Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogólnie o mapie strategicznej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tul
Peasant



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:00, 21 Maj 2007    Temat postu: Ogólnie o mapie strategicznej

Ola,
Pograłem nieco w najnowszą wersję moda i to co najbardziej rzuciło mi się w oczy to mapa. Nie jest to może wina tylko modu, pusta i mało różnorodna mapa, na której często nic się nie dzieje to dla mnie największa wada M&B. Tak czy inaczej postanowiłem to zmienić. Zaczynam od rzeczy prostych tj. dodałem mosty (można łatwo pozbyć się lokacji typu Zendar zamieniając je na mosty właśnie, model mocno testowy) i nowy model Kamieńca Podolskiego:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Docelowo każda miejscowość ma mieć swój własny model, który zachowywałby pewne charakterystyczne cechy oryginałów. Napiszcie co sądzicie o tym pomyśle i modelach. Kolejnym rzeczą w planach jest dodanie traktów wzdłuż których możnaby się szybciej poruszać. Mam do tego sporo pomysłów które mogą sprawić, że mapa będzie bardziej żywa, ale póki co nie wiem czy są możliwe do realizacji, więc poczekam z nimi na później.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:55, 21 Maj 2007    Temat postu:

Spoko, to co sie dzieje na mapie ma duze znaczenie.
Cytat:
można łatwo pozbyć się lokacji typu Zendar zamieniając je na mosty właśnie
latwiej jest ustawiac niechcianym lokacjom flage pf_disabled, albo po prostu zmienic im nazwe i wykorzystac do wlasnych celow.

Poza tym napis na moscie wydaje sie zbedny, sugeruje ustawienie mostom flagi pf_no_label.

P.S. mielismy model mostu i wioski w wersji na .751, jak dobrze poszukam to znajde.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tul
Peasant



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:16, 21 Maj 2007    Temat postu:

Myślałem nad mostem jako lokacją, o którą można walczyć, bandyci braliby myto itd. Wtedy napis byłby chyba przydatny. Poza tym poprawiłem teksturę :http://img159.imageshack.us/my.php?image=75971702ha3.jpg Jest też wersja drewniana. Poczekam jednak na wasz stary model.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:50, 21 Maj 2007    Temat postu:

W takim razie moze cie zainteresowac dyskusja Tutaj

Rozwiazanie podobne do tego o ktorym mowisz jest w planach.
Niestety, to dosc duze przedsiewziecie, trzeba calkiem zmienic logike poruszania sie oddzialow po mapie.
Z pewnych powodow wolalbym nie brac sie za to na wersji .808 (swoja droga jeden z gorszych update do tej pory imho)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin