Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe demo developerskie: 8_04
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:54, 18 Wrz 2006    Temat postu: Nowe demo developerskie: 8_04

Postanowlem wypuszczac co jakis czas nowe wersje do testow.
Wszyscy zainteresowani powinni juz wiedziec gdzie pobrac.

Nowe dodatsy:
- wioska i oboz Koscia
- miasto Jasona
- 2 nowe fakcje, polish i tatars
- 2 nowe zwalczajace sie wzajemnie partiesy: luzne kupy i pancerni
- troche sprowadzilem na ziemie bron miotana, tzn lucznicy beda czesciej pudlowac, a oszczepy nie lataja juz z predkosciami naddzwiekowymi.
- bardziej skuteczni chlopi
- mozliwosc wykonywania pchniec szabla


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Manitas dnia Pon 21:48, 09 Kwi 2007, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:13, 19 Wrz 2006    Temat postu:

ja się tylko przejechałem po mapie i jestem miło zaskoczony rozmową z Vagir war party - jakies nowe triggery ! FAjnie to się zapowiada ... mam jednak pytanie - czy nie będzie można zagrać w ogole po stronie kozackiej ? Trochę szkoda by było robić tylko grę jedną stroną....
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 12:57, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Pancerni jako frakcja? Hmmm...Zaplanowalismy przeciez 4 frakcje "rozbójnicze"(Hajdamacy-"Niezalezni" Kozacy, Rezuny- zbutntowani chlopi, Czambuly- Tatarzy i Kupy Swawolne- nieoplceni zolnierze).
Dobrze ze pierwsza wersja jest juz do sciagniecia. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:23, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
ja się tylko przejechałem po mapie i jestem miło zaskoczony rozmową z Vagir war party - jakies nowe triggery ! FAjnie to się zapowiada ... mam jednak pytanie - czy nie będzie można zagrać w ogole po stronie kozackiej ? Trochę szkoda by było robić tylko grę jedną stroną....
pozdr
kosc

OOps, wyglada na to ze trafily tam pozostalosci z innych modow, usune to w nastepnej wersji. Ale tak, mozna wydawac proste rozkazy wojskom na mapie i bede chcial zeby taka mozliwosc byla we wfasie.

Co do gry po stronie kozackiej - jestem za, zeby gdzies na poczatku gracz mial okazje podjac decyzje czy przechodzi na strone kozakow.
Beleg napisał:
Pancerni jako frakcja? Hmmm...Zaplanowalismy przeciez 4 frakcje "rozbójnicze"(Hajdamacy-"Niezalezni" Kozacy, Rezuny- zbutntowani chlopi, Czambuly- Tatarzy i Kupy Swawolne- nieoplceni zolnierze).

Pancerni naleza do frakcji 'polish', nie widac tego bo gra nie wyswietla nazwy frakcji na oddzialach, jezeli to bardzo przeszkadza mozna zaszyc im fakcje w nazwie, np polish armored czy cos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 14:29, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Pancerni naleza do frakcji 'polish', nie widac tego bo gra nie wyswietla nazwy frakcji na oddzialach, jezeli to bardzo przeszkadza mozna zaszyc im fakcje w nazwie, np polish armored czy cos.

Po prostu pancerni powinni byc tylko jednym z oddzialów koronnych- tak jak husaria, piechota, etc. Tak jak widnieje na drzewku troop types. Ale jesli zostali zrobieni w celach testowych to ok.
Frakcje proponuje nazwac:
1.Korona (Crown) lub Polacy(to 1 lepsze)
2.Crimean Khanate
3. Powstancy kozaccy (Cossack rebels)
Dla Polaków mozna, w zaleznosci od wielkosci danej "party", uzyc terminów:
-poczet (do kilkunastu ludzi)
-choragiew (do kilkudziesiecu, np. 40)
-pulk (najwiekszy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:58, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Mikroskopijny update:

- most Jasona
- Jako demonstracja mozliwosci trybu Edit Mode - nowa scena Czernobyl/Saltmine. Uwaga, wchodzic tylko przy ladnej pogodzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:38, 31 Paź 2006    Temat postu:

Wlasciwie nie ma nic nowego ciekawego,
Nawet nie wrzucalbym na serwer, ale w ten sposob przenosze sobie pliki pomiedzy miastami.

jest kawalek zamku, mozna go sprobowac zdobyc. (ale sie raczej nie uda, potrzebujemy nowe rampy, bo debilne AI z nich spada).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:25, 31 Paź 2006    Temat postu:

O ! Ja na pewno wyproboje - ale czy wystarczy jak wrzuce sobie tylklo triggers + scripts ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 9:45, 31 Paź 2006    Temat postu:

Co do ramp to mozna dac na bokach te barjery i powinno byc okey, albo nowe szersze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:24, 31 Paź 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
O ! Ja na pewno wyproboje - ale czy wystarczy jak wrzuce sobie tylklo triggers + scripts ?
Niestety nie,

Ale no problem, zaladowalem tez nowa matryce, tam gdzie zawsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 12:27, 31 Paź 2006    Temat postu:

Moglby mi ktos przypomniec link do tego dema na PW? bo tak sie zlozylo ze juz nie mam Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:02, 31 Paź 2006    Temat postu:

Zapomnialem ze jest wstepnie mozliwosc zeby sie w zamku bronic, tylko w celach testowych wiec procedura jest dziwna:

po zdobyciu zamku trzeba sie w nim przespac.
od tego czasu jezeli w ciagu 5 gamegodzin dasz sie zaatakowac gdziekolwiek na mapie - bedziesz bronil zamku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:12, 31 Paź 2006    Temat postu:

To prawie tak jak w modzie DIONISJA...ale tam jest nawet tak że masz inzyniera ktory ci buduje zamek gdzie chcesz.... Może chcesz dla porownania matryce tego moda ? Ja ja mam bo facet dal ja do publicznego dostepu ?
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:38, 01 Lis 2006    Temat postu:

Niekoniecznie, z tym module systemem jest tak ze latwiej napisac skrypt od podstaw, niz dostosowywac obcy skrypt do wlasnych realiow.
Z drugiej strony pomysl z inzynierem budujacym zamek gdziekolwiek jakos mi nie lezy.

Ostatnio zainspirowaly mnie prace Jasona i Bartusia nt. armat - mam pomysla dot. oblezen:

- oblezen dokonuja oddzialy spawnowane specjalnie do tego celu. roznia sie od innych tym ze maja armaty (moga tez miec ikone armaty na mapie).
- po dotarciu w poblize miasta, oddzial staje i zaczyna sie faza ostrzeliwania murow, po uplywie pewnego czasu (dzien, dwa, wiecej?) jedna z sekcji murow fortecy runie, umozliwiajac atak piechurom - wtedy nastepuje wlasciwy atak na miasto.
- faze ostrzeliwania mozna przerwac atakujac oboz oblezniczy, podczas walki na mapie beda armaty strzelajace do murow znajdujacych sie gdzies daleko, oraz prowizoryczne umocnienia, jakies waly ziemne, palisady itp - zeby nie bylo zbyt trudno rozgromic.

to tyle, co myslicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 20:58, 01 Lis 2006    Temat postu:

Pomysl genialny i nowatorski - nikt jeszcze czegos takiego nie zrobil. Ale boje sie myslec ile trwalo by tworzenie tego... Na pewno jesli by to wypalilo bylibysmy jednym z lepszych modow - ale ubolewam nad tym ze nikt inny nie moglby nam pomoc ze skryptami - na poczatku kilka osob sie do tego zglosilo i jak do tej pory tylko manitas sie tym zajmuje Confused tak byc nie moze, skoro mamy takie ambitne plany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin