Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Inny rodziaj walow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 14:46, 17 Lis 2006    Temat postu: Inny rodziaj walow

Tak jak wczesniej chcial manitas sprobowalem zrobic inne waly. Tak wiec zrobilem 2 klocki - prosty i narozny. Tak to mniej wiecej wyglada:





I mozna z nich zrobic cos takiego - proste fortyfikacje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 18:45, 17 Lis 2006    Temat postu:

Tak to mniej wiecej wyglada w praniu... bez rewelacji, ale jest...
[link widoczny dla zalogowanych]

PS: nie przetexturowywalem, po prostu mam ustawiona inna texture terenu
PS2: jak nadaje sie kolizje obiektom? bo na razie to sa przenikalne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 19:42, 17 Lis 2006    Temat postu:

Kolizyjne ci ustawilem i napewno sa.Po ustawieniu czegos wyjdz z miasta i wejdz.Model nie bedzie przenikalny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pią 22:19, 17 Lis 2006    Temat postu:

Ok teraz mam pytanie - w jakiej skali/wielkosci potrzebujemy tych fortyfikacji? Na screenach pokazalem mniej wiecej jak to teraz wyglada... pale i kosze siegaja czlowiekowi ledwie do kolan (a staralem sie zachowac proporcje takie jak na jednym ze szkicow manitasa) - mam powiekszyc caly kloc walu czy moze wydluzyc pale? Na screenach widzicie ile zajmuje caly komplet - wiec powiekszanie calego sprawi ze bedzie naprawde duzy i niepraktyczny...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

armata tez moze byc jakims srodkiem odniesienia - jest wyskalowana odpowiednio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:34, 18 Lis 2006    Temat postu:

Wlasnie, o taki mniej wiecej ksztalt chodzilo.

Natomiast myslalem o zupelnie innej skali, wal ziemny powinien miec co najmniej 5m wysokosci, mur siegac obroncom do piersi.
Segment narozny tez powinien byc pod katem prostym, nie sciety.

Jeszcze patrzac na tekstury, Jason, czy wiesz ze unwrap modelu moze byc wielokrotnie wiekszy niz ta kartka tekstury w oknie UV? wtedy tekstura bedzie kilka razy powtorzona na jego powierzchni. Nie musisz sie wysilac zeby wcisnac unwrap w ten bialy kwadrat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Pon 21:01, 20 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Natomiast myslalem o zupelnie innej skali, wal ziemny powinien miec co najmniej 5m wysokosci, mur siegac obroncom do piersi.
Segment narozny tez powinien byc pod katem prostym, nie sciety.


wlasnie po to pokazalem jak wyglada, i spytalem sie jaka ma miec skale...


No ale ok to bylo by na tyle jesli chodzi o robote teraz wyglada to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin