Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Inna armata by J@$ON
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 11:15, 31 Paź 2006    Temat postu: Inna armata by J@$ON

Alternatywna armata... moze ktos by sie zlitowal i lepiej otexturowal? Embarassed bo ja przyznaje ze nie mam cierpliwosci do unwrapowania czegos takiego:/




PS: sorry za kiepskie ujecie screena z textura, ale w innych rzutach byla za ciemna i sie wszystko zlewalo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 12:26, 31 Paź 2006    Temat postu:

Nawet ladna.Podobna do mojej.Pewnie bede musial swoja zmienic.Moze jakas mniejszego kalibru zrobie albo co...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 12:31, 31 Paź 2006    Temat postu:

Heh to chyba twoja jest podobna do mojej bo ja wczesniej zrobilem Cool Twisted Evil

Jak to beleg napisal - tu bardzo duzo zalezy od textury, ja niestety sie juz tym nie zajme:/

No i staralem sie robic jak najprostsza, zeby zbyt nie przycinala gry ale chyba jednak dorobie wiecej szczegolow... no i wprowadzic pare poprawdek bo lifa zdaje sie ze powinna byc dluzsza i wlasciwie nie wiem jak wygospodarowac miejsce pod lufa - zadne zdjecie nie pokazuje jak to wyglada, moge sie tylko domyslac, ale najwazniejsza jest textura..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:57, 31 Paź 2006    Temat postu:

Panowie - to ma być ozdoba ! Nikt nie będzie z tego strzelał ! Dla mnie ta armata jest świetna ! Jeśli jej nie chcecie to ja ją spożytkuje w jakimś innym modzie za ktorego chce się zabrać ( np potop )
Ale jak macie wolne moce przerobowe -to mozna zrobic kilka takich pierdól - jak np. kule armatnie ustawione, kosz artyleryjski itd.. To są bardzo charakerystyczne przedmioty i on czynia klimat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 14:52, 31 Paź 2006    Temat postu:

A mi marzy sie jako jedna z koncowych misji moda- oblezenie Zbaraza. Wysokie ziemne waly, dziala, kosze wiklinowe wypelnione ziemia,porozrzucany sprzet, latajace kule...Kozacy szturmujacy waly i rozkaz od samego ksiecia Jeremiego- bohater ma uderzyc z husaria w bok atakujacego wroga. Albo inny- utrzymac dana redute przez okreslony czas,jedynie z garstka piechoty...albo poprowadzic wycieczke w celu zlapania jezyka. Rolling Eyes Gdyby udalo sie cos takiego osiagnac przeblibysmy wszystkie inne mody razem wziete.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:03, 31 Paź 2006    Temat postu:

Teoretycznie takie coś jest możliwe... Ale jako statyczna scena - tak jak w modzie pirates.. masz działa ich huk i wiele dymu. Z tego co ja widze nawet scenowym prospom mozna dać trigger tak jak muszkietom.... Wiec mozna dac aby lampa np zamiast malego dymu dymila jak muszkiet ... mozna tez dac aby dzialo dymilo jak po wystrzale.. ale latajacych kul sie nie da raczej. ALe to jest b odlegla historia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 16:08, 31 Paź 2006    Temat postu:

Uff troche sie pomeczylem jednak nad textura, zrobilem pare poprawek... i oto co wyszlo:




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:31, 31 Paź 2006    Temat postu:

Niezle Jason - jak ty taka fajna teksture zrobiles ? Daj screena na forum taleworlds !
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 16:40, 31 Paź 2006    Temat postu:

Znalazlem texture drewna, a reszta to reczna robota w photoshopie plus pare filtrow Cool ale i tak myslalem ze lepiej wyjdzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 11:21, 01 Lis 2006    Temat postu:

Wyszla bardzo dobrze. Swietna armata, choc loze odrobine zbyt nowoczesne. Tylko jedena uwaga- te czopy z boku lufy. Sa zbyt cienkie i wystajace.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 21:08, 01 Lis 2006    Temat postu:

Heh, nie bardzo wiem, co mam rozumiec przez to ze loze jest za nowoczesne. Najlepiej do mnie jednak przemawiaja obrazki.

A co do czopow to robilem to na koncu - drobny maly szczegol, zrobilem kwadratowy, chociaz wiem ze powinien byc okragly ale niepotrzebnie by poly zawyzal...

apropo poly - nie wiedzialem ile wynosi rozsadna granica wiec zrobilem - ok 750. Mozna troche obnizyc, bo jednak kola bardziej przyokraglilem - z 16 bokow na 32, ale przy 16 to byly mocno kwadratowe, co widac na pierwszych screenach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 22:07, 01 Lis 2006    Temat postu:

Jason twoja armata jest troche za mala, spojrz:
[link widoczny dla zalogowanych]

Porobilem pare murow i baszty poprzerabialem w wingsie:)

Co do poly to ta armata bedzie tylko stac jako ozdoba wiec mozesz wiecej nawet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 23:32, 01 Lis 2006    Temat postu:

ops.. oczywiscie ze nie mialem pojecia jakiej wielkosci ma byc armata, bo nie udalo mi sie jej do gry wrzucic... niestety ty to musisz zrobic.

dobrze ze tobie udalo sie ja wrzucic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 7:26, 02 Lis 2006    Temat postu:

Zapewne bedziesz musial tez zrobic wieksza taksturkie bo na wiekszym modelu sie rosciagnie ta co masz.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 10:44, 02 Lis 2006    Temat postu:

moze jestem slepy, ale nie zauwazylem rozciagniecia textury - powiekszaj smialo Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin