| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 12:18, 16 Sty 2007    Temat postu: Rapier by b@rtu$ |  |  
                | 
 |  
                | Dzisiaj stworzylem rapierka, przerobilem jednego z D&M.Z 460 poly na 180 poly. [link widoczny dla zalogowanych]
 Moze sie przydac dla jakiejs milicji albo takie cos.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 16:44, 16 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Spoko, zdecydowanie bardziej do zaakceptowania niż ten z DM 
 Jeszcze jedna rzecz na temat broni białej. Odkąd mam shadery na karcie, zauwazylem ze wszystkie bronie w nativie maja blyszczacy shader na ostrzu. W związku z tym powinnismy potraktowac takie podejscie jako obowiązujące i ewentualnie dostosować broń wykonana do tej pory, jeżeli nie korzysta z shaderów.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 17:06, 16 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | A jak sie ustawia te szadery na ostrzu? 
 Edit:Zauwazylem ze tekstura na ostrzu jest jasniejsza poza tym niczym wiecej sie nie rozni.Tekstura DXT5 iron shader itd..
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 21:25, 16 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Musisz podejrzeć kanał alpha. Np programem DXTBMP. Kolor czarny oznacza brak błyszczenia, ciemnoszary - błyszczy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 11:46, 17 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Bartus  jak możesz wyślił mi ten rapier. Chce to końca tygodnia zakończyć sprawe uzbrajania jednostek a rapiera mi właśnie b. brakuje. ( mowe o tylko o demie  ) pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 13:18, 17 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Dzisiaj bede mial juz trzy rapiery:).To ci podesle.Mam tez halabarde. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |