Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe demo developerskie: 8_04
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zagłoba
Peasant



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:54, 02 Kwi 2007    Temat postu:

A będzie możliwość rozegrania takich bitw jak pod zbarażem gdzie kozacy i Polacy ostrzeliwywali się między dwoma wałami ?? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 6:35, 04 Kwi 2007    Temat postu:

Zagloba
Cytat:
A będzie możliwość rozegrania takich bitw jak pod zbarażem gdzie kozacy i Polacy ostrzeliwywali się między dwoma wałami ?? Smile


Jesli chodzi o jakiegos typu artylerie to jest to albo niemozliwe albo bardzo trudne do zrobienia.
Ale jesli ci chodzi o ostrzal z broni palnej to jest to mozliwe tylko ze trzeba by te dwie gropy zamknac za walami.Tylko ze kiedy takie starcie mailo by sie konczyc.Musialbys wygrac albo przegrac bo innej sensownej drogi nie ma.Chyba ze mozna stworzyc bezpieczne wyjscie z takiej bitwy??Bo moze ci sie skonczyc amunicjia przed zakonczeniem tej bitwy w "normalny sposob".
Gadus
Cytat:

1. Mam pytanie.. Czy dało by się zrobić dom Szlachecki który można rozbudowywać i czerpać zyski z niego np. jakas farma lub kopalnia.. Z tego domku zrobiła by się mała wieś wraz z rozwojem wieś powiększałą by się i stała by sie miastem.. oczywiści trzeba by wypłacac robotnikom wyplaty.. Można z miejscowej ludności rekrutować żołnierzy itd.

Nie wiem ile obiektow mozna ukryc by potem sie ukazywaly np po rozbudowie takiego dmu szlacheckiego.
np na pocztatku jest jakas mniejsza chata i wychodek:)
potem np dochodzi nam mala farma i jakis chaty chlopow itd.
trzeba by zrobic cala ta mapke ze wszystkimi bajerami:dom szlachecki farmy domy chlopow a potem jesli to mozliwe ustawic co kiedy ma sie pokazywac, a dokladniej po ktorym ulepszeniu co ma sie pokazywac.
pozdro b@rtu$


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek286
Peasant



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z internetu

PostWysłany: Nie 13:00, 08 Kwi 2007    Temat postu:

Hmmm...
A ja mam taką propozycje:
1. Ciekawie by było, gdyby nasza postać wcieliła się w główną postać "Ogniem i mieczem" (Jan Skrzetuski) co dałoby dodatkową fabułę, a raczej wątek (oprócz wątku historycznego). Dałoby to też wielką miłość, wielkiego wroga (w filmie Bohuna), dałoby to też kompanów jak np.: Onufry Zagłoba, Longinus Podbipięta i inni.
2. Fajnie by było też, jakby środkiem lokomocji nie był tylko koń, ale np. statek (który trzeba by było najpierw zakupić).
3. Moją trzecią propozycją jest po prostu: możliwość chodzenia po górach. Chodzi mi konkretnie o jakieś ścieżki w górach. W górach mogłyby się też znaleźć miasta i wsie.
4. Dobrze by było, jakby można by było tworzyć własne wyroby, np. z tkanin (aksamit, futro itp.) - jakieś ubranie, z żelaza – broń itd.
5. Proponuję również, aby można było zarządzać wyposażeniem swych wojaków – dla jednego dać broń palną, dla drugiego miecz, dla jednego konia, dla drugiego nie.
6. Proponuję też zmianę pór roku Wink
7. Ten punkt dotyczy czasu. W Native czas liczy się tak: dzień 70,71,72... Ja proponuję licznik czasu w formie:
12 czerwiec 1745r., dzień 98 Wink
8. Czytając te wszystkie posty dowiedziałem się, że są armaty. A ja proponuję też aby były również katapulty, trebuczety i inna ciężka altyleria ;D
9. Popieram pomysł z tym dworkiem szlacheckim, o którym wspomniał już wyżej Gedus i pomysł z podziałem miast Wink

Więcej pomysłów już chyba nie mam. Chyba i tak sporo dałem. Nie wiem ( bo nie grałem jeszcze w tego moda, bo nie wiem skąd ściągnąć) – może moje pomysły zostały już zrealizowane, a być może były tylko rozważane. Tak czy inaczej pomysły dałem i czekam na jakiegoś linka do ściągnięcia moda Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek286 dnia Wto 10:59, 10 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:54, 08 Kwi 2007    Temat postu:

Manitas napisał:
Mozesz sie ze mna skontaktowac w tej sprawie, bylem kiedys budowlancem Wink moze cos zaradze.


No ja tez jestem budowlancem wiec moze sobie jakos poradze Wink. Zreszta problem nie jest specjalnie trudny z punktu widzenia samej konstukcji a jedynie dosc upierdliwy, chodzi o odpowiedni dobor proporcji poszczegolnych elementow budynku. Jako ze dysponuje jedynie kilkoma zdjeciami zamku w Olesku sprawa troszke sie slimaczy, co poteguje jeszcze fakt ze bryla tej budowli jest wzniesiona na planie elipsy polaczonej z kilkoma prostokatami. Po prostu trzeba troszke pokombinowac by wszystko dopasowac i by wygladalo to tak jak powinno. Jestem zadowolony z ostatnich poprawek wiec moze niedlugo cos z tego sie urodzi.

Jest za to jedna sprawa w ktorej moglbys mi bardzo pomoc. Chodzi o malego tutoriala dotyczacego modeli multimaterialowych tzn. wszystkiego co nalezy zrobic by wstawic np. taki dworek jaki swego czasu zrobiles i wstawiles do gry. Najlepiej gdyby bylo tam wszystko po kolei, tzn. przypisanie materialow, w jakich plikach export, import do brfa, zmiana nazw, python itd.
Tak wiec jakbys znalazl chwile wolnego czasu to bylbym bardzo wdzieczny za pomoc w tej sprawie.

Jesli chodzi o postepy prac, to koncze wlasnie budynek ratusza. Pozostaja do zrobienia jeszcze pewne szczegoly, ale sama bryla jest wlasciwie gotowa wiec nie powinno to potrwac juz zbyt dlugo. Jak juz uporam sie z dodawaniem do tego wszystkiego kilku materialow to wrzuce jakiegos "szota", albo dwa Wink .

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:47, 09 Kwi 2007    Temat postu:

OK, postaram sie jutro wrzucic cos na ten temat.

A tymczasem nowa wersja developerska: 8_04, a w niej:

Zarys pierwszej fazy konfliktu:
- zbuntowani chlopi ciagna do Siczy, im wiecej ich tam dotrze, tym wieksza armia zostanie wygenerowana stamtąd w fazie drugiej.
- kazde miasto ma przypisany oddzial dragonow ktory patroluje jego okolice
- rebelianci atakuja i probuja przejac wsie przygraniczne.

Z tym ostatnim wiaze sie nowy quest, zostaje nam powierzona misja obrony siedlisk. Od tego momentu gracz jest informowany o fakcie zaatakowania wioski. Docelowo planuje to rozwiazac podobnie jak w X-Com, w zaleznosci od wynikow dostaniemy co jakis czas pewna sume zlota z kasy krolewskiej.

Dodatkowo na wniosek Tyrella, opcja odpoczynku do calkowitego wyzdrowienia w tawernach.

Link tam gdzie zawsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Pon 22:02, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Witam Smile jestem tu nowa i mam drobne pytanko Very Happy a raczej pare Wink

1) kiedy mod zostanie ukończony tak mniej więcej w przybliżeniu Very Happy

2) w jakim programie najlepiej robić grafikę 3D? Ja narazie miałam doświadcznie m.in. z blenderem i real draw, a chciałabym się może na coś jeszcze przydać jeśli pomoc jest potrzebna Wink

3) Do której wersji gry mod zadziała? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 14:39, 11 Kwi 2007    Temat postu:

Odpowiadam szanowna pani??
Jesli chodzi o wydanie to ja tego nie wiem.Moze manitas ci na to odpowie.
Grafike robimy w wingsie i/lub 3dsmax-ie.
Mod bedzie chodzil z najnowsza wersjia gry.Jesli wyjdzie nowza wersjia to tez nie ma problemu.Chyba ze zaszly by jakieg duze zmiany.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Śro 14:51, 11 Kwi 2007    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź Smile Jeśli byłabym do czegoś potrzebna prosze dać znać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:23, 12 Kwi 2007    Temat postu:

Tyrell napisał:

Jest za to jedna sprawa w ktorej moglbys mi bardzo pomoc. Chodzi o malego tutoriala dotyczacego modeli multimaterialowych tzn. wszystkiego co nalezy zrobic by wstawic np. taki dworek jaki swego czasu zrobiles i wstawiles do gry. Najlepiej gdyby bylo tam wszystko po kolei, tzn. przypisanie materialow, w jakich plikach export, import do brfa, zmiana nazw, python itd.
Tak wiec jakbys znalazl chwile wolnego czasu to bylbym bardzo wdzieczny za pomoc w tej sprawie.
Tyrell
Ok, wrzucilem male objasnienie do tutoriali, nie jest zbyt obszerne, ale i temat niewielki. W razie czego pisz.

Alatariel napisał:
Witam :) jestem tu nowa i mam drobne pytanko :D a raczej pare ;)

1) kiedy mod zostanie ukończony tak mniej więcej w przybliżeniu :D
Witam,
Otóż czas ukonczenia jest funkcją ilosci osób pracujacych nad modem.
Lecz nie bede ukrywal ze nie przezywamy ostatnio inwazji chetnych do pracy.
A w sensie matematyczno-logicznym, ostateczna wersja moda nie wyjdzie wczesniej niz ostateczna wersja gry M&B
Cytat:
2) w jakim programie najlepiej robić grafikę 3D? Ja narazie miałam doświadcznie m.in. z blenderem i real draw, a chciałabym się może na coś jeszcze przydać jeśli pomoc jest potrzebna ;)

Bede malo oryginalny, ale polecam Wings, jest to bardzo niepozorny tool, i na pierwszy rzut oka wyglada malo profesjonalnie, ale w rzeczywistosci drzemie w nim bestia.
Mozna nim wykonywac modele naprawde bardzo szybko.

A z innych narzedzi, nada sie kazde ktore potrafi zapisac model w formacie .obj lub .smd (czyli np. blender)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek286
Peasant



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z internetu

PostWysłany: Pią 15:08, 13 Kwi 2007    Temat postu:

A ja mam takie propozycje:
1. Ciekawie by było, gdyby nasza postać wcieliła się w główną postać "Ogniem i mieczem" (Jan Skrzetuski) co dałoby dodatkową fabułę, a raczej wątek (oprócz wątku historycznego). Dałoby to też wielką miłość, wielkiego wroga (w filmie Bohuna), dałoby to też kompanów jak np.: Onufry Zagłoba, Longinus Podbipięta i inni.
2. Fajnie by było też, jakby środkiem lokomocji nie był tylko koń, ale np. statek (który trzeba by było najpierw zakupić).
3. Moją trzecią propozycją jest po prostu: możliwość chodzenia po górach. Chodzi mi konkretnie o jakieś ścieżki w górach. W górach mogłyby się też znaleźć miasta i wsie.
4. Dobrze by było, jakby można by było tworzyć własne wyroby, np. z tkanin (aksamit, futro itp.) - jakieś ubranie, z żelaza – broń itd.
5. Proponuję również, aby można było zarządzać wyposażeniem swych wojaków – dla jednego dać broń palną, dla drugiego miecz, dla jednego konia, dla drugiego nie.
6. Proponuję też zmianę pór roku
7. Ten punkt dotyczy czasu. W Native czas liczy się tak: dzień 70,71,72... Ja proponuję licznik czasu w formie:
12 czerwiec 1745r., dzień 98
8. Czytając te wszystkie posty dowiedziałem się, że są armaty. A ja proponuję też aby były również katapulty, trebuczety i inna ciężka altyleria ;D
9. Popieram pomysł z tym dworkiem szlacheckim, o którym wspomniał już wyżej Gedus i pomysł z podziałem miast.

Napisałem to samo kilka postów wyżej. Jakoś nikt na to nie zwrócił uwagi Sad Co myślicie o tych pomysłach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:26, 14 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:

A ja mam takie propozycje:

Moze na poczatek odniose sie do propozycji jakie przedstawil Bartek, zastrzegam jednak od razu, ze spraw zwiazanych z fabula czyli z punktem 1 nie bede komentowal gdyz nie bralem bezposrednio udzialu w pracach nad ta czescia i moglbym cos pominac lub przekrecic.
Generalnie twoje propozycje podzielilbym na trzy grupy.

1. Propozycje godne wprowadzenia do gry biorac pod uwage realia tamtej epoki, typ gry itd. Zaliczylem do tej grupy punkty 3 i 7. Mysle ze warto je rozwazyc.

2. Propozycje ktore rowniez sa warte uwagi ale wedlug mnie wymagaja mniejszej lub wiekszej modyfikacji lub przesuniecia w czasie.
Punkt 5. Propozycja zarzadzania wyposazeniem wojska jest bardzo interesujaca, jednak w formie manualnej to znaczy kiedy zmieniamy ekwipunek kazdego z naszych towarzyszy recznie zupelnie nierealna. Kiedy kompania towarzyszy liczy 10-20 osob wtedy wszystko jest jeszcze w porządku, jednak przy party na pozionie 70-100 albo wiecej zupelnie sobie tego nie wyobrazam.
Punkt 9. Jestem oczywiscie za tym by swiat gry ulegal pewnym zmianom, jednak nie wydaje mi sie aby propozycja tak radykalnej przemiany jak ta zaproponowana w tym punkcie byla do przyjecia. Powodow jest kilka po pierwsze, aby wies przeksztalcic w miasto potrzeba naprawde ogromnych pieniedzy. Nalezy pamietac ze nasz bohater dopiero zaczyna gromadzic majatek wiec .... zapewne nie byloby go stac na taki wydatek (nawet po uplywie kilku lat). Po drugie znaczne ograniczenie czasu gry do kilkudziesiecu lat tez nie przemawia za tym by poprzec te propozycje w proponowanej formie gdyz taka ewolucja wymagalaby sporo czasu ktorego po prostu nie ma, no i po trzecie nalezy pamietac ze celem wsi nie byla wcale ewolucja w kierunku miasta lecz rownolegla egzystecja. Osrodki te spelnialy zupelnie inne zadania i oba byly tak samo potrzebne aby kraj mogl wlasciwie funkcjonowac. W mojej opini dopuszczalna jest natomiast przemiana na poziomie jednego osrodka to znaczy mala wies- duza wies, dworek-palac, miasteczko-duze miasto itd.
Punkt 6. Moze kiedys w przyszlosci uda sie cos takiego zrealizowac jednak w tej chwili zupelnie nie wchodzi to w rachube gdyz nie mamy wystarczajacej ilosci modeli i textur by stworzyc swiat w przedziale wiosna-jesien a codopiero mowic o zimie.

3. Propozycje jakie w mojej ocenie z takich czy innych powodow sa raczej nie do przyjecia.
Punkt 2. Propozycja sama w sobie jest dosc fajna, ale .... w realiach tej konkretnej gry ze wzgledu na pewne drobiazgi jakos do mnie nie przemawia. Podstawa gry mimo wszystko sa oddzialy jazdy nie wiem ile czajek byloby potrzebnych do transportu 100 ludzi, koni zapasow itd ale sadze ze sporo. Chodzi mi o to ze nie gramy tutaj hetmanem ktory prowadzi cala armie i ma spore mozliwosci, ale zwyklym szlachcicem, porucznikiem czy w najlepszym wypadku pulkownikiem.
Punkt 4. Generalnie szlachta w tamtym okresie nie zajmowala sie ani rzemioslem ani handlem byly to zajecia niegodne szlachcica wiec ... . Ponadto nie wyobrazam sobie aby mozna bylo bez odpowiedniej praktyki wykonac dobra szble, czy muszkiet. Proste bronie (jakis luk, czy noz) jak najbardziej tak, odlewanie kul tak, naprawa zbroi i ubrania tak. Reszta raczej odpada.
Punkt 8. Armaty to sprawa dosc wirtualna, sa ale tak jakby ich nie bylo, zreszta nawet pomijajac ten aspekt sprawy propozycja ze wzgledu na epoke w jakiej rozgrywa sie mod raczej malo realna.

Na koniec chcialbym podkreslic ze sa to moje wlasne uwagi i koledzy moga zapatrywac sie mimo wszystko na te sprawy zupelnie inaczej tak wiec nic nie jest jeszcze ostatecznie przesadzone.

Cytat:

Ok, wrzucilem male objasnienie do tutoriali, nie jest zbyt obszerne, ale i temat niewielki. W razie czego pisz.

Wielkie dzieki, sprawdzilem i wszystko dziala tak jak powinno Very Happy. Prawde powiedziawszy myslalem ze bedzie wiecej roboty, ale nie mowie jeszcze ostatecznie chop, bo pozostaje przeciez jeszcze sprawa pythona.

Przy okazji mam jeszcze kilka uwag odnosnie nowej wersji demka.
1. Pomysl ze zmiana ikon miast i wsi na takie jakie wrzuciles w w/w demku uwazam za krok w dobrym kierunku, moze bym nieco je ulepszyl i dopracowal, ale generalnie bardzo mi sie podobaja.
2. Zauwazylem maly bug w quescie Dorna. Jest on wykonywany w nieskonczonosc, to znaczy jesli po pierwszych odwiedzinach i zalatwieniu sprawy odwiedzisz sierakowice i zagadniesz dorna ponownie cala sytuacja powtarza sie od nowa. Podejrzewam ze to jedynie jakies drobne przeoczenie, ale skoro juz zauwazylem takie "male cos" to pomyslalem ze sygnalizuje ten problem.
3. Jesli chodzi o reszte to znaczy o chlopowi ciagnacych na Sicz itd to bardzo mi sie to wszystko podoba Very Happy .

Na razie to tyle.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:38, 15 Kwi 2007    Temat postu:

bartek286 napisał:

1. Ciekawie by było, gdyby nasza postać wcieliła się w główną postać "Ogniem i mieczem" (Jan Skrzetuski) co dałoby dodatkową fabułę, a raczej wątek (oprócz wątku historycznego). Dałoby to też wielką miłość, wielkiego wroga (w filmie Bohuna), dałoby to też kompanów jak np.: Onufry Zagłoba, Longinus Podbipięta i inni.
O ile pamiętam kiedys byly wstepne ustalenia, aby fabula byla w calosci oryginalna, tzn. brak bezposrednich zapozyczen z pierwowzoru, ale z perspektywy czasu prawdopodobnie nalezy uznac tamte ustalenia za nieaktualne.
Tak czy owak, sugestie dotyczace fabuly przyjmuje najchetniej w formie gotowego wyrobu, tzn linii fabularnej obejmujacej dialogi i kilka questow ;)
Cytat:
4. Dobrze by było, jakby można by było tworzyć własne wyroby, np. z tkanin (aksamit, futro itp.) - jakieś ubranie, z żelaza – broń itd.
Jest to mozliwe, jak pokazuje przyklad Craftmoda, ale jezeli o mnie chodzi: W grze Massive Online rzemioslo to koniecznosc, ale w singleplayer jak M&B - raczej kwiatek do kozucha.

pozostale sugestie choc ciekawe, sa w wiekszym lub mniejszym stopniu niemozliwe do zrealizowania na obecnym silniku M&B, ale moze w kolejnej wersji, kto wie?

Tyrell napisał:
2. Zauwazylem maly bug w quescie Dorna. Jest on wykonywany w nieskonczonosc, to znaczy jesli po pierwszych odwiedzinach i zalatwieniu sprawy odwiedzisz sierakowice i zagadniesz dorna ponownie cala sytuacja powtarza sie od nowa. Podejrzewam ze to jedynie jakies drobne przeoczenie, ale skoro juz zauwazylem takie "male cos" to pomyslalem ze sygnalizuje ten problem.
Bardzo dobrze, w koncu po to wrzucam te demka do testow. W nastepnej wersji bug zostanie wyeliminowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Pon 13:19, 16 Kwi 2007    Temat postu:

czyli nie potrzeba pomocy w grafice? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek286
Peasant



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z internetu

PostWysłany: Pon 15:14, 16 Kwi 2007    Temat postu:

[quote]O ile pamiętam kiedys byly wstepne ustalenia, aby fabula byla w calosci oryginalna, tzn. brak bezposrednich zapozyczen z pierwowzoru, ale z perspektywy czasu prawdopodobnie nalezy uznac tamte ustalenia za nieaktualne.
Tak czy owak, sugestie dotyczace fabuly przyjmuje najchetniej w formie gotowego wyrobu, tzn linii fabularnej obejmujacej dialogi i kilka questow Wink[quote]
[quote]
Jest to mozliwe, jak pokazuje przyklad Craftmoda, ale jezeli o mnie chodzi: W grze Massive Online rzemioslo to koniecznosc, ale w singleplayer jak M&B - raczej kwiatek do kozucha.[quote]

Czyli jak rozumiem żadna z moich sugestii nie zostanie zrealizowana, tak? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:23, 16 Kwi 2007    Temat postu:

Alatariel napisał:
czyli nie potrzeba pomocy w grafice? ;)
Oczywiscie ze potrzeba,
Zajrzyj tutaj gdzie odpisalem komus jak zaczac wspolprace.

Na poczatek najlepiej sprobuj wciagnac do gry jakis prosty obiekt - na podstawie tutoriali ktore sa na tym forum oraz na [link widoczny dla zalogowanych] W razie problemow pisz - pomozemy.

Chyba ze juz umiesz, w takim przypadku bedziemy mogli przejsc od razu do nastepnych punktow.

bartek286 napisał:
Czyli jak rozumiem żadna z moich sugestii nie zostanie zrealizowana, tak?
A przynajmniej niepredko, z wyjatkiem sugestii dotyczacej fabuly, ktora moze byc wdrozona dosc szybko pod warunkiem ze ja napiszesz ;).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 6 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin