Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe demo developerskie: 8_04
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:44, 07 Lis 2006    Temat postu:

Tak, tematu fortyfikacji nie da sie rozpatrywac w oderwaniu od AI.
Najpiekniejsze umocnienia sa na nic, jezeli potem zolnierze maja wykonywac ruchy frykcyjne twarza do sciany, lub inne smieszne rzeczy.

Jedna z obserwacji: uwazam ze chyba trzeba calkowicie zrezygnowac z blankow na murach, co prawda wygladaja ok, ale nie pomagaja obroncom, a wrecz przeszkadzaja, jako ze AI nie umie ich wykorzystac, i czasem probuje przez nie strzelac.

Zastanawiam sie jak goscie z 1066 zrobili bariere przepuszczajaca w jedna strone.

Kosciusz napisał:
Z tego co jednka widze super rozbudowane zamki strasznie "skaczą" .... W 1066 zdobywanie grodu bylo przez to u mnie bardzo cieżko strawne... Zamek Manitasa atakowalem z 15 chlopami... i trochę było jak na księżycu..
Tez to zauwazylem, z tym ze u mnie ten problem pojawia sie raczej rzadko, czasem tnie przy malej ilosci wojsk, a casem jest ok przy duzej. Gdyby bylo za kazdym razem latwiej byloby dotrzec do zrodla problemu.
Napisz moze cos wiecej na ten temat, w koncu po to jest demo zeby wylapywac bugi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:01, 17 Lis 2006    Temat postu:

Mikroupdate:

Dodalem 'formacje', tak jakby, piechota probuje trzymac sie w kupie zamiast rozlazic sie po calej mapie.
Zeby bylo lepiej widac zdjalem limit liczebnosci oddzialu.

Poki co dziala tylko w walkach 1x1, i tylko dla oddzialu playera.

Kto ciekaw, zapraszam do downloadu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 9:29, 17 Lis 2006    Temat postu:

Mnie sie to podoba.Jesli uda sie to zapodac do przeciwnikow bedzie fajnie.Moze jakas super formacja to nie jest, ale nasi ludzie trzymaja sie blisko i sie nie rozlaza.Nie wiem jak jest ze strzelajaca kawaleria??

ps.zauwazylem ze nasza piechota nie wchodzi na druga rampe, tylko na ta najblizsza.Nie ma takiego problemu przy moich fortyfikacjach, poniewaz mozna przechodzic przez bramy na druga strone muru.Problem moze byc z basztami, bo przez srodek ida schody.Moge sie zalozyc ze ich nie obejda tylko wpadna na nizsze pietro.

ps.2)Chodzi o cytadele.W momencie kiedy nas zaatakuja a my wstawimy wczesniej ludzi do zamku, zaloga zamku znika??Zostaje tylko to co mamy przy sobie.

ps3)Mysle ze powinnismy na mapce podmienic zamiast zwyklych miast zamki.Tym ktore mialy by byc miastami pododawac funkcjie miast(tawerny,kupcy itd) wtedy bedzie mozna je atakowac.
A zwyklym fortom to samo a moze nawet wiecej.Moze jakis dostep do lepszych zolniezy.Z tym ze obroncow powinno byc sporo w granicahc 50,albo i wiecej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:53, 17 Lis 2006    Temat postu:

"ps.2)Chodzi o cytadele.W momencie kiedy nas zaatakuja a my wstawimy wczesniej ludzi do zamku, zaloga zamku znika??Zostaje tylko to co mamy przy sobie. "


No bo oni atakują ciebie a nie garnizon zamku - zawsze tak jest w Mount and Blade..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 11:26, 17 Lis 2006    Temat postu:

A nie da sie zrobic by ci z garnizonu zamkowego dolaczali do ciebie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:38, 17 Lis 2006    Temat postu:

_b@rtu$_ napisał:
Mnie sie to podoba.Jesli uda sie to zapodac do przeciwnikow bedzie fajnie.Moze jakas super formacja to nie jest, ale nasi ludzie trzymaja sie blisko i sie nie rozlaza.Nie wiem jak jest ze strzelajaca kawaleria??
Z powodu bugow skrypty w ogole nie dzialaja na kawalerie. Dzialaja tylko na piechote i tylko w statusie 'charge', Na jednostki strzelajace dzialaja tylko jezeli nie ma wroga w zasiegu strzalu, lub jesli skonczy sie amunicja.
Cytat:

ps.zauwazylem ze nasza piechota nie wchodzi na druga rampe, tylko na ta najblizsza.Nie ma takiego problemu przy moich fortyfikacjach, poniewaz mozna przechodzic przez bramy na druga strone muru.Problem moze byc z basztami, bo przez srodek ida schody.Moge sie zalozyc ze ich nie obejda tylko wpadna na nizsze pietro.
Piechota wchodzi na ta rampe na ktora sie im kaze, moze wchodzic na dowolna, moze wchodzic po polowie na kazda, moze nie wchodzic na zadna. W tym temacie mamy troche swobody, a na razie ta czesc skryptu jest taka sama jak w nativie
Cytat:
ps.2)Chodzi o cytadele.W momencie kiedy nas zaatakuja a my wstawimy wczesniej ludzi do zamku, zaloga zamku znika??Zostaje tylko to co mamy przy sobie.
Dokladnie tak jak mowi Kosciusz, oddzial 'zamek' nie bierze udzialu w bitwie.
Dlatego napisalem skrypt ktory przed bitwa przenosi wszystkich obroncow z zamku do oddzialu playera. Ostatni raz jak sprawdzalem u mnie dzialalo. Tyle ze pojawiaja sie glupie komunikaty 'troop_x left the party' czy cos w tym stylu - nic nie poradze, sa zahardkodowane.

Stad prosba, prosze zweryfikuj to, jezeli nie dziala znaczy ze moglem pomieszac wersje kodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 14:58, 17 Lis 2006    Temat postu:

Dzieje sie tak jak napisales Manitas.Jest okey pod warunkiem ze player bedzie mial sporo leadership inaczej bedzie tracil ludzi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:00, 17 Lis 2006    Temat postu:

Nie, jak pisalem, w tej wersji leadership jest wylaczony, tzn. partysize bez ograniczen.

Proponowalbym to tak zostawic, a w przypadku gdy partysize wynikajace z leadership jest mniejszy niz rzeczywisty, wtedy dac mozliwosc buntu lub dezercji podkomendnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 17:41, 17 Lis 2006    Temat postu:

A zaloga zamku nie moze byc jako sprzymierzency podczas bitwy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:23, 18 Lis 2006    Temat postu:

Byc moze cos w tym jest,
Glowny problem polega na przechwyceniu zdarzenia polegajacego na tym ze zamek jest zaatakowany (normalnie atakowany jest oddzial playera). Ale wydaje mi sie ze wystarczy pobrac AI behavior zamku, i jezeli jest on rozny od ai_bhvr_hold wtedy by to znaczylo ze jest w stanie bitwy.

Kolejny problem to taki ze aby wziac udzial w walce 2x1 player musi aktywnie zaatakowac bitwe w toku, co prawda mozna automatycznie ustawic playerowi ai_bhvr_track_party, ale jesli w miedzyczasie gracz nacisnie spacje wtedy skancelluje ten behavior.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 10:16, 20 Lis 2006    Temat postu:

Nie znam sie na skryptach ale w A Sheld Lying on the Water komputer atakuje miasta, a player ewentualnie sie dolancza jak do normalnej bitwy.Tyle tylko ze tam walki o miasta odbywaja sie na normalnym polu bitewnym.
Zastosowania dla cytadeli:
1)Moze udalo by sie zrobic tak by wrog atakowal zamek a nie nas.Oczywiscie pod warunkiem ze bedzie widzial szanse na wygrana.A takowac by go mogly wszystkie przechodzace nieopodal wrogie jednostki.Gdy gracz bedzie mial duzy garnizon wtedy te ataki byly by zadsze.
2)inne zastosowanie.Duzy odzial atakuje nasza mniejsza jednostke nieopodal naszego fortu, czy istnieje mozliwosc by przed bitwa w menu wybrac opcje: wycofaj sie do fortu i tam sie bron??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tantir1
Peasant



Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:18, 03 Gru 2006    Temat postu:

Gdzie można pobrać demkop?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:14, 03 Gru 2006    Temat postu:

Jeszcze nie można.
Są to dema zamknięte, służące do testowania, tylko dla modderów.
O wydaniu dema publicznego poinformujemy osobnym komunikatem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Peasant



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:29, 03 Gru 2006    Temat postu:

Kiedy bedzie mozna sobie pobrac chociaz demo? Z tego co widze na filmiku to sam miód !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 22:34, 03 Gru 2006    Temat postu:

Na pewno nie teraz - ciagle wychadza patche do nowej wersji, teraz czekamy na 0.803 a z tego co wyczytalem poki co ostatecznym bedzie 0.804 dlatego prawie nic sie nie dzieje (tak jak z innymi modami zreszta)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 3 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin