Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Weapons
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Place where you can show your works (incompleted items)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 13:23, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Witamy na forum. Smile
Rekojesc niezla, ale obecnie najbardziej potrzebujemy broni charakterystycznych tylko dla naszej szerokosci geograficznej. Wszelkie bronie zachodnie, jak rapiery, halabardy, miecze wezmiemy z moda Dukes&Mercenaries, przynajmniej do pierwszej bety.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 13:25, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Hmm rekojesc bardzo dobra, ale obawiam sie ze za szczegolowa jak na M&B... no i mam nadzieje ze robisz to z jednego obiektu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:25, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Cześć Bartuś.
Twoje modele są wporzo, ale modele do gier rządzą się swoimi prawami. Myślę że kilka rapierów z taką rękojeścią jednocześnie na ekranie usmażyłoby mi kartę graficzną. Broń powinna mieć w sumie około 200 trójkątów, w grze takie detale i tak będą niewidoczne. Ma to i swoje dobre strony, będziesz miał mniej roboty ;)

Jeśli znasz lengłydż zajrzyj tutaj - kilka wytycznych co do modelowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 20:03, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Nie wiedzialem...Dopiero zaczynam robic takie rzeczy wiec....
Biore sie za bron Polska w takim razie.
Pzdrawiam wszystkich.

Pracuje nad palaszem husarskim
Wstepnie wyglada tak:http://img150.imageshack.us/my.php?image=palaszhusarskilo5.jpg

Bede poprawial jeszcze model by wygladal bardziej jak ten na czarno bialym zdjeciu.
Oraz oczywiscie putanie czy ten model jest dobry do M&B?
Model ma 77 trojkatow 168 kresek i 98 punktow.
Pytanie co do tekstur, jakie one maja byc, czy sa jakiez granice???
Pozdrawiam

Model skonczony.Teraz tylko tekstury.
Teraz model ma 108 trojkatow.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i czekam na opinie.Mysle ze czesc z moich postow usune bo po co zasmiecac.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _b@rtu$_ dnia Śro 13:33, 13 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 16:06, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Mi sie bardzo podoba. Swietny model. Pracuj dalej, dobrze ci wychodzi.
ps. Moze zrobilbys tez koncerz? Róznil sie od palasza dlugoscia (do 1.5 metra) oraz przede wszystkim tym, ze sluzyl tylko do klucia -mial wiec glownie trójgraniasta w przekroju. Nie wiem czy wypaliloby, ale musze spytac Manitasa czy mozna dac broni jednorecznej zdolnosc "couched lance".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 16:33, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Jak okresla sie wielkosc w wingsie???Tzn skad mam wiedziec ze np koncerz bedzie mial te 1,5 metra w grze??

Nie potrafie jeszcze eksportowac przedmiotow do gry:(.Gubie sie w drugiej linijce w tutejszym tutorialu:(((

A co do couched lance dla koncerza to mysle ze lepiej bedzie dac mu wieksze obrazenia klute i juz.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 16:47, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Mysle ze palasz jest dobry (moze nawet moglby byc bardziej szczegolowy ale dobrze jest jak jest) a co do wielkosci to sciagnij brfeditora, otworz plik z modelami z podstawki, zaimportuj swoj model i porownaj. Chyba tylko tak da sie to zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:22, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Pałasz - brawo. Szczegółowość jest w sam raz.

Cytat:
Pytanie co do tekstur, jakie one maja byc, czy sa jakiez granice???

Na teksturze o rozmiarze 512x512 mieści się kilka broni

Cytat:
Nie potrafie jeszcze eksportowac przedmiotow do gry:(.Gubie sie w drugiej linijce w tutejszym tutorialu:(((

Napisz co konkretnie nie wychodzi, spróbuję pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 19:32, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Chodzi o ta najbardziej blacha sprawe w tutorialu ktora nawet nie zostala opisana.Czyli o eksportowanie modelu do .obj,nie wiem czy wystarczy zmienic roszerzenie czy moze uzyc jakiegos toolsa, reszte chyba pojmuje.
Pozdrawiam
ps.model zrobilem w 2-4h:(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 19:43, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Otwierasz model w wingsie, dzielisz na trojkaty, bierzesz FILE i export i wybierasz .obj... ot cala filozofia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 20:16, 13 Wrz 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Otekturowany palasz...
Dzieki za podpowiedz Jason.

Model koncerz polsko-wegierskiego, czyli takiego jakiego uzywala husaria(100 trojkatow).

[link widoczny dla zalogowanych]

Piszcie co sadzicie o tych dwuch modelach i jesli beda ok to co dalej??
A swoja droga to malo osob sie cos udziela na tym forum......

Oteksturowany palasz i koncerz poprzedni palasz mi sie nie podobal.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 22:36, 19 Wrz 2006    Temat postu:

Pistolet kolowy-chyba tak to sie zwie:)
wstepnie wyglada tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam

Edit1:
new tekstures and some thing change.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:09, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Z nową teksturą jest całkiem w porządku ! Zresztą mozesz spróbować zrobić jeszcze jedną teksturę tak aby były 2 warianty tej broni ( nazwij wtedy 3 model tj. plik obj trochę inaczej ) i jak chcesz wyślij mi to a zrobie screena z gry.
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 11:25, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Z pistoletem mam jeszcze problemy i bede przerabial model i sproboje go zoptymalizowac bo ma za duzo trojkatow.
A co do teksturki to zostawie ta jedna bo ta poprzednia tekstura mi sie nie podoba wogole a zrobie jeszcze pare gunow jak uporam sie z tym.


Edit1:
Chyba ostateczna wersja pistoletu kołowego
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _b@rtu$_ dnia Czw 17:10, 21 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 14:01, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Rewelacjny!Najlepsza bron palna jaka do tej pory widzialem, te z D&M i Pirates nawet sie nie umywaja. Very Happy
Pamietaj aby robic modele zgodnie z lista przedmiotów, inaczej bedziemy mieli balagan. Jesli nie wiesz jak cos wygladalo pisz do mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Place where you can show your works (incompleted items) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin