| 
			
				|  | Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 |  
 
 
    
        | Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
        | Autor | Wiadomość |  
        | Sir Plutek Peasant
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 5
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 21:28, 17 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | To znaczy że fabuła ma być luźno/ściśle/wcale powiązana z pierwowzorem? A od jakiej daty planujecie zacząć grę?? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  |  |  |  |  
        | Gedus Peasant
 
 
 Dołączył: 01 Kwi 2007
 Posty: 3
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 8:45, 18 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Kolejna moja propozycja to zamienić arene na rozpierduchy w Karczmie (bicie sie na pięści, rzucanie czym popadnie) według mnie bardziej to pasuje niż areny.. ewentualnie jakieś pojedynki na szabelki Pozdro
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Sir Plutek Peasant
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 5
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 23:05, 18 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | albo pojedynki 1 na 1 na gnaty   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 18:42, 19 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Pojedynki na szale beda obowiazkowo, jestem tez za wprowadzeniem bijatyk w knajpach. Do do pojedynku na pistolety, chcialbym ale w tej wersji bron palna jest wciaz strasznie zabugowana, i ciezko to bedzie zrobic, moze w nastepnej... 
 Co do daty, zaczynamy mniej wiecej w polowie 17w, jakis czas przed powstaniem Chmielnickiego, ktore jest rowniez objete w fabule.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Alatariel Noble
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: PUstka xD
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 9:47, 21 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | ech... to może ja powiem tak: po przeczytaniu tamtego tematu wywnioskowałam, że mogę zrobić jakiś ładny budynek  z budynkami akurat mam spore doświadczenie  tylko musiałabym dostać jakieś zdjęcie czy szkic jakby ten obiekt miał wyglądać   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Alatariel Noble
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: PUstka xD
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 9:48, 21 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | acha i jeszcze jedno... jakby mógł mi ktoś przesłać na pw link skąd można demko moda ściągnąć to byłabym wdzięczna   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 15:51, 21 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Ciesze sie ze decydujesz sie na wspolprace, tym bardziej ze pierwszym obiektem nad ktorym chcesz pracowac nie bedzie bron (90% ludzi chce robic bron). 
 Jezeli chodzi o budynki, latwiej bedzie napisac co mamy: Tylko chate, dworek szlachecki i stog siana, poza tym Tyrell pracuje nad zajazdem/ratuszem a Bartus nad dziedzincem zamku.
 
 Na pewno bedzie nam potrzebny kosciol (ten z nativa wyglada jak magazyn materialow budowlanych) najlepiej drewniany, moze byc tez cerkiew, ale potrzebujemy tez innych obiektow, oraz wnetrz (w tej chwili nie mamy zadnych), zachecam do uruchomienia wyobrazni.
 
 Kilka obrazkow:
 koscioly drewniane:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 cerkiew:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 koscioly, cerkwie, stodoly nagrobki itp:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 
 
	  | Alatariel napisał: |  
	  | acha i jeszcze jedno... jakby mógł mi ktoś przesłać na pw link skąd można demko moda ściągnąć to byłabym wdzięczna |  Mamy niepisana zasade, ze czlonkiem zespolu zostaje sie po prezentacji i dyskusji przynajmniej zaczetego obiektu. Jak tylko zaczniesz wspolprace, zostaniesz przypisana do grupy ktora umozliwia dostep do zamknietych dzialow forum, gdzie miedzy innymi sa wszystkie linki.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Sir Plutek Peasant
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 5
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 22:10, 21 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Więc fabuła... Myślę że mogłaby się zacząć próbką najlepszej możliwości jakie dałby ten mod, (czyli bitewką). 
 Jesteś porządnym szlachcicem, i tak się składa że masz z sąsiadem małe zatargi. Więc postanawiasz pokazać mu kto jest panem, a pomóc ma ci w tym spora armijka, którą masz na każde skinięcie palca. Okazuje się że nie ma na co czekać, bo otóż ten właśnie szlachcic którego atakujesz nie ma wielkiej armii. Ale jednak kiedy nawiazuje się walka, okazuje się że wpadasz w zasadzkę i nie masz już się jak wykaraskać. Więc dostajesz się do niewoli i kiedy wybucha powstanie, udaje ci się zbiec gdyż dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie. Więc kiedy wychodzisz na upragnioną wolność oczywiście z mniejszymi statami, (z takimi jakimi miałaby się rozpocząć prawdziwa gra, tuż po rozpoczęciu byłyby sporawe) zaciągasz się do wojska. Tam dowiadujesz się że twój sąsiadunio sprzeniewierzył się Koronie i poszedł do ukraińców. Więc szukasz zemsty...
 
 I narazie tyle, wizja się kończy (hyhy nie ma to jak piwko na wenę
  . Nie wiem czy się wam to spodoba, ale coś takiego narazie udało mi się sknocić... Gdyby nie, będę próbował dalej, a co mi tam   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Alatariel Noble
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: PUstka xD
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 22:31, 21 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | jeśli przydałby się jakiś nagrobek to mogę zacząć od niego  myślę że zająłby mi najmniej czasu  tylko potrzebowalabym konkretne zdjęcie bo tak to troche trudno wybrac a ja lubie KONKRETNE zlecenia   
 a jeśli nie nagrobek to moge sie postarac o jakis drewniany kosciolek ale to jzu troszke czasu mi zajmie ;]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Alatariel Noble
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: PUstka xD
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 22:34, 21 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | tak sobei teraz pomyślałam... że może by się taki duuuży drewniwany krzyż przydał taki jak ten w "Potopie"  i jeszcze pare takich małych szczegółów jak np. szczątki jakiegoś wozu czy coś w tym stylu  tak dla urozmaicenia niektórych obszarów   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 11:15, 22 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Swietnie, popieram krzyz, jest to charakterystyczny element, i dosc prosty, aby na poczatek nauczyc sie wszystkich czynnosci z pakowaniem modelu w brf wlacznie. Mala uwaga: Jezeli nie ma szczegolnych przeslanek przemawiajacych za tworzeniem nowej tekstury, starajmy sie uzywac tych ktore sa dostepne w podstawowej wersji gry.
 
 
 
Ktoz nie lubi, niestety, jest nas tak malo ze nie bardzo mozemy sobie pozwolic na scisly podzial rol, i musimy w duzym stopniu polegac na wlasnej kreatywnosci. 
	  | Alatariel napisał: |  
	  | tylko potrzebowalabym konkretne zdjęcie bo tak to troche trudno wybrac a ja lubie KONKRETNE zlecenia |  Ma to tez dobre strony - masz bezposredni wplyw na to jaki charakter miec bedzie produkt koncowy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Alatariel Noble
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: PUstka xD
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 11:49, 22 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | to ja się chyba na początek zabiore za ten krzyż  jak dobrze pójdzie to skończe jeszcze dziś albo jutro   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 12:20, 23 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Wiec powodzenia, w razie problemow pisz w pomocy technicznej 
 
 
Pieniaczem Wasc chcesz zaczynac widze ;) 
	  | Sir Plutek napisał: |  
	  | Jesteś porządnym szlachcicem, i tak się składa że masz z sąsiadem małe zatargi. Więc postanawiasz pokazać mu kto jest panem, a pomóc ma ci w tym spora armijka, którą masz na każde skinięcie palca. Okazuje się że nie ma na co czekać, bo otóż ten właśnie szlachcic którego atakujesz nie ma wielkiej armii. Ale jednak kiedy nawiazuje się walka, okazuje się że wpadasz w zasadzkę i nie masz już się jak wykaraskać. Więc dostajesz się do niewoli i kiedy wybucha powstanie, udaje ci się zbiec gdyż dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie. Więc kiedy wychodzisz na upragnioną wolność oczywiście z mniejszymi statami, (z takimi jakimi miałaby się rozpocząć prawdziwa gra, tuż po rozpoczęciu byłyby sporawe) zaciągasz się do wojska. Tam dowiadujesz się że twój sąsiadunio sprzeniewierzył się Koronie i poszedł do ukraińców. Więc szukasz zemsty...
 
 |  Propozycja interesujaca, nawet ma punkty wspolne z obecnym wstepnym questem z dema ('dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie').
 Zastanowie sie nad polaczeniem tego z istniejaca fabula.
 
 Przy okazji, czy mialbys ochote nauczyc sie pisac dialogi do M&B w pythonie?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | bartek286 Peasant
 
 
 Dołączył: 07 Kwi 2007
 Posty: 4
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: z internetu
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 19:08, 23 Kwi 2007    Temat postu: Fabuła |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | A przynajmniej niepredko, z wyjatkiem sugestii dotyczacej fabuly, ktora moze byc wdrozona dosc |  Sorry, że tak późno, ale przez jakiś czas straciłem neta
  Ale Spox
  Spróbuję coś napisać   
 
 
	  | Cytat: |  
	  | Jesteś porządnym szlachcicem, i tak się składa że masz z sąsiadem małe zatargi. Więc postanawiasz pokazać mu kto jest panem, a pomóc ma ci w tym spora armijka, którą masz na każde skinięcie palca. Okazuje się że nie ma na co czekać, bo otóż ten właśnie szlachcic którego atakujesz nie ma wielkiej armii. Ale jednak kiedy nawiazuje się walka, okazuje się że wpadasz w zasadzkę i nie masz już się jak wykaraskać. Więc dostajesz się do niewoli i kiedy wybucha powstanie, udaje ci się zbiec gdyż dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie. Więc kiedy wychodzisz na upragnioną wolność oczywiście z mniejszymi statami, (z takimi jakimi miałaby się rozpocząć prawdziwa gra, tuż po rozpoczęciu byłyby sporawe) zaciągasz się do wojska. Tam dowiadujesz się że twój sąsiadunio sprzeniewierzył się Koronie i poszedł do ukraińców. Więc szukasz zemsty... |  Hmm. Mi się to podoba
  Małe pytanie. Mógłbym to rozwinąć? A raczej nie rozwinąć, bo chciałbym napisać to samo tylko w innym kontekście i rozwinąć  Pytam się, bo nie chcę kraść praw autorskich   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 20:21, 23 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Uwaga do fabuly: Osoba piszaca fabule i dialogi powinna nauczyc sie przynajmniej podstaw konstrukcji dialogow w pliku module_dialogs.py.
 
 Glupio by bylo nameczyc sie nad czyms czego pozniej nie da sie zakodować.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
        | Powrót do góry |  |  
        |  |  
        |  |  
  
    | 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  
 fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB  © 2001, 2002 phpBB Group
 
 |