| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 22:49, 12 Wrz 2006    Temat postu: Ciuchy / Clothers by KOSc |  |  
                | 
 |  
                | OK tutaj daje kilka screenow z rzeczy ktore robilem wczoraj i dzisiaj : Są to dość proste elementy ale dopiero się ucze.  Niestety mam gigantyczne problemy z teksturami - dzisiaj probowalem reteksturowac armor - no i myślałem sobie że mi pojdzie tak łatwo jak z innnymi elementami ....no i niestety wywaliło mi gre... Zrobiłem teksturkę więc na teksturce.. badziew ale inaczej narazie nie umiem. Dragoni
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 "lisowczycy"
 [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 "rozmowa"
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Pozdr
 KOsc
 Aha - nie pisze po angielsku - bo jakoś mi głupio po angielsku pisac do Polaków  ( aktywnych jest 5 osób chyba tylko na tym forum )
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 16:14, 13 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Nakrycia glowy sa ok. Ale zwazywszy na to ile potrzebujemy ubran (zupany, koszule, czapki...), o pancerzach nie wspominajac, musimy sie sprezyc. Ktos musi sie za to wziac, przy czym na poczatek najlepiej robic rzeczy takie, którychnie znajdziemy w innych modach. Proponuje aby Kosciusz wzial sie na razie za ubrania. Kilka ladnych screenów moze zachecic moderów z innych forów do udzielenia nam pomocy.
   Moze ta strona sie przyda:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 17:26, 13 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | No mam właśnie taki zamiar- ale o ile z nakryciami głowy - sprawa jest prosta - to gorzej  z ubraniami - te wymagają niestety smykałki do robienia tekstur  ( znajomości ich rysowania - której ja nie posiadam ). Ale też uważam że mod obecnie jest robiony trochę od końca -  mase rzeczy możemy wykorzystać z moda Duke and MErc - są tam szable i rapiery, pistolety  i muszkiety i powiedzmy szczerze   i procz masy okeywych renesansowych hełmow ( ktore sie dla nas nie przydadza ) to również LUigi nie zrobil zadnej de facto renesansowej textury -tylko pancerz - made in Pope jest naprawdę jako tako epokowy.  A u nas podstawą winny być włąsnie tekstury. Same pancerze to tylko jeszcze husaria, pancerni ( ale jest w grze kolczuka na poczatek moze byc) no i jakis magnacina ... POdstawą są tekstury które by odzwierciedlały epoke i które niestety wszystkie musimy zrobić sami ! Tylko stroje chłopskie, kobiece  i powiedzmy stroje orientalno - tatarkie możemy wchłonąć.
 Ja w wolnych chwilach przetrząsam internet - szukając czegokolwiek co się może przydać do zrobienia tekstury - ale nie jest tych rzeczy za wiele.
 
 Dobrze by było też aby ktoś już opracował coś w rodzaju matrycy moda - tj grę do której każdy by wrzucał to co robi . W takiej matrycy winno być już chociażby wojsko ponazywane  ( tzn nazwy frakcji, jednostek itd.. ) wówczas moderzy by powiedzmy na tym pracowali i raz na tydzień by robili zrzutkę na jakiś server...
 pozdrawiam
 KOSc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 17:57, 13 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Jesli chodzi o textury to stawiam ze na [link widoczny dla zalogowanych] moga ci pomoc, nawet mamy tam swoj dzial i jakies zainteresowanie... zadaj tylko konkretna prozbe to moze komus komu sie nudzi to cos zmajstruje;) 
 no i moge podac linka do tematu w ktorym mozna dostac troche przydatnych textur (niestety do ubran raczej sie nie dostanie)
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 10:09, 14 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Witam kolejne screeny na zachęte : 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Próbowałem robić tekstury na zasadzie nakładania na stare ale to jest do bani ...więc na razie chyba dam sobie spokój dopóki nie opanuje GMaxa którego wczoraj sciagnałem i zainstalowalem.  Po za tym musze znalesc odpowiedni sposob na wrzucanie modeli do gry - bo obecnie je tylko zamieniam. Apropos - proszę o podpowiedz czy jest jakiś sposób aby jak moduje cos w grze - żębym nie musiał zaczynać od nowa grać ? Normalnie pewne zmiany - nowe obiekty, zmienione ubiory jednostek - nie ukazują się gdy gramy "od save" a ja nie chce ciągle bawić się w zaczynanie tylko żeby sprawdzić czy moj model się ukazał.
 pozdrawiam
 KOSC
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 10:12, 14 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Kosciusz, masz racje z taka matryca. Tylko kto móglby sie tego podjac? Alex, Jason lub Manitas. Co do tekstur to troche ich jest na naszym forum w odpowiednich topicach, zebranych jeszcze przez Zahira. Gdy skoncze robote z bohaterami sam moge poszukac zdjec(sciagnalem wlasnie rewelacyjna ksiazke "Bron w dawnej Polsce"Z.Zygulskiego- wiekszosc zdjec jest czarno-biala, ale bardzo szczegówlowa- wkleje je tutaj wkrótce).
 Na razie wiec polóznacisk na nakrycia glowy i najprostsze ubrania. Wiesz gdzie jest lista? Gdybys mial problemy z jakas czescia ubioru smialo mnie pytaj- postaram sie pomóc.
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 16:30, 14 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | Kosciusz, masz racje z taka matryca. Tylko kto móglby sie tego podjac? Alex, Jason lub Manitas. |  Moim zdaniem podjąć się powinien ten kto się zna na pythonowaniu - na forum MandB widuje wiele postów Manitasa który jest w tej materii po prostu killerem i moim zdaniem tylko on może napisać  te najtrudniejsze skrypty. Ja jak widzę ten caly module system i te setki [ i ; ; ; ; [] itd to na razie wymiękam - musiałbym nic nie robić tylko zajmować się tym przez bity tydzień aby coś skumał - a na razie wolę coś robić w grafice bo myślę że tu jest duża zaległość. Bez skryptów zawsze możemy wydać wersję Swebodian vs Vegiritas ( czy jak tam te dwie frakcje się zwą ) w strojach 17 wieku i to będzie dość marna modyfikacja ale jako alpha ujdzie.
 Ja myślę jednak ze nie ma co zwlekać - Facet co zrobił rome mod był sam a opracował i grafikę i nową formę gry. Co prawda jego mod to dopiero  początek ale jest całkiem ok.
 
 pozdrawiam
 Kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 19:09, 14 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Kosciusz napisał: |  
	  | Apropos - proszę o podpowiedz czy jest jakiś sposób aby jak moduje cos w grze - żębym nie musiał zaczynać od nowa grać ? 
 |  
 Na końcu pliku module_triggers.py, ale przed ostatnim ']' wrzucasz taki trigger:
 
 
 
 
	  | Kod: |  
	  | (0,0,ti_once, [],[ (troop_add_item,"trp_player","itm_moj_item",0),
 ]),
 |  
 oczywiscie moj_item oznacza nazwę itema z pliku module_items.py, ktory wyglada mniej wiecej:
 
 
 
	  | Kod: |  
	  | ["moj_item", "moj_item", [("moj_mesh",0)],  itp_merchandise|itp_type_head_armor,0,9, weight(1)|abundance(100)|head_armor(1)|body_armor(0)|leg_armor(0)|difficulty(0), imodbits_cloth], |  pod warunkiem ze jest to czapka, jakby co wszystko jest opisane w naglowkach plikow .py
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 2:08, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Kolejne zrzuty ekranu : POlski szlachcic i polski wojak
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Polski Dragon i muszkieter albo odrotnie
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Polscy muszkieterzy - w akcji
 [url] [link widoczny dla zalogowanych]
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Czy ktoś jeszcze robi jakąś grafę ?
 pozdr
 KOsc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Alex Założyciel
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 76
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 8:01, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Koścień    Ale zasuwasz  Świetne  to ! 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 11:25, 16 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | Czy ktoś jeszcze robi jakąś grafę ? |  
 Ja bym CI bardzo chetnie pomogl, gdybym wiedzial co robic i jak.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 14:33, 17 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | Ja bym CI bardzo chetnie pomogl, gdybym wiedzial co robic i jak. |  częśc tekstur mozna robić metodą retekstrurowania - tj bierzesz jakąs teksture z gry np . costume5 i wymieniasz stroje wstawiając swoje w miejsce obecnych - to jest strasznie trudne potem - gdy widzimy model - ale np zeby robic proste stroje wystarczy. Tak np. wyglądają moje zachodnie muszkietery czy też rajtary : myśle że nie najgorzej:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Nawet gdybym miał gmaxa opanowanego na tyle ( nie mam czasu się uczyć tego ) to i tak bym lepiej nie zrobił - bo podstawą jest malowanie tekstur ! Jak ktoś się nauczy jak w końcu malować tak ubranie  żeby były np. fałdy i odbicia  widoczne to będzie mistrzem świata.
 pozdrawiam
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Beleg Rotamaster
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 289
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 17:43, 17 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | A nie mozna wklejac tekstur z jakis np. zdjec, fotografii czy nawet obrazów? Moge takowych poszukac, aczkolwiek bedzie raczej ciezko, w internecie znajduje sie raczej niewiele fotografii polskich ubran z tego okresu. Czy jednak aby zrobic pofaldowane tekstury nie wystarczy wziac wystarczajaco duzego zdjecia jakiejkolwiek tkaniny, niekoniecznie nawet oryginalnego zupana? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 18:57, 17 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | no ja włąsnie w zasadzie tak działam - wklejam i wyciam - na kompie mam ze 1000 zdjęć różnych strojów z których wycinam to guziki , to pasy, to jakieś inne elementy. Ale tak czy owak robienie tekstury zajmuje strasznie dużo czasu nawet tą metodą  ( która jest niby dość łatwa) dlatego przydałby się ktoś jeszcze kto to będzie robił. Screeny
 W stepie :
 [link widoczny dla zalogowanych]
 Marnid w stroju kozackim
 [link widoczny dla zalogowanych]
 pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 19:31, 17 Wrz 2006    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Heh niezle, jutro moze bym cos poprobowal zrobic, najlepiej, gdybys cos ze swoich zdjec wrzucil na jakis server (np. rapidshare) 
 PS: nie wiem czy wiesz ale jak naciskasz "~" na klawiaturze to kamera pokazuje cala postac... tak ladniejsze screeny mozna robic;)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |