Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mój pierwszy raz :D

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Funny pick,pages, questions and other things
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kowal
Peasant



Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ilawa

PostWysłany: Sob 21:27, 10 Lut 2007    Temat postu: Mój pierwszy raz :D

Tak więc... przy pomocy chłopaków z forum ( pozdro Manitas & _b@rtu$_ Very Happy ) udało mi się zrobić mój pierwszy itemek do M&B.
Zweihander:
[link widoczny dla zalogowanych]

PS. _b@rtu$s_ , mógłbyś napisać wzdłuż jakiej osi powinien być ułożony model pukawki Wings3D ? ( chcę się pobawić w firearms making teraz Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:40, 10 Lut 2007    Temat postu:

O to chodzi ze nie sa wzdluz zadnej z glownych osi.
Najlepiej zaimportuj sobie flintlock pistol z nativa, i ustaw swoj model tak samo.

p.s. wyczesany oręż.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Nie 10:10, 11 Lut 2007    Temat postu:

Fajny "scyzoryk" Smile.
Na podstawie flintlock pistola mozesz to ulozyc ale koncowe polozenie zalezy od architektury pistoletu.Musisz sprawdzac w grze potem ewentualnie poprawic w programie graficznym i znow podmienic mesh i tak w kolko az uzyskasz zadowalajacy efekt, wiec jest to metoda prob i bledow.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowal
Peasant



Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ilawa

PostWysłany: Nie 17:54, 11 Lut 2007    Temat postu:

No dzieki, dzieki za ( troszke przesadzone ) pozytywne commenty.
W sumie to rękojeść trochę spartaczyłem, ale to kwestia kilku poprawek i będzie git.

Jak na początkującego moddera przystało zwracam się do was z kolejnym problemem.
Mianowicie, potrzebuję kilku wskazówek dotyczących pliku module_troops.
Chodzi o dostępne ścieżki ulepszeń:
W dolnej części pliku rozpisuję ( np. możliwość zamiany watchmana w sea raidera ):
upgrade2(troops,"watchman","caravan_guard","sea_raider")
Dostępna jest tylko podstawowa przemiana ( CGuard ), poziomy sea_raidera
i C-guarda wyrównałem, żeby były takie same.
Wie ktoś może, o co chodzi ???

@edit: Rozpoczęcie nowej gry nic nie daje. Trudno, pomęczę trochę jeszcze ten plik, może coś się urodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kowal dnia Nie 22:03, 11 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:42, 11 Lut 2007    Temat postu:

Dwie mozliwości:
- wpisy troop sa zapisywane w pliku savegame. powinienes zaczac nowa gre aby zobaczyc roznice.
- nie uruchomiles build_module.bat ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowal
Peasant



Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ilawa

PostWysłany: Nie 22:09, 11 Lut 2007    Temat postu:

A dzisiaj zrobiłem sobie taką oto pukawkę :




Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że model nie jest doskonały, ale po otexturowaniu i wrzuceniu do gry ( zdaje się że z firearmsami mogą być problemy ) będzie sobie można z jakiejś bardziej współczesnej broni postrzelać niż z łuku/kuszy.

@edit: tak jak myślałem, z bronią palną są problemy. Odblokowałem zdolność "firearms" w karcie postaci, ale jak zrobić, by broń palna była dostępnaw sklepach ? ( spróbuję zmian w module_triggers , tam coś jest)

@edit2: zmiany w module_triggers podziałały, mogę już kupować broń palną i naboje do niej Smile. Fajnie się strzela z własnoręcznie zrobionego muszkieciku.
Jeszcze tylko ustawić w Zendarskiej tawernie możliwość rekrutacji zamorskich najemników "shooters" -> "musketeers" -> "riflemen" i będzie fajna nakładka na Native Very Happy . ( Samurajów już sobie zrobiłem ). Riflemen (jak się uda zrobić "w miarę" model) wyposażę w Kar98 Mauser Very Happy ( + bagnet )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowal
Peasant



Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ilawa

PostWysłany: Wto 18:59, 13 Lut 2007    Temat postu:

Panowie bracia !
HELP !

Wpis w module_items : ["arqebus", "Arkebuz", [("arkebuz1",0)], itp_type_musket|itp_merchandise|itp_primary|itp_two_handed|itcf_shoot_crossbow|itcf_reload_pistol|itcf_carry_sword_back, 600 , weight(3)|difficulty(0)|spd_rtng(10) | shoot_speed(100) | thrust_damage(60 ,pierce)|max_ammo(1)|accuracy(75),imodbits_none,
[(ti_on_init_item,[(set_position_delta,27,36,0),(particle_system_add_new, "psys_pistol_smoke")]),
(ti_on_weapon_attack, [(play_sound,"snd_pistol_shot"),(particle_system_emit, "psys_pistol_smoke", 10)])]],


Efekt:
Traceback <most recent call last >:
File "process_items.py", line 59 in <module>
write items <variables>
Filr "process_items.py", line 40 , in write_items
get_swing_damage<item[6 ]>,
TypeError: int argument required

Nie wiem o co chodzi , bo skopiowałem ( działający bez zarzutu ) wpis muszkietu. Muszkiet też nie ma podanej wartości "swing_damage" i działa.
Jakieś sugestie ? ? ?[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:48, 13 Lut 2007    Temat postu:

pole flag powinno byc oddzielne od pola capabilities.

a mowiac krotko, wastaw przecinek miedzy itp_two_handed a itcf_shoot_crossbow zamiast '|'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowal
Peasant



Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ilawa

PostWysłany: Pią 14:41, 23 Lut 2007    Temat postu:

Dobra, wszystko ładnie ,pięknie więc czas na kolejny problem :
Mianowicie : jak zrobić, żeby szanowny Nobleman był nieśmiertelny ( coś jak nasz hero )

Sprawdzałe 2 sposoby :
1) Dopisywałem mu tf_unkillable ( brak jakiegokolwiek efektu - ginie dalej )
2) Wpis tf_hero ( ma procenty , nie ginie w walce, ale nie mogę go brać w niewolę. Po mojej wygranej ukazuje się okno dialogowe sprzed walki i po kliknięciu w którąś z opcji wyrzuca mnie na mapę, a nobla ni ma )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Funny pick,pages, questions and other things Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin