Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karabela by J@$ON
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Weapons
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 28 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:

Zastanawiam sie jak by to wygladalo gdyby dac broni bialej iron shader z blyszczeniem na ostrzu


Zobacze co da sie zrobic, moj staruszek radeon na szczescie jeszcze sobie radzi z ps 1.0+. Co do modelu to ..... na razie skorzystam z tego jaki jest w demie kosciusza.

Cytat:

Tez nad tym myslalem.Ale chyba tzeba by bylo dac dla jednej szabli dwie tekstury.Oddzielnie dla ostrza i odzielnie dla rekojesci.No i wtedy dac iron shader dla materialu na ostrze.

Otoz niekoniecznie, mapa specular czyli mapa blyszczenia to przeciez maska mozna wiec zmaskowac to co ma pozostac matowe i tyle tak ze wystarczy jedna mapa dla calej szabli.
Najpierw sprobuje z szabla husarska bo tam jest fajna textura ktora moze dac calkiem interesujacy efekt a potem jeszcze jedna proba z szabela .... bez zdobien. Powinno wystarczyc.

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:42, 28 Lis 2006    Temat postu:

Z husarska wyglada to tak, oczywiscie bez jakiejs specjalnej zabawy z textura. Aby efekt byl lepszy trzeba mapie specular poswiecic wiecej czasu bo niestety M&B efekt specular obsluguje bardzo slabo i dlatego do duzych jednolicie lsniacych powierzchni sie nie za bardzo nadaje. Aby lsniace powierzchnie wygladaly ciekawie musza byc zawsze czesciowo "zmatowione", zreszta samo wykonanie modelu ma tu ogromne znaczenie gdyz przeskok swiatel nastepuje niezbyt plynnie i wszelkie braki modelu przy duzych powierzchniach zaraz wychodza.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:13, 30 Lis 2006    Temat postu:

Szabla jest git ! Mam nadzieję że można będzie przeczytać co na niej pisze.... ( mógłbyś tyrrel dodać jakiś pikantny wierszyk Smile....
Jak ty robisz takie screeny wieloobrazkowe ?
pozdr
kosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 15:27, 30 Lis 2006    Temat postu:

Szabla moze byc.
Panowie, jakiej natury sa klopoty z modelami z wersji 0.800? Slyszalem ze jest nowy format pliku, czy to prawda i jak moze nam to przeszkodzic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:01, 30 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:

Szabla jest git ! Mam nadzieję że można będzie przeczytać co na niej pisze.... ( mógłbyś tyrrel dodać jakiś pikantny wierszyk ....
Jak ty robisz takie screeny wieloobrazkowe ?


Napisy sa widoczne moze na screenach nie za bardzo to widac ale przy zblizeniu da sie je odczytac z latwoscia. Zrobilem poprawke textury to znaczy jej umiejscowienia szabelka wyglada jeszcze lepiej. Moze pozniej wrzuce bo teraz troche sie spiesze. Screeny sa po prostu polaczeniem kilku zrzutow a zrzuty robie demem hypersnapa 6. Zostalo mi jeszcze pare dni triala a potem nie wiem pewnie ponowna instalacja Smile.

Cytat:

Slyszalem ze jest nowy format pliku, czy to prawda i jak moze nam to przeszkodzic?


A ja nic nie slyszalem o nowym formacie. Wiec mala prosba do bardziej zorientowanych jak ktos wie niech da znac o w tym wszystkim co chodzi.

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 16:11, 30 Lis 2006    Temat postu:

Te ciemne textury ostrza sa wynikiem twoich eksperymentow? Czy tylko u mnie wygladaly jasniej?

A o zmianie formatow nie slyszalem i raczej niemozliwe mi sie wydaje - wszystko dalej pakowane jest w brf, tylko, jak manitas pisal chyba w jakis inny sposob. Do tego dochodzi glowny problem - vertex animation, ktory sprawi ze wings w wiekszej ilosci rzeczy bedzie bezurzyteczny:( podobnie jak bylo wczesniej ze zbroja husarska...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:23, 30 Lis 2006    Temat postu:

Beleg napisał:
Szabla moze byc.
Panowie, jakiej natury sa klopoty z modelami z wersji 0.800? Slyszalem ze jest nowy format pliku, czy to prawda i jak moze nam to przeszkodzic?


Osobą która wie coś na ten temat jest Thorgrim.
pisze o tym tu: [link widoczny dla zalogowanych]

nie przeszkodzi nam to zbytnio, prawdopodobnie trzeba bedzie tylko przepakować brfy.
Rzecz jasna musimy zaczekac na stabilne wersje m&b i brfedita.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 17:28, 30 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
J@$on]ktory sprawi ze wings w wiekszej ilosci rzeczy bedzie bezurzyteczny:( podobnie jak bylo wczesniej ze zbroja husarska...

Ja wszystkie modele robie w wingsie a animacjie modelu w 3dsmaxie.
Cytat:
Slyszalem ze jest nowy format pliku

Z tego co ja zauwazylem to nie brf to brf.Natomias jest problem z brf edytorem i importowaniem do niego animowanych broni.Edytor nie jest jeszcze na to przygotowany.Trzeba czekac na nowa wersjie.Tak mi sie wydaje.


Edit:Podobno ten brf jest troche inny ale thorgim pisze ze ma byc w nastepnej wersji jeszcze inny i nie wiadomo czy bedzie nowy brf edytor puki co Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 17:48, 30 Lis 2006    Temat postu:

Manitas, bedziesz probowal zainstalowac Win XP? czy moze masz nadzieje ze jeszcze dadza jakiegos patcha?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:59, 30 Lis 2006    Temat postu:

Raczej tak,
Chociaz zobaczymy, Armagan dzis napisal ze .802 byc moze bedzie obslugiwal w98.

Znaczy to tez ze lepiej nie przywiazywac sie do obecnej wersji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:40, 30 Lis 2006    Temat postu:

No to dwa zrzuty, pierwszy poprawione ustawienie textury ostrza i drugi z siekierka w brf edicie a jednak sie da Smile, odebralem wlasnie maxa i oto efekt.

Cytat:

Te ciemne textury ostrza sa wynikiem twoich eksperymentow? Czy tylko u mnie wygladaly jasniej?


Tak troszeczke je przyciemnilem, jasna textura nie wygladala niestety zbyt dobrze w polaczeniu z efektem specular, zreszta glowny problem tkwil w ustawieniu textury. Nie wyjasnilem ci tego jak powinno byc to zrobione poprawnie ... sory moj blad. Chodzi o to by na brzegach szabli zostwwic troszeczke jasnego pola ktore imitowaloby ostrze, bez tego wyglada troszeczke dziwnie, ja poprawilem tylko ostrze reszta jest bez textur wiec jesli mialbys czas i chec poprawic calosc to powinno to wygladac podobnie do tego co zamieszczam na screenach.

Cytat:

Natomias jest problem z brf edytorem i importowaniem do niego animowanych broni.Edytor nie jest jeszcze na to przygotowany.


A jednak sie da, napisz gdzie masz problem to moze cos poradze, z maxem moge juz to sprawdzic. Max jest super sporo nowych fajnych funkcji a to mam nadzieje dopiero poczatek.

screeny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 19:52, 30 Lis 2006    Temat postu:

To moze mozesz opisac caly import przedmiotu?
Importuje w *vt, czy cos takiego.Potem jest okienko wielkosci obiektu(co wybierasz?), nastepnie nastepne okienko a tam juz nie wiem co wybrac??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:36, 30 Lis 2006    Temat postu:

Najpierw exportujesz model z maxa do formatu smd (opcja reference).
potem z brf edita exportujesz model do formatu md3.
importujesz md3 do maxa i robisz animacje, zaznaczasz klatki animacji i exportujesz do .vta.
otwierasz brf edita, wybierasz model ktory wczesniej zaimportowaleci w formacie .smd i majac aktywny model przedmiotu importujesz plik .vta. Przy imporcie .vta ja mam ustawione chyba x50 md3 czy cos takiego, a przy smd x10 smd. To wszystko. Powodzenia.

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 1:03, 01 Gru 2006    Temat postu:

Rozumiem ze te dwie pierwsze linijki tycza sie modelu bez animacji??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrell
Noble



Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:26, 01 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:

Rozumiem ze te dwie pierwsze linijki tycza sie modelu bez animacji??


Aha, dokladnie.

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Weapons Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin