Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe demo developerskie: 8_04
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Wto 20:18, 01 Maj 2007    Temat postu:

arrrgh i nikt mi nie pomoże? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 20:26, 01 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
mam juz ten krzyż długooo gotowy tylko mam problem z wsadzeniem go do gry Very Happy jakby ktoś mógł pomóc/wytłumaczyć to byłabym wdzięczna Smile


jesli chcesz zobaczyc jak wyglada w grze, to mozesz go podmienic z jakims istniejacym modelem, i pozniej wstawic w edytorze gry,

A podmiana jest wlasciwie bardzo prosta - robisz poprawny model, i reszta to juz kwestia dobrego opanowania brf editora - zamieniasz texture na format .dds, wstawiasz do folderu "textures" w modzie lub w native (rob backupy!) jako np. "undeadbody.dds" mozesz spokojnie podmienic ta texture bo jest nieurzywana w grze, wtedy odpalasz odpowiednie archiwum brf (weapons czy cus) i importujesz .obj swojego modelu, po czym nadajesz mu odpowiednia texture (wczesniejsza "undeadbody.dds") po czym nadajesz nazwe podmienianego przedmiotu i klikasz enter... teraz zostalo juz tylko usunac podmieniany model.

Jak widzisz do brf musisz miec model w formacie .obj. Jesli urzywasz wingsa3d to bierzesz export model-->.obj

PS: w razie czego masz moje gg w podpisie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:53, 01 Maj 2007    Temat postu:

Alatariel napisał:
mam juz ten krzyż długooo gotowy tylko mam problem z wsadzeniem go do gry :D jakby ktoś mógł pomóc/wytłumaczyć to byłabym wdzięczna :)
Opis procesu jest tu: http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=70
popróbuj powalczyć z wsadzeniem go do brfa, w razie dalszych problemow, pytaj o szczegoly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Śro 9:17, 02 Maj 2007    Temat postu:

tekstura DDS - OK

kopiowanie tesktury do Textures - OK


dalej już sie gubie xD

"po czym nadajesz mu odpowiednia texture (wczesniejsza "undeadbody.dds") po czym nadajesz nazwe podmienianego przedmiotu i klikasz enter... teraz zostalo juz tylko usunac podmieniany model."

Texture to niby mam... ale gdzie ja mam podac nazwe podmienianego przedmiotu? Smile używam brf edit jakby ktoś pytal Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:08, 02 Maj 2007    Temat postu:

Najlepiej sproboj na poczatek wciagnac sam model i przydzielic mu jakies materialy z podstawowej wersji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 10:58, 02 Maj 2007    Temat postu:

Skoro wzielas sie za podmienianie, to pamietaj ze nie mozesz wprowadzac zadych nowych nazw textur - zastap texture "undeadbody.dds".

co do brf editora - Na [link widoczny dla zalogowanych] screenie zaznaczylem czarnym kolorem miejsce gdzie musisz wpisac nazwe, a na niebiesko miejsce gdzie musisz znalezc material (texture) undeadbody jesli to ja wczesniej podmienilas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Wto 13:05, 08 Maj 2007    Temat postu:

OK skończone Wink przesyłam screena jak obiekt wygląda w grze jeśli jest za duży bądź za mały to prosze mówić Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:51, 08 Maj 2007    Temat postu:

Formalnosciom stalo sie zadosc, witamy w gronie developerow.

Krzyzyk jest spoko, mam jednak dwie uwagi:

- Nie widze cieniowania, moze to byc problem z ustawieniami materialu, lub ostre krawedzie nie sa ustawione jako ostre. - Jakiego programu uzywasz do modelowania? Jezeli Wings to moge pomoc, innych nie znam.
- Zmniejszylbym troche skale tekstury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Wto 16:57, 08 Maj 2007    Temat postu:

wings oczywiście Wink To jeśli mógłbyś pomóc to 2477780 moje gg Wink Jasona już nie będę męczyć xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:56, 08 Maj 2007    Temat postu:

OK, rzadko jestem na gadzie, ale temat jest bardzo krótki:

1. Przechodzisz w tryb edycji krawedzi (klawisz E)
2. Zaznaczasz krawedzie ktore maja byc ostre
3. Prawy klawisz myszy -> HARDNESS -> HARD

To tyle, jeżeli chcesz obejrzec cieniowanie jescze w wingsie, uzyj ikony w lewym gornym rogu, albo klawisza TAB. Model powinien byc ladnie kanciasty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Śro 13:37, 09 Maj 2007    Temat postu:

Zrobione Wink teraz wygląda tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

ZNalazlam bład w demie xD screenshot w linku poniżej Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to karczmarz w ubraniu kobiecym xD

Oba obrazki są mało wyraźne, ponieważ starczyło mi miejsca tylko na gify... Wink

ech fajnie by było gdyby mod był jednak w wersji polskiej... brakuje mi np. zwrotów: waść, waćpan czy też polskich nazw miast i jednostek... i tak mało który gracz anglojęzyczny będzie w to grał... no ale cóż już wasza wola Wink

Acha ijeszcze jedno czuję się oburzona! gdzie możliwość grania postacią kobiety Evil or Very Mad no wiecie co Razz równo uprawnienie chyba mamy no nie? Very Happy (Chociaż sowją drogą i tak jeszcze nie grałam nigdy kobietą xD )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:23, 09 Maj 2007    Temat postu:

Alatariel napisał:
Zrobione ;) teraz wygląda tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
O to chodzilo ;), zaloz sobie prosze jednego brfa i wrzucaj do niego wszystkie swoje modele, tak bedzie latwiej dojsc z tym do ladu pozniej.

Cytat:
Nalazlam bład w demie xD screenshot w linku poniżej ;)

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to karczmarz w ubraniu kobiecym xD
Coz, nikt nie jest doskonaly, trudno dzis o normalny personel ;)

Cytat:
nie by było gdyby mod był jednak w wersji polskiej... brakuje mi np. zwrotów: waść, waćpan czy też polskich nazw miast i jednostek... i tak mało który gracz anglojęzyczny będzie w to grał... no ale cóż już wasza wola ;)
A nie, nie ma zadnych przeszkód, wystarczy ze ktos to ladnie napisze po polsku i bedzie polska wersja.
Cytat:
szcze jedno czuję się oburzona! gdzie możliwość grania postacią kobiety :evil: no wiecie co :P równo uprawnienie chyba mamy no nie? :D (Chociaż sowją drogą i tak jeszcze nie grałam nigdy kobietą xD )
Nie mam nic przeciwko kobietom, powod ze nie ma takiej opcji jest prozaiczny: nie ma jeszcze fabuly dla kobiety (z tego samego powodu nie ma opcji grania kozakiem).
Ale jak zwykle, wystarczy ze ktos napisze ladną fabule dla kobiety (lub dla kozaka) i bedzie ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Śro 18:21, 09 Maj 2007    Temat postu:

ufff... a ja myślałam, że nei będzie można grać kozakiem Very Happy

PS. fabuła w demie kończy się na bronieniu wsi granicznych? Smile bo nie wiem czy dalej się pałętać czy już wykonywać misje takie jak w nativie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Śro 20:50, 09 Maj 2007    Temat postu:

kolejny błąd... przy misji którą dostajemy od kupca i w której trzeba uwolnić dziewczynę z rąk bandytów można tylko zapłacić im pieniądze... w Nativie można było nie płacić pieniędzy i rozpocząć walkę, a tutaj gdy wybieramy tą opcję pojawia się tylko "Leave"

Dopisze coś tutaj bo nie chcę pisać 3 postów pod rząd Very Happy

NA czym stanęły ustalenia co do fabuły gry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:41, 10 Maj 2007    Temat postu:

No niestety, na dzien dzisiejszy obrona wsi to juz koniec. Cos nie mam ostatnio weny (nie mowiac o wolnym czasie :/).

Jezeli chodzi o misje z dziewczyną, jest ona w modzie dlatego ze nie zostala jeszcze skasowana - zamiast zaczynac od zera stopniowo zastepujemy elementy nativa swoimi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin