Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cerkiew by Tul

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 18:09, 16 Maj 2007    Temat postu: Cerkiew by Tul

Tul prosil mnie zebym zalozyl ten temat, bo on mial jakies problemy takze...

______________________________________________________



Witam. Jestem nowy na forum i do zespołu jeszcze nie należę, dopiero kandyduję. Na swój pokazowy model wybrałem cerkiew drewnianą z XVIII wieku na planie okrętu.
Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Model ma 2600 polygonów. Kilka tekstur jest do wymiany, przede wszystkim dach. Do tego jednak przyda się ściągnięty mod, którego jeszcze nie mam.

Korzystając z okazji: mam porobione pliki .brf. W nich są tekstury, materiały z przypisanymi teksturami i model. Pliki te są dodane do module.ini, jednak przy wczytywaniu gry pojawia się komunikat o błędzie przy wczytywaniu tekstury. Textury są wrzucone do katalogu textures i mam scan_module_textures ustawione na 1. Pytanie: skąd ten błąd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tul
Peasant



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:26, 16 Maj 2007    Temat postu:

Witam niejako poraz drugi, tym razem osobiście. Nie mam nic do dodania do powyższego postu. Chce po prostu żebym był osobą materialną, a nie niewidzialnym przyjacielem Jasona, więc oto pisze ten powitalny post.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
saruman
Peasant



Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:15, 16 Maj 2007    Temat postu:

I to chodzi! Gratuluje Tul! cerkiew jest naprawde świetna! Prawda że od razu inny klimat? Cerkiew ta świetnie nadaje się do małych i średnich miast!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alatariel
Noble



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PUstka xD

PostWysłany: Śro 19:46, 16 Maj 2007    Temat postu:

Jak dla mnie jest świetna Wink (ech czemu ja nie umiem tak ladnie modelować... Razz )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tul
Peasant



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:35, 16 Maj 2007    Temat postu:

Oke, poradziłem sobie, model wylądował w grze.
Niestety screeny pokaże dopiero jutro, dzisiaj jeszcze nie mogę publikować linków na forum.

Jeszcze jedna rzecz: gdy importuje model do .brf wypisuje mi, że mam złe koordynaty tekstur. To normalne? Wszystko wygląda najzupełniej ok, więc mnie to dziwi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:21, 16 Maj 2007    Temat postu:


Cerkiew jak sie patrzy.

Co do komunikatu o wspolrzednych tekstury, znaczy to ze jakas czesc modelu nie jest oteksturowana. Jezeli uzywasz Wings to daj SELECT -> BY -> UV MAPPED FACES, a potem SELECT -> INVERSE, a zaznacza sie trojkaty bez przydzielonej tekstury.

Nie wiem czy to czyms grozi, ale zeby uniknac klopotow najlepiej jest sie pozbyc tego komunikatu, np przydzielajac niewidocznym, nieoteksturowanym czesciom modelu material _hole_ .

P.S. Witaj w klubie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbik
Peasant



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:36, 16 Maj 2007    Temat postu:

A wczoraj własnie myślałem na temat cerkwi i mówie dziś założe temat Very Happy ale dobrze że tego nie zrobiłem bo bym się ośmieszył przy takim cudeńku, bo jak narazie to moje dzieło wygląda bardziej jak meczet:D w drugim poście zapodam zdjęcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbik
Peasant



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:59, 16 Maj 2007    Temat postu:

mam 3 posty jestem od 24h na forum a nie moge dawać linków wie ktoś o co chodzi??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbik
Peasant



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:01, 16 Maj 2007    Temat postu: tym razem musi się udać!!





prawda że marnie wypada


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 12:15, 17 Maj 2007    Temat postu:

Model nie moze skladac sie z kilkunastu nalozonych na siebie bryl, bo nie bardzo nadaje sie do texturowania - tam gdzie mozesz, musisz po prostu wyciagac poszczegolne elementy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tul
Peasant



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:15, 17 Maj 2007    Temat postu:

Model gotowy. Zawiera 3 nowe tekstury, które wolałbym żeby zostały.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko jest wrzucone do brfów z modu. Teraz komu mam to wysłać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:18, 17 Maj 2007    Temat postu:

Spoko, zaloz sobie swoj brf, zeby trzymac w nim wszystkie modele razem, co pozniej ulatwi zarzadzanie nimi.

Jeszcze zanim oddasz model, trzeba wprowadzic poprawki.:
- trzeba zmniejszyc skale tekstury na sciankach wiezyczek i dachach.
- Koniecznie trzeba poprawic unwrap kopul. spadek dachowek musi isc w kierunku spadku dachu, inaczej byc nie moze.
- luzna sugestia, zmienilbym teksture dachowek na gont drewniany, w nativie nazywa sie chyba 'thatched'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Żbik
Peasant



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:20, 17 Maj 2007    Temat postu:

spoko dopiero się ucze Very Happy dzieki za porade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tul
Peasant



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:09, 17 Maj 2007    Temat postu:

No to kolejna wersja. Zmieniony dach, model wyciągnięty w dół, żeby łatwiej było go utwierdzić i 200 polygonów mniej:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Ściany wieżyczek są ok według mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:52, 19 Maj 2007    Temat postu:

Od razu lepiej,
Ale co do skali tekstury bym sie upieral. Model jest wporzo, ale takie szczegoly rzucaja sie w oczy. Zwroc uwage na proporcje miedzy pojedynczymi deskami gontu a sylwetka ludzka. Poza tym trzeba by spasowac tekstury w narozach dachu.

A roboty przy tym niewiele, wystarczy przeskalowac unwrap dachu. ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Others Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin