Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Inna armata by J@$ON
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 15:58, 02 Lis 2006    Temat postu:

Moze bedzie dobze.Napewno troche jednak wyglada gorzej, chodzi o to ze jesli masz teksturkie dedykowano na mniejszy model, to na 3/4 razy wiekszym wyglada gorzej.Ale moze bedzie okey.
Najlepiej by bylo gdybys ja powiekszyl ze trzy razy i przeslal do mnie jeszcze raz.Bedzie szybciej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 16:39, 02 Lis 2006    Temat postu:

Hmm szybciej?? przeciez to ty ja widzisz w grze, wystarczy wlaczyc wingsa i wyskalowac... Rolling Eyes ja nie mam odnosnika zadnego, ale dobra wyslalem ci ok 3 razy wieksza.

No i wiadomo ze na mniejszej powierzchni mniej sie rzuca niska roddzielczosc textury...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 18:24, 02 Lis 2006    Temat postu:

Chodzilo mi cos po glowie i wiem ze jestem teraz w bledzie.Mylalem ze jak wrzuce znow obj do wingsa to bede musial jeszcze raz teksturowac.Pewnie zle myslalem.Zobacze ta co ty wyslales jak cos bedzie nie tak to sam sie pobawie.

ps specjalnie zrobilem grubsze mury na twoja armate Smile bedzie super.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 7:16, 03 Lis 2006    Temat postu:

J@$niepanie mamy armate:
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche ja jescze zmniejsze, chyba ze nie chcecie ich na murach.To beda na basztach Smile
Armata jest juz blisko.Jason jak chcesz to porob jeszcze kule i takie tam bajery do armaty.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:11, 03 Lis 2006    Temat postu:

Armaty na kolach nie pojawialy sie na murach z prostej przyczyny - jak by tam wjechaly? Te na murach mialy po prostu stojak z kamienia lub drewna.

I blagam - tekstura samej lufy armaty - jezeli ktos kiedys widzial, lufy sa bardzo ciemne - prawie czarne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ja
Chosen Infantry



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland

PostWysłany: Pią 11:36, 03 Lis 2006    Temat postu:

Właśnie! Można armate z kołami dać na przykład przed bramę na wałach (jeśli się da), a tą armatę przerobić i zamiast kół dać stojak z drewna. Tylko przydało by się jeszcze łożysko trochę skrócić. Tarasuje całe przejście na murach, poza tym jak by ją chcieli załadować to by im spadła z murów(tak mi się zdaje).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 12:04, 03 Lis 2006    Temat postu:

Ok przerobie troche ta armate zeby sie nadawala na mury, po prostu nie przewidzialem ze bedzie w takim miejscu...

A co do textury lufy... hmm wydawalo mi sie ze niekoniecznie musiala byc ciemna, no ale dobra przyciemnie, tylko nie wiem jak to wyjdzie...

PS: przyciemnic tez texture drewna? niby widzialem ze bylo to raczej jasne drewno ale w wingsie wszystko wydaje sie przyciemnione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:50, 03 Lis 2006    Temat postu:

Co do drewna, to raczej do Bartusia:
Jaki shader jest podpiety do materialu tej armaty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 13:51, 03 Lis 2006    Temat postu:

Drewno najlepiej tez, a ja bym nawet zmienil chyba na inne.Screen jest zrobiony na murze ktory tez ma jasna teksture i moze sie wydawac ze jest okey.Jak cos moge to poprawic bo wkoncu ja bede ja widzial w grze pierwszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 13:59, 03 Lis 2006    Temat postu:

Nie bardzo cie rozumiem... mam zmienic rodzaj drewna, czyli wziac inna texture? to musialbym juz pozadnie zmieniac textury a tak to tylko poprzyciemniam to co trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 14:04, 03 Lis 2006    Temat postu:

Moze nie koniecznie trzeba zmieniac.W koncu nie widomo do konca jak bedzie wygladac przyciemniona.Ja moge ja poprzyciemniac J@$on, jesli tylko sie zgodzisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 14:14, 03 Lis 2006    Temat postu:

Wlasnie sie wzialem za to, wiec jak chcesz, najwyzej pozniej porownamy.

PS: moze byc cos takiego? [link widoczny dla zalogowanych] jednak zaznaczam ze nie przyciemnialem jeszcze drewna, a w wingise wszystko jest troche ciemniejsze wiec trudno jakos tak wyczuc czy dzialo jest odpowiednio czarne...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Pią 14:19, 03 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:19, 03 Lis 2006    Temat postu:

Pytalem o material dlatego ze czasami jego wlasciwosci decyduja o jasnosci textury. wtedy nie trzebaby nic zmieniac z textura tylko kliknac wlasciwosci materialu.

to jaki on jest?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 14:27, 03 Lis 2006    Temat postu:

Ja sie nie znam Sad .W jakim programie mozna te wlasciwosci sprawdzic i gdzie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 14:28, 03 Lis 2006    Temat postu:

Ok mysle ze teraz powinno byc dobrze, ale dopoki nie zobaczymy w grze to nei bedziemy widziec jak to bedzie wygladalo. W wingsie to moze sie wydawac za ciemne...
[link widoczny dla zalogowanych]

PS: bartek, pewnie w brf editorze? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin