Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe demo developerskie: 8_04
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:50, 09 Mar 2007    Temat postu:

Nowe demko na serwerze, szczegóły w komitecie jak zwykle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 12:43, 09 Mar 2007    Temat postu:

Bardzo fajny poczatek gry, niestety po oczyszczeniu ruin nie da sie z nich wyjsc do mapy.

bugi jakie do tej pory zauwazylem to:
- hm... murzyni
- polscy dezerterzy nie sa wrogo nastawieni (nie wiem jak z kozackimi)
- blad w nazwie skilu "one handed firearms" (czy nie lepiej by bylo nazwac "pistol skill" i "rifle skill"?)

Do dema mozna by wymyslic jakies fajne tryby do areny, sporo roboty by przy tym bylo?

ale ogolnie misje, choc proste to fajne... sprobuje wymyslec troche podobnych. Szkoda troche ze prawie od razu gospodarz dworku nas opuszcza - mozna by zrobic dla niego kika misji (jako trening) i dopiero wtedy zostawi nas samych.

PS: a co do szabli to wg mnie powinno byc tak, zaczynajac od najslabszej:
szaszka < kilidz < tatarska < karabela < batorowka < wegierka < husarska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:50, 11 Mar 2007    Temat postu:

- To nie murzyni, to saraceni ;). Ok, usunąłem murzyńskiego skina, mam nadzieję że to załatwi sprawę
- Polskich dezerterów myslę całkiem usunąć, najlepiej ich rolę pełnić będą międzynarodowe kupy swawolne.
- handed firearms... racja, Pistols jest OK, ale Riffles sie nie nadaje, gdyz odnosi sie do broni gwintowanej. Wstawiłem 'shoulder firearms'.

Cytat:
ale ogolnie misje, choc proste to fajne... sprobuje wymyslec troche podobnych. Szkoda troche ze prawie od razu gospodarz dworku nas opuszcza - mozna by zrobic dla niego kika misji (jako trening) i dopiero wtedy zostawi nas samych.
Kwestia fabuły jest otwarta. To co jest wrzucilem jako przyklad, dla pobudzenia wyobrazni. Poza tym gospodarz jest przy hetmanie, co stwarza mozliwosci, a kontaktowac sie moze zdalnie przez poslanca...

Cytat:
PS: a co do szabli to wg mnie powinno byc tak, zaczynajac od najslabszej:
szaszka < kilidz < tatarska < karabela < batorowka < wegierka < husarska
Temat wcale nie jest taki prosty jak sie wydaje. Na poczatku gry roznica kilku pkt ma zerowe znaczenie, ale na wyzszych levelach nawet 1 punkt robi wielka roznice. System obrazen w M&B jest skopany równo niestety.
Optowalbym raczej za podobnymi wartosciami dla wszystkich szabel, mozna by ewentualnie pro forma zroznicowac je co 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:56, 11 Mar 2007    Temat postu:

Uwaga, do czasu kolejnej wersji, bug nie pozwalający wyjśc z ruin mozna obejść w następujący sposób:

- Należy sie przespać (wyro - siennik w rogu ruin), po tej operacji mozna wychodzić z ruin klawiszem TAB.

Jest to spowodowane bugiem funkcji auto-enter w menusach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 18:33, 12 Mar 2007    Temat postu:

Moglbys podmienic odglos strzalu na ten, ktory jest w craftmodzie? Tam jest tez kilka innych ciekawych odglosow, jesli go nie masz, to moge ci je przeslac na maila.

Poza tym przydalo by sie chyba jeszcze dodac skymoda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:32, 18 Mar 2007    Temat postu:

[POD]J@$ON napisał:

Do dema mozna by wymyslic jakies fajne tryby do areny, sporo roboty by przy tym bylo?

Myslałem o czymś:
Gromadzisz wszystkich jeńców w jednym miejscu, a gdy nazbiera sie ich wystarczająco dużo, mozna urządzic bitwę - party playera uzbrojone w to co zwykle, a jency tylko w bron obuchową - ot, taka radosna rzeźnia, a przy okazji podnosisz skille i trenujesz swoje wojsko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:10, 19 Mar 2007    Temat postu:

Cytat:

Gromadzisz wszystkich jeńców w jednym miejscu, a gdy nazbiera sie ich wystarczająco dużo, mozna urządzic bitwę - party playera uzbrojone w to co zwykle, a jency tylko w bron obuchową - ot, taka radosna rzeźnia, a przy okazji podnosisz skille i trenujesz swoje wojsko.

Mysle ze to bardzo dobry pomysl, szczegolnie biorac pod uwage fakt, ze w naszym modzie bron palna "wymusza" Wink dosc duza rotacje w party gracza, co pociaga za soba koniecznosc ciaglego szkolenia nowych wojsk. Z tej perspektywy kazdy punkt doswiadczenia szczegolnie w odniesieniu do wojska jest bardzo cenny.

A teraz kilka uwag i pytan.

- Zauwazylem ze mozna bez najmniejszego problemu przeladowac dluga bron palna podczas konnej jazdy, pojawia sie co prawda stosowny komunikat ze jest to niemozliwe, ale nie ma on zadnego wplywu na zachowanie gracza, ktory zwyczajnie ten komunikat ignoruje.

- Wprowadzilbym dla kopii husarskich, o ile to oczywiscie mozliwe poziom wytrzymalosci taki jaki ma np. tarcza tak by mozna bylo nia zabic 10-15 przeciwnikow zanim ulegalaby calkowitemu zniszczeniu.

- Trzeba chyba cos zrobic z tym ubraniem dla goscia z karczmy w Zender. Po jakims czasie dragoon jacket znika ze straganu i ..... nie sposob go nigdzie znalezc. Po 20 min bezowocnych poszukiwan w okolicznych miejscowosciach zaczalem gre od nowa. Czy mozna wprowadzic aby zamiast tego konkretnego ubioru trzeba bylo dostarczyc np. odzienie o pancerzu wiekszym niz +10 ??.

- Mam jeszcze pytanie odnosnie zachowania AI. Chodzi mi o to czy moze ono wykorzystywac w sposob bardziej zlozony lokacje na mapie to znaczy czy moze np. jadac z miasta A do miasta B w razie zagrozenia schronic sie w mijanym wlasnie forcie, albo czy mozna wymusic by jadac z miejscowosci A do B odwiedzilo ono koniecznie jakas lokacje. Myslalem o stworzeniu pewnych nazwijmy to "lokacji blokujacych" czyli lokacji do ktorych wejscie byloby wymuszane jesli chcielibysmy przejechac na druga strone rzeki, jaru, waskiego przejsci na bagnach itd. Mosty, brody itd moglyby posiadac wlasny garnizon ktory przepuszczlby tylko wlasne oddzialy, oczywiscie brody moglyby okupowac takze kupy swawolne, hultaje i bandyci tworzac cos w rodzaju zasadzki na podroznych albo bylyby one zupelnie nieobsadzone. Pozostaje tylko pytanie czy da sie to zrobic.

Na razie to tyle reszte uwag zamieszcze nastepnym razem. Ach byl bym zapomnial. Pierwszy quest, goscie wbici na pal no i Dorn, po prostu ..... swietne Very Happy .

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:15, 19 Mar 2007    Temat postu:

Tyrell napisał:

- Zauwazylem ze mozna bez najmniejszego problemu przeladowac dluga bron palna podczas konnej jazdy, pojawia sie co prawda stosowny komunikat ze jest to niemozliwe, ale nie ma on zadnego wplywu na zachowanie gracza, ktory zwyczajnie ten komunikat ignoruje.

Niestety, jest to bug nativa, cant_use_on_horseback blokuje wylacznie animacje przeladowania kuszy. Jedyne rozwiazanie na obecna wersje to nie dawac broni dlugiej jezdzcom. W nastepnej wersji dema player bedzie mogl nadal przeadowac strzelbe bedac konno, ale nie bedzie sie juz wyswietlal komunikat.
Cytat:
- Wprowadzilbym dla kopii husarskich, o ile to oczywiscie mozliwe poziom wytrzymalosci taki jaki ma np. tarcza tak by mozna bylo nia zabic 10-15 przeciwnikow zanim ulegalaby calkowitemu zniszczeniu.
Ten postulat jest bardzo czesto wysuwany pod adresem developerow, obecnie jest to niestety niemozliwe.
Cytat:
- Trzeba chyba cos zrobic z tym ubraniem dla goscia z karczmy w Zender. Po jakims czasie dragoon jacket znika ze straganu i ..... nie sposob go nigdzie znalezc. Po 20 min bezowocnych poszukiwan w okolicznych miejscowosciach zaczalem gre od nowa. Czy mozna wprowadzic aby zamiast tego konkretnego ubioru trzeba bylo dostarczyc np. odzienie o pancerzu wiekszym niz +10 ??.
Marnid to artefakt poprzedniej epoki, ma chyba najglupszego questa w historii. Usune go w nastepnej wersji, albo postawie w jakiejs wiosce na odludziu jako miejscowego glupka, chyba ze ktos ma lepszy pomysl jak go wykorzystac.
Cytat:
- Mam jeszcze pytanie odnosnie zachowania AI. Chodzi mi o to czy moze ono wykorzystywac w sposob bardziej zlozony lokacje na mapie to znaczy czy moze np. jadac z miasta A do miasta B w razie zagrozenia schronic sie w mijanym wlasnie forcie, albo czy mozna wymusic by jadac z miejscowosci A do B odwiedzilo ono koniecznie jakas lokacje. Myslalem o stworzeniu pewnych nazwijmy to "lokacji blokujacych" czyli lokacji do ktorych wejscie byloby wymuszane jesli chcielibysmy przejechac na druga strone rzeki, jaru, waskiego przejsci na bagnach itd. Mosty, brody itd moglyby posiadac wlasny garnizon ktory przepuszczlby tylko wlasne oddzialy, oczywiscie brody moglyby okupowac takze kupy swawolne, hultaje i bandyci tworzac cos w rodzaju zasadzki na podroznych albo bylyby one zupelnie nieobsadzone. Pozostaje tylko pytanie czy da sie to zrobic.
Tak, jest to mozliwe, chociaz nie latwe, tzn w zasadzie wszystko jest trywialne, oprocz tego ze nie ma stuprocentowej metody okreslenia po ktorej stronie mostu oddzial sie znajduje, chyba ze rzeka jest prosta jak autostrada i leci przez cala mape.
Alternatywnie mozna postawic stacjonarne oddzialy w poblizu mostow, ktore beda wychodzic ze stanu uspienia w przypadku gdy zblizy sie jakis wrogi oddzial.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:58, 21 Mar 2007    Temat postu:

Fajnie ze niektore sprawy da sie poprawic, albo ze byly one juz sygnalizowane i moze znajda sie w kolejnych wersjach gry.

- Co do dalszych uwag to musze powiedziec ze jest jeszcze jedna sprawa ktora bardzo mi sie nie podoba. Chodzi mi o niemal nieograniczona mozliwosc korzystania z opcji opuszczania starcia. Wykorzystujac te mozliwosc 5 czy 6 razy umknalem bez problemu scigajacej mnie grupie bandytow i dotarlem do pobliskiego miasta gdzie bylem juz zupelnie bezpieczny. Uwazam ze mozliwosc wycofania sie ze starcia powinna byc w jakis sposob ograniczona, tak by gracz w koncu byl zmuszony do przyjecia bitwy.
- Pomyslalem rowniez ze moze nie najgorszym pomyslem byloby wprowadzenie nowego przeciwnika do gry. Chodzi mi o dzikie zwierzeta. Watahy wikow, niedzwiedzie, sarny, jelenie itd. Doszlyby nowe questy, mozliwosc polowan itd. To oczywiscie postulat na przyszlosc gdyz wymaga on wbrew pozorom sporych nakladow pracy, ale jesli bylaby taka mozliwosc to moze warto ta sprawe rozwazyc.
- Mosty Smile. Myslalem nad czym takim, ale zupelnie nie znam mozliwosci gry wiec jet to tylko luzna propozycja.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wchodzac do lokacji Most L mielibysmy do wyboru cztery opcje
1. Przejdz przez most.
Wybor tej mozliwosci sprawilby ze wyladowalibysmy w punkcie B.
2. Opusc.
Wybor tej mozliwosci sprawilby ze wyladowalibysmy w punkcie A.
3. Odwiedz lokacje.
4. Pozostaw garnizon.

Pozostaja tylko dwa pytania, po pierwsze czy mozna powiazac punkty 1 i 2 ze wspolrzednymi na mapie i jak poradziloby sobie z tym wszystkim AI.

- Wiem ze to sprawa samego enginu M&B, ale bardzo brakuje mi zycia w miastach. Paletanie sie kilku postaci tu i tam bardzo podniosloby realizm komputerowego swiata, ale jak podejrzewam na razie trzeba jeszcze na to poczekac.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:30, 22 Mar 2007    Temat postu:

Tyrell napisał:

- Co do dalszych uwag to musze powiedziec ze jest jeszcze jedna sprawa ktora bardzo mi sie nie podoba. Chodzi mi o niemal nieograniczona mozliwosc korzystania z opcji opuszczania starcia. Wykorzystujac te mozliwosc 5 czy 6 razy umknalem bez problemu scigajacej mnie grupie bandytow i dotarlem do pobliskiego miasta gdzie bylem juz zupelnie bezpieczny. Uwazam ze mozliwosc wycofania sie ze starcia powinna byc w jakis sposob ograniczona, tak by gracz w koncu byl zmuszony do przyjecia bitwy.
Domyslnie z bitwy nie mozna sie wycofac tylko wtedy kiedy player nie ma zadnego wojska, i kiedy w bitwie nie biora udzialu zadne sprzymierzone oddzialy. To da sie oczywiscie zmienic.
Czekam na szczegolowe propozycje.
Cytat:
- Pomyslalem rowniez ze moze nie najgorszym pomyslem byloby wprowadzenie nowego przeciwnika do gry. Chodzi mi o dzikie zwierzeta. Watahy wikow, niedzwiedzie, sarny, jelenie itd. Doszlyby nowe questy, mozliwosc polowan itd. To oczywiscie postulat na przyszlosc gdyz wymaga on wbrew pozorom sporych nakladow pracy, ale jesli bylaby taka mozliwosc to moze warto ta sprawe rozwazyc.
Obecnie nie da sie tego wprowadzic w sposob sensowny.
Cytat:
- Mosty :). Myslalem nad czym takim, ale zupelnie nie znam mozliwosci gry wiec jet to tylko luzna propozycja.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wchodzac do lokacji Most L mielibysmy do wyboru cztery opcje
1. Przejdz przez most.
Wybor tej mozliwosci sprawilby ze wyladowalibysmy w punkcie B.
2. Opusc.
Wybor tej mozliwosci sprawilby ze wyladowalibysmy w punkcie A.
3. Odwiedz lokacje.
4. Pozostaw garnizon.

Pozostaja tylko dwa pytania, po pierwsze czy mozna powiazac punkty 1 i 2 ze wspolrzednymi na mapie i jak poradziloby sobie z tym wszystkim AI.
Dokladnie tak to zrozumialem, sam myslalem kiedys o takim rozwiazaniu, Da sie w miare bezbolesnie wprowadzic jesli jet tylko jedna taka przeprawa, ze wzrostem ich ilosci trudnosc rosnie wykladniczo.
Module nie pozwala operowac na wspolrzednych polozenia oddzialow. Polozenie mozna okreslic tylko wzglednie, tzn uzyskac odleglosc jednego oddzialuod drugiego. Oczywiscie to stwarza pewna mozliwosc, ustawic 'satelity' w rogach map i obliczyc polozenie. Napisalem kiedys skrypt wyliczajacy pierwiastek, ktos inny napisal sinusa, wiec teoretycznie jest to mozliwe, tym niemniej rzecz jest stosunkowo upierdliwa do zakodowania.
Poza tym wciaz pozostaje problem okreslenia po ktorej stronie mostu oddzial sie w danej chwili znajduje.
Cytat:
- Wiem ze to sprawa samego enginu M&B, ale bardzo brakuje mi zycia w miastach. Paletanie sie kilku postaci tu i tam bardzo podniosloby realizm komputerowego swiata, ale jak podejrzewam na razie trzeba jeszcze na to poczekac.
Jest to absolutnie wykonalne i planuje to wprowadzic, choc nie od razu i nie z najwyzszym priorytetem.
Nic wielkiego co prawda - postacie walesajace sie tam i z powrotem to wszystko co mozna zrobic, ale zawsze to cos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:35, 29 Mar 2007    Temat postu:

Czas na kolejna porcje uwag, sugestii, pytan.
Zaczynamy !!

- Wydaje mi sie ze dobbrym rozwiazaniem byloby wprowadzenie dodatkowego wyboru przy korzystaniu z noclegu w karczmie. Pojedyncza opcja "do wiczora/rana" jest niestety zupelnie niewystarczajaca. Sugerowal bym by w kazdej chwili byly dostepne rozne mozliwosci wyboru np. takie:
1. Do rana
2. Do wieczora
3. Do wyzdrowienia.

- Konie, zarcie i inne takie. Proponuje by gracz mogl posiadac przy sobie maksymalnie 3 konie co odpowiadaloby mniej wiecej komunikowi, reszte koni ... na mieso. Konina powinna byc zuzywana bez wzgledu na to czy jest aktualnie spozywana czy nie (szybciej sie psuje).

- Wycieczka z Olewska do Siczy zajela mi okolo 16 godzin. Troszke to malo zwazywszy na dzielaca te miejscowosci odleglosc. Warto w przyszlosci zastanowic sie nad zmiana skali mapu i (lub) szybkoscia uplywu czasu gry. Gdyby dotychczasowa pore dnia (np. noon) zastapic pelnym dniem wtedy taka podroz zajelaby przynajmniej kilka dni co jak sadze byloby juz do przyjecia. No a poza tym gracz by osiagnac w miare przyzwoity poziom czekalby nie dwa miesiace, ale dwa lata co byloby bardziej realne zwazywszy na poczatkowy status gracza.

- Fajnie by bylo gdyby byla mozliwosc (bedac w polu) wysylania jednego lub kilku ludzi z party gracza do miasta by np. sprzedali jencow, kupil zarcie itd. Cos podobnego do gonca z questu Manitasa, jada do miasta z jencami a wracaja z forsa.

- Niektore starcia potrafia trwac wiecej niz jeden dzien, dlatego wrogie oddzialy scigajace party gracza ale bedace zbyt daleko by wejsc do bitwy od razu powinny dolaczac do toczacego sie starcia juz w czasie jego trwania.

- Podzial duzych miast na mniejsze lokacje np. rynek, bramy, wylom (bylby dostepny jedynie w wypadku wykorzystania przez gracza armat lub podkopu w czasie oblezenia, tak jak to bylo juz kiedys omawiane). Oblezenia miast odbywalyby sie w lokacjach bram czy wylomu w murze, natomiast na rynku toczyloby sie glowne zycie miast, mialby tam siedzibe np. starosta, bogaci kupcy z lepszym towarem itd. W rynku nie mozna by bylo walczyc a zdobycie jednej z lokacji polozonych blisko muru byloby jednoznaczne ze zdobyciem miasta. To postulat na przyszlosc, na razie bylbym zadowolony gdyby udalo sie wprowadzic bariery dookola ikony miasta na mapie glownej, tak by wejcie do jego srodka bylo niemozliwe i by punkty przy bramach uaktywnialy zaladowanie lokacji miasta.
[link widoczny dla zalogowanych]

- Czy istnieje mozliwosc w trybie edycji sceny, zaznaczenia wiecej niz jednego obiektu, tak by mozna bylo np. obrocić wszystkie obiekty za jednym razem ??

I jeszcze jedna uwaga na temat dyskusji ktora byla swego czasu prowadzona a dotyczyla tego co mamy robic. Zgadzam sie tutaj w zupelnosci z Manitasem, roboty jest naprawde multum i to w kazdej dziedzinie. Jako ze zajmuje sie (przynajmniej w tej chwili) modelami i animacja odniose sie moze tylko do tej jednej dzialki. Brakuje tutaj jak sami wiecie niemal wszystkiego szczegolnie w odniesieniu do budynkow i ich wyposazenia. Dworek i chatka Manitasa to jedyne budynki ktore mozna zaliczyc do grona budynkow z epoki reszta .... hmmm raczej do poprawy, brakuje mlynow, wiatrakow, stodol, chalup, dworkow, kuzni, zakladow rzemieslniczych, zajazdow, zabudowy miejskiej, budynkow i konstrukcji obronnych itd. itd.. Co bysmy nie zrobili na pewno sie przyda wiec panowie do pracy.

Ja ostatnio prowadze prace koncepcyjne nad zabudowa miejska na razie w systemie pruskim (drewniaki pozniej), meczac jednoczesnie ratusz miejski dla jakiegos wiekszego miasta na kresach.
Skonczylem wlasnie modele szyszakow wiec moze wrzuce je niedlugo na jakis serwer to moze Crudity sie nimi zajmie i zrobi jakies fajne textury.
Koncze skrzynie na ubrania do dworku szlacheckiego.
Zamek w Olesku chwilowo w odwrocie gdyz mam pewne problemy z jego bryla, ale nie poddaje sie Wink i ciagle cos grzebie w jego okolicach.
Robie nowa texture do poprawionego modelu szyszaka Tyszkiewiczow duza, wspolna dla wszystkich modeli polskich.
Wypuszcze niedlugo paczke z modelami ram okiennych do bydynkow murowanych w odpowiedniej skali (drewniaki i zabudowa wiejska sa dopiero w fazie wstepnej) tak by wprowadzic pewien rodzaj normalizacji.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zagłoba
Peasant



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:12, 29 Mar 2007    Temat postu:

A z kad pobrac jakies demo ??? tego moda :]

A czy mozecie mi powiedziec czy wyjdzie ten mod?? jak cos moje gg.2274527

    Informacja o wydaniu dema zostanie opublikowana na [link widoczny dla zalogowanych]
    -M


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:11, 31 Mar 2007    Temat postu:

Tyrell napisał:
[link widoczny dla zalogowanych]

Coz, czas spojrzec prawdzie w oczy. Juz nie bede wiecej robil modeli budynkow, obiecuje ;)

Cytat:
- Wydaje mi sie ze dobbrym rozwiazaniem byloby wprowadzenie dodatkowego wyboru przy korzystaniu z noclegu w karczmie. Pojedyncza opcja "do wiczora/rana" jest niestety zupelnie niewystarczajaca. Sugerowal bym by w kazdej chwili byly dostepne rozne mozliwosci wyboru np. takie:
1. Do rana
2. Do wieczora
3. Do wyzdrowienia.
Wystarczajaco precyzyjne i ma sens.
Bedzie w kolejnej wersji.

Cytat:
- Konie, zarcie i inne takie. Proponuje by gracz mogl posiadac przy sobie maksymalnie 3 konie co odpowiadaloby mniej wiecej komunikowi, reszte koni ... na mieso. Konina powinna byc zuzywana bez wzgledu na to czy jest aktualnie spozywana czy nie (szybciej sie psuje).
Obecnie nie da sie tego zrobic.

Cytat:
- Wycieczka z Olewska do Siczy zajela mi okolo 16 godzin. Troszke to malo zwazywszy na dzielaca te miejscowosci odleglosc. Warto w przyszlosci zastanowic sie nad zmiana skali mapu i (lub) szybkoscia uplywu czasu gry. Gdyby dotychczasowa pore dnia (np. noon) zastapic pelnym dniem wtedy taka podroz zajelaby przynajmniej kilka dni co jak sadze byloby juz do przyjecia. No a poza tym gracz by osiagnac w miare przyzwoity poziom czekalby nie dwa miesiace, ale dwa lata co byloby bardziej realne zwazywszy na poczatkowy status gracza.
Chyba jest mozliwosc zmiany wspolczynnika czasu. Jezeli tak bedzie on zmieniony w nastepnej wersji.
Zwiekszanie rozmiarow mapy ujemnie wplywa na prace kamery niestety.

Cytat:
- Fajnie by bylo gdyby byla mozliwosc (bedac w polu) wysylania jednego lub kilku ludzi z party gracza do miasta by np. sprzedali jencow, kupil zarcie itd. Cos podobnego do gonca z questu Manitasa, jada do miasta z jencami a wracaja z forsa.
Da sie zrobic, ale osobiscie u mnie ma niski priorytet.

Cytat:
- Niektore starcia potrafia trwac wiecej niz jeden dzien, dlatego wrogie oddzialy scigajace party gracza ale bedace zbyt daleko by wejsc do bitwy od razu powinny dolaczac do toczacego sie starcia juz w czasie jego trwania.
Od wersji .8xx mozna juz zmieniac domyslny sposob rozstrzygania bitew. Da sie zrobic, priorytet wysoki ale rzecz nielatwa do zrobienia.

Cytat:
- Podzial duzych miast na mniejsze lokacje np. rynek, bramy, wylom (bylby dostepny jedynie w wypadku wykorzystania przez gracza armat lub podkopu w czasie oblezenia, tak jak to bylo juz kiedys omawiane). Oblezenia miast odbywalyby sie w lokacjach bram czy wylomu w murze, natomiast na rynku toczyloby sie glowne zycie miast, mialby tam siedzibe np. starosta, bogaci kupcy z lepszym towarem itd. W rynku nie mozna by bylo walczyc a zdobycie jednej z lokacji polozonych blisko muru byloby jednoznaczne ze zdobyciem miasta. To postulat na przyszlosc, na razie bylbym zadowolony gdyby udalo sie wprowadzic bariery dookola ikony miasta na mapie glownej, tak by wejcie do jego srodka bylo niemozliwe i by punkty przy bramach uaktywnialy zaladowanie lokacji miasta.
Dobry pomysl, do wprowadzenia gdy bedzie wiecej modeli budynkow i scen.

Cytat:
- Czy istnieje mozliwosc w trybie edycji sceny, zaznaczenia wiecej niz jednego obiektu, tak by mozna bylo np. obrocić wszystkie obiekty za jednym razem ??
Nie udalo mi sie dotychczas znalezc takiej opcji.

Cytat:
Zamek w Olesku chwilowo w odwrocie gdyz mam pewne problemy z jego bryla, ale nie poddaje sie :wink: i ciagle cos grzebie w jego okolicach.
Mozesz sie ze mna skontaktowac w tej sprawie, bylem kiedys budowlancem ;) moze cos zaradze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedus
Peasant



Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:26, 02 Kwi 2007    Temat postu:

1. Mam pytanie.. Czy dało by się zrobić dom Szlachecki który można rozbudowywać i czerpać zyski z niego np. jakas farma lub kopalnia.. Z tego domku zrobiła by się mała wieś wraz z rozwojem wieś powiększałą by się i stała by sie miastem.. oczywiści trzeba by wypłacac robotnikom wyplaty.. Można z miejscowej ludności rekrutować żołnierzy itd.

2. Druga propozycja to quest: Mamy obozy tatarskie i można je zdobywać.. zdobywając taki obóz gracz mógł by odbić Jasyr i przekazać którejs nacji wtedy polepsza sobie z nią stosunki

3.Czy zamierzacie zrobić bitwy które byłyby jako quest? np. jest sobie duza armia kozacka i mniejsza polska.. i gracz dostaje komunikat że jest taka bitwa i pokazuje mu sie na mapie i ma możliwość wykazać sie dla polski (i nie tylko) co daje rożne efekty np. kasa! Własną ziemie (patrz punkt 1).. jakąs armie, przywileje.. Dodam że takie bitwy nie wyskakiwały by z byle powodu lecz że którąs z armi dowidzi jakis Generał, Hetman itp.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:34, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Ladny budynek. Very Happy
Cytat:
Czy zamierzacie zrobić bitwy które byłyby jako quest?

Kiedys dysklutowalismy o tym glosno myslac, ale stanelo na planach. Mianowicie oblezenie Zbaraza mogloby byc dobra finalna misja, a wlasciwie- kilku misjami (obrona walów, wysadzenie hulajgrodu, wycieczka). Raczej jednak byloby to zbyt skomplikowane, potrzebaby wielu modeli, skryptów itd.
Cytat:
2. Druga propozycja to quest: Mamy obozy tatarskie i można je zdobywać.. zdobywając taki obóz gracz mógł by odbić Jasyr i przekazać którejs nacji wtedy polepsza sobie z nią stosunki

Rozbicie kosza...dobre, na to jeszcze chyba nikt nie wpadl. Ale raczej w ramach jakiejs wiekszej misji walki z najazdem tatarskim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 5 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin