Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DEMKO UBRAN !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 14:44, 27 Paź 2006    Temat postu:

Trzeba by tez dopracowac pewna sprawe.Wiem ze to demo ciuchow itd ale zauwazylem ze niektuzi dragoni nie mieli koni raczej wszyscy powinni miec, wiem ze oni i spacerkiem walczyli ale mamy duzo piechoty.

Inna sprawa odnosnie rekrutacji:w tavernach jak np u Koscia w Polskich miastach sa peasant i jakis inny piechur czeladz chyba.Czy nie lepiej by bylo gdyby byl peasant i jakis najslabszy kawalerzysta??No i przydalo by sie wiecej ochotnikow tak by gracz mogl zwerbowac tylu ilu moze utrzymac a nie 40% tym bardziej ze niektorzy szybko zgina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:40, 27 Paź 2006    Temat postu:

To jak mowilem jest pic na wode - to moje demo - demo prawdziwe musi zrobic manitas ktory zrobi odpowiedni triggers - a co do rekrutacji to ja wpisalem tak na razie zeby wlasnie mozna bylo rekrutowac w polsce 3 jednostki - chlopa, pacholka i szlachcica ( nie widziales go ? ) i on jest konny - te 2 jednostki pojawiaja sie jednak po jakims czasie i wystepuja periodycznie - ale to tylko taka prowizorka- jednak na 100% to działa ! .

Dragon raz mial konia a raz nie mial . Ale faktycznie musi miec na bank - jak gracz chce go zastosowac realistycznie - to musi go spieszyc.

W tym demku nie ma jeszcze wielu jednostek, choc ubranka dla nich sa w 60% gotowe.

Co to ochotnikow - mozesz zwerbowac ile chcesz. Wystarcyz odwiedzic ze 3 miasta. Ja dalem tak ze chlopow jest srednio, szlachty jest duzo ( ale sa drozsi ) i jest ten "czeladz" - ten facet awansuje potem do piechoty cudzoziemskiej ktora jest the best wiec jego bardzo trudno zrekrutowac.
Straty w bitwach to rzecz względna.... kwestia dowodzenia i tyle. Walczyc trzeba z przeciwnikem slabszym, jednostki swieze dawac na koniec listy itd.. wtedy biora udzial w walce ale na koncu a doswiadczenie z bitwy otrzymuja.
Dobrze gdyby w modzie byl oboz gdzie mozna swoje jednostki "przechowywac" w Native oboz taki to zdobyty zamek - u nas trigger zamek nie dziala ale moze zadziala.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 17:39, 27 Paź 2006    Temat postu:

Nowe demo? Hmmm, poslijecie screeny! Smile

A, poslalem nowe zdjecia do sekcji z obrazkami. Przejrzyjcie, sa czarno biale, ale dokladne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:39, 29 Paź 2006    Temat postu:

W dniach 31.10 - 13.11 nie mam dostepu do komputera zdolnego udzwignac m&b (proby uruchomienia na rivie TNT spelzly na niczym). Byc moze uda mi sie popchnac sprawy do przodu jezeli w poniedzialek wroce z roboty o sensownej porze.

Plan skryptu do dema:
- poslaniec przekazuje informacje od Mysliwca, informuje tez ze wkrotce wiekszosc sil Korobowicza opuszcza zamek i udaja sie na polowanie.
- rzeczywiscie, party Korobowicza oddala sie od zamku (wymyslcie jakas ladna nazwe zamku po angielsku), w ktorym pozostaje garstka obroncow.
- atakujesz zamek i zdobywasz go oswobodzajac Mysliwca, relacja z Korobowiczem zmienia sie na hostile.
- dostajesz informacje ze znalazles w zamku ilestam muszkietow - masz opcje konwersji czesci swoich wojsk do muszkieterow.
- nagle Korobowicz, ktory dowiedzial sie o sprawie pojawia sie u bram, odpierasz atak.


W razie gdybym nie wyrobil sie jutro, bede potrzebowal kogos do wspolpracy, tzn ja bede pisal i wysylal skrypt, a osoba ta bedzie je uruchamiac i sprawdzac czy dziala, ochotnicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 15:46, 29 Paź 2006    Temat postu:

Dzisiaj raczej bede mial czas dopiero poznym wieczorem.... ale jutro mysle ze moglbym potestowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:53, 29 Paź 2006    Temat postu:

Jutro jeszcze bede mogl sam, interesuje mnie pomoc konkretnie od czwartku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 16:01, 29 Paź 2006    Temat postu:

Acha w takim razie bede mogl pomoc. Tylko nie wiem czy w srode i czwartek bede w domu (1 listopada...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:43, 29 Paź 2006    Temat postu:

Hmm ja wpisuje już troops ! Tak jak się umawialiśmy - więc niezależnie od tego proszę wysyłaj i mi swoje troops = jak rozumiem bowiem dopisujesz jakis bohaterow, a ja dopisuje jednostki - lepiej by bylo abym ja mogl sobi dopisac tych bohaterow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:02, 29 Paź 2006    Temat postu:

Spoko Kosc, troops i items na razie ruszam najmniej,

Ale i tak nie ma problemu. Po prostu oznacz czytelnie komentarzem, gdzie zaczynaja sie twoje wpisy a gdzie koncza, potem zrobie copy&paste (albo ty, jezeli zechcesz to skladac do kupy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 17:35, 29 Paź 2006    Temat postu:

Ja mam taka sytuacje stale...tzn. na tym komputerze który mam podlaczony do internetu.
Bardzo dobry plan skryptu. Poslaniec powinien powiedziec ze jest sluga Mysliwca i cudem udalo mu sie ujsc z zamku. Nazwa zamku...hmm...moze Trójstrzal? Trupiszcze?Wieze?Wilczany? Tylko który Angol to wymówi? W kazdym razie jesli uda ci sie zrobic ten skrypt bedzie mozna zrobic drugi quest tego bohatera, choc nie wiem czy dla bety to priorytet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Nie 18:31, 29 Paź 2006    Temat postu:

Ustalilem cechy dla broni krotkiej, mam nadzieje ze beda okey ostatecznie jest to beta i jesli cos nie bedzie tak to to poprawimy.

ps.Kosciusz wpisujesz pistolety wedlug tego co nabazgralem??

Co do skryptu Manitasa to najbardziej spodobalo mi sie przezbrajanie zolnierzy Smile.Mam nadzieje ze uda nam sie wlozyc do gry cos takiego na stale np we wlasnym zamku, ktory gracz bedzie mogl pozniej zdobyc z tego co czytalem ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:25, 29 Paź 2006    Temat postu:

Niestety jest to tylko taki trick, jako za nie ma mozliwosci zmienic wyposazenia danego typu wojska.
Po prostu zmienia sie oni w zupelnie inny typ. (np. chlopi w muszkieterow)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:01, 30 Paź 2006    Temat postu:

Manitas ja mam określać w modules też "lenght" broni białej ? W cm ? nie bardzo wiem ile cm maja te nasze modele....Jak z tego wybrnąć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:50, 30 Paź 2006    Temat postu:

Niestety te jednostki nie maja zadnego sensownego przelozenia na rzeczywistosc.
Najlepiej chyba porownac mniej wiecej do broni wystepujacej w nativie.

Albo jak masz chec mozesz pobawic sie moim realmodem ;). Jest tam specjalna arena do testowania broni, wrogowie beda stac w miejscu i dadza sie kroic, wiec mozesz ustalic doswiadczalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:51, 30 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:

Ustalilem cechy dla broni krotkiej, mam nadzieje ze beda okey ostatecznie jest to beta i jesli cos nie bedzie tak to to poprawimy.

ps.Kosciusz wpisujesz pistolety wedlug tego co nabazgralem??


Hmm no wpisalem twoje pistolety ale zostawilem sobie parametry ...Gdzie jest to co nabazgrales ? NIgdzie własnie nie moge tego znalesc ... i jak rozumiem WEST_PISTOL to ma byc wschodni pistolet ? Bo nie wyglada za bardzo na Łest ?
pozdr
ksoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin