wierzy niech atakuje sam z szabla 4 muszkieterow.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 17:48, 11 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
Beleg - musisz zagrac w demko. Kup sobie CD-RW za 3 PLN, i bedziesz mogl przenosic dane miedzy kompami ile wlezie (albo jesli nie mas problemow z USB to lepszy bedzie pomysl Jasona - mp3 lub pendrive).

W sprawach sprzetu jestem jak Roch Kowalski w rozumowaniu- dozywotnio nieprzystosowany. Nie mam pojecia czym jest mp3 lub pendrive (moze ktos oswieci ciemniaka? Wink ), ale CDRW to dobry pomysl, jak bede mial czas to pójde i kupie. Tylko czy mam zagrac w demo Koscia czy to które planujecie na przyszly tydzien?

A obrazki...rewelacja! Ta kapliczka to po prostu czysty klimat. Very Happy
Cytat:
Kosciusz tam naskrobal pare drzewek jednostek i ten system jako tako juz dziala, niestety nie umiem powiedziec czy by tobie, jako znawcy odpowiedal

Po pierwsze- zadny ze mnie znawca. Moja broszka to starozytnosc, a XVII w. traktuje jako odpoczynek od tej epoki. Smile Ani mi podskoczyc do Cegoracha czy Roberta z forum RTW, którzy niemalze zyja w tej epoce.
Po drugie-moze Kosciusz móglby jakos zobrazowac te drzewka, np. rozrysowac? No i musze wiedziec, jesli mam je przerobic na krótsza wersje, w jakich limitach mam sie zmiescic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:41, 11 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
o drugie-moze Kosciusz móglby jakos zobrazowac te drzewka, np. rozrysowac? No i musze wiedziec, jesli mam je przerobic na krótsza wersje, w jakich limitach mam sie zmiescic?


NIe nie - ja tam żadnych drzewek n a poważnie nie zrobilem -tzn drzewwko kozakow - akurat jest mniej wiecej takie jak twoje bez chyba jednej jednostki , ale drzewko polakow robilem oby bylo - tzn mialem 2 pierwsze jednostki do wyboru - peasant i veagir footman ktore sa dostepne od razu -i od nich zaczalem - gdybym mial 3 to zrobil bym jeszcze szlachta.. ale nie mialem.. Probowalem zmienic rekrutacje i mi sie udalo ale jak podminilem conversation.txt to wszystko padlo.

A limity sa takie ze w 1 partii chyba mozna dac 6 rodzajow jednostek ... nawet jak dac wiecej - to tylko jest misz -masz.. Te co ja zrobilem - to wielu nie poprzydzielalem albo jak poprzydzielalem to nigdy ich nie spotkalem w demie - bo do walki wchodza na koncu ..
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 20:38, 11 Paź 2006    Temat postu:

Hmmm... Chodzi wam o rodzaje, na przykład peasant, vageir knight itp? Bo jesli ot to, to zdarzało mi sie mieć tych rodzajów ponad 8. Tylko przy ekranie przed bitwą zajmowały całą tabele i zachodziły na jednostki wrogów i sojuszników

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:25, 11 Paź 2006    Temat postu:

Racja sam gram w ISland on Shield ....albo Shield on the water czy jakos tak ...i tam sa partie co maja 20 rodzajow jednostek..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:25, 11 Paź 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
Witam
Acha no i pytanie do manitasa... czy nie dalo by się na razie zrobić tka aby items.txt i troops.txt byly pisane w UE ?

Niestety nie. Poszczegolne pliki sa wzajemnie powiazane zaleznosciami, i jezeli beda pochodzily z roznych wersji gra najczesciej wywali sie przy starcie.

Bede powoli dodawal graty do pythona.

Cytat:

A co do opóźninia broni palnej to tego chyba nie da sie wyelimiowac...opoznienie do 0 powoduje b szybkie ladowanie broni... tak ze generalnie mozna zrobic karabin maszynowy nawet.. natomiast z tego co widze ( po innych modach tez ) nie mozna dac ladowania dlugiego i strzelania "bezlontowego" - bo efekt jest troche taki jakbys czekal az lont sie spali...

Zainwestygowalem problem, opoznienie jest zahardkodowane w muszkiety. Bron dluga jest olana w obecnej wersji, nie ma nawet animacji przeladowania muszkietu.

Sposob na obejscie - podpiac strzelby pod typ 'crossbow', zmienic tekstury boltsow i quivera na przezroczyste, wyeliminowac kusze z gry

wada jest ze weapon proficiency odpowiadajacy za strzelby bedzie 'crossbows'

z kolei zaleta brak opoznienia i lepszy sposob trzymania broni - oburacz.

***************

Alternatywa dla wydawania alfy za wszelka cene:

Alfa w tym stanie nie bylaby zbyt grywalna. Jezeli ma to miec na celu sciagniecie uwagi na mod, moznaby porobic ladne screeny i zalozyc oddzielny 'screenshot thread' na forum Taleworlds - jak nalezy z thumbnailami itp.

Pozwoliloby to pokazac co najlepsze, jednoczesnie nie zdradzajac niedorobek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:18, 12 Paź 2006    Temat postu:

Nie chcemy wydawac niczego za wszelką cene ( a zwłaszcza Gdanska Niemcom Smile ale powinismy trochę podchodzic do tego troche juz bardziej konkrentnie .
Na dzien dzisiejszy nie mamy nawet harmonogramu prac ... Ani przyblizonej daty wydania czegokolwiek ... Mnie osobiscie troche zniechecaja terminy podawane przez niektorych z czlonkow tego moda na innych forach "na koniec roku" , "jak wszystko bedzie zrobione" .
Wydanie dema jakiejs alphy ma pewne zalety ktore dobrze jest rozwazyc 1) Wydanie dema narzuca nam swego rodzaju zobowiązanie - ze zrobilismy juz krok i nie wycofamy sie - bo jak sie powiedzialo to trzeba powiedziec b , poza tym widzimy ze nasza praca juz gdzies istnieje i jest komentowana co zacheca do jej kontunuacji.
2) Moze nam przysporzyc troche zainteresowania i ci co pograja moga nas zarzucic roznego rodzaju sugestiami i radami lub nawet ofertami wspolpracy a tego potrzebujemy najbardziej.
3) na dzien dzisiejszy nawet to demo co jest - a jest to "badziewdemo" jest b zaawansowane niz demo modow 100years war i crusaders war
ktore tam bryluja..
4) Jest grupa ludzi ktorzy robią moda o 18C - zrobili juz troche strojow ale sie nie wychylaja... Nie wiem na jakis sa poziomie.. Gdy oni wydadza swojego moda przed nami nikt nie zainteresuje sie juz nami ( wzgledy kulturowo-historyczne -nasz mod jest zawsze dla zagranicy gorszy niz mody o sprawach historycznych im blizszych )

Sa tez wady wydawania dema :
1) kto pogra w takie cos - znudzi sie po jakims czasie- i jak dodamy kolejna czesc to juz sie mu nie bedzie chcialo grac bo mnie juz nie interesuja dalsze progreessy tych modow co sa - zreszta polegaja na dodawniu jakiegos helmu czy nowych kolorow czy nawet questow...
2) wydanie dema moze spowodowac troche dodatkowych obowiazkow zwiazanych z odpowiadaniem na korespondencje i nuzace zarzuty "znawcow" - ze cos powinno byc w takim a cos w innym kolorze albo ze muszkietu nie da sie ladowac na koniu albo ze strzela za szybko albo za wolno..itd... MOga tez nas wysmiac wszyscy i mozemy sie zniechecic..


Tak wiec sprawe po prostu trzeba na trzezwo rozwazyc
Ja osobiscie nie jestem za wydawaniem dema tak jak jest .... Grac w to mozna 2 godziny na maxa... nic nie zmieni nawet to ze dodamy jeszcze z 1000 strojow i 1000 budynkow i szabel.
Bez oblezen lub fabuly jest to nativ w innych strojach i to wszystko... Gra ktora de facto nie ma sensu.
Do dema - czy alphy na pewno trzeba jeszcze troche .... Jednak jakis plan "wydawniczy" by sie przydal..


SAm pomysł "marketingu" moda jest de facto niezly i przyznaje ze obecnie mi on nawet bardziej sie podoba... ale wątpie aby ktos sie tym chcial zając...

Natomiast co do broni palnej - to proponowalbym takie kwestie zostawic naprawde na pozniej , W tej chwili muszkieter jest w stanie zdjac goscia na koniu i mu opoznienie nie przeszkadza.. gracz tez sie tego nauczy - to jest kwestia wprawy i juz. I nie jest to w ogole sprawa az tak istotna obecnie.

pozdr
KOSc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 12:35, 12 Paź 2006    Temat postu:

Nic dodac nic ujac, wlasnie o to mi caly czas chodzi. Ja tam jestem gotow zmierzyc sie z "wadami" wydania dema.
Wlasnie to ze to juz jest jakby "native" z paczka itemow jest dla mnie powodem zeby wydac demo. Wkoncu demo jak sam a nazwa wskazuje jest tylko demonstracja- ot, pograsz sobie kilka godzin i masz jakies rozeznanie jaki potencjal moze miec mod. Jestem pewny ze wiele osob sciagnelo by po to zeby zobaczy itemy, a wstrzymalo by sie z zaawansowanymi questami i oblezeniami.

EDIT: jest jeszcze cos, mysle ze w niedlugim czasie mozemy sie spodziewac nowej wersji M&B, raczej lepiej wydac demo wczesniej, zeby uniknac niepotrzebnych przerobek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 17:50, 12 Paź 2006    Temat postu:

Po kolei.
Co mam zrobic z drzewkami? Oczekuje konkretów od Kosciusza, tzn. czy koniecznie trzeba uciac drzewko dla Polaków, a jesli tak- to ile jednostek mam zostawic. Pragne tu zwrócic uwage, ze limity w danej grupie (6 jedn.)nie musza oznaczac rezygnacji z owych 30 typów zolnierzy. Nawet jesli czesc z nich nie znajdzie sie w war parties danej frakcji, to i tak przydadza sie graczowi, który bedzie mógl rekrutowac bardziej zróznicowane typy jednostek.Dlatego jestem za utrzymaniem dotychczasowego drzewka, z którego potem najwyzej wybierzemy tych,którzy maja byc w war parties. Np. takich kirasjerów praktycznie w Polsce nie uzywano, ale moga zostac jako upgrade dla rajtarów gracza.

Cytat:
wada jest ze weapon proficiency odpowiadajacy za strzelby bedzie 'crossbows'

z kolei zaleta brak opoznienia i lepszy sposob trzymania broni - oburacz.

No nie wiem, dla mnie lepiej podstawic pod crossbws i wyeliminowac opóznienie. Chociaz jesli Kosciusz mówi ze i tak bron palna jest niezla to nie wiem czy trzeba robic takie zabiegi. A propos- dlaczego bron dluga ma opóznienie, a pistolety juz nie?
Mysle tez ze mozna przemodelowac kolczan na ladownice lub pas z ladunkami ("12 apostolów", ale od razu mówie ze byl to sposób zachodni, nie uzywany przez wojska polskiego autoramentu).Musimy zdecydowac który model uzyc.

Cytat:
EDIT: jest jeszcze cos, mysle ze w niedlugim czasie mozemy sie spodziewac nowej wersji M&B, raczej lepiej wydac demo wczesniej, zeby uniknac niepotrzebnych przerobek

Takie pogloski chodza juz kilka tygodni, ale twórcy nie dali znaku zycia od czerwca...

Co do dema- mysle,ze na razie jest to bez sensu (mówie oczywiscie o demie pod publike,nie wewnetrznym). Jestesmy moze dopiero w polowie drogi z modelami (najlepiej stoimy z bronia palna i ciuchami). Za przeproszeniem, ale kto bedzie chcial grac w demo bez pancerzy? Bez broni bialej? Bez helmów? Musimy miec przynajmniej po kilka sztuk z kazdej kategorii. Natomiast gdy bedziemy mieli gotowe przedmioty, lub przynajmniej ich wystarczajaca ilosc,mozemy pokusic sie o wydanie bety, nie dema. Bedziemy miec baze. Nastepny krok to bedzie juz fabula, questy itd. Wpierw jednak lepiej doszlifowac caly swiat gry- nie wszystko naraz, panowie bracia. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 18:28, 12 Paź 2006    Temat postu:

Heh pograj sobie najpierw w aktualna wersje to zobaczysz ze odpowiedznie stroje przeslaniaja brak pancerzy. Najwyzej bedzie tymczasowo bez wojsk pancernych.

PS: co do broni bialej mozesz mi napisac szczegoly na PW co koniecznie nam jest jeszcze potrzebne i nie ma tego w innych modach? Bo ile moze byc rodzajow szabli? Moze wystarczy porobic kilka wersji textur tego co jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:13, 12 Paź 2006    Temat postu:

Tez uwazam ze wydawanie publicznego demka teraz jest troche bez sensu,
ale jesli demokratyczna wiekszosc tak zechce, nie bede sie sprzeciwial, to nie jest az takie istotne.

Sa dwie opcje. Albo wypuscimy demo Koscia takie jakie jest, albo zaczekacie az przeniose stuff do pythona, w tym przypadku nie moge zagwarantowac ze wyrobie sie w przyszlym tygodniu.

BTW, widzieliscie screeny z nowej wersji na Taleworlds?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 20:22, 12 Paź 2006    Temat postu:

Spoko jestem za szybkim wydaniem dema, ale nie na oslep dlatego wolalbym poczekac na twoja robote.

Widzielismy te screeny, powiem szczeze ze bez rewelacji, chociaz animacja luku ladnie wyglada, ciekawe czy wyjecie miecza tez bedzie animowane.
No i widac caly ekwipunek na herosie, ale ogolnie to niewiele zdradzaja screeny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin