Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fortyfikacje by b@rtu$
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 15:35, 08 Lis 2006    Temat postu:

Dobra zrobilem ostatecznie baszte(inaczej teksturowalem, tak jak Manitas mi pokazywal na gg), schody(trzy odmiany i odpowiedni kolizyjny do nich jak pisal Manitas),schody drewniane(mialy byc do baszty ale lepsze okazaly sie okragle).
Robie teraz mury(beda grubsze od tych z native),tu pytanie jak je robimy?gdzies pisal Manitas ze cos by zmienil ale nie pamietam gdzie ico chcial zmienic....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 21:48, 08 Lis 2006    Temat postu:

Nowe screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 20:06, 10 Lis 2006    Temat postu:

Nikt nic nie pisze na forum, to wstawie screeny z mojego skromnego modelu - walu jaki wczoraj zaczalem robic (dzisiaj nie mialem czasu dokonczyc). Cuz... moge powiedziec ze to nie jest ostateczny wyglad, a kosze sa tylko "tak na niby" bo wlasciwie nie wiem jak wygladaly i mialem wczoraj problemy ze znalezieniem textury do nich.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 16:18, 11 Lis 2006    Temat postu:

Wal jest bardzo dobry, ale kilka uwag:
-pale powinny byc nieco mniejsze i usytuowane wyzej, mniej wiecej w srodku walu
-caly wal powinien byc wyzszy i bardziej stromy
-kosze oslanialy stanowiska artyelrii, tak wiec powinny miec przerwe na dzialo. Wygladaly mniej wiecej tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

To sa duze kosze. Moge dac obrazki z mniejszymi, takimi wielkosci czlowieka. Nie bylo tu zadnej reguly, wszystko zalezalo od czasu, preferencji itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Sob 16:47, 11 Lis 2006    Temat postu:

No wlasnie nie wiem czy mam robic taki duzy, bo myslalem ze glownie dla piechoty (po co robic na dziala jak nie beda przydatne) ewentualnie jedno dzialo dla ozdoby sie na nim czasem postawi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 17:33, 12 Lis 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Mniejsze kosze, takie byly najpopularniejsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 10:21, 13 Lis 2006    Temat postu:

Tylko chyba lepiej jak beda nizsze i to sporo bo obroncy nie beda umieli z za nich strzelac.
Myslale ze waly robimy jako dodatek do murow kamiennych?
Jesli tak to nie moga byc tak blisko siebie bo wrog nie przejdzie i nie moze byc za stromo bo to bedzie zeznia dla atakujacych.I tak albo kosze zadziej ,albo sztucznie dorabiamy wyrwy w nim (mozna wtedy poutykac pochodnie tak ze niby sie jeszcze cos tli na koszach).po wykoszeniu obroncow na wale atakujacy ida na mury po rampach.
To bedzie wygladalo troche sztucznie, bo tak jakby obroncy podstawili sobie te rampy sami.

Albo inny pomysl.Atakujacy atakuje najpierw waly i pierwsza bitwa na mapce z walami.Potem po wygranej przechodzi na inna mapke juz z miastem i murami????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 19:55, 13 Lis 2006    Temat postu:

W Zbarazu w zasadzie broniono sie z okopu, nie z walów wzniesionych wedlug bradziejm skomplikowanej sztuki fortyfikacyjnej, przynajmniej co do wiekszosci odcinków. Ale na potrzeby moda mozna chyba przyjac ciekawsze fortyfikacje. Proponuje aby czesc lokacji przydzielona bohaterowi dotykala stawu, ale miedzy walem a woda powinno byc kilka-kilkanascie mterów przerwy. Takimi przerwami wypadala husaria, dewastujac lekko uzbrojonych Kozaków.
Byc moze aby skanalizowac ataki wroga warto zrobic foce?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 19:41, 14 Lis 2006    Temat postu:

Nowe kosze:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 20:15, 14 Lis 2006    Temat postu:

dla mnie bomba Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 2:32, 15 Lis 2006    Temat postu:

rewelacja Jason !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 10:48, 15 Lis 2006    Temat postu:

Przylaczam sie do przedmówców! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:02, 15 Lis 2006    Temat postu:

Coz mozna jeszcze dodac, naprawde swietna robota. Ale mialbym jedno pytanie odnosnie samej nazwijmy to aranzacji umocnien ziemnych. Zastanawialem sie bowiem czy bylaby mozliwosc zastosowania w tym wypadku systemu modulowego to znaczy wykonania kilku odcinkow walu ktore po dowolnym zestawieniu tworzylyby pewna calosc cos jak na tym rysunku.

[link widoczny dla zalogowanych]

Brazowe pola to miejsca dla artylerii niebieskie zas, to podesty piechoty tak by mogla ona prowadzic ogien zza linii umocnien. Oczywiscie ilosc wariantow podstawowych odcinkow, ich wyglad, przeznaczenie itd. zalezalaby wylacznie od pomyslowosci ich tworcy i wcale nie musialoby to wygladac tak jak to przedstawilem na moim przykladzie. Chodzi mi o sama idee takich modulow, moze warto ja rozwazyc.

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 14:51, 15 Lis 2006    Temat postu:

To co zrobil Tyrell mi pasuje.Mozna dorobic jeszcze narozny i dwa po ukosem tzn tak jak na rysunku gdyby na drodze walu stanela jakas gorka.No i jakis na armat.Czyli jeszcze cztery...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 15:12, 15 Lis 2006    Temat postu:

Ja bym jednak radzil sprawdzic, czy obecny wal moze miec jakies zastosowanie - jak AI sie zachowuje, przydatnosc itp. zanim wezmiemy sie za bardziej skomplikowane uklady...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin