Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fabuła
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:47, 22 Sie 2006    Temat postu: Fabuła

Tutaj piszcie swoje pomysły na fabułe, czyli gdzie player zaczyna, co się z nim dzieje, ewentualnie jakieś wprowadzenie czy coś podobnego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 16:42, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Wiec tak: nie zgadzam sie z Jasonem co do okupu wtedy nie liczylo sie tylko czy ktos jest zdolny do pracy czy nie ale pozycja danego osobnika,wiec przetlumaczmy to sobie jako okup a nie zlykla sprzedaz kmiotka do kopalni zbierac gruszki Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 17:36, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Tak wlasnie napisalem:

- sprzedawanie kogos jako niewolnika - czy szlachcic czy chlop nie ma znaczenia byle byl zdolny do pracy

- sprzedawanie kogos dla okupu - TU sie liczy pozycja, czyli czy ktos jest z bogatego domu czy nie, w takich wypadkach pewnie tylko oficerowie byli by sprzedawani.

Rozumiesz teraz co wczesnij napisalem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 17:53, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Rozumiem ale... no moze masz racje.Chodzilo mi o to by graczowi oplacalo sie sie nokaltowac bardziej pancerne jednostki,ale...no nie wiem.

Beleg napisal:
"Natomiast pomysl z oficerami wprowadzilby za duzo zamieszania. Zwróccie uwage jak duzo jednostek mamy zaplanowanych- wystarczy spojrzec na drzewka, aby przekonac sie ze dla samej Polski bedzie ich blisko 30 rodzajów."

Moim zdaniem oficerowie powinni byc w kazdym party.Nie musi ich byc duzo, wystarczyloby po dwuch trzech na nacje,a u bandytow jakis herszt czy takie cos.
Co do oficerow to nie wyobrazam sobie grupy bojowej bez dowodcy.Mysle ze te zalozmy trzy rodzaje by wystarczyly na tyle by oficer byl nawet w 10 osobowej grupie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 17:58, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Moim zdaniem wystarczy po jednym modelu oficera na nacje. Bylby obecny w kazdej wiekszej jednostce, ale jeden, po co trzech dowodcow w jednej bandzie? Przeciez to nie sa wielkiej skali bitwy zeby kazda choragiew miala swoich generalow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 18:07, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Nie nie chodzilo mi raczej o trzy rodzaje oficera.Nie wiem jakie byly wtedy stopnie wiec.
NP:najwyzszy stopniem, nizszy i najnizszy i tak do malej grupy jakis tam np zwiadowcow ten najnizszy stopniem do jakiejs wiekszej i duzej ten srodkowy i w war party najwyzszy stopniem.Ostatecznie moglby to byc jeden model oficera rozniacy sie nazwa i umiejetnosciami.Troche zle sie wyslowilem wczesniej:(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Czw 18:41, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Ja bym radził jednego oficera i 1 podoficera(wachmistrza?) na party.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 11:39, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Moim zdaniem po dwoch to za duzo jeden i juz...ale upieral bym sie nad iloscia stopni.
np w last day sa oficerowie chyba w kazdej grupie i sa dwa stopnie capitan i porucznik.

Druga sprawa:
Mam pomysla co do rekrutowania zolnierzy.Najemnicy roznej masci w tawernach a zolnierze stojacy po ktorejs ze stron w bakakach miejskich i to pod warunkiem ze po -pierwsze nalezymy do danej frakcji
-po drugie moze jakies stopnie dla naszej postaci za wykonywane zadnia dla danej frakcji
Im wyzszy tym lepsze upgrejdy danych jednostek mozemy zwerbowac za odpowiednia ilosc kasy lub moze lepiej w wypadku jednostek z naszej nacji za jakies punkty????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 15:16, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Zle mnie zrozumieliscie- opowiadam sie tylko przeciw oficerom w grupie gracza. Bandyci, niezalezne parties itd. oczywiscie powinni miec dowódców, podobnie jak armie "narodowe" (ale niewielu-1 do 2).
W wojskach narodowego autoramentu bylo mniej wiecej tak:
Chorazy
Porucznik(namiestnik)
Rotmistrz
Przy czym byly rózne wariacje, np. wachmistrz (jazda lekka, dragoni), który byl nie tyle oficerem (nie musial byc szlachcicem) co raczej "zaufanym" dowódcy, czesto bardzo doswiadczonym (bedziemy takiego mieli wsród bohaterów).
W wojskach autoramentu cudzoziemskiego bylo troche jnaczej. Jesli chcecie moge sporzadzic liste oficerów dla kazdej frakcji.
Cytat:
Mam pomysla co do rekrutowania zolnierzy

Musielibysmy wprowadzic system influence ponts, ale nie mamy pozwoleniana uzycie tego z LD. Manitas musialby napisasc odpowiedni skrypt. A propos, gdzie on jest?

Cytat:
po drugie moze jakies stopnie dla naszej postaci za wykonywane zadnia dla danej frakcji

Tak wlasnie przewidywalem- wraz z wykonywaniem misji dla któreks strony gracz zyskiwalby kolejne szarze, moze nawet z zoldem?Np. moznaby stac sie zaufanym ksiecia Jaremy (Polacy), Chmielmnickiego (Kozacy) lub Tuhaj-beja (Tatarzy), oczywiscie zanim by nam ich przedsatwiono musielibysmy sie juz czyms odznaczyc (w koncu nie kazdy szlachciura trafial przed oblicze J.O. Pana Wojewody Ruskiego ks. Jeremiego Wisniowieckiego Wink ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:35, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Wg. mnie rangi byc powinny Smile Tylko wtedy trzeba zrobic porządne questy wojskowe, które będą nas awansowac Smile

A i myślę, że powinniśmy położyc spory nacisk na NPC... Fajny byłoby gdyby były bardziej wyraziste niż w Native, tak żeby można było się w pewien sposób z nimi "zźyc" Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 17:06, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Pisalem o wsiach tyle tylko ze w zly topicu chyba Embarassed
Wiec co sadzicie aby gracz zaczynal w takowej wsi i tu pierwszy taki maly quest.Obrona przed jakimis bandytami tej ze wsi.Nagroda byla by kasa i jesli to mozliwe rola namiestnika tej wsi,co moglo by sie sprowadzac tylko do pobierania podatkow(jakiejs malej kwoty zeby gracz nie mial za dobrz na poczatku)

Bo po co gracz mialby odrazu wlazic w miasta i stykac sie odrazu z jakas wojna itd.To mogloby wywolac pewna ciekawosc graczy, jesli takie rzeczy dzieja sie we wsiach to co bedzie sie dziac w miastach.
Co wy na to???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 17:33, 29 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
A i myślę, że powinniśmy położyc spory nacisk na NPC... Fajny byłoby gdyby były bardziej wyraziste niż w Native, tak żeby można było się w pewien sposób z nimi "zźyc"

Wciaz nad tym pracuje. Smile Brakuje mi jeszcze 2 questów dla bohaterów. Mysle ze przynajmniej niektóre was zainteresuja.
Cytat:
Wiec co sadzicie aby gracz zaczynal w takowej wsi i tu pierwszy taki maly quest.Obrona przed jakimis bandytami tej ze wsi.Nagroda byla by kasa i jesli to mozliwe rola namiestnika tej wsi,co moglo by sie sprowadzac tylko do pobierania podatkow(jakiejs malej kwoty zeby gracz nie mial za dobrz na poczatku)

Z zasady "namiestnikiem" byl soltys, natomiast szlachcic byl po prostu wlascicielem wsi. Ja jednak opowiadalbym sie za wsia/dworkiem jako nagroda za zaslugi na pewnym etapie gry-moznaby z niej pobierac okreslona ilosc kasy (cos jak zamek w vanilii). Dla naszej fabuly po prostu bardziej pasowaloby aby bohater byl rzucony bez pieniedzy i perspektyw. To wszystko zalezy jeszcze od fabuly, trudno mi np. wyobrazic sobie Tatara krymskiego gospodarujacego na majatku pod Kijowem. Smile
Cytat:
Bo po co gracz mialby odrazu wlazic w miasta i stykac sie odrazu z jakas wojna itd.To mogloby wywolac pewna ciekawosc graczy, jesli takie rzeczy dzieja sie we wsiach to co bedzie sie dziac w miastach.

Wojna bedzie dopiero od pewnego momentu,mniej wiecej w polowie gry. Wczesniej gracz bedzie mial czas zapoznac sie ze swiatem, zebrac bohaterów itp. Tak przynajmniej planowalem,ale nikt tego jeszcze nie zatwierdzil- fabula jest w powijakach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Sob 13:17, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Ja bym radził żeby wojna zaczeła się po siedmiu dniach. A czy dało by się zaskryptować że gdy gracz należący do jednej frakcji, będzie ustawicznie atakował inną frakcje, przyspieszy rozpoczęcie wojny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:34, 30 Wrz 2006    Temat postu:

bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 22:23, 20 Paź 2006    Temat postu:

Tak sobie myslalem gdyby zrobic tak by gracz mogl np posiasc kopalnie na wlaasnosc i zasilac ja zdobytymi wiezniami, wiecej iezniow wiecej kasy co tydzien lub mineralu ktory trzeba samemu sprzedac.Kopalnia mogla by byc jakims wiekszym osiagnieciem ekonomicznym,a zacza by mozna od np jakiejs farmy czy cos takiego i znow sila robocza na naszej glowie i z tego kasa lub mineral.
Co do tej np farmy mogla by on byc w tym naszym dworku lub zamku i tam jakis gosciu odpowiadajacy za to.
Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin