| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 16:04, 29 Lis 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Dzieki Tyrell.Juz teraz bede wiedzial. 
 Edit:
 Cos mi sie wydaje ze brf nie jest na to jeszcze przygotowany.Podczas importowania wyswietla sie okienko z wyborem czego jest to animacjia, no i nie ma tam czegos odnosnie tej nowej broni
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 19:32, 08 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Podczas otwierania modile_system wyskakuja mi takie bledy: [link widoczny dla zalogowanych]
 Co to znaczy??
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 10:44, 09 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | To znaczy ze nie ustawiles wlasciwego katalogu w module_info.py 
 Sciezka powinna wskazywac na lokalizacje moda, np "D:/M&B/Modules/nazwamoda/" - sciezka musi konczyc  sie znakiem '/'
 
 Przejrzyj jeszcze raz tutoriale, tam są opisane wszystie czynnosci wstępne.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 12:06, 15 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Gdzie w module system zmienia siecene przedmiotu i opuznienie wystrzalu?Bo cos nie moge znalesc. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 15:08, 15 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | W nagłówku module_items
czyli szóste pole, pojedyncza liczba zaraz po itcf_ -ach 
 opoznienia wystrzalu nie mozna ustawic bezposrednio. mozna na to wplywac przez spd_rtng(), ale etedy zmienia sie tez szybkosc ladowania.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 19:48, 15 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | A jak jest z bronia palna dluga?Mozna jakos rozdzielic czas ladowania z czasem wystrzalu?Jest na to jakis sposob w nowej wersji? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 12:12, 17 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Nie wiem, mnie się to nie udało, Podejrzewam że to może byc kwestia animacji
 
 W nowej wersji jest nowy plik - animations.txt - być może tam należy szukać odpowiedzi.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 11:46, 18 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Manitas jest mozliwosc odkodowania np item.txt do item.py?Tak by zamiast cyfer w *.txt byly te wszystkie headery z module. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 14:03, 18 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Tool do tego celu jest tu: [link widoczny dla zalogowanych] 
 Był robiony pod .751 więc nie wiem czy zadziała, zależy czy zmienila sie struktura items.
 przed uruchomieniem usun z pliku .bat wpisy dotyczące wszystkich plików oprócz items.
 
 Jezeli chcesz zaimportowac plik z poprzedniej wersji to nie powinno byc problemów, pamietaj tylko ze nie zawiera on itemów dodanych w .8xx i trzeba bedzie je jakos polaczyc.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 17:38, 19 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Kilka pytan: 1)Gdzie znajde cos o tych umiejetnosciach w prawym oknie (one handed weapons, polearms itd)?
 2)Jak sprawic by byla tam umiejetnosc firearms?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 19:01, 19 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 1) - nie zrozumialem pytania, jezeli pytasz gdzie sa w pythonie, to sa te pola module_troops z wp(x) 2) w pliku module.ini w katalogu moda zmien linie 'display_wp_firearms = 0' na 'display_wp_firearms = 1'
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 19:38, 19 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | To moze inaczej.Chce zeby zamiast napisu crossbow bylo co innego.Mozna cos takiego zrobic? 
 pytanie:mam problem z jedna z tekstur, wyskakuje mi blad rgl error ze nie moze znalesc tekstury ale z dziwna koncowka *.dds_0.dds co powoduje taki blad?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 11:08, 20 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 1) W katalogu laguages jest folder en, edytuj plik ui.csv, znajdz 'crossbow' i zmien na co chcesz
 
 mozesz tez zdefiniowac nowy katalog jezykowy, musisz wtedy zmienic jego nazwe w pliku languages.txt
 
 2) Prawdopodobnie bledny wpis w ktoryms z materialow w .brf
 podejrzyj plik rgl_log.txt, moze tam byc wiecej info na ten temat.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 1:52, 23 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Znow ten sam problem z tekstura.Macie inne pomysly co do tego problemu? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 14:42, 30 Gru 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Male pytanko:Gdzie w module mozna dopisac headera dzieki ktoremu player od poczatku dostaje jekies wojsko? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |