Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc / problemy techniczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:52, 14 Sty 2007    Temat postu:

module_parties.py

wpis "main_party".
Ostatnie pole jest listą wojska w danej grupie. wygląda tak:
Kod:
[("trp_id",ilość, flagi), ... ]

jedyną obecnie dostępną flagą jest pmf_is_prisoner która oznacza ze dana grupa jest jeńcami. W kazdym innym przypadku pole flag ma wartośc 0.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 16:49, 25 Sty 2007    Temat postu:

Jest mozliwosc przesuniecia unwrapu w np maxie tak by nie ruszac animacji szkieletowej jakieos ciuchu?Chcialbym wykonac kilka mozliwych tekstur dla jednego modelu ubrania na jednej planszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:01, 25 Sty 2007    Temat postu:

Mozna. Unwrap nie wpływa w zaden sposob na animacje i geometrie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 0:42, 26 Sty 2007    Temat postu:

Dzieki.To ja poszperam co i jak.Bylo by to o tyle dobre ze nie musielibysmy zajmowac miejsca na teksturze wzorami inny nie uzywanych ciuchow z native tylko przesunac unwrap i zrobic wzor dla np tego samego modelu jakiegos ciucha.

ps.widzieliscie ta zbroje nomad_robe_a, swietnie nadawala by sie na wiekszosc ciuchow.Na dniach sie nia zajme i moze cos zrobie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 12:51, 13 Mar 2007    Temat postu:

Mam problem z wcisnieciem czesci zamku do gry.Nic sie nie pojawia na liscie ze scenami.Wstawolem model do brf i zrobilem wpis w scene props i nic nie ma??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:32, 13 Mar 2007    Temat postu:

Trudno powiedziec nie widząc wpisów w plikach.

Sprawdz czy masz brf w module_info.ini, jeżeli tak to zajrzyj do rgl_log, tam jest napisane jesli cos nie moze sie zaladowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:19, 31 Mar 2007    Temat postu:

Teraz ja mam problem.
Otoz nie widac u mnie cieni na scianach budynkowi innych obiektach, sa one widoczne wylacznie na ziemi.

Nie jestem nawet pewien czy w wersji .808 to dziala. Na TW sa screeny na ktorych sa cienie na sianach i postaciach, ale pochodza z wczesniejszych wersji serii .8xx

Czy moze ktos potwierdzic/zaprzeczyc/wkleic screena pochodzacego z wersji .808 gdzie widoczny jest cien na scianie lub w pomieszczeniu zamknietym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:35, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Mialem wlasnie pytac o cienie ale mnie uprzedziles Very Happy, to dobrze bo trzeba sobie tutaj pare spraw wyjasnic.
Po pierwsze jakie obiekty generuja cienie a jakie nie i od czego to zalezy, bo z tego co zauwazylem to nie wszystkie przedmioty w grze rzucaja cien (ale moze ma to zwiazek z moim drugim pytaniem).
Po drugie czy environment shadow dziala na starszych kartach tych ktore obsluguja jedynie dx8 i shadery 1.0+. Wlaczenie tej opcji nie ma niestety zadnego wplywu na wyglad swiata gry, przynajmniej na moim kompie nie wiem jak u innych.

U mnie sprawa z cieniami wyglada identyczniej jak u ciebie, to znaczy sa generowane tylko na ziemi Crying or Very sad, myslalem ze to wina mojej starej karty ale teraz po twoim pytaniu sam juz nie wiem. Moze tez chodzic o rodzaj samej karty, w koncu nie wiemy z jakiej technologii korzystano tworzac ten rodzaj efektu. A noz dziala to tylko na GeForceach.
Mozliwe tez ze jest to efekt nad ktorym ciagle pracuja bo poza screenami z zapowiedzi wersji 0.8xx nie widzialem innych na ktorych cienie generowane byly takze na budynkach, ale nie widzialem z oczywistych wzgledow wszystkiego wiec moge sie tu mylic.
Najlepiej chyba bedzie jak zapytasz o to na TW oni powinni cos wiedziec na ten temat bo jesli nie oni to kto Wink .
Jakbys sie czegos dowiedzial to daj znac jak sprawa wyglada bo temat to bardzo wazny i ciekawy. Inna sprawa ze oswietlenie M&B w ogole pozostawia bardzo duzo do zyczenia ale .... o tym moze przy innej okazji.

pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 15:25, 01 Kwi 2007    Temat postu:

heh wy nazekacie, za to ja jak wlacze cieniowanie obiektow to mam piekna regularna szachownice na ziemi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:30, 01 Kwi 2007    Temat postu:

Tyrell napisał:
Mialem wlasnie pytac o cienie ale mnie uprzedziles :D, to dobrze bo trzeba sobie tutaj pare spraw wyjasnic.
Po pierwsze jakie obiekty generuja cienie a jakie nie i od czego to zalezy, bo z tego co zauwazylem to nie wszystkie przedmioty w grze rzucaja cien (ale moze ma to zwiazek z moim drugim pytaniem).
Po drugie czy environment shadow dziala na starszych kartach tych ktore obsluguja jedynie dx8 i shadery 1.0+. Wlaczenie tej opcji nie ma niestety zadnego wplywu na wyglad swiata gry, przynajmniej na moim kompie nie wiem jak u innych.
Tyrell

- U mnie cienie generuja wszystkie obiekty z grup 'Scene Props' i 'Plants', 'Item Kinds' nie generuja zadnych cieni.
- Mam wbudowana karte Intel 9...costam, przy czym opcja dx9 shader dziala, woda blyszczy jak nalezy ale wszystko jest w kolorach teczy, wlaczenie tej opcji nie ma wplywu na zachowanie cieni. Z kolei na drugiej maszynie z geforcem 2MX wlaczenie opcji enviro-shadows wywala gre do pulpitu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin