Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co sadzicie o naszym modzie?:)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:41, 22 Sie 2006    Temat postu:

Siema,
Mógłbyś zrobic mi plik pythona z mojej mapki ? Bo chce ją poprawic troche a nie zabardzo rozumiem jak sie to wyciaga do .py Smile



W ramach trzymania sie tematu i ogolnej przejrzystosci zalozylismy inne tematy, dlatego prosze o trzymanie sie tego tematu i ewentualnie zakladanie innych.

[POD]J@$ON


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 9:36, 23 Sie 2006    Temat postu:

Sądze że jest za wcześnie aby odpowiedżieć na pytanie zawarte w temacie. Wszystko się okaże po premierze moda. Jednak wszystko wskazuje na to że mod będzie wspaniały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 10:34, 23 Sie 2006    Temat postu:

Ja bym powiedzial ze slowa opisujace ten mod sa wspaniale... mam nadzieje ze przynajmniej czesc wypali...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Śro 15:05, 23 Sie 2006    Temat postu:

Trzeba byc dobrej myśli... a może w przyszłości będzie dało się zrobić moda o potopie szwedzkim, albo o wojnach batorego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 15:22, 23 Sie 2006    Temat postu:

Szwecja jako nacja byla nawet w pierwotnych planach... ale pozyjemy zobaczymy co to bedzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:02, 23 Sie 2006    Temat postu:

Nie no Szwecji nie będzie ... Po pierwsze skupilismy się na Ogniem i Mieczem, po drugie mapa... Nie da rady całej polski zrobic tylko po to żeby szwedzi byli Razz

Może kiedyś zrobimy moda o Potopie, albo raczej przerobimy ten o ile wogóle go ukończymy Smile

Póki co trzymajmy się dzikich pól Razz

PS. Poprawiłem mapke Razz Teraz jest większy obszar stepów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 17:04, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Witam
Własnie się zalogowałem na waszym forum bo bardzo mnie ten pomysł interesuje. Idea moda jest genialna i bardzo pasuje do tej gry. Patrząc na walkę w stepie z Kheridami - analogia do tatarów sama od razu pojawia się w głowie. Ale mam pytanie - bo widzę że na tym forum niewiele sie dzieje od jakiegoś czasu ! Czy pomysł umarł ? Chciałbym jakoś się do was przyłączyć i pomoć na ile umiem. Mam jakieś doświadczenie z blederem ale wydaje sie mi że on nie jest dobry do robienia czapek i strojów ... można w nim za to robić dobre armaty. Czy jednak mod jest nadal opracowywany >?
pozdrawiam
Kosc
Powrót do góry
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 18:10, 02 Wrz 2006    Temat postu:

Hmm.. no cuz.. na razie czekamy na odpowiedz pewnej waznej osoby i dopoki on jasno nie postawi sprawy i to ja wole nic nie ingerowac Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:07, 03 Wrz 2006    Temat postu:

[POD]J@$ON napisał:
Hmm.. no cuz.. na razie czekamy na odpowiedz pewnej waznej osoby i dopoki on jasno nie postawi sprawy i to ja wole nic nie ingerowac


Err..., Tak na wszelki wypadek, jeżeli o mnie mowa:
OK. Jeżeli od tego ma zależeć przyszłość moda to mogę zostać 'pełniącym obowiązki prezydenta'. Oczywiście 'ojcowie założyciele' mogą mnie w każdej chwili zmienić na stanowisku jeżeli im przyjdzie ochota.

Kosc napisał:
Mam jakieś doświadczenie z blederem ale wydaje sie mi że on nie jest dobry do robienia czapek i strojów ... można w nim za to robić dobre armaty. Czy jednak mod jest nadal opracowywany >?

Większośc rzeczy robimy w Wings (wszystko oprócz zbroi), który ma pewną wadę - operuje tylko na bryłach. Blender jest świetny kiedy trzeba zrobić coś z otwartych powierzchni, ażurowych z alphą (roślinność, płotki itp.)
Zresztą potrzebujemy nie tylko modelarzy, ale też 'głów do myślenia' więc zapraszamy serdecznie ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Nie 17:30, 03 Wrz 2006    Temat postu:

heh bardziej mi chodzilo o to zebys uczciwie powiedzial ile masz czasu na robote przy modzie i jakie problemy z netem przewidujesz...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:54, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Sęk w tym że nie wiem.

Jutro się okaże czy będę miał 2 godziny mniej czasu dziennie, co w praktyce się przełoży na dostępne około 4h tygodniowo w godzinnych ratach.

Co do problemów z netem, oczekuję ich pod koniec miesiąca.
Spodziewany zakres problemów jest od całkowitego braku problemów do całkowitego braku netu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:54, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Zresztą potrzebujemy nie tylko modelarzy, ale też 'głów do myślenia' więc zapraszamy serdecznie


Dzięki wielkie - chętnie się poudzielam - dopóki nie nauczę sie wrzucać poprawnie obiektów do gry będe raczej tylko wrzucał różne przemyślenia i pomysły Smile Również występowałem na forum Total WAr - ale bardzo dawno temu - Beleg może mie pamiętać po dawno dawno temu wymienialiśmy się bitwami historycznymi które robiliśmy w edytorach. ( w sumie dzięki belegowi - gdyż kliknałem na jego baner - dowiedziałem się o tym modzie i o grze Mount and Blade w ogóle Smile

Mam nadzieję jednak że ten mod wypali - gram w Duke And Merc i jestem na prawdę tym modem zachwycony - szabelka, dwa pistolety i konik i czuje się prawie jak Kmicic ! Tylko właśnie stroje nie takie jak trzeba Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 14:08, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Cytat:
Również występowałem na forum Total WAr - ale bardzo dawno temu - Beleg może mie pamiętać po dawno dawno temu wymienialiśmy się bitwami historycznymi które robiliśmy w edytorach. ( w sumie dzięki belegowi - gdyż kliknałem na jego baner - dowiedziałem się o tym modzie i o grze Mount and Blade w ogóle

Pamietam, robiles chyba bitwe pod Cheronea. Wiedzialem ze umieszczenie banneru sie oplaci. Cool Witamy w ekipie- aktualnie mamy maly chaos, ale moze sie z tym uporamy. Móglbys rozpoczac nauke modelowania lub teksturowania? Mamy za malo moderów.
Manitas, jak z twoim czasem? Dasz rade objac szefostwo? W praktyce nie musialbys robic wszystkiego, Alex wyreczalby cie w czynnosciach wymagajacych wiecej czasu (np.zlecenia poszczegóolnych prac), ty musialbys kierowac ta lajba, rodzielac zadania itd. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:14, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Własnie zacząłem od przerabiania tutoriali - udało mi się nawet poorientować się w tym edytorze "zamiast pythona" i pierwszy "mój" obiekt ( szabla do góry nogami ) znalazlem w skrzynce w Zendar. Musze jednak przeuczyć się jeszcze z Blendera na Wingsa. POstaram się w miarę szybko by jakoś się przydać.
Pozdr
Kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin
Peasant



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:09, 04 Paź 2006    Temat postu:

Pomysl super z tym modem, ale mam pare propozycji:

1.bardzo brakuje mi peleryn/plaszczy, niewiem, moze trudno je zrobic ale mysle ze mogly by super wygladac!

2.troche dziwnie wygladaja kolesie w takich szmatkach jakie widzialem na screenach. moim zdaniem co 3ci wojownik powinien miec pancerz, niemowie o full plycie ale o np. napiersniku czy nagolennikach.

3.mysle wszyscy husarze powinni miec skrzydla. przecierz to jest w husarii najlepsze! pomyslcie o tym!

Chcialbym wam jakos pomoc ale niewiem jak... z programowaniem nigdy sie niezetkolem. prosze o kontakt, pomoge tak jak potrafie

gg 6839225 , email [link widoczny dla zalogowanych]

pozdro
marcin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin