Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Weapons
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Place where you can show your works (incompleted items)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:00, 19 Lis 2006    Temat postu:

No jestem z powrotem. Dzieki za wszystkie uwagi, postaram sie je uwzglednic w wersji finalnej a narazie niekompletny unwrap Razz, czyli przyklad wlasciwego zastosowanie mapy specular.

Cytat:

Jest szeroko stosowana, mozesz podejrzec np. costumes5.dds, jest zaszyta w alfie.


Jeszcze raz dzieki Manitas za te podpowiedz, bardzo mi pomogla gdyz bylem przekonany ze z mapa specular w M&B jest cos nie tak (i nie chodzi tu tylko o to ze nie moglem jej nigdzie znalezc Smile, ale o fakt ze wszystkie blyszczace elementy wygladaly jakby byly wykonane z masy perlowej). Na szczescie wszystko jak sie okazalo bylo jedynie wynikiem jej nieumiejetnego zastosowanie.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz kilka odpowiedzi.

Cytat:

Nie mamy w spisie zbroi husarskiej czernionej- o ile wiem nie ma dowodu na istnienie takowych.


No i mamy czeski blad w nieco szerszym wydaniu Smile, w koncu piszac o zbrojach czernionych podpieralem sie Twoim postem a tam stoi jak byk ZBROJA KIRASJERSKA CZERNIONA. Sam nie wiem dlaczego napisalem husarska ..... sentyment ??. Dzieki taz za info w sprawie owego czernienia tego sie w zasadzie spodziewalem ale nie bylem pewien a kiedy nie jestem pewien wole spytac fachowca Smile.

Cytat:

Chyba jest troche za duzy, bo odstaje za bardzo kolo uszu, no i nakarczek chyba tez troche przy duzy, ale model ma w sumie dobre proporcje.Jesli go zwerzysz to nie bedzie to samo.Mysle ze dobrz by bylo go zmniejszyc trocze calosciowo i przestawic troche nochal(lub go odgiac dalej od brody).Jesli nadal bedzie za szeroki to dopiero wtedy go troche zwerzyc.


Tak jak pisalem postaram sie uwzglednic wszelkie postulaty choc moze to wymagac lekkiego przemodelowanie, gdyz niestety samo przeskalowanie tutaj nie wystarczy, chodzi o wielkosc glowy kolesia, po prostu wychodzi poza helm. Nosal juz zmienilem, co byc moze widac na zrzutach a reszta czeka narazie na swoja kolej.

Cytat:

MI sie ten helm podoba.. Na jego bazie możesz potem Tyrrel zrobić ze 3 odmiany i będzie spokój z hełmami.


Taki prawde powiedziawszy mialem zamiar, choc moze sie to okazac nieco bardziej skomplikowane, oczywiscie do bety tak by wypuscic ja jak najszybciej moga isc podobne helmy i ewentualnie potem dodam cos w nieco innym stylu co wymaga wiekszego nakladu pracy.

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:31, 21 Lis 2006    Temat postu:

Helm jak zywy ;)
Az nabralem ochote na kupno karty z shaderami :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:30, 21 Lis 2006    Temat postu:

No ja też się ciesze i gratuluje Tyrrel. Bardzo ładna tekstura i wygląda bardzo realistycznie. Mam nadzieję że się rozkręcisz na całego ( bo jednak zawsze to frajda gdy wrzucasz model do gry i on działa..coś jak wodowanie statku Smile Jakbyś miał za dużo inspiracji to możesz spróbować też morion ..Ja zrobiłem taki ( jest na screenach w dziale ciuchy..ale nie jestm z niego zadowolony. Poza tym jakaś dobra misiurka... ( ja zrobiłem 4 i wszystkie są do bani ...)
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:43, 22 Lis 2006    Temat postu:

A ja sie ciesze, ze sie wam podoba, prawde powiedziawszy to sam bylem troche zaskoczony efektem prac Smile. Mam tylko nadzieje ze efekt finalny bedzie rownie dobry, bo niestety musialem przeczyscic plik materialow w M&B i wszystko przepadlo tak wiec bede musial od nowa poeksperymentowac z szaderami. Co do misuirki, to planowalem zrobic caly model pancernego gdyz bardzo lubie te formacje wiec sila rzeczy przyjdzie pewnie czas i na nia, moze nawet zaraz po szyszakach. A reszta .... zobaczymy.

Masz racje, ja tez bardzo lubie ten moment "wodowania" Smile. Daje niezlego kopa tak ze znowu mozna siasc i zrobic cos nowego i nowego i .... a o to przeciez chyba chodzi.

Pozdrawiam i zycze tylko udanych wodowan Wink .

Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szu997
Peasant



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kalisz/poland

PostWysłany: Pią 21:29, 18 Maj 2007    Temat postu:

próbna wersja partyzany:
not-yet-completed partisan:

[link widoczny dla zalogowanych]

narazie bez tekstur
not textured yet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 13:08, 19 Maj 2007    Temat postu:

Ladna. Gdyby jeszcze mozna dodac jakis pompon czy "plomien" (to glównie bron ceremonialna).
Szu, daj sobie spokój z angielskim. To niezbyt udany pomysl z poczatków dzialania forum. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szu997
Peasant



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kalisz/poland

PostWysłany: Nie 19:27, 20 Maj 2007    Temat postu:

no dobra, jutro coś pokombinuje

ten pompon wolisz przy ostrzu czy na końcu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:01, 20 Maj 2007    Temat postu:

Ja z kolei sugeruje abys dal sobie spokoj z pomponem.

Istotą pompona jest jego wiotkosc, oraz ta szczegolna wlasciwosc ze sie dynda, oraz z grubsza wskazuje kierunek pola grawitacyjnego.

Nie da sie tego niestety osiagnac w m&b, a sztywny pompon wyglada co najmniej kuriozalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szu997
Peasant



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kalisz/poland

PostWysłany: Pon 5:49, 21 Maj 2007    Temat postu:

to zrobię jakąś biało-czerwoną 'tasiemkę' przy ostrzu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 18:09, 22 Maj 2007    Temat postu:

Wlasciwie zle sie wyrazilem, chodzilo mi o cos w rodzaju "kisci" nie pompona.
Cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest to jednak konieczny element.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szu997
Peasant



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kalisz/poland

PostWysłany: Wto 19:26, 22 Maj 2007    Temat postu:

nie wiem czy to się opłaca

na razie oteksturowałem model i wyszło to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

mogę dorobić to coś, ale będzie więcej poligonów Smile
są 192


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 16:51, 23 Maj 2007    Temat postu:

Ok, w sumie to element zdobniczy. W ogóle ta bron nie jest priorytetowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Place where you can show your works (incompleted items) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin