Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa mapa i Państwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Mod discussions
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YanTraken
Peasant



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korona

PostWysłany: Śro 19:19, 01 Lis 2006    Temat postu: Nowa mapa i Państwa

Salve!
To co tu proponuję dotyczy jakieś tam kolejnej wersji moda ,która ma zawierać wiecej frakcji.

Uważam,że lepiej by było,gdyby mod był różnorodny bo tak nawalać się z samymi kozakami,tatararami i buntownikami to trochę nudno.Proponuję zatem dodać do moda takie o to kraje:

-Sweden
-Muscovy
-Ukraine
-Polish-Lithuanian Commonwealth
-Turkey/Ottoman Empire lub tatars
[link widoczny dla zalogowanych]
Miasta na mapce sa autentyczne.
Teraz lista jednostek danych frakcji i opis ich awansu[awans jest najczęściej III stopniowy]:

SZWECJA(Svenska):
-swedish youth(ungdom)>musketeer(Musketerare)>regular musketeer
-swedish youth(ungdom)>pikeman(Pikenerare)>regular pikeman

-swedish rider(ryttare)>reiter(Landsryttare)>veteran reiter
-swedish rider(ryttare)>cuirassier>veteran cuirassier
-swedish rider(ryttare)>dragon>veteran dragon

MUSCOVY:
-russian youth>Streltsy>regular Streltsy
-russian youth>Kopeyniki>regular Kopeyshchiki

-russian Konnitsa>Pomiestnaja Konnitsa>veteran Pomiestnaja Konnitsa
-russian Konnitsa>Reytary>veteran Reytary
-russian Konnitsa>Draguny>veteran Draguny

UKRAINE:
-cossacks peasant>Molodyki>Piastuny
-Zaporoze infantry>veteran Zaporoze infantry>elite Zaporoze infantry
-Serdjuks infantry >veteran Serdjuks infantry>elite Serdjuks infantry

-Mounted Cossack>Zaporoze cavalryman>elite Zaporoze cavalryman
-Mounted Cossack>Register Cossack>elite Register Cossack

OTTOMANS/TURKEY/TATARAS(jeżeli będą tatars to mozna nic nie zmieniać,ale jeżeli zamiast nich dać Turcję to do tych tatarów co już sa można by dodać poniższe jednostki):

-ottoman youth>ottoman muskteer>veteran ottoman muskteer
-ottoman youth>ottoman pikeman>veteran ottoman pikeman
-ottoman youth>ottoman archer>veteran ottoman archer

-ottoman Deli>veteran ottoman Deli>elite ottoman Deli
-ottoman Sipahi>veteran ottoman Sipahi>elite ottoman Sipahi

POLISH-LITHUANIAN COMMONWEALTH:
-PLC foreign authorament musketeer>elite>veteran
-PLC foreign authorament pikeman>elite>veteran
-PLC national authorament musketeer>elite>veteran
-PLC national authorament pikeman>elite>veteran

-Noble Cavalryman>Light Cavalryman>elite Light Cavalryman
-Noble Cavalryman>Pancerny Comerade>Veteran Pancerny Comerade
-Noble Cavalryman>Hussar Comerade>Veteran Hussar Comerade
-Dragon>veteran Dragon>elite Dragon

Opisy,obrazki,sztandary itp. mogę zapreznetować w razie potrzeby.
Salve! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 20:52, 01 Lis 2006    Temat postu:

hmm mapa nie byla by juz taka "lokalna", zawierala by wiekszy teren ale ta szwecja na polnocy... kiepsko by to wygladalo - juz lepiej dac mape tylko Rzeczpospolitej i w skrajnych punktach dac po pare wrogich miast i spawnow... oczywiscie wiazalo by sie to z jeszcze wieksza iloscia roboty, a gra byla by bardziej zroznicowana i ciekawsza...

No, ale oczywiscie to tylko przyszlosc, nie wiadomo jak sie potoczy na razie trzeba sie skupic na tym co jest... wole nie gdybac...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
YanTraken
Peasant



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korona

PostWysłany: Czw 9:31, 02 Lis 2006    Temat postu:

Z tą Szwecją to faktycznie trochę przesadziłem,ale da się to poprawić tworząc kałurzę typu bałtyk w odpowiednim miejscu.
Co do szwedów to roboty było by baaardzo MAŁO,gdyby goście z dukes and mercenaries zgodzili się na pożyczenie paru kapeluszy ,zbroii itp.
Pozostało by nam tylko dorobić ruskich i paru turków.Ci pierwsi mieli by już zrobioną broń(Polska,Ukraina),ewentualnie została by ta ruska kopia z obracającym się smokiem.
Turcy tez by mieli już broń(łuki,szable typu otwartego z mocno zakrzywioną głownią,zdobna broń palna).Została by dla nich ta tarcza dla piechoty w postaci skrzydła,przypominająca tarczę raców. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:07, 02 Lis 2006    Temat postu:

Wszystko marzenia - napisanie skryptu wprowadzającego nowe nacje jest bardzo trudne. Autor moda RTW np. dla tej przyczyny nie chce się angażować do współpracy z osobami które gotowe są dostarczać mu greków, kartaginńczyków itd.
Ja osobiście myślę raczej o modzie pt. Potop - mod taki byłby o tyle fajny że właśnie byliby i tatarzy i kozacy oraz siedmiogrodzianie a także PRusacy i ewenatulanie Rosjanie. ( NO i polacy - szwedzi ).Tak więc ok .6 nacji - tyle ża w przeciwstawnych obozach + neutralni rosjanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
YanTraken
Peasant



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korona

PostWysłany: Czw 10:35, 02 Lis 2006    Temat postu:

Ughh,na skryptach to ja sie nie znam.Ale czy nie wystarczy zamienić oryginalnej nazwy frakcji na inną ( w Modzie "A shield on the water")i podmienić jednostki?Ten mod ma chyba z 5-6 frakcji wiec nie było by kłopotu z ich liczbą.Oczywiście dochodziło by do tego zrobienie nowej mapy,co przy moim stopniu inteligencji jest ch...... trudne.Może wiecie waszmościowie czy jest jakiś poradnik do edytora mapy M&B??
Salve!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 11:54, 02 Lis 2006    Temat postu:

Pomysl ciekawy, ale wiele wody w Dniepsze uplynie zanim bedzie mozna sie do tego wziac. Najpierw trzeba skonczyc nasz mod- a w praktyce jestesmy jeszcze w lesie. Musimy koniecznie znalezc kogos ktoumie robic pancerze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 12:07, 02 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Może wiecie waszmościowie czy jest jakiś poradnik do edytora mapy M&B??


Jest, [link widoczny dla zalogowanych] znajduje sie temat thogrima, w razie watpliwosci mozesz tam sie o cos zapytac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
YanTraken
Peasant



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korona

PostWysłany: Czw 13:47, 02 Lis 2006    Temat postu:

Gdyby goście z Dukes and Mercenaries zgodzili by się na pożyczenie materiałów to chyba nie było by problemów nawet ze zbroją.
Ale jeżeli chcecie miec swoje bajery to na forum Total War PL jest sporo kumatych i zdolnych jegomości.Trza by tylko jednego znich namówić i ot,prace przyśpieszą. Rolling Eyes wiem,wiem łatwo powiedzieć.

Dzięki Jason.Zrobię taką mapę że w życiu się nie kapniecie gdzie co jest Laughing
SALVE!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 13:50, 02 Lis 2006    Temat postu:

Hmm... na totalwar jest moze ze 4-5 modelarzy... kazdy zajety przy swoim modzie, zaden nie ma czasu, probowalem i beleg chyba tez probowal...

PS: Mamy pozwolenie na kazdy przedmiot z D&M...
PS2: Wg mnie to nie modele zbroi teraz sa najwazniejsze(aczkolwiek sa wazne)... miedzy innymi trzeba poprawic mape...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
YanTraken
Peasant



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korona

PostWysłany: Czw 15:12, 02 Lis 2006    Temat postu:

Shift!Chętnie bym wam pomógl,ale zanim nauczę się nie wyłaczać edytora mapy przez alt-F4 minie troche czasu.Swoimi czasy uczyłem się robić 3D,ale nie mogłem znaleźć dobrego programu ,gdzie każdy grafik-mongoł mógł zweżyć cylinder tak by przypominał on armatę. Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 15:15, 02 Lis 2006    Temat postu:

Jesli chodzi ci o prosty, nieskomplikowany program - to wings3d wlasnie taki jest - a zwezyc cylinder to na prawde latwizna w nim Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:32, 02 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Ughh,na skryptach to ja sie nie znam.Ale czy nie wystarczy zamienić oryginalnej nazwy frakcji na inną ( w Modzie "A shield on the water")i podmienić jednostki?Ten mod ma chyba z 5-6 frakcji wiec nie było by kłopotu z ich liczbą.Oczywiście dochodziło by do tego zrobienie nowej mapy,co przy moim stopniu inteligencji jest ch...... trudne.Może wiecie waszmościowie czy jest jakiś poradnik do edytora mapy M&B??
Salve!


MOżesz sobie tak zrobić ! Tak zawsze można ! Ale z wydaniem czegoś takiego byłby problem bo ....trzeba by mieć zgode na użycie tych skryptów od autorów - może nie są to wielkie sprawy o wielkie prawa autorskie ale tak czy owak by się czepiali i bylby smrod . Mozesz ich co najwyzej spytac czy mozesz zrobic submoda.... bo skryptow nikt ci raczej nie da....
Natomiat prywatnie dla zabawy możesz sobie takie rzeczy robić. Zazwyczaj niestety nie da się przerzucić pliku troops - tylko musisz jednostki przetworzyć. Items,txt mozęsz przerzucić samo, POtem musiałbyś użyć Unofiicial Editor - i albo nim przetworzyc jednostki ( co jest robota na 10 minut ) albo w nim podglądnąć i wpisywać je ręcznie w plikach pythona ( co jest robota na znacznie dluzej.) Oczwyscie ze mozesz tez zmienic nazwy frakcji, jednostek a nawet ich upgready. Mozesz nawet zrobić i taki numer że zmienisz mapę - bylebyś zrobił to wpierw i zachował wszystkie nazwy miast... Pod UE pote mmozesz to zmieniac i tez zmienic questy
( ale czy tam sa jakies questy ? )

Sama zasada w ISLE jest rzeczywiscie ok tylko ze wadą jest zę zawsze startujesz w ramach tej samej frakcji chyba.
Choc ja tylko raz zaczynalem..

Ja juz dla jaj zrobilem tak sobie z modem RTW - przewalilem jednostki z moda 100 YEars war i sobie pogralem we wloskich plenerach ! Ale ja doradzam nawet przerzucic itemy z DUKEAND MERC tam ! Wlochy 16wiek i wojny hiszpansko - francuskie ! To akurat by pasilo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Mod discussions Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin