| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 10:52, 14 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | module_parties.py 
 wpis "main_party".
 Ostatnie pole jest listą wojska w danej grupie. wygląda tak:
 
 
 
	  | Kod: |  
	  | [("trp_id",ilość, flagi), ... ] |  jedyną obecnie dostępną flagą jest pmf_is_prisoner która oznacza ze dana grupa jest jeńcami. W kazdym innym przypadku pole flag ma wartośc 0.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 16:49, 25 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Jest mozliwosc przesuniecia unwrapu w np maxie tak by nie ruszac animacji szkieletowej jakieos ciuchu?Chcialbym wykonac kilka mozliwych tekstur dla jednego modelu ubrania na jednej planszy. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 21:01, 25 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Mozna. Unwrap nie wpływa w zaden sposob na animacje i geometrie. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 0:42, 26 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Dzieki.To ja poszperam co i jak.Bylo by to o tyle dobre ze nie musielibysmy zajmowac miejsca na teksturze wzorami inny nie uzywanych ciuchow z native tylko przesunac unwrap i zrobic wzor dla np tego samego modelu jakiegos ciucha. 
 ps.widzieliscie ta zbroje nomad_robe_a, swietnie nadawala by sie na wiekszosc ciuchow.Na dniach sie nia zajme i moze cos zrobie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 12:51, 13 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Mam problem z wcisnieciem czesci zamku do gry.Nic sie nie pojawia na liscie ze scenami.Wstawolem model do brf i zrobilem wpis w scene props i nic nie ma?? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 22:32, 13 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Trudno powiedziec nie widząc wpisów w plikach. 
 Sprawdz czy masz brf w module_info.ini, jeżeli tak to zajrzyj do rgl_log, tam jest napisane jesli cos nie moze sie zaladowac
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 15:19, 31 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Teraz ja mam problem. Otoz nie widac u mnie cieni na scianach budynkowi innych obiektach, sa one widoczne wylacznie na ziemi.
 
 Nie jestem nawet pewien czy w wersji .808 to dziala. Na TW sa screeny na ktorych sa cienie na sianach i postaciach, ale pochodza z wczesniejszych wersji serii .8xx
 
 Czy moze ktos potwierdzic/zaprzeczyc/wkleic screena pochodzacego z wersji .808 gdzie widoczny jest cien na scianie lub w pomieszczeniu zamknietym?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Tyrell Noble
 
 
 Dołączył: 18 Paź 2006
 Posty: 79
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 14:35, 01 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Mialem wlasnie pytac o cienie ale mnie uprzedziles  , to dobrze bo trzeba sobie tutaj pare spraw wyjasnic. Po pierwsze jakie obiekty generuja cienie a jakie nie i od czego to zalezy, bo z tego co zauwazylem to nie wszystkie przedmioty w grze rzucaja cien (ale moze ma to zwiazek z moim drugim pytaniem).
 Po drugie czy environment shadow dziala na starszych kartach tych ktore obsluguja jedynie dx8 i shadery 1.0+. Wlaczenie tej opcji nie ma niestety zadnego wplywu na wyglad swiata gry, przynajmniej na moim kompie nie wiem jak u innych.
 
 U mnie sprawa z cieniami wyglada identyczniej jak u ciebie, to znaczy sa generowane tylko na ziemi
  , myslalem ze to wina mojej starej karty ale teraz po twoim pytaniu sam juz nie wiem. Moze tez chodzic o rodzaj samej karty, w koncu nie wiemy z jakiej technologii korzystano tworzac ten rodzaj efektu. A noz dziala to tylko na GeForceach. Mozliwe tez ze jest to efekt nad ktorym ciagle pracuja bo poza screenami z zapowiedzi wersji 0.8xx nie widzialem innych na ktorych cienie generowane byly takze na budynkach, ale nie widzialem z oczywistych wzgledow wszystkiego wiec moge sie tu mylic.
 Najlepiej chyba bedzie jak zapytasz o to na TW oni powinni cos wiedziec na ten temat bo jesli nie oni to kto
  . Jakbys sie czegos dowiedzial to daj znac jak sprawa wyglada bo temat to bardzo wazny i ciekawy. Inna sprawa ze oswietlenie M&B w ogole pozostawia bardzo duzo do zyczenia ale .... o tym moze przy innej okazji.
 
 pozdr
 Tyrell
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 15:25, 01 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | heh wy nazekacie, za to ja jak wlacze cieniowanie obiektow to mam piekna regularna szachownice na ziemi   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 16:30, 01 Kwi 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Tyrell napisał: |  
	  | Mialem wlasnie pytac o cienie ale mnie uprzedziles  :D, to dobrze bo trzeba sobie tutaj pare spraw wyjasnic. Po pierwsze jakie obiekty generuja cienie a jakie nie i od czego to zalezy, bo z tego co zauwazylem to nie wszystkie przedmioty w grze rzucaja cien (ale moze ma to zwiazek z moim drugim pytaniem).
 Po drugie czy environment shadow dziala na starszych kartach tych ktore obsluguja jedynie dx8 i shadery 1.0+. Wlaczenie tej opcji nie ma niestety zadnego wplywu na wyglad swiata gry, przynajmniej na moim kompie nie wiem jak u innych.
 Tyrell
 |  - U mnie cienie generuja wszystkie obiekty z grup 'Scene Props' i 'Plants', 'Item Kinds' nie generuja zadnych cieni.
 - Mam wbudowana karte Intel 9...costam, przy czym opcja dx9 shader dziala, woda blyszczy jak nalezy ale wszystko jest w kolorach teczy, wlaczenie tej opcji nie ma wplywu na zachowanie cieni. Z kolei na drugiej maszynie z geforcem 2MX wlaczenie opcji enviro-shadows wywala gre do pulpitu.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |