| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 10:45, 10 Sty 2007    Temat postu: Tutorial by Bartus :) |  |  
                | 
 |  
                | Bartus czy możesz wpisać mi krótki tutorial uzycia nowego BRF ? Szukałem na forum Talewords ale nie znalazłem ...CHodzi mi o te kwestie SKIN ...Jak widze w twoim demie - ubrania maja podwojny material - normalny ( nazwa ) i skin  ( skin_nazwa ) . MOzesz dopisać jakieś dalsze szczegóły ewentualnie jakiś maly tutorial .
 pozdr
 kosc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Śro 17:38, 10 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Wiele ci nie powiem na ten temat.Zrobilem tak jak bylo w native.Czyli po dwa materialy z danej tekstury.Roznia sie jednynie nazwami:1)"nazwa",2)"nazwa_skin. Potem do mesha dopisujesz ta ze skinem.Nie wiem wlasciwie w czym to pomaga.
 
 Obie maja takie same shadery:agent_shader, oraz specular enabled,blend ,blend add i blend multiply.
 
 Nic wiecej o tym nie wiem.
 
 ps. czapki bez tego drugiego materialu ze skinem
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 9:37, 11 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Dzięki ale coś jest nie tak... Albo ja coś mam pochrzanione...dodałem teksture ...potem materials jeden normalnie drugi jako skin_ ....ale w nowym BRF nie mam mozliwosci wyboru shadera...tzn musze wpisywac recznie agent_shader w tym okienku.  W każdym razie tak dodana tekstura nie gra.... przy ladowaniu dostaje komunikat object failed get texture czy jakos tak.. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 14:05, 11 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | moge sie mylic, ale object failed get texture wyskakuje za kazdym razem, jesli w brf znajduja sie niepotrzebne lub niepoprawnie wpisane materialy, np. jesli otwierasz jakis model to czesto laduje sie tez niechciana textura ktora trzeba recznie usunac, dosc wkurzajace ale nie wiem jak jest w tym nowym brf 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | _b@rtu$_ Hetman
 
 
 Dołączył: 11 Wrz 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland, blisko Płocka
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 15:14, 11 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Dodatkowo w nowy brfedytorze jest jakis bug.Gubi materily w module.ini.Trzeba od pocztku otwierac wszystkie brfy i zapisywac.Wtedy ponownie bedzie pytal czy dodac do module.ini wpis. Albo to co pisal jason.Zalega ci jakis default material w ktoryms brf z mesh-ami.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kosciusz Lisowczyk
 
 
 Dołączył: 02 Wrz 2006
 Posty: 175
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 11:54, 12 Sty 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | OK w weekend mam nadzieje uda mi się uzyskać jakis progress.. Wersja 7.51 była jednak piękna ...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |