Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc / problemy techniczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:06, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Kiedys napisalem o tym w tym topicu: http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=76 na pierwszej stronie.

Pytaj jakby cos dalej bylo niejasne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Sob 11:21, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Ja jestem z tych glupszych ludzi. Crying or Very sad No i przydal by sie jakis tutorial od poczatku do konca z tym wrzucaniem itemow.Nie chce ciagle zawracac glowy Kosciowi Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:57, 30 Wrz 2006    Temat postu:

Skoro jest zapotrzebowanie to byc moze sprobuje cos stworzyc,
a tymczasem zajrzyj do [link widoczny dla zalogowanych]
a w szczególnosci topiki: [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 22:57, 02 Paź 2006    Temat postu:

Male pytanko o alphe?Jak w dxtbmp zapisac gotowa alphe wraz z texturka,jakie rozszezenie itd...???

Edit1:
Mam gotowa teksture z alfa w paint shop pro, ale jak ja potem zapisac do dxt, wiem ze mozna to zrobic image tool ale program leci gdy proboje to otworzyc????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:53, 04 Paź 2006    Temat postu:

Jezeli masz alphe w oddzielnym obrazku otwierasz oryginalny obrazek w dxtbmp a potem robisz Alpha -> Import, zapisujesz gotowa teksture w jako DDS 5. (nazwy opcji przyblizone, nie pamietam dokladnie w tej chwili)

Alpha nie ma rozszerzenia, jest integralna czescia pliku.


Co do PSP, tez uzywam, i wydaje sie ze ten program blednie zapisuje obrazki z alpha (tga, png).
Najlepiej chyba zapisac teksture i oddzielnie alphe w *.bmp i zlozyc je do kupy w dxtbmp wg. powyzszej procedury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 20:20, 18 Paź 2006    Temat postu:

Moze ktos pomoc w sprawie wciskania animacji do ciuchow???Jak przerzucic szkielet do gmaxa i wkleic w ciuch?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:02, 18 Paź 2006    Temat postu:

1. sciagnij i zainstaluj pluginy do gmaxa - smd export i smd import.
Linki i opis jak uzywac masz [link widoczny dla zalogowanych]
2. wyeksportuj dowolny ciuch z brf z gry w formacie smd i zaimportuj do gmaxa
3. w gmaxie skasuj mesh a pozostaw szkielet
4. wyeksportuj swoj mesh z wingsow w formacie 3ds i zaimportuj do gmaxa

Co do samego przyczepiania mesha do szkieletu - to temat na dluzsza pogadanke, poeksperymentuj troche tymczasem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 7:30, 19 Paź 2006    Temat postu:

No to kolejny problem mam.
Jestem przy eksportowaniu: gdy otwieram open listen window nie ma tam wlasciwie nic i tak samo nie ma nic specjalneg w zapisanym potem *smd.

Edit:pewnie trzeba jakos wkleic ten mesh w szkielet ale jak to sie robi w gmaxie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:58, 20 Paź 2006    Temat postu:

Tak, ten gmax jest ostro porabany.

Po imporcie skopiuj material z poprzedniego mesha na zaimportowany, i wtedy kasuj poprzedni mesh (z jakiegos powodu gmax sie wywala jezeli nie ma odpowiedniego materialu przy exporcie)

Nastepnie zaznacz swoj mesh daj modifiers->skin->envelopes i klik 'Add bones' all -> select

Potem pobaw sie envelopami i vertexami, i zeby wyeksportowac wlaczasz smd exporter, klikasz 'Pick Model' i klikasz swoj mesh. na butonie na ktorym bylo pick model powinna pojawic sie teraz nazwa mesha. Daj 'Export SMD' i mozesz juz otworzyc listener.

jezeli po drodze cos ci sie wywali, moze byc potrzeba wyczyszczenia okna listenera przed exportem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 12:31, 20 Paź 2006    Temat postu:

Teraz przynajmniej cos sie dzieje dzieki.
Ale mam kolejne pytanko.Pozniej mam otworzyc *.smd w brfedit ale jak, wyskakuje mi blad ze nie moze tego otworzyc???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:20, 21 Paź 2006    Temat postu:

A pamietales o tym zeby wyciac naglowek i ostatni cudzyslow? (dokladnie opisane w tutorialu Thora)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Sob 13:46, 21 Paź 2006    Temat postu:

Poradzilem sobie z tym.Plik zapisal sie w (nazwa).smd.xml , ale po otwarciu w brfedit ukazal mi sie tylko trojkacik.Moze ma to cos wspolnego ztym ze podczas exportu otrzymalem konunikat ze model nie jest multi-material czy coz podobnego.Co to znaczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:02, 21 Paź 2006    Temat postu:

No wlasnie, pisalem juz o tym. Nie wiem o co chodzi z tym multi-materialem ale wiem jak sobie z tym poradzic.
Przed skasowaniem mesha oryginalnego, zaimportuj swoj mesh, i przydziel mu ten sam material jak mesh oryginalny, po tym mozesz skasowac oryginalny mesh.
Blad nie powinien sie juz pojawic.

P.S. Wyglada na to ze masz wlaczone ukrywanie rozszerzen znanych typow plikow. Praca z takim ustawieniem to koszmar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 16:28, 25 Paź 2006    Temat postu:

Jeszcze jedno male pytanko jak sie przydziela ten sam material?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:26, 26 Paź 2006    Temat postu:

W prawym gornym rogu jest taki wielki button z czerwona kula - material editor. W momencie gdy masz jeszcze oba meshe - zrodlowy i docelowy, otworz material editor, daj 'Pick' i wskaz mesh zrodlowy - w oknie powinny pojawic sie parametry materialu.
Nastepnie zaznacz mesh docelowy i daj 'Apply' - gotowe, mozesz juz skasowac mesh zrodlowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 3 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin