Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co sadzicie o naszym modzie?:)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 11:28, 22 Sie 2006    Temat postu:

Jak ktos gral w storymoda to wie ze obrona zbarazu jest wykonalna Wink polecam. Wogole wychodzi na to ze robimy konkurencje dla storymoda Smile .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 11:33, 22 Sie 2006    Temat postu:

Ja gralem i wiem. Oczywiscie nie bylaby to cala obrona, tylko np. otzrymalbys zadanie obrony jakiego szanca- dostalbys kompanie piechoty niemieckiej i dalejze odpierac kozactwo! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Wto 15:03, 22 Sie 2006    Temat postu:

Może nadawałaby się misja polowania na przywódce wojsk kozackich albo tatarskich. Po pokonaniu wojsk danej frakcji wódz poruszałby się z małą ilościa wojowników i za schwytanie go dostawało by się nagrode, dajmy na to 10 000 denarów, albo jakiś wartościowy przedmiot.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Wto 15:10, 22 Sie 2006    Temat postu:

A co do początku fabuły: może gracz zamiast zabity, zostanie wzięty w jasyr przez Orde, ale uda mu się uciec wraz z 7 innymi ludzmi i już na starcie dostaje 7 wojowników (ale żeby było trudniej to chłopów) i z nimi się mści na oprawcach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 17:13, 22 Sie 2006    Temat postu:

Ok ale bierzesz pod uwage czy da sie to zrobic w grze? Confused Bo pomysl na ogluszenie/utrate przytomnosci i zostawienie na pastwe losu jest wykonalny, ale wziecie do niewoli i tym bardziej ucieczka juz raczej nie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:43, 22 Sie 2006    Temat postu:

Heh, pisząc że gracz 'ginie' miałem na mysli smierć w stylu m&b czyli 'schował się w krzaki i potem go znaleźli dobrzy ludzie' czy coś w tym stylu.

Co do wziecia w niewolę i ucieczki - też dałoby się zrobić, gorzej wymyślić żeby było to z sensem - np. motyw zbudzenia się w celi i ucieczki przez dziurę w ścianie był chyba w każdym rpg do tej pory.

Ewentualnie coś takiego: bohater jest sobie w tym jasyrze, wredni tatarzy urządzają sobie libację, a tu wpada kupa szlachty i szlachtuje ich. Chociaż to moze było by już zbyt dużo grzybów w jeden barszcz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Wto 18:46, 22 Sie 2006    Temat postu:

Mi chodzi o to że taka będzie historia, a gre zaczniemy juz po ucieczce z tymi chłopami i z wykradnientymi rzeczami tatarów(jakaś szabla, koń ubranko)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Wto 18:55, 22 Sie 2006    Temat postu:

A dlaczego w dziale Units nie ma wogóle jednostek kozackich i tatarskich? Bez nich to tak troche pusto tam jest... Sądze że należało by tam umieścić serdiuków, mołodyków itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Założyciel



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:05, 22 Sie 2006    Temat postu:

O ! a może coś takiego jak jest w momęcie "sneak into the town". Czyli tak: Tak jak mówiliscie bohater dostaje po łbie, biorą go w jasyr bla bla bla... Budzi się w obozie gdzie bierze napotkany sztylet, pałke czy cokolwiek innego (znaczy się po przebudzeniu ma go przy sobie Razz ), pokonuje straże, kradnie konia i spiernicza Razz

Manitas a co z tymi skryptami ? Napiszesz od czego mamy zacząc i co zrobic ? Ja troche sie bawiłem w nich i cośtam pokombinowac moge Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:37, 22 Sie 2006    Temat postu:

Okej, masz module_parties.py
Jezeli jeszcze tego nie mamy to trzeba dodać nowe fakcje w module_factions.py np:
Kod:
("rzplita","Rzplita",0, 0.5,[("tatars",-0.8)]),
("tatars","Tatars",0, 0.5,[]),
dodaje dwie fakcje które będą się wzajem zwalczać.

Następnie w module_parties.py ustawiasz miastom które mają być polskie: fac_rzplita, a tatarskim fac_tatars.

Pewnie zauważyliscie że czasem próba wjechania do miasta kończy się sceną walki. To dlatego że te miasta nie mają ustawionego menu domyslnego (jest tam stała no_menu). póki co mozna tam wrzucić "town" (lub inne które jest zdefiniowane w module_game_menus.py) ale docelowo napiszemy własne menu które będzie dawało inne opcje w zależności czy miasto jest po naszej stronie czy wroga (zakładam, że miasta będą mogły przechodzić z rąk do rąk)

To tak delikatnie na początek. Ale póki co najwazniejsza jest strona koncepcyjna - im więcej burzy mózgów na początku tym mniej pisania i poprawiania później.


UWAGA!: Nie kasujemy niczego co jest już w plikach .py tylko dopisujemy nowe rzeczy (tzn. mozna, ale trzeba wtedy usunąć wszystkie odwołania do kasowanych obiektów w pozostałych plikach)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 20:58, 22 Sie 2006    Temat postu:

Eh, a po co wymyslac jakies niestworzone historie? Przeciez ówczesna Ukraina byla ziemia obiecana dla drobnej szlachty, wiec walila tam drzwiami i oknami, troche jak na Dzikim Zachodzie. Mozna tam bylo zdobyc fortune-sluzac w wojsku, na dworze magnata, czy po prostu przylaczajac sie do Kozaków (co takze bylo czeste). Mozna tez bylo i zginac, ale to ryzyko zawodowe. Bohater moze byc zwyczajnie jednym z tysiecy szaraczków, wyposazonym jeno w chabete, szabelke i matczyne porady, wypchnietym w szeroki swiat. To bylo wtedy normalne. Smile
Wpierw Alex musi jednak poprawic mape, bo ta obecna roi sie od bledów (brak Dzikich Pól). Manitas, czy mozna wyeliminowac Zendar z mapy, czy jest to obowiazkowe miejsce?

Cytat:
dlaczego w dziale Units nie ma wogóle jednostek kozackich i tatarskich? Bez nich to tak troche pusto tam jest... Sądze że należało by tam umieścić serdiuków, mołodyków itp.

Zobacz topic z Troops Types- poslalem tam propozycje dotyczace drzewek poszczególnych frakcji.
W innym dziale sa tez propozycje rozbójników których mozemy spotkac w grze- do tej pory nie wiem czy zostaly zaaprobowane czy nie. Alex? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 21:21, 22 Sie 2006    Temat postu:

W takim razie powiedz jeszcze, manitas, czy mamy robic teraz jakies modele, jesli tak, to jakie? Poza tym przydaly by nam sie jakies wskazowki jak je wpakowac do gry, bo kiedy zapisalem miecz w wings jako .obj i probowalem otworzyc w brfedit 0.7v to wyskakiwal jakis blad ( i prawdopodobnie wczytywaly sie same textury Confused ) w kazdym razie nie wychodzilo... czy trzeba do tego jeszcze cos instalowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:04, 22 Sie 2006    Temat postu:

Beleg napisał:
. Manitas, czy mozna wyeliminowac Zendar z mapy, czy jest to obowiazkowe miejsce?
Można. Zendar pojawia się w wielu plikach i skasowanie go zewsząd moze byc upierdliwe.
Najlepiej ustawić mu w pliku module_parties flagę pf_disabled. Trzeba też pamiętać że player_party ma na początku ustawiony behavior 'travel to zendar'. mozna mu to zmienić na inne miasto, a mozna też wywalić ten behavior całkiem, wtedy zaczynasz w szczerym polu.

[POD]J@$ON napisał:
W takim razie powiedz jeszcze, manitas, czy mamy robic teraz jakies modele, jesli tak, to jakie?

Wolałbym pozostawić takie decyzje szefom moda. Zasugerowałbym tylko że dobrze byłoby aby ktos koordynował robotę, bo mozemy skończyć z mnóstwem nieoteksturowanych daggerów po 900 trójkatów każdy ;). Powiem tylko że mam chęć zrobić szlachecki dwór, również w wersji spalonej, może też przydałaby się jakaś rodzima roślinność typu brzoza lub wierzba, te drzewa z podstawki są tragiczne.
Cytat:
Poza tym przydaly by nam sie jakies wskazowki jak je wpakowac do gry, bo kiedy zapisalem miecz w wings jako .obj i probowalem otworzyc w brfedit 0.7v to wyskakiwal jakis blad ( i prawdopodobnie wczytywaly sie same textury Confused ) w kazdym razie nie wychodzilo... czy trzeba do tego jeszcze cos instalowac?
Najlepiej napisz jaki błąd wyskoczył.
Potrzebujesz 3 brf-y, jeden z modelami, 1 z materiałami i 1 z nazwami tekstur, oraz tekstury .dds w katalogu textures. Ja skopiowałem te oryginalne, pozmieniałem obiekty na swoje i wywaliłem co niepotrzebne brfeditem. W miarę ok tutorial masz tu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo błąd moze wyskoczyć jeżeli nie wszystkim vertexom modelu przydzielisz współrzędne tekstury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 22:15, 22 Sie 2006    Temat postu:

czyli z tego co tu piszesz do brf editora trzeba wrzucac juz zrobiony pliki brf a nie importowac jako .obj? co do bledu: [link widoczny dla zalogowanych]

Nie mamy raczej zadnego dowodzacego... mam wrazenie ze tylko ty bys wiedzial co jest na dana chwile potrzebne-.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:23, 22 Sie 2006    Temat postu:

Wszystko jasne. brakuje jakichś współrzędnych tekstury. Albo model ma jakąś złą geometrię, albo przy unwrapowaniu zapomniałeś o części modelu i pozostał bez współrzędnych.

brf z meshem importujesz jako obj. Brfy z materiałami i teksturami edytujesz ręcznie. Obejrzyj w brfedicie jak wyglądają oryginalne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin