Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan / podzial obowiazkow - wersja polska - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:56, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Wszystkie te pomysły sa bardzo słuszne..ale to już jest kwestia fabularna. Czy w ogóle zamierzacie robić oblężenia miast ?
Ja grałem w wiele mogów ale nie wszystkie - o ile pamiętam chcecie zrobić podobne rozwiązania do moda LOTR last days czy coś takiego ...Ja w niego nie grałem nigdy więc nie wiem... Grałem natomiast w większośc modów "historycznych" i mogę je dzielić na nudne, mniej nudne i ciekawe...
Nawet full zmiana strojów i sposobu walki nie zrobi z naszego moda interesującego o ile nie będzie zmiany rozgrywki... Ludzie naprawdę zrobili niektóre mody z ogromnym nakładem pracy - 100 years mod jest piękny - nowa mapa, stroje, i wiele nowej grafiki również w miastach - no i co z tego ? tylko mozna jeździć w kółko i nic z tego nie wynika,... grałem 6 godzin i dalem sobie spokój,
Mod pirates - jeszcze lepiej - cała fajna ekonomia ( można inwestować w miasta itd..) ale też ile można grać w coś co nie ma fabuły >?
Mod Storyline czy coś takego - no jedyny mod który skończyłem - chapter 1 ale jak czytałem jaki ogrom pracy był w niego włożony, ile trzeba było testów robić, ile bugów poprawić...aaa zgroza... nie wierze abyśmy mogli zrobić coś podobnego ...

Mod Shield on Isle - fajna sprawa -ciekawe rozwiązania -badziewne jednostki i klimat ale fajna ekonomia, można zdobywać miasta itd... przestałem grac jak stwierdziłem że AI nigdy nie atakuje mojego miasta...... bo nudne..

Mod Rome Total War czy jakoś tak - ten mod jest tak mocno zabugowany, i nie zbalansowany - a jednak grałem w niego zażarcie - przyczyna - facet zrobił po prostu wojne totalną -gdy wstąpimy w szeregi Galów - to gra ma sens ... po prostu walczymy z rzymianami - którzy atakują i zajmują kolejne miasta galijskie - i ten mod, pomimo wielu wad podobał mi się bardzo bo gra miała jakis sens ( obronić galie ) a ja przegrałem wiele razy. Problem w tym że był potwornie niedorobiony i zabugowany.

MOd 1066 - bardzo przereklamowany ( gośćie podobną chcą wydać wersje komercjalną ) - wiele fajnych rzeczy ale źle skalkulowanych - przestalem grać jak stwierdziłem że AI nigdyu nie atakuje miast - więc granie bez sensu ( nie chciało mi sie zajmować osobiście 20 miast bo to tylko kwestia czasu ) NIe wspomne nawet że grafika tego moda i oprawa dżwiękowa to makabra.

No i grałem jeszcze w MEzoamerica -byłby to fajny mod - bo ma niezly kilmat ale brak tu i fabuły i strategi ....

Innych ciekwaych modów nie znam...
Czy macie już sprecyzowane tło moda ? Moim zdaniem fabuła to fabuła... ale czy mod będzie miał jakąś strategiczną stronę ? Czy tylko będzie jak w wersji Native tzn. bitwa dla bitwy - bez oblegania czy ratowania naszych miast ? W Rtw jak war party się zbliżała - to gracz aby nie stracić miasta na prawdę musiał isć w pole -chcial czy nie chcial... bo było na 99 % pewne że oni przyjechali tu atakować miasto a nie jeździć w kółko...

A mam tez jeden pomysł - z którego dobrze by było skorzystać ...Oglądałem ostatnio Czarnobyl na nowej wersji Manitasa - i jest piękny ! Ale co mnie w grze boli ....to że autorzy gry zrobili mase rzeczy bez sensu .... W tawernach jest na górze bardzo fajnie - są łóżka, stoły itd...ALe po co? Czy ktoś wchodzi na piętra w tawernach ? Więc moim zdaniem - wszystkie NPC - jakie wrzucimy do gry - powinny być własnie w takich miejscach - na piętrach tawern, w pomieszczeniach Castle, a nawet może jakiś być u kupca...albo w jakiś rogu danego miasta... Choćby po to aby gracz zawsze był ciekawy i oglądał te zaułki...NIe jest to problem techniczny ...
I mam pytanie - kto to jest JEbbara ? Albo podobnie ? Takiego NPC dojrzałem w skryptach NAtive ale nigdy go nie widziałem - i kilku innych też ale tego zapamiętałem ...

pozdrawiam
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 15:39, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Odpowiem tylko na to co wiem:
Co do pomyslu Bartusia-co okupu zgadzam sie w 100%, w koncu handel niewolnikami to lwia czesc interesu, zwlaszcza dla Tatarów. Pytanie tylko- kto bedzie chcial ich kupic?
Natomiast pomysl z oficerami wprowadzilby za duzo zamieszania. Zwróccie uwage jak duzo jednostek mamy zaplanowanych- wystarczy spojrzec na drzewka, aby przekonac sie ze dla samej Polski bedzie ich blisko 30 rodzajów. Do tego bohaterowie, którzy wlasnie beda pelnili role oficerów gracza- bedzie to calkiem silne wsparcie, niektórzy z nich juz na starcie beda mieli bardzo rozwiniete pewne cechy, które zwieksza sie jeszcze w trakcie gry.
Co do pytania Kosciusza- na razie nie zadecydowalismy jeszcze o fabule, a to dlatego, ze nie mamy nawet wersji alfa. Potrzebujemy wiecej modeli, bohaterów etc. Dopiero gdy zrobimy pewna "rame", tzn.niezbedna do w miare wygodnego brania liczbe róznych przedmiotów, zastanowimy sie nad fabula.
Mimo to mamy pewien koncept- mianowicie aby w pewnym momencie gry wybuchlo powstanie Chmielnickiego, przez co gra dzielilaby sie na faze "pokojowa" i "wojenna". O szczególach pisalem wczesniej wiec nie bede ich powtarzal. Problemem jest to, ze nie dostalismy pozwolenia na wykorzystanie systemu z Last Days, dlatego Manitas bedzie nam musial napisac wlasny. Milo byloby zobaczyc oblezenie twojego miasta czy dworku (zajazd... Smile ), ale na razie mamy wazniejsze rzeczy do zrobienia.
Nie sciagnalem wersji poczatkowej naszego moda (brak warunków do grania) ale zgadzam sie ze dobra rzecza bylyby takie poszukiwania na pietrach, zwlaszcza jesli chodzi o bohaterów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 15:47, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Gdybysmy zrobili sama taka wojne zdobywanie miast przez playera i przez kompoter tez po pewnym czasie by sie znudzilo, ale gdyby tak dolozyc jakas dyplomacje:)))).
Np placenie haraczy tatarom by ci nas nie atakowali albo tez gdyby mozna bylo zdobywac miasta by ci nie pladrowali naszych miast i moze kiedys

wsi( tak sobie myslalem czemu w naszym modzie nie moglo by byc zwyklych wsi ktore mozna by pladrowac lub tez zdobywac dla siemie i pobierac podatkow do pobliskiego zamku lub tez miasta)

I wlasciwie czemu player nie moglby zaczynac w malej wlasnej wiosce ktora bronilby przed bandytami pokroju rivier pirats.Dostal by tam np questa od goscia jak ten w zendar i gdybysmy wykonali zadanie wioska uznala by nas za namiestkika czy jak to sie zwie....Co wy na to???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 16:29, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Co do generalow to proponuje wprowadzic tylko oficerow przy kazdym war party no i moze mniejszych oddzialach. Graczowi nie potrzebni sa zadni, wszak to on jest dowodca...

Cena za jednego niewolnika moim zdaniem powinna byc ta sama, poniewaz liczy sie tylko ilosc rak do pracy i sila fizyczna.... no chyba ze rozmawiamy o pobieraniu okupow za oficerow...

Do szczegolow fabuly na razie daleka droga, teraz trzeba wydac "gola wersje" z jednostkami, mapa i moza jakims ogolnie zakreslonym konfliktem tak jak w native.

Poza tym radze dyskutowac o fabule w odpowiednim do tego temacie, zeby nie robic niepotrzebnego balaganu... no i w tym temacie raczej trzymac sie podzialu obowiazkow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:20, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Akurat oficer jako jednostka to jest najmniejszy problem - robi się jednostke i daje się ją do danej parti okreśłając liczbe, uzbrojenie i umiejętnosci - taka jednostaka moze byc samodzielna -tzn nie awansujaca - a moze być dodana do drzewka jako awansująca...
Ale to jest mały problem. Musicie wiedzięc że w grze z bronią palna -NIE MA SUPER GOŚCI - kula pistoletowa na szczęscie przebija każdy pancerz - i nawet chłop z arkebuzem rozwali teraz gośćia o profilu Dark Rider ( tzn przy odrobinie fuksa ) ....
OFicerowie mogą być w wojku - ale raczej dla ozdoby i tyle. Natomiast do fabuły jak najbardziej....


Ale Beleg fabuła powinna być już teraz opracowywana - niezależnie od grafiki ! przedmioty jakie będą wiesz - szable, rapiery, lance itd.... Raczej nie będzie armat ... Questy dla obu nacji już powiniśmy mieć zaplanowane bo to nie jest jakiś problem - tylko bez kupowania 5 szabel bo wojsko ma braki w zaopatrzeniu ( ten quest jest idiotyczny i często się buguje ).
Ja naprawdę postaram się w wolnej chwili wrzucić to co mam do tej wersji TEst ostatniej i dać wam jako demo , może to coś przyśpieszy...
Niestety ostatnio zaległem z wieloma rzeczami i co produkuje to mi się nie udaje ( wczoraj 2 hełmy pancernych zrobiłem i oba do śmieci poszły ....bo za średniowiecznie wyszly...)
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 15:02, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Niestety ostatnio zaległem z wieloma rzeczami i co produkuje to mi się nie udaje ( wczoraj 2 hełmy pancernych zrobiłem i oba do śmieci poszły ....bo za średniowiecznie wyszly...)

"Nie popelnia bledów tylko ten kto nic nie robi". Smile Cwiczenie czyni mistrza,a jak mawiaja starzy górale- Jok sienie wywrócis, to sie ni naucys.
Dobrze ze pracujesz nad helmami bo w zakresie pancerzy mamy najwieksze opóznienia.
Cytat:
Ale Beleg fabuła powinna być już teraz opracowywana - niezależnie od grafiki

Pewne plany mam, ale na razie koncentruje sie na wymyslaniu questów dla bohaterów- wbrew pozorom praca nielatwa jesli chce sie aby byly one czyms wiecej niz tylko tepymi misjami.
"Oficerowie" beda przy kazdej "bandyckiej" partii i tak, natomiast gracz ich zwyczajnie nie potrzebuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:34, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
Czy w ogóle zamierzacie robić oblężenia miast ?

Dla waszej wiadomosci: oblezenia to jest to nad czym ostatnio pracuje.
Zrobilem nowe mury i baszty,
Poza tym chyba znalazlem sposob aby dowodzic obrona zamku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 16:52, 29 Wrz 2006    Temat postu:

A jak bedzie wygladal to dowodzenie bo jestem ciekaw???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Sob 13:28, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Nie wiem gdzie to napisać to pisze tutaj: czy zrobicie konie ze skrzydłami przytroczonymi do siodła? W jakimś modzie(chyba holy war) widziałem konie z wózkami(?), więc chyba da się dorobić skrzydła...

Edit: dobra nieważne, nie zauważyłem tego w itemach i myślałem że tego nie będzie Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Sob 20:06, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Kosciusz, jaki 100 years mod?? skąd go można ściągnąć, bo nie moge znależć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 3:08, 01 Paź 2006    Temat postu:

100 years mod to mod o wojnie stuletniej - jest na forum głównym Mount and blade ale nie w topicu głowne mody tylko tam poniżej ( jak normalny post..) pewnie jest nie upgreadowany stąd musisz przejrzeć pare stron albo napisz 100 years w okienku SEARCH i chyba sie pojawi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 3:13, 01 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
Dla waszej wiadomosci: oblezenia to jest to nad czym ostatnio pracuje.
Zrobilem nowe mury i baszty,
Poza tym chyba znalazlem sposob aby dowodzic obrona zamku.

No to jest news ! Rewelacja - gratuluje nie mogę się już doczekać ....szkoda cholera że nie mamy sposobu na armaty.. to były dopiero oblężenia..
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Nie 9:56, 01 Paź 2006    Temat postu:

W wyszukiwarce wpisałem i sie nie pojawiło, ale teraz juz kojarze ten mod! Jest na mbrepository.com pod nazwą houndred years ( aj ja głupi wpisywałem w wyszukiwarce 100 years Smile) A żeby offtopu nie było: A to dowodzenie oblężeniem to będzie naprawde hit! Nie znam moda który posiada oblężenia!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 11:18, 01 Paź 2006    Temat postu:

Sluchaj topic do tego modu jest bodajrze 3 od gory na podforum z modami takze nie wiem dlaczego masz problem Rolling Eyes

[link widoczny dla zalogowanych] masz i koniec dyskusji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:15, 25 Paź 2006    Temat postu:

Chciałbym zaaktualizować podział obowiązków i go dogadać.
Kończe już robienie ubrań definitywnie bo jest ich już dość dużo i
zaczynam mieć objawy efektów ubocznych tej pracy - patrze na świat jak na wielką teksturę i non stop przyglądam się materiałom na ubraniach ludzi co jest czasem zauważane Smile
Jeszcze będę usiłował dorobić kilka rzeczy ale nie za wiele ( ubranie dla konnego arkebuzera o ile uda mi się uzyskać pomoc od the pope )
Natomiast teraz chce powpisywać w pythonie pliki items.txt i troops.txt
Może wydam tez wewnętrzne dla nas demo dzisiaj - ostatnie z plikami w UE.

Nie chciałbym jednak zdublować się z Manitasem - więc pytam czy taki układ jest ok ? Ja robie items i troops - a inne zostawiam ?
Wówczas będę chciał też od innych na bieżącą te itemy które są produkowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin