Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc / problemy techniczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 16:04, 29 Lis 2006    Temat postu:

Dzieki Tyrell.Juz teraz bede wiedzial.

Edit:
Cos mi sie wydaje ze brf nie jest na to jeszcze przygotowany.Podczas importowania wyswietla sie okienko z wyborem czego jest to animacjia, no i nie ma tam czegos odnosnie tej nowej broni Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 19:32, 08 Gru 2006    Temat postu:

Podczas otwierania modile_system wyskakuja mi takie bledy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to znaczy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:44, 09 Gru 2006    Temat postu:

To znaczy ze nie ustawiles wlasciwego katalogu w module_info.py

Sciezka powinna wskazywac na lokalizacje moda, np "D:/M&B/Modules/nazwamoda/" - sciezka musi konczyc sie znakiem '/'

Przejrzyj jeszcze raz tutoriale, tam są opisane wszystie czynnosci wstępne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 12:06, 15 Gru 2006    Temat postu:

Gdzie w module system zmienia siecene przedmiotu i opuznienie wystrzalu?Bo cos nie moge znalesc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:08, 15 Gru 2006    Temat postu:

W nagłówku module_items
Cytat:
# 6) Item value.
czyli szóste pole, pojedyncza liczba zaraz po itcf_ -ach

opoznienia wystrzalu nie mozna ustawic bezposrednio. mozna na to wplywac przez spd_rtng(), ale etedy zmienia sie tez szybkosc ladowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 19:48, 15 Gru 2006    Temat postu:

A jak jest z bronia palna dluga?Mozna jakos rozdzielic czas ladowania z czasem wystrzalu?Jest na to jakis sposob w nowej wersji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:12, 17 Gru 2006    Temat postu:

Nie wiem, mnie się to nie udało,
Podejrzewam że to może byc kwestia animacji

W nowej wersji jest nowy plik - animations.txt - być może tam należy szukać odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 11:46, 18 Gru 2006    Temat postu:

Manitas jest mozliwosc odkodowania np item.txt do item.py?Tak by zamiast cyfer w *.txt byly te wszystkie headery z module.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:03, 18 Gru 2006    Temat postu:

Tool do tego celu jest tu: [link widoczny dla zalogowanych]

Był robiony pod .751 więc nie wiem czy zadziała, zależy czy zmienila sie struktura items.
przed uruchomieniem usun z pliku .bat wpisy dotyczące wszystkich plików oprócz items.

Jezeli chcesz zaimportowac plik z poprzedniej wersji to nie powinno byc problemów, pamietaj tylko ze nie zawiera on itemów dodanych w .8xx i trzeba bedzie je jakos polaczyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 17:38, 19 Gru 2006    Temat postu:

Kilka pytan:
1)Gdzie znajde cos o tych umiejetnosciach w prawym oknie (one handed weapons, polearms itd)?
2)Jak sprawic by byla tam umiejetnosc firearms?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:01, 19 Gru 2006    Temat postu:

1) - nie zrozumialem pytania, jezeli pytasz gdzie sa w pythonie, to sa te pola module_troops z wp(x)
2) w pliku module.ini w katalogu moda zmien linie 'display_wp_firearms = 0' na 'display_wp_firearms = 1'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 19:38, 19 Gru 2006    Temat postu:

To moze inaczej.Chce zeby zamiast napisu crossbow bylo co innego.Mozna cos takiego zrobic?

pytanie:mam problem z jedna z tekstur, wyskakuje mi blad rgl error ze nie moze znalesc tekstury ale z dziwna koncowka *.dds_0.dds co powoduje taki blad?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:08, 20 Gru 2006    Temat postu:

1) W katalogu laguages jest folder en,
edytuj plik ui.csv, znajdz 'crossbow' i zmien na co chcesz

mozesz tez zdefiniowac nowy katalog jezykowy, musisz wtedy zmienic jego nazwe w pliku languages.txt

2) Prawdopodobnie bledny wpis w ktoryms z materialow w .brf
podejrzyj plik rgl_log.txt, moze tam byc wiecej info na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Sob 1:52, 23 Gru 2006    Temat postu:

Znow ten sam problem z tekstura.Macie inne pomysly co do tego problemu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Sob 14:42, 30 Gru 2006    Temat postu:

Male pytanko:Gdzie w module mozna dopisac headera dzieki ktoremu player od poczatku dostaje jekies wojsko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin