Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan / podzial obowiazkow - wersja polska - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:47, 09 Wrz 2006    Temat postu:

O, to, to chodziło. ;)
Poza tym taktyka zaczyna okazywać się słuszna, i oprócz modelarzy mamy też teksturatorów.
A co do samej tekstury myślę że 'cegły' powinny być praktycznie niewidoczne i jaśniejsze. Nie wiem jak rozwinięta była w 17 wieku ceramika budowlana, ale dachy w kolorze ceglastym mogłyby wyglądać ciekawie.


Jako ilustrację tego co miałem na mysli mówiąc że mozna 'zaszaleć' z proporcjami zrobiłem taki wygłup (zachowam go na później na jakiś mod fantasy ;):


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:17, 09 Wrz 2006    Temat postu:

OK tu jest moja wioska
[link widoczny dla zalogowanych]
Może być ? Jest troche za duza ale to tylko tak dla screena.

sorry za wciecie kosciusz, ale czy moglbys adres wstawiac miedzy polecenia [url] i [/url]? tak bedzie czytelniej Wink
pozdrawiam - [POD]J@$ON


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:39, 09 Wrz 2006    Temat postu:

Wporzo, podoba mi się.
Właśnie o to chodzi żeby znaleźć coś charakterystycznego i wyeksponować: miasto - kościół, wioska - studnia itp.
Myślę że powinnismy pozostawić je nieco większe niż te z native, tak około 2x.

OK, Jak tak dalej pójdzie nic dla mnie nie zostanie ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:53, 09 Wrz 2006    Temat postu:

Dobra, skoro J@$on już zrobil miasto to ja się zajmę miastem warownym... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:00, 10 Wrz 2006    Temat postu:

Bradzo ladnie, mod nabiera kolorków. Az mi wstyd ze sam nie robie modeli. Smile
Mam juz wszystkich bohaterów, teraz glówkuje nad questami dla nich. Wkrótce powinno byc zrobione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 22:00, 10 Wrz 2006    Temat postu:

Tak wiec, jesli chodzi o most to ciezko mi wymyslic cos oryginalnego... nie czepiajcie sie tylo bardzo textur bo z daleka wyglada mniej wiecej jak kamien;)
[link widoczny dla zalogowanych]

PS: Alex pokaz co tam wyrzezbiles:)

EDIT : wielkie dzieki za tutka:D teraz przynajmniej pojalem na czym dokladnie polega to "ciecie".... bo do tej pory meczylem sie z tym automatycznym unwrapowaniem:/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Pon 21:42, 11 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:34, 11 Wrz 2006    Temat postu:

I spoko most!
A co do oryginalności, cóż, most to most, nie da się zaszaleć ;).

Co do tekstury - najlepiej chyba byłoby uzyć normalnej tekstury kamienia, tyle że mocno podskalowanej w dół. Najlepiej coś w odcieniu piaskowca (jest taka w nativie)


Edit: zupdatowałem tutorial o teksturowaniu, jakby ktoś miał ochotę zajrzeć to zapraszam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 21:44, 11 Wrz 2006    Temat postu:

Tak wiec skoro (chyba) juz zakonczylismy mniej wiecej prace nad ikonami do mapy to za co teraz sie bierzemy? czy juz przyszla pora na wyposarzanie jednostek?...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:00, 11 Wrz 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje dzieło Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:39, 13 Wrz 2006    Temat postu:

[POD]J@$ON napisał:
Tak wiec skoro (chyba) juz zakonczylismy mniej wiecej prace nad ikonami do mapy to za co teraz sie bierzemy? czy juz przyszla pora na wyposarzanie jednostek?...

Ok, kto skończył może przesłać mi .obj i .dds

Wtedy spróbuję złożyć do kupy jakąś mapę i wypuszczę wersję 'do użytku wewnętrznego'.

Co do wyposażenia: od historyków oczekuję propozycji jakie wyposażenie z oryginalnej gry pasuje do poszczególnych rodzajów jednostek - potem będziemy je stopniowo wymieniać na własne.

Ja ze swojej strony pobawię się gmaxem i spróbuję nauczyć przyklejania modeli do szkieletu, wtedy będziemy mogli wziąć się za zbroje i ciuchy.

A jak kto się nudzi niech ćwiczy modelowanie i teksturowanie ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:50, 13 Wrz 2006    Temat postu:

To którą bierem mape ? Moją czy Twoją ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:30, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Na razie bierę moją, Twoja coś mi nie chce działać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:25, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Manitas napisał:
Na razie bierę moją, Twoja coś mi nie chce działać...


Czemu nie chce ? Jakiś błąd czy co ? Jutro prześle moją warownie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:44, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Nie wiem, wywala jakieś assertion.

Przy okazji, czy ktoś widzi polskie znaki w moich postach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:51, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Co do wyposażenia to naprawdę proponuje raczej brać z Duke and MErc - LUigi dał pozwolenie przecież wszystkim. Tam są szable i rapiery gotowe.
Z oryginalnej gry nie wiele by się znalazło - kilka kheridowych szabel tylko.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin