Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciuchy / Clothers by KOSc
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Clothers, Armors
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:49, 12 Wrz 2006    Temat postu: Ciuchy / Clothers by KOSc

OK tutaj daje kilka screenow z rzeczy ktore robilem wczoraj i dzisiaj : Są to dość proste elementy ale dopiero się ucze. Niestety mam gigantyczne problemy z teksturami - dzisiaj probowalem reteksturowac armor - no i myślałem sobie że mi pojdzie tak łatwo jak z innnymi elementami ....no i niestety wywaliło mi gre... Zrobiłem teksturkę więc na teksturce.. badziew ale inaczej narazie nie umiem.
Dragoni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
"lisowczycy"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
"rozmowa"
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdr
KOsc
Aha - nie pisze po angielsku - bo jakoś mi głupio po angielsku pisac do Polaków ( aktywnych jest 5 osób chyba tylko na tym forum )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 16:14, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Nakrycia glowy sa ok. Ale zwazywszy na to ile potrzebujemy ubran (zupany, koszule, czapki...), o pancerzach nie wspominajac, musimy sie sprezyc. Ktos musi sie za to wziac, przy czym na poczatek najlepiej robic rzeczy takie, którychnie znajdziemy w innych modach.
Proponuje aby Kosciusz wzial sie na razie za ubrania. Kilka ladnych screenów moze zachecic moderów z innych forów do udzielenia nam pomocy. Smile
Moze ta strona sie przyda:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:26, 13 Wrz 2006    Temat postu:

No mam właśnie taki zamiar- ale o ile z nakryciami głowy - sprawa jest prosta - to gorzej z ubraniami - te wymagają niestety smykałki do robienia tekstur ( znajomości ich rysowania - której ja nie posiadam ).
Ale też uważam że mod obecnie jest robiony trochę od końca - mase rzeczy możemy wykorzystać z moda Duke and MErc - są tam szable i rapiery, pistolety i muszkiety i powiedzmy szczerze i procz masy okeywych renesansowych hełmow ( ktore sie dla nas nie przydadza ) to również LUigi nie zrobil zadnej de facto renesansowej textury -tylko pancerz - made in Pope jest naprawdę jako tako epokowy. A u nas podstawą winny być włąsnie tekstury. Same pancerze to tylko jeszcze husaria, pancerni ( ale jest w grze kolczuka na poczatek moze byc) no i jakis magnacina ... POdstawą są tekstury które by odzwierciedlały epoke i które niestety wszystkie musimy zrobić sami ! Tylko stroje chłopskie, kobiece i powiedzmy stroje orientalno - tatarkie możemy wchłonąć.
Ja w wolnych chwilach przetrząsam internet - szukając czegokolwiek co się może przydać do zrobienia tekstury - ale nie jest tych rzeczy za wiele.

Dobrze by było też aby ktoś już opracował coś w rodzaju matrycy moda - tj grę do której każdy by wrzucał to co robi . W takiej matrycy winno być już chociażby wojsko ponazywane ( tzn nazwy frakcji, jednostek itd.. ) wówczas moderzy by powiedzmy na tym pracowali i raz na tydzień by robili zrzutkę na jakiś server...
pozdrawiam
KOSc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 17:57, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Jesli chodzi o textury to stawiam ze na [link widoczny dla zalogowanych] moga ci pomoc, nawet mamy tam swoj dzial i jakies zainteresowanie... zadaj tylko konkretna prozbe to moze komus komu sie nudzi to cos zmajstruje;)

no i moge podac linka do tematu w ktorym mozna dostac troche przydatnych textur (niestety do ubran raczej sie nie dostanie)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:09, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Witam kolejne screeny na zachęte :

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Próbowałem robić tekstury na zasadzie nakładania na stare ale to jest do bani ...więc na razie chyba dam sobie spokój dopóki nie opanuje GMaxa którego wczoraj sciagnałem i zainstalowalem. Po za tym musze znalesc odpowiedni sposob na wrzucanie modeli do gry - bo obecnie je tylko zamieniam. Apropos - proszę o podpowiedz czy jest jakiś sposób aby jak moduje cos w grze - żębym nie musiał zaczynać od nowa grać ? Normalnie pewne zmiany - nowe obiekty, zmienione ubiory jednostek - nie ukazują się gdy gramy "od save" a ja nie chce ciągle bawić się w zaczynanie tylko żeby sprawdzić czy moj model się ukazał.
pozdrawiam
KOSC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 10:12, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Kosciusz, masz racje z taka matryca. Tylko kto móglby sie tego podjac? Alex, Jason lub Manitas.
Co do tekstur to troche ich jest na naszym forum w odpowiednich topicach, zebranych jeszcze przez Zahira. Gdy skoncze robote z bohaterami sam moge poszukac zdjec(sciagnalem wlasnie rewelacyjna ksiazke "Bron w dawnej Polsce"Z.Zygulskiego- wiekszosc zdjec jest czarno-biala, ale bardzo szczegówlowa- wkleje je tutaj wkrótce).
Na razie wiec polóznacisk na nakrycia glowy i najprostsze ubrania. Wiesz gdzie jest lista? Gdybys mial problemy z jakas czescia ubioru smialo mnie pytaj- postaram sie pomóc. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:30, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Kosciusz, masz racje z taka matryca. Tylko kto móglby sie tego podjac? Alex, Jason lub Manitas.

Moim zdaniem podjąć się powinien ten kto się zna na pythonowaniu - na forum MandB widuje wiele postów Manitasa który jest w tej materii po prostu killerem i moim zdaniem tylko on może napisać te najtrudniejsze skrypty. Ja jak widzę ten caly module system i te setki [ i ; ; ; ; [] itd to na razie wymiękam - musiałbym nic nie robić tylko zajmować się tym przez bity tydzień aby coś skumał - a na razie wolę coś robić w grafice bo myślę że tu jest duża zaległość. Bez skryptów zawsze możemy wydać wersję Swebodian vs Vegiritas ( czy jak tam te dwie frakcje się zwą ) w strojach 17 wieku i to będzie dość marna modyfikacja ale jako alpha ujdzie.
Ja myślę jednak ze nie ma co zwlekać - Facet co zrobił rome mod był sam a opracował i grafikę i nową formę gry. Co prawda jego mod to dopiero początek ale jest całkiem ok.

pozdrawiam
Kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:09, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Kosciusz napisał:
Apropos - proszę o podpowiedz czy jest jakiś sposób aby jak moduje cos w grze - żębym nie musiał zaczynać od nowa grać ?


Na końcu pliku module_triggers.py, ale przed ostatnim ']' wrzucasz taki trigger:

Kod:
(0,0,ti_once, [],[
          (troop_add_item,"trp_player","itm_moj_item",0),
          ]),


oczywiscie moj_item oznacza nazwę itema z pliku module_items.py, ktory wyglada mniej wiecej:
Kod:
["moj_item", "moj_item", [("moj_mesh",0)],  itp_merchandise|itp_type_head_armor,0,9, weight(1)|abundance(100)|head_armor(1)|body_armor(0)|leg_armor(0)|difficulty(0), imodbits_cloth],

pod warunkiem ze jest to czapka, jakby co wszystko jest opisane w naglowkach plikow .py


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 2:08, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Kolejne zrzuty ekranu :
POlski szlachcic i polski wojak
[link widoczny dla zalogowanych]
Polski Dragon i muszkieter albo odrotnie
[link widoczny dla zalogowanych]

Polscy muszkieterzy - w akcji
[url] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ktoś jeszcze robi jakąś grafę ?
pozdr
KOsc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:01, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Koścień Shocked Shocked Ale zasuwasz Very Happy Świetne to !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 11:25, 16 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Czy ktoś jeszcze robi jakąś grafę ?


Ja bym CI bardzo chetnie pomogl, gdybym wiedzial co robic i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:33, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Ja bym CI bardzo chetnie pomogl, gdybym wiedzial co robic i jak.

częśc tekstur mozna robić metodą retekstrurowania - tj bierzesz jakąs teksture z gry np . costume5 i wymieniasz stroje wstawiając swoje w miejsce obecnych - to jest strasznie trudne potem - gdy widzimy model - ale np zeby robic proste stroje wystarczy. Tak np. wyglądają moje zachodnie muszkietery czy też rajtary : myśle że nie najgorzej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet gdybym miał gmaxa opanowanego na tyle ( nie mam czasu się uczyć tego ) to i tak bym lepiej nie zrobił - bo podstawą jest malowanie tekstur ! Jak ktoś się nauczy jak w końcu malować tak ubranie żeby były np. fałdy i odbicia widoczne to będzie mistrzem świata.
pozdrawiam
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 17:43, 17 Wrz 2006    Temat postu:

A nie mozna wklejac tekstur z jakis np. zdjec, fotografii czy nawet obrazów? Moge takowych poszukac, aczkolwiek bedzie raczej ciezko, w internecie znajduje sie raczej niewiele fotografii polskich ubran z tego okresu. Czy jednak aby zrobic pofaldowane tekstury nie wystarczy wziac wystarczajaco duzego zdjecia jakiejkolwiek tkaniny, niekoniecznie nawet oryginalnego zupana?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:57, 17 Wrz 2006    Temat postu:

no ja włąsnie w zasadzie tak działam - wklejam i wyciam - na kompie mam ze 1000 zdjęć różnych strojów z których wycinam to guziki , to pasy, to jakieś inne elementy. Ale tak czy owak robienie tekstury zajmuje strasznie dużo czasu nawet tą metodą ( która jest niby dość łatwa) dlatego przydałby się ktoś jeszcze kto to będzie robił.
Screeny
W stepie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Marnid w stroju kozackim
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 19:31, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Heh niezle, jutro moze bym cos poprobowal zrobic, najlepiej, gdybys cos ze swoich zdjec wrzucil na jakis server (np. rapidshare)

PS: nie wiem czy wiesz ale jak naciskasz "~" na klawiaturze to kamera pokazuje cala postac... tak ladniejsze screeny mozna robic;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Clothers, Armors Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin