Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pistolet wschodni by b@rtu$

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Weapons
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 21:15, 24 Paź 2006    Temat postu: pistolet wschodni by b@rtu$

Co sadzicie o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
Od boku model wyglada malo ciekawie poniewaz ornamenty sie rozmazuja....
Piszcie co zmienic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Wto 21:42, 24 Paź 2006    Temat postu:

Newe screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
...i od boku:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 6:34, 25 Paź 2006    Temat postu:

W tym miejscu powinnismy moze popisac o cechach broni ja nie jestem w stanie tego zrobic i komus przesle ta bron ale mamy juz wszystkie pistolety i brakuje tylko paru strzelb.Potrzebne cechy:
-damage
-waga
-celnosc
-jakies bonusy
-szybkosc ladowania
...te sa chyba najwazniejsze.Jakie np damage ma miec najlepsza bon i jakie najgorsza,tak samo z reszta cech.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:19, 25 Paź 2006    Temat postu:

WAga zgodna z historyczna
Celność - moim zdaniem najlepsza gwintowany sztucer musi miec 100 - co nic nie znaczy - po prostu lepiej sie celuje - ale nie znaczy ze sie trafi.
Inne mniej zaleznie od rodzaju broni. Jesli sa wsrod nas osoby ktore marza o celownosci ok 70 ... ale takie osoby prosze o pogranie w mezoamerica. Robimy moda o 17 wieku gdzie ostrzeleniu czlowiekowi z odleglosci 3 metrow łba nie bylo problemem !

Zasada jest prosta - bron dluzsza ma większą celownosć - krótsza mniejsza.

Najgorzej ma sie rzecz z ladowaniem - ladownie proponowalbym aby oscylowalo w granicach takich jak w modzie DandM. Bron palna w rzeczywistosci i tak byla skuteczniejsza niz ta w grze a to wynika z wielu czynnikow na ktore nie mamy juz wplywu.

Extremalne odstepstwa od sredniej szybkosci winny dotyczyc broni ektremalnej - gwintowanej - lub tez takiej ktora np. zadaje bardzo duze obrazenia ( aby byl jakis balans ) Tak samo bron prymitywna laduje sie dluzej - bron nowoczesniejsza krocej ( choć jest to z historycznego punktu widzenia troche MIT ) jednak np. fabrycznie wykonany zamek lontowy dobrego producenta mogblyc troche lepszy niz ten domowej roboty.

Obrazenia : bron palna musi byc zabojcza- jak ktos chce dawac obrazenia 20 to jest to kiepski dowcip. Generalnie od 50 w góre - ektremalnie i do 100 i do 200 nawet - 200 nie znaczy ze zabijesz od razu - zabijesz od razu ze sredniej odleglosci ale z dalszej juz wcale nie.

Dam przykład jest krótka janczarka i długi muszkiet janczarski .
Janczarka wali więc silno ale slabą ma celowność muszkiet jest celowny ale daje mniejsze obrazenia. Zakładamy więc żę janczarka ma większy kaliber i tyle i w ten sposob gracz nie uwaza jej za gorszą odmiane broni a taka ktora sie uzupelnia. Szybkosc ladowania tu winna byc taka sama albo winny byc minilane odchylenia.

pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 17:46, 25 Paź 2006    Temat postu:

Na liscie sa sformulowane ogólne wytyczne dotyczace wlasciwosci, ale to za malo. Problem w tym, ze aby nadac broni odpowiednie cechy, musimy miec odnosnik- skonczona reszte przedmiotów. Nie wiemy jak skuteczna bedzie bron przeciw pancerzom, których na razie prawie w ogóle nie mamy. Do dokladnego okreslenia parametrów potrzebujemy testów, testów i jeszcze raz testów, tego nie da sie okreslic odgórnie. Moge jednak sformulowac PROCENTOWO cechy danej broni, tzn.bez konkretnych liczb (choc i do tego musze miec jakis odnosnik).

Generalnie zgadzam sie tez z Kosciuszem ze pistolety powinny miec znacznie wieksze obrazenia niz w D&M.
Z drugiej strony z dalszych odleglosci przebijalnosc np. zbroi kirasjerskiej byla nikla (pocisk tracil blyskawicznie swój ped)- zdarzalo sie ze nawet nieopancerzonemu zolnierzowi kula nabijala po prostu siniaka. Tak wiec zbalansowanie broni palnej to trudna i zmudna sprawa.Ja wolalbym aby najpierw skonczyc pancerze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:10, 26 Paź 2006    Temat postu:

eeee w bitwie pod gniewiem nie udała się żadna szarsza husarii ( no 1 połowicznie ) - i nie dlatego że król źle dowodził jak pisze pan Sikora - ale dlatego że piechota szwedzka wymiatała ( nie pikami ) a muszkietami. FAktycznie jednak strzelano i zabijano konie a nie husarów - w grze konia zabić z broni palnej prawie nie idzie...możecie celować z metra i nic.. Gra musi być zbalansowana w stosunku do realiów "gry".
Akurat siła pancerza nie ma wielkiego przełożenia na siłe strzału - bo i tak ludzie prawie nie trafiają w konnych- 10 husarów rozpędzi 30 piechorów nawet bez żadengo armoru - ale husarów czyli jednoski z innymi odpowiednimi parametrami. ( testowałem tak bo mi armor nie wszedl do gry )
Armor w naszej grze może być ważny głównie w walce na bron białą ale na broń palną nie ma wielkiego przełożenia ze wzlgędu na małą celnośc AI do celów ruchomych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:45, 29 Paź 2006    Temat postu:

Pare Slow o Damage

Jezeli jakas bron ma ustawione damage X, w grze bedzie zadawac losowe obrazenia z przedzialu [0,5*X ; X]

Zakladamy ze srednio zolnierz w m&b ma okolo 50 hp

w takim razie bron ktora:
X < 50 - nigdy nie zabija za pierwszym razem
100 > X > 50 - czasem zabija za pierwszym razem
X > 100 - zawsze zabija za pierwszym razem

oczywiscie dane te dotycza trafien w nieosloniety tors lub nogi.

Dotyczy to glownie broni palnej i kusz, inne maja popieprzone modifiery i ciezko z nimi zrobic cos sensownego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Nie 18:17, 29 Paź 2006    Temat postu:

A te cechy broni podane w topicu o pufferze sa wedlug ciebie okey Manitas?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Weapons Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin