Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lista Others
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 13:52, 15 Lis 2006    Temat postu: Lista Others

zielony-zrobione
pomaranczowy-ktos juz to robi

Dokladne opisy w topicach

Lista:
b@rtu$:

-Baszta
-mur
-schody na mury trzy wielkosci,kamienne
-schody drewniane male

-brama
-zamek


J@$on:
-armata
-wal obronny


Manitas:
-brama
-"rozrywka szlachty"gosciu na palu
-figurka z Bozia
-brzoza
-chalupa


Kosciusz:
-tabor/wozy

Exclamation tak jak w liscie z bronia,podajemy co kto zrobil i co ma zamiar.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez _b@rtu$_ dnia Czw 22:39, 08 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:24, 25 Sty 2007    Temat postu:

Bardzo przydałbyby się nastepujące obiekty:
- dworek szalachecki
- chaty polskim stylu, i inne wsiowe akcesoria
- jakiś normalny płot
- obrazy na scianę (łatwe do zrobienia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 21:29, 25 Sty 2007    Temat postu:

o wkoncu cos ciekawego bede mogl zrobic Wink wezme sie za cos w sobote, ale watpie zeby od razu mi sie udal dworek szlachecki, pewnie zrobie jakies obrazy i akcesoria wsiowe.

Apropo - moze ktos by sie chcial wziac za wyposarzanie scen?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:19, 25 Sty 2007    Temat postu:

Swego czasu pracujac nad modelami obiektow pomyslanych jako ikony na mape glowna zrobilem model malej osady, byl tam i dworek choc bardzo maly. Nie pamietam jak wygladala sprawa szczegolow, ale sciany i dach juz by byly gdyby ktos chcial sie zajac tym tematem.
Wygladalo to tak ....
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli ktos bedzie chcial skorzystac z modelu to ...... moge go udostepnic, o ile go oczywiscie znajde.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:21, 27 Sty 2007    Temat postu:

Szukalem tego obrazka!
to mniej wiecej mialem na mysli mowiac o walach obronnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:06, 27 Sty 2007    Temat postu:

A jednak w przyrodzie nic nie ginie, kto by pomyslal Very Happy. Byl tam jeszcze praktycznie komplet modeli umocnien drewnianych (bramy, wieze), choc .... z uwagi na przeznaczenie tych modeli z mala iloscia szczegolow.

Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 17:13, 27 Sty 2007    Temat postu:

Textury do obrazow maja byc dobrej jakosci? Chodzi mi o to czy nie poupychac wszystkich na text. 1024x1024, czy moze kazdy osobno w rozdz. 512x512? wydaje mi sie ze pierwsza mozliwosc bedzie lepsza, o ile jakosc bedzie znosna.

I jakie moga byc te wsiowe akcesoria? Np. studnia, obora, wychodek? przydaly by sie chyba tez jakies rabatki albo male ogrodki, ale nie wiem jak texturowac roslinnosc...

Cytat:
to mniej wiecej mialem na mysli mowiac o walach obronnych.


To wydaje mi sie ze mniej wiecej cos takiego zrobilem... moze nie da sie wchodzic na drewniana palisade ale nie przewidzialem ze to ma byc urzyte na taka skale...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:38, 27 Sty 2007    Temat postu:

Osobiscie opowiadam sie za textura 1024x1024 gdyz daje ona mozliwosc bardziej optymalntgo wykorzystania przestrzeni niz wstawianie obrazow na oddzielne textury.
Rosliny robi sie bardzo prosto .... chyba Razz. Musisz zrobic dwie mapy texure i maske przezroczystosci w skali szarosci, nastepnie kopiujesz material dzrzewa albo trawy w brfedicie no i podmieniasz mape textury i maski na swoje. Model elementow przezroczystych rosliny musi byc oczywiscie dwustronny bo M&B obsluguje tylko materialy jednostronne.

A swoja droga, wie ktos moze czy M&B obsluguje material multi/sub-object szczegolnie w odniesieniu do modeli postaci i plikow .smd ??.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 18:45, 27 Sty 2007    Temat postu:

Moga byc takie obrazy? zrobilem jednak osobna texture dla kazdego...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:39, 29 Sty 2007    Temat postu:

Tu trzeba by raczej spytac Belega, np. jezeli ten gosc na obrazie to Sobieski, to o ile wiem w polowie 17 wieku mial jeszcze mleko pod nosem. Mi to osobiscie nie przeszkadza, ale z zasady nie wtrącam sie w tematy historyczne.

Czy masz wieksze wersje tych obrazkow? jezeli to najwiekszy format to mozna miec zastrzezenia co do jakosci. Tutaj mozna zaszalec z rozdzielczoscia tekstur, w scenach zamknietych kwestia wydajnosci nie jest problemem.

Kolejny pomysl - renesansowy dizedziniec arkadowy, mile miejsce do prowadzenia pojedynkow:

Wyglada na trudne do wykonania, ale mozna zrobic jedna sekcje a potem powielac przez mirror.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 15:10, 29 Sty 2007    Temat postu:

Moze ja to zrobie?Ten dworek i rzeczywiscie mozna by tam jakies pojedynki wprowadzic.Tylko jak dokladne to ma byc?Moze byc cos takiego jak ta czesc najbardziej widoczna?Bez zadnych dupereli na dachu?Rozumien ze byl on zamkniety z czterech stron i z jednej jakas brama.

edit:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tej stronie jest pare fotek.Myslalem o tym z czerwona dachowka.Moze byc?Sa tam fotki8;9;10 tak wygladal z zewnatrz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:37, 29 Sty 2007    Temat postu:

to chyba nawet ten sam zamek ;)

oczywiscie nie potrzebujemy zadnych ozdob na dachu, a dziedziniec powinien byc znacznie mniejszy niz ten w Sandomierzu.
Mysle tez ze potrzebujemy tylko wewnetrzną częśc, z zewnątrz moze byc plaskie 'hole'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 16:38, 29 Sty 2007    Temat postu:

Wiec bylaby to tylko taka scena na te pojedynki?Ja juz myslalem o tym jako calym budynku.Wydaje mi sie ze przydalby sie jako taki zamek z native.Co ty na to Manitas?.Dzisiaj sie za to wezme jessli juz jest to jakby zatwierdzone do rzeczy potzrzebnych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:35, 29 Sty 2007    Temat postu:

Jezeli dasz rade walnąc cały zamek to tym lepiej.
Kwestia w tym czy potrzebujemy jego zewnętrznej strony i co miałoby się po tej stronie dziac. Jezeli masz jakis pomysl to czemu nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 18:47, 29 Sty 2007    Temat postu:

Myslalem raczej by bylo to cos w rodzaju zamku z native czyli siedziba kogos kto sprawuje wladze w miescie.Ale widze ze ma to sluzyc pojedynkom.Pytanie:czy da sie te pojedynki zrobic w takieg calej otwartej scenie zamykajac jednoczesnie brame na tym dworku?
Albo inaczej do pojedynkow ustawic okrojona wersjie ze strona wewnetrzna tylko?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin