Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Member list for 19/8
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Write here if you want be a member of team
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Wto 18:01, 15 Maj 2007    Temat postu:

to możesz podać linkbez http czy też bez www Wink my już potrzebną część sobei dopiszemy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbik
Peasant



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:44, 15 Maj 2007    Temat postu: Rzeczywiście

Że też na to nie wpadłem Embarassed

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


jak już powiedziałem cudo to to nie:D

Sprawdz w jaki sposob wyedytowalem posta zeby zobaczyc jak sie tworzy linki.

J@$ON


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szu997
Peasant



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kalisz/poland

PostWysłany: Czw 16:08, 17 Maj 2007    Temat postu:

witam, witam

chciałbym się zgłosić do modelowania Cool
może mistrzem nie jestem no ale cóż...

tu są przykłady moich modeli

nadziak:
[link widoczny dla zalogowanych]

miecz:
[link widoczny dla zalogowanych]

morgenstern:
[link widoczny dla zalogowanych]

wieża:
[link widoczny dla zalogowanych]


wieża jest moim pierwszym budynkiem, a co do broni do są one zbyt szczegółowe jak na m&b - robiłem je ot tak dla treningu
aha i co do broni, to jeszcze ich nie teksturowałem. Zostały jedynie pokolorowane. Smile

jak chcecie obejrzeć obrazki to wywalcie spację w linku Razz

Wyedytowane, na przyszlosc wstawiaj linki pomiedzy komendy [url] a [/url]

re: wtedy jeszcze nie mogłem wstawiać linków


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szu997 dnia Pią 22:35, 18 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:09, 17 Maj 2007    Temat postu:

@Zbik i Szu:
Widac ze wyobraznie przestrzenna macie.
Zanim zaczniecie robic kolejne modele, koniecznie przeczytajcie tutoriale na tym forum, a w szczegolnosci Tutaj
zycze owocnego modelowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szu997
Peasant



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kalisz/poland

PostWysłany: Pią 9:21, 18 Maj 2007    Temat postu:

nie dziękuję żeby nie zapeszyć Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gedus
Peasant



Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:19, 19 Maj 2007    Temat postu:

nie potrzebujecie czasem testera?? Rolling Eyes jeżeli tak to bardzo chętnie mogę nim być

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:52, 21 Maj 2007    Temat postu:

Moze jeszcze nie teraz, ale wkrotce najprawdopodobniej bedziemy potrzebowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter_CK
Chosen Infantry



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 10:35, 22 Maj 2007    Temat postu:

Ja sie znam na modelowaniu 3d, grafice 2d, mogę się przydać Smile
Tu jest moja pierwsza broń robiona do gry:
http://www.withfireandswordmod.fora.pl/berdysz-by-piter-t228.html
Zrobiłem jeszcze rapier i buzdygan ale mi sie skasowały, będę musiał robić od nowa :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:47, 22 Maj 2007    Temat postu:

Skoro piszesz 2d, to mam prosbe:
Moze moglbys przejrzec tekstury ciuchow, zobaczyc czy wszystko ci sie w nich podoba, a jezeli nie to sprobowac poprawic/przerobic.

Co do modeli broni - jak juz bardzo musisz to rób, ale bron ma w tej chwili najpodlejszy priorytet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter_CK
Chosen Infantry



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 19:22, 22 Maj 2007    Temat postu:

OK, przejrzę je jeszcze dokładnie, ale już wiem co jak dla mnie nie pasuje w strojach. Mają zbyt żywe kolory (nie mówię o wszystkich, bo szlachta miała takie kolorowe stroje) ale niektóre z nich niezbyt mi pasują. No nie wiem możecie się nie zgodzić ale takie jest moje zdanie.
Jeszcze dziś przepatrzę tak wstępnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter_CK
Chosen Infantry



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 19:32, 22 Maj 2007    Temat postu:

Manitas napisał:
Skoro piszesz 2d, to mam prośbę:
Może mógłbyś przejrzeć tekstury ciuchów, zobaczyć czy wszystko ci sie w nich podoba, a jeżeli nie to spróbować poprawić/przerobić.

W pliku TARCZE widać tekstury wszystkich tarcz z native. Można je przerobić, tak aby nie została żadna z native. Pytanie tylko czy te tarcze będą wykorzystywane w grze, bo nie widziałem zbyt dużo tarcz w demku (choć nie dużo grałem.

Jak znajdę coś jeszcze to napiszę.

EDIT 20:35: Figurka matki boskiej jest w takim oczojebnym niebieskim kolorze. Trzeba ją zmienić na bardziej pastelowy, taki w jakim są prawdziwe figurki.
EDIT 21:03: Posiedziałem trochę w teksturkach, i na razie bez wchodzenia do gry moge takie bledy w teksturach wskazać:
W pliku:
wfas_figure.dss - kolor figurki
wfas_banner.dss - pomiędzy tym czymś na koronie u góry widać tło, tylko nie to flagi.dss, ale takie czerwone (chyba że tak ma być)
weapons02.dss - to ostrze tak się widocznie łączy. Porażka troszkę.
paradna_lanca.dss - zbyt "płaska" ta chorągiewka, troszkę jakichś zagięć by się przydało.
moddel.dss - To złote "coś na piersi" wtgląda jak naprasowanka. jakaś faktura materiału, albo szwy dookoła by się przydały.
kopia.dss - Zbyt jaskrawy kolor drzewca.
kirys.dss - Zbroja wygląda jak z kamienia. To przez te głębokie żłobienia.
impaled.dss - Krew zbyt jednolita, za czerwona (powinna być ciemna, bo nie jest świeża.
costumes1.dss - Niebieski strój w P.D. rogu. Pasek zbyt pikselowo odcina się od reszty.
Ciuch18.dss - Zbyt jaskrawe elementy, dziwna klamra u paska.
Ciuch17.dss - Zielony w P.G. rogu zbyt jednolita i biała biel na kołnierzyku.
ciuch16.dss - Czarny w P.G. rogu to samo.
ciuch15.dss - Zielony L.G. róg. Zbyt jaskrawa czerwień.
ciuch12.dss - czarny L.D. róg. Pasek nie tworzy jednego ciągu, tylko zbudowany jest z modułów.
ciuch08.dss - P.D. róg. Materiał całkiem do bani wg mnie, nie pasuje do niczego.
ciuch07.dss - Na środku z prawej, czerwony ciuch - pasek bardzo lipny.
bags.dss - przydały by się jakieś szwy i mniej czarne krawędzie.


To na razie tyle, jak już mówiłem nie wiem jak dana rzecz wygląda w grze, więc mogę się mylić. Jak coś to mogę poprawić w miarę moich możliwości te błędy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piter_CK dnia Wto 20:21, 22 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:18, 22 Maj 2007    Temat postu:

Widac ze wiesz o co chodzi,
Jeszcze gorzej niz z tarczami jest z ubraniami, zdarza sie ze na teksturze na ktorej mieszcza sie 4 ubrania tylko jedna jest z moda, a reszta to smiecie z nativa.

Trzeba by poprzesuwac unwrapy i scalic. Mialem to na liscie TODO od dluzszego czasu, ale wolnego ci u mnie jak na lekarstwo. Jezeli okaze sie ze duzo przy tym roboty, mozemy sie podzielic jakos.

P.S. Taa, figurke robilem na koncu, i juz mi sie nie chcialo kombinowac, tylko pierdyknalem byle jak na niebiesko. Ta treksture bede przerabial i tak bo cos jest nie tak z alphą na płocie, wiec na razie zostaw to mnie ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter_CK
Chosen Infantry



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 20:26, 22 Maj 2007    Temat postu:

oj z unwrapowaniem to ja mam do czynienia od niedawna, a tu kilka przedmiotów na jednym obrazku, to jak narazie mnie przerasta Sad a czasu też nie mam zbyt wiele, bo od rana szkoła (i poprawianie się bo koniec roku, więc uczyć w domu też się trzeba troszkę) a po szkole idę na wykłady 4 godzinne na prawko jazdy.
Więc czasu też mam bardzo mało. Ale postaram się coś porobić z tymi teksturkami, tylko powiedz co z wymienionych rzeczy mam zmieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:38, 22 Maj 2007    Temat postu:

Spoko, unwrapy zaczekaja, a co do teksturek - masz wolna reke - cokolwiek uwazasz ze jest za plaskie, albo za jaskrawe, albo rozmyte, albo po prostu kiepskie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Wto 20:40, 22 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
paradna_lanca.dss - zbyt "płaska" ta chorągiewka, troszkę jakichś zagięć by się przydało.

ee jasne, mozna ale nie wychodza mi jakos "realistyczne" faldy, poza tym ten model byl robiony troche jako eksperyment - bo jak wiadomo nie da sie robic animowanych choragwi a chcialem sprawdzic czy sztywna bedzie bardzo walila po galach.

Cytat:
kirys.dss - Zbroja wygląda jak z kamienia. To przez te głębokie żłobienia.

Wiem przesadzilem troche z tekstura, jednak jesli mozesz to moge przeslac texture "bez moich przerobek" i wtedy bys to jakos lepiej ode mnie moze zrobil.

Poza tym jeszcze jedna sprawa - jak zauwazyles zrobilem blad z kilkoma texturami szabel - niepotrzebnie sa na jaskrawo czerwonym tle, przez co w grze zdarzaja sie "przeswity"... swoja droga troche dziwne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Write here if you want be a member of team Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin