Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziedziniec i cala resztz zamku:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 10:48, 07 Lut 2007    Temat postu: Dziedziniec i cala resztz zamku:)

Poki co tak wyglada model:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielu rzeczy jeszcze nie ma np:bramy, schodow na gore, dachu i paru drobizgow.
Czekam na opinie.
Pozdro
b@rtu$


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:14, 07 Lut 2007    Temat postu:

Osobiscie wolalbym by byl to system modulowy, czyli cos takiego jak to
[link widoczny dla zalogowanych]
ale odwaliles juz wiekszosc roboty wiec chyba nie ma sensu tego zmieniac. Jesli jednak chodzi o przyszle projekty warto zastanowic sie nad takim wlasnie projektowaniem, szczegolnie w odniesieniu do modeli budowli gdyz elementy modulowe maja sporo zalet.
Czekam na dalsze detale bo z tego co widac model zapowiada sie naprawde bardzo fajnie.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:11, 07 Lut 2007    Temat postu:

Zapowiada sie spoko, wyobrazam sobie jak to bedzie wygladalo z wlaczonymi enviro cieniami.

A w razie czego da sie to latwo przerobic na modulowe za pomoca dissolve.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 18:18, 07 Lut 2007    Temat postu:

Chodzi o to by model byl polaczony za pomoca przez combine, czy moze o to ze zamek ma sie skladac z klockow do zlozenia w edytorze m&b.Bo nie rozumiem co macie na mysli z tym systemem modulowym.

Myslalem sobie jakby to wyglodalo gdyby kazda budowa byla zlozona z takich klockow wlasnie.Do poskladania w edytorze gry.To moglo by byc ciekawe i wydaje mi sie bardziej wydajne.Bylo by duzo mozliwosci takiego skladania.Chodzi mi tu o kazda sciane oddzielnie z oknami,dach,podlogi i rozne takie drobiazgi.Problemem moze byc jedynie edytor i jego obsluga.Co o tym sadzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:42, 07 Lut 2007    Temat postu:

Wlasnie takie "klocki do poskladania" mialem na mysli i uwazam podobnie jak ty ze jedynym problemem moze byc tu edytor. Zalety takiego rozwiazania sa ogromne, poza wymieniona przez ciebie wrecz nieograniczona swoboda skladania elementow nieoceniona wydaje sie takze ingerencja w sama scene i mozliwosc jej modyfikacji, dodawania elementow wykonanych przez kogos innego itd. No i jeszcze jedna wazna sprawa nawet osoby ktore nie maja mozliwosci wykonania wlasnych modeli moglyby tworzyc takie czy inne lokacje przy uzyciu gotowych elementow. Problemem w calej tej sprawie jest tylko edytor. Nie mialem przyjemnosci sie z nim narazie zapoznac wiec ktos kto troszke lepiej sie orientuje w sprawach edycji scen bedzie musial sie wypowiedziec.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:25, 07 Lut 2007    Temat postu:

To ja sie wypowiem.
Do tej pory nie znalazlem opcji automatycznego orientowania obiektow wzgledem siebie, ani nawet opcji wyrownania ich polozenia do glownych osi, co czyni poskladanie wiekszego obiektu z mniejszych sekcji nie lada wyzwaniem. Wszystko trzeba robic na oko niestety.
Ale przy wystarczajacej dozie cierpliwosci, da sie to poskladac tak aby w miare wygladalo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 21:31, 07 Lut 2007    Temat postu:

Przy takim wielkim obiekcie jak dziedziniec te klocki mogly by byc wieksze co by w czesci wyeleminowalo niedogodnosc ukladania tej budowli.Ale jest sporo plusow takiej metody.Bo wtedy kazda budowla moglaby byc otwarta tzn miec wpelni uzytkowe pomiesczenia.Nawet i male domki wiejskie mozna w ten sposob zrobic.Mysle ze nie byly by wcale bardziej pamiecio rzercze od tych calych.A mozliwosc wejscia do kazdej chaty to bylby krok do przodu w tej grze.Moglbym zawiesic ktoras ze swoich stzelb nad kominkiem:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 12:31, 20 Lut 2007    Temat postu:

Witam
Dawno sie nie odzywalem bo nie bylo czasu.
Czesc zamku w systemie modulowym:

Troche wieksze te klocki niz te ktore pokazywal Tyrrel ale moze takie beda okey.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 9:20, 23 Lut 2007    Temat postu:

Malutki upgrade i wyglada to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro b@rtu$


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:22, 23 Lut 2007    Temat postu:

No wyglada to naprawde zachecajaco, ale ..... wydaje mi sie niestety, ze bedziesz mial spory problem z ustawieniem tego wszystkiego w edytorze. Ja przeprowadzilem kilka prob i niestety musze stwierdzic ze efekty jakie udalo mi sie uzyskac nie sa wcale zachecajace.
W swietle tych doswiadczen mozna chyba sformulowac kilka podstawowych wnioskow:

1) Budynki murowane pozbawione pionowych elementow dekoracyjnych czy konstrukcyjnych w systmie modulowym przynajmniej na obecnym etapie rozwoju edytora sa praktycznie nie do zestawienia z malych elementow jakie zastosowalem w moich probach. Wydaje mi sie ze obecnie bardziej zasadne jest tworzenie calych scian czyli np scian frontowych, szczytowych itd i maskowanie ich laczenia zdobniczymi czy konstrukcyjnymi elementami naroznymi ktore w owczesnym okresie byly dosc popularne. Inaczej ma sie sprawa jesli idzie o podzial w plaszczyznie poziomej, tutaj nic nie stoi na przeszkodzie by stosowac moduly gdyz wiekszosc budowli z tamtego okresu posiada na poziomie poszczegolnych kondygnacji jakis element zdobniczy ktory z latwoscia ukryje polaczenie poszczegolnych poziomow budynku.

2) Budynki budowane w systemie pruskim i budynki drewniane w ktorych elementy konstrukcyjne (slupy,belki itd) sa widoczne na zewnatrz konstrukcji nadaja sie najlepiej do systemu modulowego.

3) W systemie modulowym mozna wykonywac bez zadnych ograniczen wszelkie elementy zdobnicze okien i drzwi ramy okienne i drzwiowe czy wreszczie same drzwi, kominki, parapety wewnetrzne, wewnetrzne elementy zdobnicze scian, elementy stropow i podlog (listwy przypodlogowe i przysufitowe) zewnetrzne elementy zdobnicze poziome i pionowe, slupy, schody, porecze, barierki, sklepienia itd. Jednym slowem wszelkie elementy ktore nie musza byc ustawione z wrecz zegarmistrzowska precyzja jak to ma miejsce w przypadku otynkowanych gladkich scian.

Jako ze wykonanie scian modulowych z malych elemntow okazalo sie bardzo trudne skupilem sie narazie na drobnicy (zdobienia okien, itp) przy okazji buduje gdzies na boku model zameczku w Olesku no i poprawilem ostatecznie szyszak tyszkiewiczow tak by wyroznial sie jako szyszak dowodcy (bez zwiekszenia ilosci uzytych poly), brak mu tylko textury.

Kilka zdobien okiennych z okolo 10 wzorow jakie planuje wykonac dla bydynkow murowanych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Olesko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poprawiony szyszak Tyszkiewiczow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 13:05, 28 Lut 2007    Temat postu:

Ile moze miec taki zamek poly w gornej granicy?

Edit:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:14, 28 Lut 2007    Temat postu:

Tu bym sie zbytnio nie przejmowal. Bedzie on tylko jeden w danej scenie, poza tym nigdy nie bedzie mozna ogladac go w calosci.

mysle ze 10k+ nie powinno sprawiac problemow w tym przypadku, ale z tego co widze jestes oszczedny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 12:48, 01 Mar 2007    Temat postu:

To narazie ogolny zarys.Pewnie jakies szczegoly jeszcze podochodza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:51, 01 Mar 2007    Temat postu:

No z textura wyglada to jeszcze fajniej Very Happy . Co do ilosci poly, to wyjatkowo Wink zgadzam sie z Manitasem. Osobiscie ilosc poly w obiektach tego typu staram sie przeliczac na ilosc przecietnych postaci jakie wystepuja w grze. Przecietna postac w pelnym rynsztunku, ale bez konia to jakies 2500-3000 poly wiec 10K-20K, a nawet 30K nie wydaje sie tu jakims ogromnym wydatkiem, zakladajac oczywiscie ze dziedziniec ma sluzyc jako arena. Oczywiscie we wnetrzach ktore sa doladowywane oddzielnie mozna sobie pozwolic na jeszcze wiecej jesli chodzi o tworzenie samej sceny, dlatego mysle ze warto robic meble i wyposazenie wnetrza na nieco wyzszym poziomie szczegolowosci niz mialoby to miejsce w wypadku elementow zewnetrznych.
Ciekawi mnie jak to wszystko bedzie wygladalo w edytorze, nie moge sie juz doczekac.

Pozdr
Tyrell


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 15:13, 01 Mar 2007    Temat postu:

Ale chyba zrezygnuje z modolow bo w edytorze slabo z tym by bylo.Oczywiscie kazda czesc robie odzielnie i odzielnie teksturuje i potem skladam w calosc ale w wingsie.Jesli chcecie tez zzlozyc jakies zamki po swojemu to jak skoncze moge wyslac te klocki.Ale najlepiej skladac to chyba w programie do grafiki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin