| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Alatariel Noble
 
 
 Dołączył: 09 Kwi 2007
 Posty: 48
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: PUstka xD
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 18:01, 15 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | to możesz podać linkbez http czy też bez www  my już potrzebną część sobei dopiszemy   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Żbik Peasant
 
 
 Dołączył: 14 Maj 2007
 Posty: 6
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 20:44, 15 Maj 2007    Temat postu: Rzeczywiście |  |  
                | 
 |  
                | Że też na to nie wpadłem   
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 jak już powiedziałem cudo to to nie:D
 
 Sprawdz w jaki sposob wyedytowalem posta zeby zobaczyc jak sie tworzy linki.
 
 J@$ON
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | szu997 Peasant
 
 
 Dołączył: 17 Maj 2007
 Posty: 14
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: kalisz/poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 16:08, 17 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | witam, witam 
 chciałbym się zgłosić do modelowania
   może mistrzem nie jestem no ale cóż...
 
 tu są przykłady moich modeli
 
 nadziak:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 miecz:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 morgenstern:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 wieża:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 
 wieża jest moim pierwszym budynkiem, a co do broni do są one zbyt szczegółowe jak na m&b - robiłem je ot tak dla treningu
 aha i co do broni, to jeszcze ich nie teksturowałem. Zostały jedynie pokolorowane.
   
 jak chcecie obejrzeć obrazki to wywalcie spację w linku
   
 Wyedytowane, na przyszlosc wstawiaj linki pomiedzy komendy [url] a [/url]
 
 re: wtedy jeszcze nie mogłem wstawiać linków
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez szu997 dnia Pią 22:35, 18 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 20:09, 17 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | @Zbik i Szu: Widac ze wyobraznie przestrzenna macie.
 Zanim zaczniecie robic kolejne modele, koniecznie przeczytajcie tutoriale na tym forum, a w szczegolnosci Tutaj
 zycze owocnego modelowania.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | szu997 Peasant
 
 
 Dołączył: 17 Maj 2007
 Posty: 14
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: kalisz/poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 9:21, 18 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | nie dziękuję żeby nie zapeszyć   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gedus Peasant
 
 
 Dołączył: 01 Kwi 2007
 Posty: 3
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 13:19, 19 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | nie potrzebujecie czasem testera??  jeżeli tak to bardzo chętnie mogę nim być 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 17:52, 21 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Moze jeszcze nie teraz, ale wkrotce najprawdopodobniej bedziemy potrzebowac. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Piter_CK Chosen Infantry
 
 
 Dołączył: 08 Maj 2007
 Posty: 20
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 10:35, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Ja sie znam na modelowaniu 3d, grafice 2d, mogę się przydać   Tu jest moja pierwsza broń robiona do gry:
 http://www.withfireandswordmod.fora.pl/berdysz-by-piter-t228.html
 Zrobiłem jeszcze rapier i buzdygan ale mi sie skasowały, będę musiał robić od nowa :/
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 12:47, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Skoro piszesz 2d, to mam prosbe: Moze moglbys przejrzec tekstury ciuchow, zobaczyc czy wszystko ci sie w nich podoba, a jezeli nie to sprobowac poprawic/przerobic.
 
 Co do modeli broni - jak juz bardzo musisz to rób, ale bron ma w tej chwili najpodlejszy priorytet.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Piter_CK Chosen Infantry
 
 
 Dołączył: 08 Maj 2007
 Posty: 20
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 19:22, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | OK, przejrzę je jeszcze dokładnie, ale już wiem co jak dla mnie nie pasuje w strojach. Mają zbyt żywe kolory (nie mówię o wszystkich, bo szlachta miała takie kolorowe stroje) ale niektóre z nich niezbyt mi pasują. No nie wiem możecie się nie zgodzić ale takie jest moje zdanie. Jeszcze dziś przepatrzę tak wstępnie
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Piter_CK Chosen Infantry
 
 
 Dołączył: 08 Maj 2007
 Posty: 20
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 19:32, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Manitas napisał: |  
	  | Skoro piszesz 2d, to mam prośbę: Może mógłbyś przejrzeć tekstury ciuchów, zobaczyć czy wszystko ci sie w nich podoba, a jeżeli nie to spróbować poprawić/przerobić.
 
 |  W pliku TARCZE widać tekstury wszystkich tarcz z native. Można je przerobić, tak aby nie została żadna z native. Pytanie tylko czy te tarcze będą wykorzystywane w grze, bo nie widziałem zbyt dużo tarcz w demku (choć nie dużo grałem.
 
 Jak znajdę coś jeszcze to napiszę.
 
 EDIT 20:35: Figurka matki boskiej jest w takim oczojebnym niebieskim kolorze. Trzeba ją zmienić na bardziej pastelowy, taki w jakim są prawdziwe figurki.
 EDIT 21:03: Posiedziałem trochę w teksturkach, i na razie bez wchodzenia do gry moge takie bledy w teksturach wskazać:
 W pliku:
 wfas_figure.dss - kolor figurki
 wfas_banner.dss - pomiędzy tym czymś na koronie u góry widać tło, tylko nie to flagi.dss, ale takie czerwone (chyba że tak ma być)
 weapons02.dss - to ostrze tak się widocznie łączy. Porażka troszkę.
 paradna_lanca.dss - zbyt "płaska" ta chorągiewka, troszkę jakichś zagięć by się przydało.
 moddel.dss - To złote "coś na piersi" wtgląda jak naprasowanka. jakaś faktura materiału, albo szwy dookoła by się przydały.
 kopia.dss - Zbyt jaskrawy kolor drzewca.
 kirys.dss - Zbroja wygląda jak z kamienia. To przez te głębokie żłobienia.
 impaled.dss - Krew zbyt jednolita, za czerwona (powinna być ciemna, bo nie jest świeża.
 costumes1.dss - Niebieski strój w P.D. rogu. Pasek zbyt pikselowo odcina się od reszty.
 Ciuch18.dss - Zbyt jaskrawe elementy, dziwna klamra u paska.
 Ciuch17.dss - Zielony w P.G. rogu zbyt jednolita i biała biel na kołnierzyku.
 ciuch16.dss - Czarny w P.G. rogu to samo.
 ciuch15.dss - Zielony L.G. róg. Zbyt jaskrawa czerwień.
 ciuch12.dss - czarny L.D. róg. Pasek nie tworzy jednego ciągu, tylko zbudowany jest z modułów.
 ciuch08.dss - P.D. róg. Materiał całkiem do bani wg mnie, nie pasuje do niczego.
 ciuch07.dss - Na środku z prawej, czerwony ciuch - pasek bardzo lipny.
 bags.dss - przydały by się jakieś szwy i mniej czarne krawędzie.
 
 
 To na razie tyle, jak już mówiłem nie wiem jak dana rzecz wygląda w grze, więc mogę się mylić. Jak coś to mogę poprawić w miarę moich możliwości te błędy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Piter_CK dnia Wto 20:21, 22 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 20:18, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Widac ze wiesz o co chodzi, Jeszcze gorzej niz z tarczami jest z ubraniami, zdarza sie ze na teksturze na ktorej mieszcza sie 4 ubrania tylko jedna jest z moda, a reszta to smiecie z nativa.
 
 Trzeba by poprzesuwac unwrapy i scalic. Mialem to na liscie TODO od dluzszego czasu, ale wolnego ci u mnie jak na lekarstwo. Jezeli okaze sie ze duzo przy tym roboty, mozemy sie podzielic jakos.
 
 P.S. Taa, figurke robilem na koncu, i juz mi sie nie chcialo kombinowac, tylko pierdyknalem byle jak na niebiesko. Ta treksture bede przerabial i tak bo cos jest nie tak z alphą na płocie, wiec na razie zostaw to mnie ;)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Piter_CK Chosen Infantry
 
 
 Dołączył: 08 Maj 2007
 Posty: 20
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 20:26, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | oj z unwrapowaniem to ja mam do czynienia od niedawna, a tu kilka przedmiotów na jednym obrazku, to jak narazie mnie przerasta  a czasu też nie mam zbyt wiele, bo od rana szkoła (i poprawianie się bo koniec roku, więc uczyć w domu też się trzeba troszkę) a po szkole idę na wykłady 4 godzinne na prawko jazdy. Więc czasu też mam bardzo mało. Ale postaram się coś porobić z tymi teksturkami, tylko powiedz co z wymienionych rzeczy mam zmieniać.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Manitas Administrator
 
 
 Dołączył: 12 Lip 2006
 Posty: 348
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 20:38, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Spoko, unwrapy zaczekaja, a co do teksturek - masz wolna reke - cokolwiek uwazasz ze jest za plaskie, albo za jaskrawe, albo rozmyte, albo po prostu kiepskie. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | [POD]J@$ON Prezes Zarzadu
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2006
 Posty: 343
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 20:40, 22 Maj 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | Cytat: |  
	  | paradna_lanca.dss - zbyt "płaska" ta chorągiewka, troszkę jakichś zagięć by się przydało. |  ee jasne, mozna ale nie wychodza mi jakos "realistyczne" faldy, poza tym ten model byl robiony troche jako eksperyment -  bo jak wiadomo nie da sie robic animowanych choragwi a chcialem sprawdzic czy sztywna bedzie bardzo walila po galach.
 
 
 
 
	  | Cytat: |  
	  | kirys.dss - Zbroja wygląda jak z kamienia. To przez te głębokie żłobienia. |  Wiem przesadzilem troche z tekstura, jednak jesli mozesz to moge przeslac texture "bez moich przerobek" i wtedy bys to jakos lepiej ode mnie moze zrobil.
 
 Poza tym jeszcze jedna sprawa - jak zauwazyles zrobilem blad z kilkoma texturami szabel - niepotrzebnie sa na jaskrawo czerwonym tle, przez co w grze zdarzaja sie "przeswity"... swoja droga troche dziwne.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |