Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hussar`s armor by Terberus
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Clothers, Armors
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:11, 12 Paź 2006    Temat postu:

Wysłałem już emaila do autora armoru wraz ze screenami ...
Dam wam znac czy mi odpisał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 17:21, 12 Paź 2006    Temat postu:

Moze teraz jasniej o co mi chodzi:
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]

Model ma dzieki temu 1263poly i moze miec jeszcze mniej bo nie skonczylem Wink.
Chce w miejscu na czerwono rzucic teksture z poukladanymi piorami a reszte wypelnic przezroczysta alfa.Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 17:35, 12 Paź 2006    Temat postu:

Ok rob co uwazasz, tylko nie zapomnij pokazac efektu koncowego Wink

Masz wkoncu ta texture czy przeslac jeszcze raz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 17:51, 12 Paź 2006    Temat postu:

Musisz przyslac bo to co dostale nie bylo do tej zbroi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:33, 12 Paź 2006    Temat postu:

_b@rtu$_ napisał:

Chce w miejscu na czerwono rzucic teksture z poukladanymi piorami a reszte wypelnic przezroczysta alfa.Co wy na to?


Twoje rozumowanie jest sluszne, ale jest pewien problem.

Jak wiecie kazdy punkt obrazu jest definiowany na 32 bitach, po 8 na red, green, blue i alpha. Otoz zbroje uzywaja alphy do uzyskania efektu polyskliwosci, wiec poki co nalezy wybrac pomiedzy blyszczeniem a przezroczystoscia.

Z drugiej strony Thorgrim kiedys napisal ze mozna podlaczyc kilka kanalow alphy do jednej tekstury, wysle mu pma i zobaczymy co powie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 19:44, 12 Paź 2006    Temat postu:

Ostatecznie gdyby to nie wypalilo mozna mozna zrobic pewnego rodzaju fuszerki:) tzn na skrzydlo narzucic wiecej pior tak by nie bylo widac nic wiecej i moze by to jakos wygladalo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:59, 12 Paź 2006    Temat postu:

Albo nie modelowac pior w wingsie, tylko przeniesc .obj do blendera ktory potrafi zapisac plaskie obustronne powierzchnie, wtedy kazde pioro mogloby skladac sie tylko z 2 lub 4 trojkatow.

P.S.
Przyjrzalem sie screenowi modelu. Nagolenniki i naramienniki sa do natychmiastowego odstrzalu! jezeli juz maja troche wystawac to trzeba je 'ekstrudowac' z podstawowej bryly a nie przyklejac jako oddzielne obiekty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Czw 20:31, 12 Paź 2006    Temat postu:

Ale to nie sa odzielne obiekty to cala bryla, poza tym model ma juz tylko 1132poly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 20:31, 12 Paź 2006    Temat postu:

Wlasnie cos takiego mialem na mysli z tymi skrzydlami. Poza tym nie zapominajmy ze mamy tylko 2 zbroje skrzydlate, takie czeste to one znów nie beda.
Cytat:
Jesli mam to robic to moze Beleg niech zapoda jakie screeny odnosnie brakow w zbroi.

[link widoczny dla zalogowanych] tu kilka zdjec zboi husarskiej.
Obojczyk to czesc oslaniajaca cialo od szyi do piersi- w tym modelu go nie widzialem, a byla to konieczna czesc "blachy".
Takze barkuje skór- tu screena nie przysle, trzeba po prostu znalezc teksture i wkleic na model skóry. moge natomiast dostarczyc obrazki "pomocnicze", pokazujace sposób mocowania i wyglad skóry.
Artykul o zbrojach husarskich (specjalistyczny):
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbroje husarska bastardowa od zbroi zwyklej wyróznialy nadbiodrniki, jak na tym zdjeciu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pod nimi powinny byc hajdawery lub koniec zupana, jak pod innymi zbrojami husarskimi. Husarz w takiej zboi powinien wygladac mniej wiecej tak( to oczywiscie uproszczony rysunek)
[link widoczny dla zalogowanych]
Stojac taki zolnierz mialby wiec cos na ksztalt "sukni", tak jak w kontuszach, ale z przodu az do kolan byc okryty nadbiodrnikami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:39, 12 Paź 2006    Temat postu:

Cytat:
Albo nie modelowac pior w wingsie, tylko przeniesc .obj do blendera ktory potrafi zapisac plaskie obustronne powierzchnie, wtedy kazde pioro mogloby skladac sie tylko z 2 lub 4 trojkatow.


Hmm no moglbys Manits objasnic jak to zrobic ? Bo ja wlasnie z tym sobie w blenderze nie daje rady ... Zapisac obustronne powierzchnie -chodzi ci o to ze mozna okreslic dwusrtonną powierzchnie face do teksturowania ? W blenderze tak mozna ale to sie jakby nie eksportuje do gry... chyba ze o czym innym mowisz..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:57, 12 Paź 2006    Temat postu:

Chodzi mi o ustawienie 'double-sided face' w blenderze, ale nie moge byc pewien czy silnik m&b obsluguje ten parametr (moge sie tylko domyslac po wygladzie modeli drzew)
Jak bys mogl zrobic testa czy to rzeczywiscie dziala to bylbym wdzieczny.


EDIT:

Panowie,
Oznajmiam ze dzis nauczylem sie przyczepiac modele do szkieletu Gmaxem.
Mozecie zaczac pracowac nad zbrojami.

_b@rtu$_ napisał:
Ale to nie sa odzielne obiekty to cala bryla, poza tym model ma juz tylko 1132poly.

Czyli mam rozumiec ze tamten screen jest juz nieaktualny?

Ok, 1000 poly to znacznie mniej niz 3000, ale to w dalszym ciagu blizej do 'az' niz do 'tylko'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kosciusz
Lisowczyk



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:26, 13 Paź 2006    Temat postu:

Bravo ! Teraz moze sprobojesz w ogole naprawic tą zbroje ?
A co do Blendera - no to tak myslalem ze o tym wlasnie mowisz. .. ta funkcja w grze nie chodzi. Dawno juz tak probowalem z piorkami do czapek. Dlateggego nawet one musza byc dwustronne. W blenderze sobie zrobisz 2 strony ale w grze bedzie tylko jedna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pią 6:42, 13 Paź 2006    Temat postu:

To sa jakby odzielne obiekty ale maja nie widocznego polaczenia i jest to cala bryla...

To ile poly ma byc???

Edit:
Model mam skonczony, ma on w tej chwili 775 poli i jesli jest okey to tak zostawie, choc mozna by bylo do gora 700 jeszcze zejsc.

Zostala jeszcze kwestja z piorami na skrzydlach, jesli nie wypali z alfa to bede w stanie zrobic te piorka z 4 poly w wingsie.

Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widac model jeszcze rozlorzony, testuje tekstury metalu.Potem bede chcial z jakiegos dobrego zdjecia zabrac wszelkie nie zbedne ozdoby i wkleic na teksture metalu.
Powinno wygladac znacznie lepiej niz to poprzednie np w starej tyl zbroi.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Pon 14:13, 16 Paź 2006    Temat postu:

Nowy screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sadzicie?Narazie przod.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beleg
Rotamaster



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 16:12, 16 Paź 2006    Temat postu:

Trudno ocenic na podstawie rozlozonego modelu, ale wyglada niezle. Pamietaj tylko o odpowiedniej wielkosci naramienników- to nie sredniowieczne, ogromne oslony. Smile
Czemu od 3 dni taki spokój na forum?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Clothers, Armors Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin