Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Teksturki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Weapons
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crudity
Peasant



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:10, 11 Lut 2007    Temat postu: Teksturki

No to zaczynam teksturowanie tylko mam problem bo moj edytor BRF nie chce ladowac mi ddsów, może ktoś mi coś poradzi. Poki co teksturę mam nalozona w Poserze, co nie jest zbyt genialnym sposobem nakladania, ale przynajmniej widac co sie swieci. Oto moja pierwsza proba :
[link widoczny dla zalogowanych]
(nie przejmowac sie tym czarnym paskiem, to wina Posera)
Oczywiscie wszystkie uwagi itp przyjmie z wielka checia bo zajmuję się tym tak poważnie po raz pierwszy Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:26, 11 Lut 2007    Temat postu:

W wolnej chwili przejrzyj tutoriale tutaj i na TW, a szybka odpowiedz brzmi:
- brf nie przechowuje plików *.dds. Otóż teksturowy brf zawiera tylko nazwe pliku tekstury, nic wiecej. A wlasciwy plik dds powinien znajdowac sie w katalogu Textures danego moda.

P.S. A moze mialbys ochote zajac sie juz istniejacymi teksturami ubran? Wciaz jest tam miejsce na poprawe, np niektore powierzchnie sa wypelnione plaskim, podstawowym kolorem, sa tez problemy z balansem kolorow i kontrastem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crudity
Peasant



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:34, 11 Lut 2007    Temat postu:

No w porzadku, boje sie tylko zeby to dds bylo wlasciwie zapisane ;p po prostu chcialem pokazac wykonana teksturke i z braku laku Poser sie nadal

P.S. ok tylko nie chce czegos schrzanic Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:38, 11 Lut 2007    Temat postu:

Nie ma mozliwosci schrzanienia, przechowuję poprzednie wersje modow wiec wszystkie zmiany da sie odwrocic.

Chyba wiesz gdzie szukac? W Komitecie jest link do dema, w ktorym sa obecne wersje brfow i tekstur.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crudity
Peasant



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:53, 11 Lut 2007    Temat postu:

No jakbym inaczej obrobil tego mesha ;P tylko po prostu to moje pierwsze kroki z brfami i ddsami i tak dalej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crudity
Peasant



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:34, 11 Lut 2007    Temat postu:

Mam kolejną teksturę broni, potem zajmę się ciuchami Smile
rapier_c
animacja - [link widoczny dla zalogowanych]
calosc - [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli jakies rzeczy sa steksturowane to ja nie wiem, bo ciezko mi sie do wszystkiego dokopac Very Happy

+ dwa pozostale

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:14, 11 Lut 2007    Temat postu:

Wygladaja naprawde spoko!

Zanim przejdziesz do ciuchow, upewnij sie ze ustawiles broniom specular. (jezeli nie wiesz, w M&B jest ona w kanale alpha, czarny to brak blyszczenia, szary okolo 128 - blyszczenie).
Poza tym najlepiej jest jezeli tekstury broni zrobione sa zbiorczo na jednym obrazku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crudity
Peasant



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:22, 11 Lut 2007    Temat postu:

jedna tekstura calej broni - jeden obrazek Razz da sie inaczej? no i dodam, że robię zwykły UV mapping, tekstury obrabiam w fotoszopie i tyle filozofii. kiedy zrobie ich duzo wiecej, to pogrzebie sie z nimi w brfie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:50, 11 Lut 2007    Temat postu:

Crudity napisał:
jedna tekstura calej broni - jeden obrazek Razz da sie inaczej?
Tak.
W praktyce nie robi sie oddzielnych tekstur dla tak malych elementow jak bron, Glownie dlatego ze zarzadzanie wieloma obiektami teksturowymi jest zabojcze dla kart graficznych. Jedna tekstura 2048 jest znacznie wydajniejsza niz 16 x 512. Poza tym bron ma ksztalt mniej wiecej liniowy, i przy 1 takim obiekcie marnuje sie duzo miejsca na teksturze = pamieci karty.

Najlatwiej jest polaczyc kilka modeli w jednym dokumencie, unwrapowac je tak zeby nie zachodzily na siebie, a eksportujac po prostu chwilowo wylaczac te modele ktore nie sa potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crudity
Peasant



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:28, 11 Lut 2007    Temat postu:

no przeciez az takim glabem nie jestem Razz napisalem, ze mam na jedna bron jedna teskture poki co a potem je polacze jak zrobie wiecej

tylko gorzej ze nie wiem jeszcze jak Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Weapons Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin