Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade
Forum of "With Fire And Sword mod"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc / problemy techniczne
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 12:33, 01 Lis 2006    Temat postu:

Moze mi ktos powiedziec o co chodzi? Przy probie podmiany armaty na cokolwiek, ciagle wyskakuje mi [link widoczny dla zalogowanych], nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzalo, dodam jeszcze ze w brf nie wyskakiwaly zadne bledy i nic nie nazywalem "kopia"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 13:15, 01 Lis 2006    Temat postu:

Jak wlozyc nowy przedmiot do gry?Bawilem sie troche baszta w wingsie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 13:50, 01 Lis 2006    Temat postu:

Dobra wiem jak wlozyc nowy przedmiot:

1)Najpierw trzeba potworzy to wszystko w brf Edit (mesh, material i texture)z jedna mala roznica podczas zapodawania mesha przechodzimy do zakladki Col tam importujemy jeszcze raz nasza rzecz.Powinno sie pokazac model bez tekstur.Zapisujemy

2)Potem wchodzimy do scene_props.txt w np naszym modzie i dodajemy wpis np dla mojej wiezy wyglada tak:
spr_round_tower_bartus 0 round_tower_bartus bo_round_tower_bartus 0

Na zielono nazwa twojej rzeczy, a reszta to to co musi byc.
Pozdro.

ps. wyslij mi dzialo Jason, bawie sie troche zmiane scen.Jak cos to ja robie Kamieniec Podolski Smile chociaz to nie ma roznicy co kto robi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 14:02, 01 Lis 2006    Temat postu:

Spoko, tylko wiesz... nie pamietam twojego maila, a poza tym wyskakuje ten blad... nie wiem moze jak sie nie bedzie nic podmieniac to zadziala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_b@rtu$_
Hetman



Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland, blisko Płocka

PostWysłany: Śro 15:47, 01 Lis 2006    Temat postu:

To co ja napisalem to wkladanie jako nowe wiec nie ma problemu.A jesli jeszcze bedzie ci sie to pokazywalo, to musisz poszperac w brfedit i posprawdzac ostatnie ruszane rzeczy, czy cos sie czasem nie wkrzanilo np czasem gdy szperasz w mesh, to wladuje ci sie jakis defaul texture do Mat itd...
Tylko ze to wyglada na cos innego... Sproboj zrobic jak pisalem, nie zamieniaj.
Moj mail [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:15, 01 Lis 2006    Temat postu:

Jason, silnik nie moze znalezc modelu, sprawdz co nastepuje:

- czy nazwa mesha w txt jest taka sama jak w brf
- czy na pewno kopia ma podpiete odpowiednie brfy z materialem i textura, i czy textura .dds jest w katalogu 'textures'
- czy w pliku module_info.txt masz 3 linijki load_module_resource = twoj brf
- czy w pliku module_info.txt scan_module_textures = 1 (domyslnie jest 0)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Śro 20:34, 01 Lis 2006    Temat postu:

Jak pisalem wczesniej probowalem podmieniac tak, jak to robilem z szablami i innymi modelami, nic wiecej - texture podmienialem za "undeadbody" i mesh nazywalem identycznie jak ten, podmieniany zadych wpisow wiecej nie musialem robic. I jestem pewny ze to chodzi tylko o ten model bo kazdy inny podmieniany w ten sposob dziala poprawnie. Niestety dzisiaj juz nie mam czasu nic z tym robic.

Ok bartek wyslalem ci armate, moze tobie sie uda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:06, 02 Lis 2006    Temat postu:

HELP!

potrzebuje starsza wersje brfedita, najlepiej 070 lub 071


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 12:09, 02 Lis 2006    Temat postu:

niestety, ja mam 0.7.4... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:13, 02 Lis 2006    Temat postu:

plz zapodaj,
po to tylko przez godzine instalowalem net framework zeby stwierdzic ze brfedit 075 nie dziala, prawdopodobnie to wina archaicznej grafiki, ale wartoby sprawdzic inne wersje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu



Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland

PostWysłany: Czw 12:20, 02 Lis 2006    Temat postu:

ok wyslalem na maila

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macburlak
Peasant



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:46, 02 Lis 2006    Temat postu:

witam jestem nowy w tymi mam pewien problem z pythonem. Gdy klikam build_module.bat to wychodzi mi takie coś:

czytałem na oficjalnym forum że trzeba takie coś zrobić:
Cytat:

If you have a Windows XP system, this operation is slightly different: Right-click on My Computer, select 'Properties', click on the 'Advanced' tab, click on 'Enviroment Variables' button, and append your python path to the Path variable by editing it. (eg, add: ";C:\Python24")

ale gdy to zrobiłem dalej pojawiało się to samo. Czy możecie mi to dokładniej wytłumaczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:11, 02 Lis 2006    Temat postu:

Sa 2 mozliwosci:

- nie wykonales tej czynnosci prawidlowo
- zainstalowales pythona w innej lokalizacji niz C:\Python24

Pomogloby gdybys tu wkleil screena, jak wyglada okno zmiennych systemowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macburlak
Peasant



Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:34, 02 Lis 2006    Temat postu:

tylko że ja mam wersje python25, a tu screen zmiennych systemowych:
[img]http://img130.imagevenue.com/img.php?image=85162_python_122_590lo.JPG[/img]
próbowałem już każdego sposobu: bez cudzysłowiów, średnika itp. ale dalej to samo!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manitas
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:48, 02 Lis 2006    Temat postu:

I wszystko jasne. Opis mowi: dopisz na koncu zmiennej PATH, a ty zalozyles nowa zmienna o nazwie 'python'

Podswietl zmienna PATH i kliknij 'Edytuj'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Strona Główna -> Sprawy Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin