Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe demo developerskie: 8_04
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sir Plutek
Peasant



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:28, 17 Kwi 2007    Temat postu:

To znaczy że fabuła ma być luźno/ściśle/wcale powiązana z pierwowzorem? A od jakiej daty planujecie zacząć grę??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedus
Peasant



Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:45, 18 Kwi 2007    Temat postu:

Kolejna moja propozycja to zamienić arene na rozpierduchy w Karczmie (bicie sie na pięści, rzucanie czym popadnie) według mnie bardziej to pasuje niż areny.. ewentualnie jakieś pojedynki na szabelki
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sir Plutek
Peasant



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:05, 18 Kwi 2007    Temat postu:

albo pojedynki 1 na 1 na gnaty Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:42, 19 Kwi 2007    Temat postu:

Pojedynki na szale beda obowiazkowo, jestem tez za wprowadzeniem bijatyk w knajpach. Do do pojedynku na pistolety, chcialbym ale w tej wersji bron palna jest wciaz strasznie zabugowana, i ciezko to bedzie zrobic, moze w nastepnej...

Co do daty, zaczynamy mniej wiecej w polowie 17w, jakis czas przed powstaniem Chmielnickiego, ktore jest rowniez objete w fabule.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Sob 9:47, 21 Kwi 2007    Temat postu:

ech... to może ja powiem tak: po przeczytaniu tamtego tematu wywnioskowałam, że mogę zrobić jakiś ładny budynek Wink z budynkami akurat mam spore doświadczenie Very Happy tylko musiałabym dostać jakieś zdjęcie czy szkic jakby ten obiekt miał wyglądać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Sob 9:48, 21 Kwi 2007    Temat postu:

acha i jeszcze jedno... jakby mógł mi ktoś przesłać na pw link skąd można demko moda ściągnąć to byłabym wdzięczna Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:51, 21 Kwi 2007    Temat postu:

Ciesze sie ze decydujesz sie na wspolprace, tym bardziej ze pierwszym obiektem nad ktorym chcesz pracowac nie bedzie bron (90% ludzi chce robic bron).

Jezeli chodzi o budynki, latwiej bedzie napisac co mamy: Tylko chate, dworek szlachecki i stog siana, poza tym Tyrell pracuje nad zajazdem/ratuszem a Bartus nad dziedzincem zamku.

Na pewno bedzie nam potrzebny kosciol (ten z nativa wyglada jak magazyn materialow budowlanych) najlepiej drewniany, moze byc tez cerkiew, ale potrzebujemy tez innych obiektow, oraz wnetrz (w tej chwili nie mamy zadnych), zachecam do uruchomienia wyobrazni.

Kilka obrazkow:
koscioly drewniane:
[link widoczny dla zalogowanych]
cerkiew:
[link widoczny dla zalogowanych]
koscioly, cerkwie, stodoly nagrobki itp:
[link widoczny dla zalogowanych]

Alatariel napisał:
acha i jeszcze jedno... jakby mógł mi ktoś przesłać na pw link skąd można demko moda ściągnąć to byłabym wdzięczna

Mamy niepisana zasade, ze czlonkiem zespolu zostaje sie po prezentacji i dyskusji przynajmniej zaczetego obiektu. Jak tylko zaczniesz wspolprace, zostaniesz przypisana do grupy ktora umozliwia dostep do zamknietych dzialow forum, gdzie miedzy innymi sa wszystkie linki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sir Plutek
Peasant



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:10, 21 Kwi 2007    Temat postu:

Więc fabuła... Myślę że mogłaby się zacząć próbką najlepszej możliwości jakie dałby ten mod, (czyli bitewką).

Jesteś porządnym szlachcicem, i tak się składa że masz z sąsiadem małe zatargi. Więc postanawiasz pokazać mu kto jest panem, a pomóc ma ci w tym spora armijka, którą masz na każde skinięcie palca. Okazuje się że nie ma na co czekać, bo otóż ten właśnie szlachcic którego atakujesz nie ma wielkiej armii. Ale jednak kiedy nawiazuje się walka, okazuje się że wpadasz w zasadzkę i nie masz już się jak wykaraskać. Więc dostajesz się do niewoli i kiedy wybucha powstanie, udaje ci się zbiec gdyż dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie. Więc kiedy wychodzisz na upragnioną wolność oczywiście z mniejszymi statami, (z takimi jakimi miałaby się rozpocząć prawdziwa gra, tuż po rozpoczęciu byłyby sporawe) zaciągasz się do wojska. Tam dowiadujesz się że twój sąsiadunio sprzeniewierzył się Koronie i poszedł do ukraińców. Więc szukasz zemsty...

I narazie tyle, wizja się kończy (hyhy nie ma to jak piwko na wenę Wink. Nie wiem czy się wam to spodoba, ale coś takiego narazie udało mi się sknocić... Gdyby nie, będę próbował dalej, a co mi tam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Sob 22:31, 21 Kwi 2007    Temat postu:

jeśli przydałby się jakiś nagrobek to mogę zacząć od niego Wink myślę że zająłby mi najmniej czasu Very Happy tylko potrzebowalabym konkretne zdjęcie bo tak to troche trudno wybrac a ja lubie KONKRETNE zlecenia Very Happy

a jeśli nie nagrobek to moge sie postarac o jakis drewniany kosciolek ale to jzu troszke czasu mi zajmie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Sob 22:34, 21 Kwi 2007    Temat postu:

tak sobei teraz pomyślałam... że może by się taki duuuży drewniwany krzyż przydał taki jak ten w "Potopie" Wink i jeszcze pare takich małych szczegółów jak np. szczątki jakiegoś wozu czy coś w tym stylu Wink tak dla urozmaicenia niektórych obszarów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:15, 22 Kwi 2007    Temat postu:

Swietnie, popieram krzyz, jest to charakterystyczny element, i dosc prosty, aby na poczatek nauczyc sie wszystkich czynnosci z pakowaniem modelu w brf wlacznie.
Mala uwaga: Jezeli nie ma szczegolnych przeslanek przemawiajacych za tworzeniem nowej tekstury, starajmy sie uzywac tych ktore sa dostepne w podstawowej wersji gry.

Alatariel napisał:
tylko potrzebowalabym konkretne zdjęcie bo tak to troche trudno wybrac a ja lubie KONKRETNE zlecenia
Ktoz nie lubi, niestety, jest nas tak malo ze nie bardzo mozemy sobie pozwolic na scisly podzial rol, i musimy w duzym stopniu polegac na wlasnej kreatywnosci.
Ma to tez dobre strony - masz bezposredni wplyw na to jaki charakter miec bedzie produkt koncowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Nie 11:49, 22 Kwi 2007    Temat postu:

to ja się chyba na początek zabiore za ten krzyż Wink jak dobrze pójdzie to skończe jeszcze dziś albo jutro Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:20, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Wiec powodzenia, w razie problemow pisz w pomocy technicznej

Sir Plutek napisał:

Jesteś porządnym szlachcicem, i tak się składa że masz z sąsiadem małe zatargi. Więc postanawiasz pokazać mu kto jest panem, a pomóc ma ci w tym spora armijka, którą masz na każde skinięcie palca. Okazuje się że nie ma na co czekać, bo otóż ten właśnie szlachcic którego atakujesz nie ma wielkiej armii. Ale jednak kiedy nawiazuje się walka, okazuje się że wpadasz w zasadzkę i nie masz już się jak wykaraskać. Więc dostajesz się do niewoli i kiedy wybucha powstanie, udaje ci się zbiec gdyż dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie. Więc kiedy wychodzisz na upragnioną wolność oczywiście z mniejszymi statami, (z takimi jakimi miałaby się rozpocząć prawdziwa gra, tuż po rozpoczęciu byłyby sporawe) zaciągasz się do wojska. Tam dowiadujesz się że twój sąsiadunio sprzeniewierzył się Koronie i poszedł do ukraińców. Więc szukasz zemsty...
Pieniaczem Wasc chcesz zaczynac widze ;)
Propozycja interesujaca, nawet ma punkty wspolne z obecnym wstepnym questem z dema ('dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie').
Zastanowie sie nad polaczeniem tego z istniejaca fabula.

Przy okazji, czy mialbys ochote nauczyc sie pisac dialogi do M&B w pythonie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek286
Peasant



Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z internetu

PostWysłany: Pon 19:08, 23 Kwi 2007    Temat postu: Fabuła

Cytat:
A przynajmniej niepredko, z wyjatkiem sugestii dotyczacej fabuly, ktora moze byc wdrozona dosc

Sorry, że tak późno, ale przez jakiś czas straciłem neta Sad Ale
Spox Wink Spróbuję coś napisać Smile
Cytat:
Jesteś porządnym szlachcicem, i tak się składa że masz z sąsiadem małe zatargi. Więc postanawiasz pokazać mu kto jest panem, a pomóc ma ci w tym spora armijka, którą masz na każde skinięcie palca. Okazuje się że nie ma na co czekać, bo otóż ten właśnie szlachcic którego atakujesz nie ma wielkiej armii. Ale jednak kiedy nawiazuje się walka, okazuje się że wpadasz w zasadzkę i nie masz już się jak wykaraskać. Więc dostajesz się do niewoli i kiedy wybucha powstanie, udaje ci się zbiec gdyż dwór zostaje bez pana, który pojechał ciul go wi gdzie. Więc kiedy wychodzisz na upragnioną wolność oczywiście z mniejszymi statami, (z takimi jakimi miałaby się rozpocząć prawdziwa gra, tuż po rozpoczęciu byłyby sporawe) zaciągasz się do wojska. Tam dowiadujesz się że twój sąsiadunio sprzeniewierzył się Koronie i poszedł do ukraińców. Więc szukasz zemsty...

Hmm. Mi się to podoba Wink Małe pytanie. Mógłbym to rozwinąć? A raczej nie rozwinąć, bo chciałbym napisać to samo tylko w innym kontekście i rozwinąć Smile Pytam się, bo nie chcę kraść praw autorskich Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:21, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Uwaga do fabuly:
Osoba piszaca fabule i dialogi powinna nauczyc sie przynajmniej podstaw konstrukcji dialogow w pliku module_dialogs.py.

Glupio by bylo nameczyc sie nad czyms czego pozniej nie da sie zakodować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 7 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin