Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fortyfikacje by b@rtu$
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 18:36, 02 Lis 2006    Temat postu: Fortyfikacje by b@rtu$

Jestem w trakcie przerabiania baszty tak by mozna bylo do niej wchodzic, przejsc sie na gore,przechodzic pzez baszta na kolejna czesc murow i co chyba najwazniejsze likwidowac przez okienka wroga(te fajne okienko z zewnatrz male i ciasne, a od wewnatrz szersze).Model przy tym przytyje nie wiele poly.Zmienilem tez teksture na zajefajna, ktora wedlug mnie idealnie pasuje do naszego moda.Screeny dam jak zrobie i wloze do gry.

ps. Odnosnie schodow,po tych ktore sa w natiwe postac sie slizga, trzeba bedzie zrobic bez stopni i nalozyc teksture ktora bedzie udawac stopnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:58, 02 Lis 2006    Temat postu: Re: Fortyfikacje by b@rtu$

_b@rtu$_ napisał:
ps. Odnosnie schodow,po tych ktore sa w natiwe postac sie slizga, trzeba bedzie zrobic bez stopni i nalozyc teksture ktora bedzie udawac stopnie.
Nie, Liberum Veto!
Zostaw stopnie jakie sa, a tylko obiekt kolizji (bo_) zrob plaski, wtedy schody beda wygladaly jak schody. a chodzilo sie bedzie jak po plaskim.

Poza tym cenna inicjatywa ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 22:44, 02 Lis 2006    Temat postu:

Noo czekam niecierpliwie na screeny Smile heh jeszcze dojdzie do tego ze zrobimy zbaraz Twisted Evil W najblizszym czasie wezme sie za jakies fortyfikacje, czy obiekty obleznicze.

PS: wlasnie ogladalem ogniem i mieczem Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 0:08, 03 Lis 2006    Temat postu:

No wiec nadszedl czas na screeny, odrazu mowie ze tekstury sa za malej rozdzielczosci ale chialem szybko to skonczyc,jutro poprawie to zaden problem:

1)Screen na ktorym najbardziej widac zle tekstury,no i te fajne okienka troche:
[link widoczny dla zalogowanych]

2)Baszta w calej okazalosci, albo dzieki teksturom nie okazalosci:
[link widoczny dla zalogowanych]

3)"Jak ja sie tu znalazlem"no i okienka od srodka:
[link widoczny dla zalogowanych]

4)Widok na wyzsze pietra Smile :
[link widoczny dla zalogowanych]
Doszlem do wniosku ze schody zrobie oddzielnie.

I KTO TU JEST DEBESCIAK? Cool Cool Cool

Baszta ma ok 500 poly, to chyba nie wiele zwazywszy na to ze baszta stoi i nic nie robi.W D&M wiekszosc przedmiotow ma dwa razy wiecej i dodatkowo jest ich przewaznie kilka na mapie.

A teraz maly zgrzyt:
Po wejsciu do miasta wyskakuje blad:
[link widoczny dla zalogowanych]
Najsmieszniejsze jest to ze gdy klikne ignoruj, pojawi sie jeszcze raz, zrobie to samo i bez niczego wchodze do miasta?????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 15:37, 03 Lis 2006    Temat postu:

Bardzo ladny model. Troche w stylu sredniowiecznym, ale takie tez byly jeszcze wykorzystywane.
Natomiast zastanawiam sie czy nie nalezaloby najpierw,zanim wezmiemy sie za elementy tla, skonczyc bron reczna. Skoro nie mozemy robic pancerzy skopletujmy chociaz ja, bedzie mniej roboty na pózniej. W topicu o demie jest spis tej broni której potrzebujemy,ktos musi sie xa nia wziac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:18, 03 Lis 2006    Temat postu:

Beleg napisał:
Natomiast zastanawiam sie czy nie nalezaloby najpierw,zanim wezmiemy sie za elementy tla, skonczyc bron reczna. Skoro nie mozemy robic pancerzy skopletujmy chociaz ja, bedzie mniej roboty na pózniej. W topicu o demie jest spis tej broni której potrzebujemy,ktos musi sie xa nia wziac.
Ja bym polemizowal.
Dla mnie posiadanie mnostwa rodzajow broni nic nie wnosi do moda, byc moze dlatego ze nie jestem maniakiem broni. Poza pewna masa krytyczna jedynym rezultatem dodawania szabel, ktore roznia sie troche ksztaltem rekojesci itp, jest wzrost wielkosci downloadu.
Ja rozumiem, w 17w byly batorowki, szalasowki i inne takie, ale czy musimy miec je wszystkie?

Generalnie jestem zadowolony z kierunku prac jaki zaczyna sie wylaniac.

Co do modeli pancerzy - proponuje je robic. Jak wroce z urlopu sprobuje przyczepic do szkieletu te ktore beda gotowe. (w szczegolnosci chodzi mi o husar armor Bartusia).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 20:16, 03 Lis 2006    Temat postu:

Wedlug mnie broni juz troche jest, bardziej od mieczy potrzebna nam jest bron obuchowa.Poza tym chce troche odpoczac od robienia broni i porobic jakies umocnienia.Zrobie kilka elementow fortyfikacji tzn jakis podstawowy komplecik:
-baszta i jej wnetrze(prawie jest)
-szersze mury(model jest)
-schody do baszty i na mury do przeteksturowania
-brama(chcialbym zeby chociaz mozna przejsc na druga czesc muru i na gore)
Lazenie po basztach to moze byc jeden z plusow naszego moda a napewno cos co odruzni nasz mod od reszty.
Ja zrobie to co jest wyzej wroce do broni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 20:54, 03 Lis 2006    Temat postu:

Nie chodzi o to ze jestem jakims maniakiem ilosci broni w modach,ale po prostu uwazam ze prace powinno robic sie "blokami"- wszystkie szable, wszystkie wlócznie, cala bron, potem reszta przedmiotów. To usprwania prace. Poza tym Rzeczpospolita z 3 rodzajami szabli...toz to zgroza. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 21:22, 03 Lis 2006    Temat postu:

ykhm ykhm, sorry ze sie wtrace ale to jest AZ 5 roznych modeli Twisted Evil kolejny przyklad na to, ze nie grales w demo...

heh ja tez uwazam ze trzeba sie zajac mniej standardowymi modelami... spojrz - z 5 szablami i paroma muszkietami i pistoletami da sie grac, a jesli dojdzie do tego sprawny system oblezen, nowe obiekty na mapie bitew i ciekawe skrypty wtedy mamy szanse sie wybic ze standardowych modow, czy innych packow broni...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 22:29, 03 Lis 2006    Temat postu:

Nie gralem. Nie mialem czasu sciagnac, dla mnie to cala operacja. Czekam tez az wydamy demo z nowymi rzeczami.
Tak czy siak mamy zaplanowanych kilkanascie szabelek. Ale to tylko przyklad- to samo jest z inna bronia, zbrojami (musimy miec choc kilka w becie, za wszelka cene), helmami oraz innymi rzeczami. Nie wspominajac o koniach- maja niski priorytet, ale kiedys trzeba je zrobic.
Jestem po prostu zwolennikiem porzadku- jak cos robimy, skonczmy zanim wezmiemy sie za nastepne. Jesli nie, bedzie sie to za nami wloklo w nieskonczonosc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 22:29, 03 Lis 2006    Temat postu:

Ja tez lubie pozadek i prace od poczatku do konca, ale tego moda traktuje jako swietna z reszto zabawe i mozliwosc dowiedzenia sie czegos ciekawego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:01, 04 Lis 2006    Temat postu:

Beleg napisał:
Nie chodzi o to ze jestem jakims maniakiem ilosci broni w modach,ale po prostu uwazam ze prace powinno robic sie "blokami"- wszystkie szable, wszystkie wlócznie, cala bron, potem reszta przedmiotów. To usprwania prace. Poza tym Rzeczpospolita z 3 rodzajami szabli...toz to zgroza. :wink:
Nie podzielam tej zgrozy, nie rozpaczalbym tez gdybysmy mieli sie obejsc z jedna szabla o nazwie 'szabla'.
Natomiast prawdziwa zgroza to byloby miec 500 broni i nic poza tym.

Popieram podzial na bloki, z tym ze proponuje inaczej przeprowadzic linie podzialu - najpierw rzeczy duze i charakterystyczne, male i niewidoczne na koncu (ewentualnie).

Z tej listy broni ktora zrobiles, 50% jest dostepne od razu w podstawowej wersji gry, wiekszosc pozostalych jest zrobiona przez nas lub zaimportowana z D&M.

Jeszcze raz zachecam do zagrania w gre. W czasach kiedy nie bylo jeszcze cdromow przenosilem wieksze pliki na dyskietkach, wiec nie lapie w czym problem.

Poza tym, jezeli nie poznasz mechanizmow rozgrywki, fabula i dialogi ktore zrobisz beda mialy sie nijak do mozliwosci systemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 15:13, 04 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Nie podzielam tej zgrozy, nie rozpaczalbym tez gdybysmy mieli sie obejsc z jedna szabla o nazwie 'szabla'.
Natomiast prawdziwa zgroza to byloby miec 500 broni i nic poza tym

Cóz, róznorodnosc to podstawa. Zgadzam sie ze wazniejsze niz setki sztuk broni sa budowle, skrypty itd, ale nie wiemy co w tej kwestii zmieni nowa wersja gry- mozemy byc tylko pewni ze w przedmiotach nic sie nie zmieni. Tym bardziej mozna wykorzystac ten czas na skonczenie broni recznej- tydzien to akurat dobry okres. Bedziemy to juz mieli za soba, a wtedy cala ekipamoze wziac sie za mury, baszty, armaty etc.
Cytat:
Z tej listy broni ktora zrobiles, 50% jest dostepne od razu w podstawowej wersji gry, wiekszosc pozostalych jest zrobiona przez nas lub zaimportowana z D&M.

Mylisz sie. Z podstawki mozemy wziac rzeczy najprostsze, bron chlopska, rózne widly,sierpy tec. Z D&M przydadza sie raczej rzeczy cudzoziemskie- rapiery, halabardy itp. Ale lacznie to moze 40-50% przedmiotw. reszte musimy wykonac sami, pamietajcie przy tym, ze niektórez nich sa o wiele bardziej czasochlonne niz te któremamy gotowe.

Juz udalomi sie zalatwic sprawe transferu, jak najszybciej sciagne i zagram w demo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 19:18, 04 Lis 2006    Temat postu:

Tylko, ze teraz jedyne dostepne demo to manitasa - przez co nie bedziesz mial obrazu gotowych itemow i ciuchow, a chyba o to chodzi? popros moze kosciusza zeby znowu uploadowal jakies swoje, bo zauwazylem ze juz usunal...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 16:32, 05 Lis 2006    Temat postu:

Wlasnie zauwazylem ze demo manitasa ma ledwie 2.5 mb. W tym zmiescilo sie tyle tekstur i modeli? Kosciusz ma swoje wlasne, oddzielne? Jesli tak niech wrzuci je takze, od razu nagram oba na plyte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin